.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مهاجر گفت : معیشت مشکل جدی کشور ماست و این مسئله مشکلات اجتماعی بسیاری را هم ایجاد می کند که باید دست به دست هم دهیم تا این مشکل از سر راه مردم ما کنار برود.... دولت بزرگترین بدهکار کشور است / معضل جدی مازندران بیکاری است
شمال نیوز : مهاجر گفت : معیشت مشکل جدی کشور ماست و این مسئله مشکلات اجتماعی بسیاری را هم ایجاد می کند که باید دست به دست هم دهیم تا این مشکل از سر راه مردم ما کنار برود....(ادامه)
پای شعر و شاعری به تبلیغات کاندیداهای مازندران باز شد
ساری - تبلیغات سی و چهارمین انتخابات کشور به روز پایانی خود رسید و بیشتر داوطلبان تلاش دارند تا از هر ابزاری حتی بهره گیری از ابر، باد، ماه و فلک برای جلب افکار عمومی و رأی آوردن بهره بردند.(ادامه)
واکنش عارف به رفتار غیرمتعارف هوادارانش
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس در پاسخ به شعارهای غیرمتعارف هوادارانش از آنها خواست که آرامش را حفظ کنند. (ادامه)
انقلاب ما، انقلاب دیگران(يادداشت)
(ادامه)
* علی کریمی مله
سیاست انتخاباتی اعتدالی از رهگذر غیرقطبی کردن انتخابات(ديدگاه)
* علی کریمی مله (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس موظف است ضعف ها وکاستی ها دستگاه های اجرایی  وسایر دستگاه ها را دلسوزانه نقد کند و جهت جلوگیری از بهره برداری دشمنان ، زمینه بیان آن ها را فراهم کند. این فرصت بیان کردن  ناگفته ها ودیده شدن برای بسیاری از اقشار که کمتر دیده می شوند وعمده هم از اقشار آسیب پذیر هستند.... فرامرز نقیبی: مجلس باید مطالبات رهبری را دنبال کند
شمال نیوز : نماینده مجلس موظف است ضعف ها وکاستی ها دستگاه های اجرایی وسایر دستگاه ها را دلسوزانه نقد کند و جهت جلوگیری از بهره برداری دشمنان ، زمینه بیان آن ها را فراهم کند. این فرصت بیان کردن ناگفته ها ودیده شدن برای بسیاری از اقشار که کمتر دیده می شوند وعمده هم از اقشار آسیب پذیر هستند....(ادامه)
حسن رمضانزاده انتخاب اصلح از نگاه امام و رهبری(يادداشت)
حسن رمضانزاده(ادامه)
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها،  ميوه و سبزيجات است..... چرا ادعای کاهش تورم قابل باور نیست؟
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها، ميوه و سبزيجات است.....(ادامه)
رئیس قوه قضاییه در رابطه با تایید یا عدم تایید صلاحیت داوطلبان از شورای نگهبان خواست در این مسئله حقوق نامزدها را رعایت کند.
شورای نگهبان افراد فاقد صلاحیت را به انتخابات راه ندهد(خبر)
رئیس قوه قضاییه در رابطه با تایید یا عدم تایید صلاحیت داوطلبان از شورای نگهبان خواست در این مسئله حقوق نامزدها را رعایت کند. (ادامه)
تصاویر/ درگیری دانشجویان در حضور روحانی
شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند(ادامه)
درگیری دانشجویان در حضور روحانی +عکس
فرارو: در جریان مراسم روز دانشجو با حضور رئیس جمهور شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند این شعارها در نهایت به درگیری دو طیف از دانشجویان انجامید. (ادامه)
شمال نیوز: نگاه زنانه ی زنان اصلاح طلب به انتخابات مجلس آنقدری پیگیری شد که سرانجام به سهمیه بندی لیست انتخاباتی اصلاح طلبان منجر شد. بنابراین ۳۰ درصد لیست اصلاح طلبان سهم زنان است؛ حتی اگر مردان توانمندتر و شایسته تر و کاربلدتر باشند. سهمیه ۳۰ درصدی زنان در انتخابات را می توان به ... سهمیه بندی زنانه لیست انتخاباتی؛ نگاهی فمینیستی یا اصلاح طلبانه؟
شمال نیوز: نگاه زنانه ی زنان اصلاح طلب به انتخابات مجلس آنقدری پیگیری شد که سرانجام به سهمیه بندی لیست انتخاباتی اصلاح طلبان منجر شد. بنابراین ۳۰ درصد لیست اصلاح طلبان سهم زنان است؛ حتی اگر مردان توانمندتر و شایسته تر و کاربلدتر باشند. سهمیه ۳۰ درصدی زنان در انتخابات را می توان به ...(ادامه)
اختلاس در ايران به شوخي تبديل شده
(ادامه)
محسن اسماعيلي هفته بسيج تمام شدني نيست(يادداشت)
محسن اسماعيلي(ادامه)
توضیحی درباره شعارها هنگام ورود لاریجانی به بیت رهبری
این شعارها در طول مجلس عزاداری شب گذشته بارها سر داده شد و منحصر به ورود یا خروج فرد خاصی به جلسه نبود. (ادامه)
پیش از ورود لاریجانی هم شعارها شنیده می شد
این شعارها در طول مجلس عزاداری شب گذشته بارها سر داده شد و منحصر به ورود یا خروج فرد خاصی به جلسه نبود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: هدف اصلی و نهایی جنگ نرم طراحی شده، انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم و به‌ویژه جوانان است.
تغییر باورهای مردم هدف دشمن در جنگ نرم است(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: هدف اصلی و نهایی جنگ نرم طراحی شده، انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم و به‌ویژه جوانان است. (ادامه)
دیدار رئیس و مدیران سازمان صداوسیما با رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار مسئولان و مدیران رسانه‌ی ملی و اعضای شورای نظارت بر صداوسیما با تبیین اهداف «جنگ نرمِ برنامه‌ریزی شده، گسترده و همه‌جانبه نظامِ سلطه با جمهوری اسلامی»، تغییر باورهای مردم را مهم‌ترین هدف این جنگ پیچیده خواندند و با تأکید بر نقش منحصربه‌فرد رسانه‌ی ملی در این کارزار جدی، برنامه‌ریزی دقیق و عالمانه را برای تحقق وظایف رسانه‌ی ملی مورد تأکید قرار دادند.(ادامه)
جدیدترین اظهارات احمدی نژاد در جشن ولایت
محمود احمدی نژاد به مناسبت جشن بزرگ ولایت و عید غدیر خم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند سخنرانی کرد. (ادامه)
شمال نیوز: ناطق نوری این روزها تبدیل به مهره‌ای شده است که می‌تواند زمین بازی سیاسی ایران را به نع یک جریان خاص تغییر دهد.
ناطق نوری؛ گل طلایی اصلاح طلبان یا گل نجات بخش اصول‌گرایان
شمال نیوز: ناطق نوری این روزها تبدیل به مهره‌ای شده است که می‌تواند زمین بازی سیاسی ایران را به نع یک جریان خاص تغییر دهد. (ادامه)
عید مبارکی احمدی‌نژاد با مردم+تصاویر
زمانی که مراسم به پایان خود نزدیک می‌شد و به عنوان حسن ختام برنامه، احمدی‌نژاد خطاب به حاضران گفت که چند دعا می‌کنم و شما آمین بگویید. احمدی‌نژاد این‌گونه دست به دعا برداشت: "انشاالله ظلم، نامردی و مال مردم‌خوری ریشه‌کن شود. " (ادامه)
نامه ۶۰۰ استاد دانشگاه به روحانی
بیش از ۶۰۰ تن از استادان دانشگاه در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور، ضمن ستایش از تلاش دستگاه دیپلماسی برای رفع تهدیدهای ریشه‌دار و جلب اعتماد جامعه بین‌المللی، خواستار اقداماتی در جهت تلطیف فضای اجتماعات مردمی و ضرورت احترام به ملت های دیگر و نمادهای ملی آنها شدند. (ادامه)
شمال نیوز: حکایت این روزهای شورا و شهر گرگان، شباهت عجیبی به دوران احمدی نژاد دارد. با این تفاوت که اگر جریان راست معتدل و اصیل به سرعت متوجه موضوع شد و به روشنگری درباره مرزهای آشکار خود با جریان ... اصلاح طلبان گلستان، بازندگان آزمون دموکراسی در منازعه شورا و شهردار
شمال نیوز: حکایت این روزهای شورا و شهر گرگان، شباهت عجیبی به دوران احمدی نژاد دارد. با این تفاوت که اگر جریان راست معتدل و اصیل به سرعت متوجه موضوع شد و به روشنگری درباره مرزهای آشکار خود با جریان ...(ادامه)
احمدی‌ نژاد کاندیدا نمی‌شود
اين نماينده مجلس با متهم كردن رييس‌جمهور سابق به قبول نداشتن قانون، وي را از نظر سياسي مجرم دانسته است.(ادامه)
دو خاطره‌ خواندنی رهبر انقلاب از شهید رجایی
حادثه‌ی خونبار هشتم شهریور ۱۳۶۰، یکی از صادق‌ترین و جاودانه‌ترین مظاهر خدمتگزاری نظام جمهوری اسلامی، یعنی شهید محمدعلی رجایی را از انقلاب و امت دریغ کرد. رجایی، رئیس‌جمهور دوست‌داشتنی و طعم دردکشیده که پناهی بود برای مستضعفان و خاتمه‌ای بود بر فتنه‌ی لیبرال‌ها، به دست قاتلان بدتر از ابن‌ملجم‌ها(۱) به شهادت رسید و به «رفیق اعلی» پیوست.(ادامه)
قدردانی یادگار امام از دولت
یادگار امام ضمن قدردانی از تلاشهای دولت تدبیر و امید در طول دو سال گذشته اظهار امیدواری کرد که دولت در سال سوم خود بتواند وعده‌های داده شده را به سرانجام برساند.(ادامه)
احمدتوکلی: اگر احمدی نژاد بازخواست شود، هوس نمی کند بازگردد/ مصلحت این است که هاشمی خود را بازنشسته کند
هفته نامه مثلث در آخرين شماره خود گفت‌وگوي مفصلي را با احمد توكلي ترتيب داده كه در آن به بررسي مسائل مهم سياست ايران پرداخته است. (ادامه)
شمال نیوز: بسیاری از موکلان توقع دارند نمایندگانشان شخصیت متین و استوار داشته باشند و این اقتضائات در مرکز استان هم باید وجود داشته باشد. ما برای جایگاه یک نماینده یک معیار درست در قول و فعل داریم. آن هم شایسته گزینی، ارزش گرایی و شجاعت است..... بحث های این روزهای ساری دبستانی است !
شمال نیوز: بسیاری از موکلان توقع دارند نمایندگانشان شخصیت متین و استوار داشته باشند و این اقتضائات در مرکز استان هم باید وجود داشته باشد. ما برای جایگاه یک نماینده یک معیار درست در قول و فعل داریم. آن هم شایسته گزینی، ارزش گرایی و شجاعت است.....(ادامه)
اگر توافق هسته‌ای رد شود، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟
مدیر اجرایی مرکز آمریکایی قلم و معاون پیشین دستیار وزیر امور خارجه آمریکا گفت: اگر منفی بافان بتوانند توافقی را که به تازگی به دست آمده، نابود کنند فاجعه ای برای ایالات متحده است.(ادامه)
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت.... اگرجلیلی نیامده بود احتمال برداصولگرایان بود
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.