.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آبرسانی برخی روستاها در مازندران همچنان با تانكر انجام می‌شود
استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران با بیان اینکه برخی روستاها در مازندران همچنان با تانکر آب‌رسانی می‌شوند، گفت: صندوق توسعه ملی برای شرایط خاص کشور ایجاد شده که با تدبیر مقام معظم رهبری از این صندوق در مناطق محروم و زیرساخت‌های مهم استفاده شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران بیان کرد: با وجود اینکه بانک کشاورزی، بانک تخصصی است و باید به بخش تولید و کشاورزی کمک کند ولی بیشتر هزینه‌ها در بحث غیرکشاورزی است که باید به این موضوع نیز توجه شود..... 7 ماه چشم انتظاری باغداران مازندران برای تسهیلات بانکی !
شمال نیوز : مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران بیان کرد: با وجود اینکه بانک کشاورزی، بانک تخصصی است و باید به بخش تولید و کشاورزی کمک کند ولی بیشتر هزینه‌ها در بحث غیرکشاورزی است که باید به این موضوع نیز توجه شود.....(ادامه)
عکس: دکتر علی شریعتی سوار بر اسب در کنار اهرام ثلاثه
دکتر علی شریعتی مزینانی را می‌توان از بحث انگیز ترین چهره ها در میان کنشگران سیاسی ودینی تاریخ انقلاب قلمداد کرد،چه اینکه تا هم اینک موافقان ومخالفان وی نتوانسته اند یک جمع بندی جامع از زندگی وکارنامه وی به دست دهند.با این همه،نقش شریعتی در شکل گیری پاره ای شعارها وجهت گیریهای انقلاب 57،چیزی نیست که بتوان به انکارآن پرداخت.(ادامه)
هجمه تندروها به رئیس جمهوری برای جلوگیری از انتخاب کابینه قوی است
رئیس خانه احزاب مازندران گفت: افزایش هجمه به رئیس جمهوری از سوی مخالفان تندرو به خصوص پس از رای 25 میلیونی مردم به دکتر روحانی برای جلوگیری از تشکیل کابینه قوی در دولت دوازدهم است. (ادامه)
واکنش های متفاوت مسئولان و اصحاب رسانه به توهین به رئیس جمهور در روز قدس
(ادامه)
حاشیه‌های دیدار دانشجویی رهبر معظم انقلاب
بچه‌ها مبهوت ِ شوخی صریح و پرکنایه‌ آقا هستند که ناگهان به‌جای تکبیر، صدای تشویق بلند می‌شود. حسینیه امام خمینی برای چند لحظه هم که شده، شور ِ سالن‌های دانشگاهی را تجربه می‌کند.(ادامه)
روحانی گفت: یک نکته مهم برای تحقق این اهداف این است که باید سیاست از عرصه اقتصاد کنار برود؛سیاست تا حالا سوار اسب اقتصاد بوده است؛ اگر بخواهیم اقتصاد کشور را درست کنیم، باید این وضعیت برعکس شود.
روحانی: باید سیاست از عرصه اقتصاد کنار برود/ لاریجانی: احزاب و گروه ها از دولت سهم خواهی نکنند(خبر)
روحانی گفت: یک نکته مهم برای تحقق این اهداف این است که باید سیاست از عرصه اقتصاد کنار برود؛سیاست تا حالا سوار اسب اقتصاد بوده است؛ اگر بخواهیم اقتصاد کشور را درست کنیم، باید این وضعیت برعکس شود. (ادامه)
حضرت آیت‎الله خامنه‌ای بر تکرار آنچه که تا کنون از امام و انقلاب گفته شده است، تاکید کردند و فرمودند: انگیزه‎هایی برای تحریف امام و انقلاب وجود دارد. از این رو باید حقایق درباب امام و انقلاب را تکرار کنیم تا مجال تحریف را بگیریم.

جذابیت امام جوان‌ها را وارد میدان کرد /جای شهید و جلاد در دهه ۶۰ عوض نشود/ بعضی می گویند چالش با امریکا هزینه دارد، بله هزینه دارد اما سازش هم (خبر)
حضرت آیت‎الله خامنه‌ای بر تکرار آنچه که تا کنون از امام و انقلاب گفته شده است، تاکید کردند و فرمودند: انگیزه‎هایی برای تحریف امام و انقلاب وجود دارد. از این رو باید حقایق درباب امام و انقلاب را تکرار کنیم تا مجال تحریف را بگیریم. (ادامه)
پيش‌نيازهاي برنامه‌ريزي توسعه در ايران(يادداشت)
(ادامه)

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب، بر ادامه پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم تاکید کرد.
تبریک جمنا به رئیس جمهور منتخب/ رای 16 میلیونی حاکی از اراده جدی برای تغییر وضع موجود به نفع مستضعفان است/ مصمم‌تر از گذشته راه اعتلای کشور و ح(خبر)
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب، بر ادامه پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم تاکید کرد. (ادامه)
بازار داغ فشن شوهای انتخابات شورای شهر/ آرایش غلیظ و فتوشاپ بینی در صدر تصاویر کاندیدا + تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری گفت: وعده‌های پوپولیستی توقع و انتظارات مردم را بالا می برد و مشکلات اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وعده‌های پوپولیستی مشکلات اجتماعی در پی خواهد داشت
شمال نیوز: نماینده مردم ساری گفت: وعده‌های پوپولیستی توقع و انتظارات مردم را بالا می برد و مشکلات اجتماعی را در پی خواهد داشت. (ادامه)
یکی از سخت ترین تصمیمات زندگی خود را گرفت و در حالیکه واقعاً بنای ماندن و وفای به عهدی داشت که با هواداران پرشور خود بسته بود، عقلانیت را بر سایر اولویت ها ترجیح داد و با بصیرت و لحظه شناسی مدبرانه، کاری را که می بایست در این لحظه انجام دهد، انجام داد.

سربلندی اصولگرایان تثبیت شد
یکی از سخت ترین تصمیمات زندگی خود را گرفت و در حالیکه واقعاً بنای ماندن و وفای به عهدی داشت که با هواداران پرشور خود بسته بود، عقلانیت را بر سایر اولویت ها ترجیح داد و با بصیرت و لحظه شناسی مدبرانه، کاری را که می بایست در این لحظه انجام دهد، انجام داد. (ادامه)
نامزدها پیش از آغاز مناظره چه گفتند
سومین و آخرین مناظره انتخاباتی 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ساعت شانزده و سی دقیقه امروز برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : شما بررسی کنید که اصلاً اصولگرایان در این دولت چه جایگاهی دارند ؟ به شخص آقای طاهایی در این دولت بدترین بی احترامی شده، بنده خبر جابجایی ایشان با استاندار تهران را از زبان وزیر محترم کشور از تلویزیون شنیدم یعنی اصلاً آقای طاهایی در جریان جابجایی نبود و.... ابراهیمی: از صحبت های مهندس طاهایی قانع نشدم
شمال نیوز : شما بررسی کنید که اصلاً اصولگرایان در این دولت چه جایگاهی دارند ؟ به شخص آقای طاهایی در این دولت بدترین بی احترامی شده، بنده خبر جابجایی ایشان با استاندار تهران را از زبان وزیر محترم کشور از تلویزیون شنیدم یعنی اصلاً آقای طاهایی در جریان جابجایی نبود و....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان‌های شرق مازندران خواستار رعایت شاخص عدالت در استان شد و گفت: پروژه بیمارستان 217 تخت‌خوابی بهشهر نباید مانند پروژه سد گلورد با تاخیر 20 ساله به بهره‌برداری برسد..... شاخص‌های عدالت در مازندران رعایت نمی‌شود
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان‌های شرق مازندران خواستار رعایت شاخص عدالت در استان شد و گفت: پروژه بیمارستان 217 تخت‌خوابی بهشهر نباید مانند پروژه سد گلورد با تاخیر 20 ساله به بهره‌برداری برسد.....(ادامه)
آیت‌الله جنتی: افزایش مشارکت مردم موجب افزایش قدرت کشور می‌شود
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور می‌شود، گفت: کارگران عزیز نسبت به همه مردم کشورمان حق دارند، زیرا خدمات آنها شامل همه مردم می‌شود.(ادامه)
گاهی می‌شنویم و شنیده‌ایم در گذشته بعضی‌ها گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه‌ی جنگ را از سر کشور رفع کنیم؛ نه، این حرف‌ها، حرف درستی نیست. آنچه سایه‌ی جنگ را، سایه‌ی دشمن را در این سال‌های متمادی از سر کشور رفع کرده، حضور مردم بوده است.
برگزارکنندگان انتخابات امانتداری کنند/هرگز نمی‌گویم به چه کسی رأی بدهید یا ندهید/ حل مشکل طبقات ضعیف در اولویت کاندیداها (خبر)
گاهی می‌شنویم و شنیده‌ایم در گذشته بعضی‌ها گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه‌ی جنگ را از سر کشور رفع کنیم؛ نه، این حرف‌ها، حرف درستی نیست. آنچه سایه‌ی جنگ را، سایه‌ی دشمن را در این سال‌های متمادی از سر کشور رفع کرده، حضور مردم بوده است. (ادامه)
شعارها و ترکیب سیاسی ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری(خبر)
(ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور به مازندران سفر می‌کند/ ریل‌گذاری مناسب در اقتصاد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به‌زودی رئیس‌جمهور برای افتتاح پروژه‌ها به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت.
تا زمانی که در حلقه خاص زاویه‌دارها هستید فرصت‌های خدمت از دست می‌رود
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت. (ادامه)
اگر دولت برای عمل به وعده ها، خود را از حصار تمرکز در سیاست خارجی و مذاکره خارج می کرد و فعالیت های جدی در حوزه های دیگری چون کشاورزی، صنعت، اشتغال و مسکن به موازات مذاکرات و سیاست خارجی انجام می داد بهتر نبود؟ بازخوانی وعده های یک رئیس جمهور ...
اگر دولت برای عمل به وعده ها، خود را از حصار تمرکز در سیاست خارجی و مذاکره خارج می کرد و فعالیت های جدی در حوزه های دیگری چون کشاورزی، صنعت، اشتغال و مسکن به موازات مذاکرات و سیاست خارجی انجام می داد بهتر نبود؟(ادامه)
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر به بهانه اعزام راهیان نور / از بیت الشهداء کیاپی تا ...
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر(ادامه)
شمال نیوز : پک هرچند که متاسفانه بخشی از برادران و خواهران اصولگرای ما، هرگز حاضر نشدند چشم بر این حقیقت بگشایند، مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد را نه به عنوان مظهر اصولگرایی بلکه برای انجام تغییرات بیشتر و اعمال جدی تر اصلاحات مورد نظر..... نامه رحیم مشایی به رییس دولت اصلاحات (+متن نامه)
شمال نیوز : پک هرچند که متاسفانه بخشی از برادران و خواهران اصولگرای ما، هرگز حاضر نشدند چشم بر این حقیقت بگشایند، مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد را نه به عنوان مظهر اصولگرایی بلکه برای انجام تغییرات بیشتر و اعمال جدی تر اصلاحات مورد نظر.....(ادامه)
رخنه فساد مالی در شوراها و شهرداری ها و دستگیری ٣٧ تن از مدیران
فساد مالی تنها در آذرماه امسال بازداشت دست‌کم ٣٧ تن از مدیران شهری و اعضای شورا را در پی داشت. (ادامه)
هیچ‌گاه رسول‌خدا به مؤمنی دشنام نداد و اگر اتفاقاً حرف ناسزایی از او صادر می‌شد کفاره می‌داد و بر او ترحم می‌کرد. هیچ‌گاه به زنی یا خدمت‌گزاری لعنت نکرد. به هنگام جنگ به آن حضرت عرض شد به دشمنان نفرین کن، فرمود: من برای رحمت و هدایت مبعوث شده‌ام نه برای لعنت و نفرین.
چرا خداوند متعال پیامبر را محمد(ص) نامید ؟(يادداشت)
هیچ‌گاه رسول‌خدا به مؤمنی دشنام نداد و اگر اتفاقاً حرف ناسزایی از او صادر می‌شد کفاره می‌داد و بر او ترحم می‌کرد. هیچ‌گاه به زنی یا خدمت‌گزاری لعنت نکرد. به هنگام جنگ به آن حضرت عرض شد به دشمنان نفرین کن، فرمود: من برای رحمت و هدایت مبعوث شده‌ام نه برای لعنت و نفرین. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه فونیکس چین در خصوص مسائل مختلف ایران، شرایط منطقه و جهان اظهار نظر کرد. برنامه‌ای برای حضوردرانتخابات ندارم/قضاوت کاملی درخصوص انتخاب ترامپ نداریم/هیچگاه به روسيه پایگاه نظامی نمی‌دهیم؛از نوژه فقط برای سوخت..(خبر)
شمال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه فونیکس چین در خصوص مسائل مختلف ایران، شرایط منطقه و جهان اظهار نظر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این بار باید با مسولان مازنی از چه ادبیاتی سخن گفت که توهین تلقی نشود .آیا این نشانه بی تدبیری ،سهل انگاری و بی توجهی و شاید بی کفایتی بعضی از  مدیران ارشد نمی باشد؟ .... باز هم سرما ؛ بازهم بی تدبیری مدیران استان!
شمال نیوز : این بار باید با مسولان مازنی از چه ادبیاتی سخن گفت که توهین تلقی نشود .آیا این نشانه بی تدبیری ،سهل انگاری و بی توجهی و شاید بی کفایتی بعضی از مدیران ارشد نمی باشد؟ ....(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد به خوبی می داند که در این جامعه چه مخالفشانش بخواهند و چه نخواهند، کسانی هستند که به دلایل مختلف به او دلبستگی دارند.... شروع مجدد سفرهای استانی احمدی نژاد!
شمال نیوز : احمدی نژاد به خوبی می داند که در این جامعه چه مخالفشانش بخواهند و چه نخواهند، کسانی هستند که به دلایل مختلف به او دلبستگی دارند....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.