.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این فعال سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی گفت: اگر نظری به اتفاقات شورای شهرساری در چند سال اخیر بیندازیم، می‌بینیم اعضای شورایی که با آرای مردم به پارلمانی شهری راه یافتند،  در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند و این موضوع نباید از نظر افکار عمومی دور بماند. ساری در گذشته خود باقی مانده است / باید به سمت «شهر هوشمند» حرکت کنیم / اعضای ادوار شورای شهر ساری در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند
شمال نیوز : این فعال سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی گفت: اگر نظری به اتفاقات شورای شهرساری در چند سال اخیر بیندازیم، می‌بینیم اعضای شورایی که با آرای مردم به پارلمانی شهری راه یافتند، در تحقق شعارهای خود ناکام بوده‌اند و این موضوع نباید از نظر افکار عمومی دور بماند.(ادامه)
روزنامه اعتماد نوشت: احمدی‌نژاد اخیرا مدعی شده «اگر هدفمندی یارانه‌ها صددرصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید» شعار انتخاباتی محمود احمدی نژاد فاش شد
روزنامه اعتماد نوشت: احمدی‌نژاد اخیرا مدعی شده «اگر هدفمندی یارانه‌ها صددرصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید»(ادامه)
شمال نیوز : آیا حضور منظم در جلسات مجلس توانسته است مشکلات باغداران، سرنوشت ابهام‌آلود منطقه آزاد و گرانی و بی‌سر و سامانی در نرخ نهاده‌های کشاورزی استان و تنگناهای بخش گردشگری مازندران را حل کند؟ .... از نمره انظباط نماینده مازندرانی تا انتظارات مردمی از نمایندگان مازندران
شمال نیوز : آیا حضور منظم در جلسات مجلس توانسته است مشکلات باغداران، سرنوشت ابهام‌آلود منطقه آزاد و گرانی و بی‌سر و سامانی در نرخ نهاده‌های کشاورزی استان و تنگناهای بخش گردشگری مازندران را حل کند؟ ....(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم که انتخابات آن در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد و در تاریخ 7 خرداد رسماً شروع به کار کرد از برخی جهات، منحصر به‌فرد بود .... بازخوانی رقابت های انتخاباتی اسفند 98 در سراسر استان مازندران
شمال نیوز : مجلس یازدهم که انتخابات آن در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد و در تاریخ 7 خرداد رسماً شروع به کار کرد از برخی جهات، منحصر به‌فرد بود ....(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
انتقاد نمایندگان به این بودجه آنقدر زیاد بود که همه تصور می‌کردند کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق رد شود اما درست در روزی که قرار بود اعضای کمیسیون تلفیق در این باره تصمیم بگیرند، نامه رئیس جمهور برای اصلاح بودجه تقدیم مجلس شد و ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: ما نسبت به مردم و معیشت مردم هرچه در توان داشتیم انجام دادیم. برای سال آینده نیز در لایحه بودجه پیش‌بینی های لازم انجام شده است. بودجه جای شعار نیست؛ من بلدم به شعارها جواب بدهم اما مردم این را نمی‌خواهند / نمایندگان فروش نفت را کاهش و درآمد را افزایش دادند، عجب چشم‌بندی عجیبی! هرکسی که چهار عمل اصلی ریاضی را بلد باشد، می‌تواند به راحتی متوجه ....(خبر)
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: ما نسبت به مردم و معیشت مردم هرچه در توان داشتیم انجام دادیم. برای سال آینده نیز در لایحه بودجه پیش‌بینی های لازم انجام شده است.(ادامه)
 فائزه هاشمی در نامه‌ای پاسخ انتقادهای برادرش را داد و گفت: به او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است

به تو حق می دهم چون برای خودت آینده ای ترسیم کرده ای /به دنبال حذف موانع هستی
فائزه هاشمی در نامه‌ای پاسخ انتقادهای برادرش را داد و گفت: به او حق می‌دهم، چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است (ادامه)
مصطفی کواکبیان می گوید: ه آقای احمدی‌نژاد نمونه کم‌نظیری در اقدامات پوپولیستی بود حتی اخیرا بعضی طرفدارانش به دلیل همین روحیه به شدت از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا ناراحت بودند. واکنش کواکبیان به ادعای جنجالی رئیس جمهور سابق درباره واکسن کرونا: محمود احمدی نژاد باید درس پس بدهد
مصطفی کواکبیان می گوید: ه آقای احمدی‌نژاد نمونه کم‌نظیری در اقدامات پوپولیستی بود حتی اخیرا بعضی طرفدارانش به دلیل همین روحیه به شدت از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا ناراحت بودند.(ادامه)
آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اهمیت سال آخر دولت این است که بعضی کارهای اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید؛ بگذارید با نام نیک، از شما یاد بشود ....(خبر)
(ادامه)
مردم به اندازه کافی مشکل دارند و بسیاری با درک مشکلات کشور صبورانه و با مناعت طبع روزگار می گذرانند. در چنین شرایطی چرا باید مسئولین ما نمک به زخم مردم بپاشند و داغ روی داغ بگذارند. بازی با اعصاب مردم!(يادداشت)
مردم به اندازه کافی مشکل دارند و بسیاری با درک مشکلات کشور صبورانه و با مناعت طبع روزگار می گذرانند. در چنین شرایطی چرا باید مسئولین ما نمک به زخم مردم بپاشند و داغ روی داغ بگذارند. (ادامه)
خیز ۲ نماینده زن برای حضور در هیات رئیسه مجلس/طلسم می‌ شکند؟
حضور کمی زنان در مجلس شورای اسلامی رو به افزایش است.از مجالس اول، دوم و سوم مجلس که تنها ۴ کرسی سهم زنان شد عبور کنیم، فراکسیون زنان در مجلس چهارم ۹ عضو، در مجلس پنجم ۱۴ عضو و در مجالس ششم و هفتم ۱۳ عضو داشتند. این روند اما به یکباره منفی شد و در ....(ادامه)
«اینکه برخی اصلاح‌طلبان سخن از بازگشت به جامعه می‌زنند، می‌تواند دو نتیجه داشته باشد یا آنکه کلا از عالم سیاست کناره بگیرند و هیچ کنش سیاسی نداشته باشند یا آنکه بخواهند به طور کامل اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی شوند. حالت نخست که ناشی از یک راحت‌طلبی و بی‌عملی است و حالت دوم هم که در قاموس جریان اصلاحات نمی‌گنجد. من باور دارم اصلاح‌طلبی هیچ پایانی ندارد و اگر فردی بر خود نام اصلاح‌طلب می‌زند باید همیشه کار کند و سعی کند در شرایط مختلف کارآمدترین راه‌حل را انتخاب کند». ظریف گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 است؟
«اینکه برخی اصلاح‌طلبان سخن از بازگشت به جامعه می‌زنند، می‌تواند دو نتیجه داشته باشد یا آنکه کلا از عالم سیاست کناره بگیرند و هیچ کنش سیاسی نداشته باشند یا آنکه بخواهند به طور کامل اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی شوند. حالت نخست که ناشی از یک راحت‌طلبی و بی‌عملی است و حالت دوم هم که در قاموس جریان اصلاحات نمی‌گنجد. من باور دارم اصلاح‌طلبی هیچ پایانی ندارد و اگر فردی بر خود نام اصلاح‌طلب می‌زند باید همیشه کار کند و سعی کند در شرایط مختلف کارآمدترین راه‌حل را انتخاب کند».(ادامه)
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است. آیا احمدی نژاد به قدرت باز می‌گردد؟
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است.(ادامه)
شمال نیوز : در مورد مجلس یازدهم باید حداقل 5یا 6 ماه صبر کرد و ببنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. یک تعداد جزئی نمایندگان هم در دور دوم هستند و 2 تا3 نفر نماینده هم به رحمت خدا رفتند اینها باید تجدید انتخاب شود.... یوسفیان ملا : تبلیغات انتخاباتی چیز دیگری و اقدام و عمل در صحنه چیز دیگری است / انتخاب هیئت رئیسه مجلس در ارتباط مجلس با دولت تأثیرگذار است / دولت در سال آخر کارش دیگر ترس و واهمه‌ای از استیضاح ندارد !
شمال نیوز : در مورد مجلس یازدهم باید حداقل 5یا 6 ماه صبر کرد و ببنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. یک تعداد جزئی نمایندگان هم در دور دوم هستند و 2 تا3 نفر نماینده هم به رحمت خدا رفتند اینها باید تجدید انتخاب شود....(ادامه)
کنایه ضرغامی به تعدد کاندیدای اصولگرا برای ریاست مجلس
عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در توئیتی از تعدد کاندیداهای اصولگرا برای ریاست مجلس یازدهم انتقاد کرد.(ادامه)
دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ مردم ایران در یک همه‌پرسی باشکوه با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی رای آری دادند. روزی که همه آری گفتند(يادداشت)
دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ مردم ایران در یک همه‌پرسی باشکوه با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی رای آری دادند.(ادامه)
شمال نیوز : آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟!... متأسفم بگویم که ما هر روز شاهد این وضع اسفناک می‌باشیم. .... آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟! / پشت گوش انداختن افزایش دستمزد کارگران ظلم تاریخی در حق‌ آنهاست/ سبد هزینه‌های خانوار باید معیار افزایش دستمزدها باشد
شمال نیوز : آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟!... متأسفم بگویم که ما هر روز شاهد این وضع اسفناک می‌باشیم. ....(ادامه)
برخی فلسفه این نامگذاری‌ها را جلب توجه مردم و مسئولان به یک ارزش و یا نقیصه و مشکل می‌دانند که مقام معظم رهبری با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد، بر روی آن تاکید می‌ورزند و آحاد مردم و مسئولان را دعوت به اهتمام و تمرکز بر روی آن امور می‌کنند. نگاهی به شعار‌های ۲۱ سال اخیر/ فلسفه نام‌گذاری‌های سالیانه چیست؟
برخی فلسفه این نامگذاری‌ها را جلب توجه مردم و مسئولان به یک ارزش و یا نقیصه و مشکل می‌دانند که مقام معظم رهبری با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد، بر روی آن تاکید می‌ورزند و آحاد مردم و مسئولان را دعوت به اهتمام و تمرکز بر روی آن امور می‌کنند.(ادامه)
در شش ماه اخیر نیمی از مسیر پروژه پل تا پل تملک شد
(ادامه)
اعلام مخالفت قالیباف با لیست ائتلاف اصولگرایان
اکانت توییتری محمدباقر قالیباف اعلام کرد که لیست اعلام شده ائتلاف اصولگرایان مورد تایید او نیست.(ادامه)
مدیریتِ «حاج قاسمی»!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : رضایی اضافه کرد: ترامپ تمام این سرمایه را زیرپا گذاشت و مستقیماً درگیری سیاسی با ایران را شروع کرد. آنها از موضع بالایی هم این مساله را شروع کردند. به عنوان مثال آقای پمپئو 12 شرط برای مذاکره گذاشت که خیلی‌ها گفتند این از ده ترکمنچای هم بدتر است.... جنگ جدیدی بین ایران و آمریکا شروع شده اما هیچوقت تبدیل به جنگ تمام عیار نمی شود/ ترامپ چه‌کارهایی علیه ایران کرده است؟
شمال نیوز : رضایی اضافه کرد: ترامپ تمام این سرمایه را زیرپا گذاشت و مستقیماً درگیری سیاسی با ایران را شروع کرد. آنها از موضع بالایی هم این مساله را شروع کردند. به عنوان مثال آقای پمپئو 12 شرط برای مذاکره گذاشت که خیلی‌ها گفتند این از ده ترکمنچای هم بدتر است....(ادامه)
پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار دیگر شهدای مقاومت با حضور میلیونی مردم در مشهد تشییع شد. تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در مشهد /بیعت سربازان خردسال با سردار
پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار دیگر شهدای مقاومت با حضور میلیونی مردم در مشهد تشییع شد.(ادامه)
استاندارمازندران گفت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جای شعارمحوری و بیان وعده‌های غیرقابل تحقق، برنامه‌های خود را به مردم ارایه کنند. استاندارمازندران: داوطلبان انتخابات مجلس برنامه محور باشند
استاندارمازندران گفت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جای شعارمحوری و بیان وعده‌های غیرقابل تحقق، برنامه‌های خود را به مردم ارایه کنند.(ادامه)
خبر غیررسمی درباره برانکو ایوانکویچ
مرد کروات که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را دارد پس از نتایج ضعیفی که سرمربیان این دو تیم کسب کرده‌اند، پیشنهاداتی را از ایران دریافت کرده است.(ادامه)
اعتراضات بنزینی در چند شهر کشور
تجمعات اعتراضی به افزایش قیمت بنزین بعداز ظهر امروز جمعه در چند شهر کشور صورت گرفته است.در شهرهای خوزستان و سیرجان کرمان این اعتراضات بیشتر بوده است.(ادامه)
چه کسانی عراق و لبنان را به این روز انداختند؟!(يادداشت)
(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.