.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مدیران کشور
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر مرز بین نقد و تخریب (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
در پيشگاه ملت بي انصافي نكنيم(يادداشت)
مرتضی رضاییان فیروزآبادی(ادامه)
جا بجايي نماينده گرگان و آق قلا مهم ترين رخداد روزهاي گذشته استان گلستان بود که در بسياري از محافل مورد تبادل نظر قرار گرفت.گروه هاي سياسي و احزاب استان واکنشي مکتوب به اين مسأله نشان ندادند، اما برخي از احزاب در نشست هاي خود که به شکل درون ... بازتاب هاي جا به جايي يک نماينده
جا بجايي نماينده گرگان و آق قلا مهم ترين رخداد روزهاي گذشته استان گلستان بود که در بسياري از محافل مورد تبادل نظر قرار گرفت.گروه هاي سياسي و احزاب استان واکنشي مکتوب به اين مسأله نشان ندادند، اما برخي از احزاب در نشست هاي خود که به شکل درون ...(ادامه)
مقيمي:نشان التزام به ولايت پايان شعارها و عمل به فرامين
ن(ادامه)
حسین سخنور اگر رجایی بود ... گفتگو با همسر شهید رجایی
حسین سخنور(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند...(ادامه)
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند... اعتراض دانشجویی در دانشگاه بابل
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند...(ادامه)
از يك سو، لاريجاني كه تا آن زمان بيش از همه در سخنراني‌هاي خود با شعار تفاهم ملي، اصولگرايي را فراتر از راست و چپ اعلام مي‌كرد، با انتقال حوزه خود به قم با برخي محدوديت‌ها روبه‌رو شد. با مشخص شدن حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات، انواع فشارها از سوي طيف جبهه متحد اصولگرايان و برخي مراكز ديگر بر اين سه نفر افزايش يافت و... اصولگرايان فراگير، آمد يا نيامد؟
از يك سو، لاريجاني كه تا آن زمان بيش از همه در سخنراني‌هاي خود با شعار تفاهم ملي، اصولگرايي را فراتر از راست و چپ اعلام مي‌كرد، با انتقال حوزه خود به قم با برخي محدوديت‌ها روبه‌رو شد. با مشخص شدن حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات، انواع فشارها از سوي طيف جبهه متحد اصولگرايان و برخي مراكز ديگر بر اين سه نفر افزايش يافت و...(ادامه)
سيد احمد مظلومي اصولگرايان فراگير و انتخابات مجلس هشتم(ديدگاه)
سيد احمد مظلومي (ادامه)
فرصت هنرنمايي تبليغاتي داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي و جناحها، احزاب و گروه‌ها و ائتلاف‌هاي متعددي كه براي حمايت از آنها به ميدان آمده اند و نيز تلاش نامزدهاي منفرد همگي به پايان رسيده است و نوبت به ملت رسيد ... ... نوبت به ملت رسيد
فرصت هنرنمايي تبليغاتي داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي و جناحها، احزاب و گروه‌ها و ائتلاف‌هاي متعددي كه براي حمايت از آنها به ميدان آمده اند و نيز تلاش نامزدهاي منفرد همگي به پايان رسيده است و نوبت به ملت رسيد ...(ادامه)
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ... بررسی شعارها و رفتارهای کاندیداها
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ...(ادامه)
نگاهي به شعارهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات در غرب مازندران
(ادامه)
اولين اطلاعيه جبهه متحد اصولگرايان گلستان
(ادامه)
اصلي‌ترين رويكرد فعالان سياسي براي ورود به مجلس هشتم
(ادامه)
راه حلی برای دوری از عوام فریبی انتخاباتی
(ادامه)
مراسم شامخوران و اهداي سيم‌كارت تلفن همراه
(ادامه)
رضا تیموری كانديداهاي مجلس هشتم و سند چشم انداز(يادداشت)
رضا تیموری(ادامه)
در سفر استاني در اجتماع عظيم مردم قائم شهر اعلام داشتيد‌ «هديه من به مردم قائم شهر احياي نساجي مازندران است. متاسفانه همانطوريكه در سه ملاقات حضوري به استحضار رساندم هيچ اقدام عملي از سوي سهامداران علي‌رغم دستور كتبي جنابعالي به وزراي اقتصاد و دارايي، صنايع و معادن بعمل نيامده، شركت نساجي طبرستان را بطور كلي تعطيل و ماشين‌آلات ... سريال تبليغات انتخاباتي رعيت با انتقاد مجدد از دولت
در سفر استاني در اجتماع عظيم مردم قائم شهر اعلام داشتيد‌ «هديه من به مردم قائم شهر احياي نساجي مازندران است. متاسفانه همانطوريكه در سه ملاقات حضوري به استحضار رساندم هيچ اقدام عملي از سوي سهامداران علي‌رغم دستور كتبي جنابعالي به وزراي اقتصاد و دارايي، صنايع و معادن بعمل نيامده، شركت نساجي طبرستان را بطور كلي تعطيل و ماشين‌آلات ...(ادامه)
خبرهای انصراف نامزدهای جبهه متحد
(ادامه)
علي محرر ویژگی های اصلی نماینده مطلوب مجلس(ديدگاه)
علي محرر(ادامه)
در مدت اخير يكي از شعارها و برنامه هاي دولت نهم، آزادسازي سواحل درياي مازندران بوده است. تا جايي كه در جريان سفر استاني رئيس جمهور و هيات دولت به مازندران،  و حضور در شهرهاي ساحلي بر لزوم آزادسازي ساحل دريا و خروج اشغالگران تاكيد ... آزاد سازي سواحل با كدام دستاورد؟!
در مدت اخير يكي از شعارها و برنامه هاي دولت نهم، آزادسازي سواحل درياي مازندران بوده است. تا جايي كه در جريان سفر استاني رئيس جمهور و هيات دولت به مازندران، و حضور در شهرهاي ساحلي بر لزوم آزادسازي ساحل دريا و خروج اشغالگران تاكيد ...(ادامه)
سيد مرتضي نبوي نقطه قوت اصولگرايان
سيد مرتضي نبوي(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ... محتشمی و راز شکست اصلاح طلبان !!
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ...(ادامه)
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان .... شعارهای یک رئیس جمهور
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان ....(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
تحقق خدمت رساني در مازندران(يادداشت)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی... جزئیات کامل مشاجرات صدام پیش از اعدام
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.