.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: ملت ایران باید متحد باشد و قضایای هسته ای نباید زمینه ساز دو دستگی در کشور شود، زیرا موضوع هسته ای به وسیله مسئولان مربوطه خود در حال پیگیری است و مسئولان به دنبال منافع ملی هستند.



رئیس جمهور ودست اندرکاران دیگر،با آمریکایی ها درمذاکرات هسته ای برخوردهای انقلابی انجام دادند/موضوع هسته‌ای نبایدموجب دودستگی درمردم شود
شمال نیوز: ملت ایران باید متحد باشد و قضایای هسته ای نباید زمینه ساز دو دستگی در کشور شود، زیرا موضوع هسته ای به وسیله مسئولان مربوطه خود در حال پیگیری است و مسئولان به دنبال منافع ملی هستند. (ادامه)
هاشمی هیچ‌وقت در پرونده پسرش دخالت نکرد
در سال 73 به آقای هاشمی تذکر دادم چرا جلوی فرزندان خود را نمی‌گیری و وی گفت که فرزندان من هیچ مشکلی ندارند و اگر هر موردی از بچه‌ها برای من قطعی شد تو از جانب خود و به صورت قانونی اقدام کن. (ادامه)
حواشی جذاب دیدار رهبری با خانواده شهدا
مشاور رئیس بنیاد شهید و عضو هیأت موسس جمعیت جانبازان می‌گوید:حضرت آقا از زمانی که رئیس جمهور بودند به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توجه خاصی داشتند. (ادامه)
شمال نیوز: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در تاریخ 14 تیر ماه 1370 در جمع اصناف سراسر کشور بیاناتی را مطرح کرده اند که این شبکه اطلاع رسانی، آن سخنان گوهر بار را منتشر کرده است بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از اصناف
شمال نیوز: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در تاریخ 14 تیر ماه 1370 در جمع اصناف سراسر کشور بیاناتی را مطرح کرده اند که این شبکه اطلاع رسانی، آن سخنان گوهر بار را منتشر کرده است(ادامه)
وزیر کشور: صندوق‌های رای شفاف می‌شوند
(ادامه)
تلاش عده ای برای قطع سخنرانی سیدحسن خمینی در حرم امام
عده ای «خودجوش» با سر دادن شعار قصد اخلال در سخنرانی سیدحسن خمینی را دارند.(ادامه)
مطهری به روحانی: وزیر کشور را استیضاح می‌کنیم
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور، خواستار جلوگیری از لغو مکرر سخنرانی‌ها و همایش‌ها شد. (ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
هادی خامنه ای: احمدی‌نژاد تقدیر ما نبود، تقصیر ما بود
(ادامه)
رئیس‌جمهوربرای انتخابات مجلس با طیف لاریجانی ائتلاف می‌کند
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مدعی است طیف روحانی بنا دارد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با طیف لاریجانی ائلاف کند ولی تاکید دارد اگر این چرخش از سوی جریان دولت به سمت معتدلان اصولگرا صورت گیرد، اصلاح‌طلبان دیگر روحانی را نخواهند پذیرفت.(ادامه)
روحانی: رهبر و مردم می‌گویند توافق عزتمندانه
(ادامه)
پشت پرده خبر تعرض در فرودگاه جده
(ادامه)
هدیه ویژه رهبری به دولت روحانی
(ادامه)
غرضی:نامزدانتخابات مجلس ازتهران می‌شوم
(ادامه)
دولت مدیون نامگذاری سال ۹۴ است
(ادامه)
حلقه مفقوده در دولت روحانی
توفیق نیافتن در سیاست داخلی می‌تواند باعث سرخوردگی شود(ادامه)
شمال نیوز : رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری ضمن ارائه گزارشی از حضور خود در مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی استان ها گفت: بهتر است به جای پرداختن به کلیات که دردی از مشکلات فرهنگی دوا نمی کند به مواردی بپردازیم که رهیافتی برای توسعه....
از انتقاد پی در پی اعضای شورا تا اولتیماتوم رییس به خبرنگاران !
شمال نیوز : رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری ضمن ارائه گزارشی از حضور خود در مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی استان ها گفت: بهتر است به جای پرداختن به کلیات که دردی از مشکلات فرهنگی دوا نمی کند به مواردی بپردازیم که رهیافتی برای توسعه.... (ادامه)
وقتی بوی پول رنگ شعار را عوض می‌کند
گویا شوق خدمت به صنعتگران، تاجران و کشاورزان همچنان در وی چنان فعال است که وی بعد از 28 سال ریاست بر پارلمان خصوصی کشور، حتی به قیمت تغییر دادن شعارها همچنان به دنبال کسب این کرسی است! (ادامه)
عده‌ای علیه هاشمی شعار دادند
(ادامه)
بیانیه بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران
(ادامه)
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه باید به همه جهانیان برسانیم که در انقلاب ما خردسوزی و افراط وجود ندارد گفت: برخی فکر می‌کنند با خارجی حرف‌ زدن گوشه استقلال خراشیده‌ می‌شود. به کجا رفتن مهم است نه این که دو نفر چگونه راه می‌روند/ کفشش چگونه بود، رنگ لباسش چه بود، نقد نیست(خبر)
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه باید به همه جهانیان برسانیم که در انقلاب ما خردسوزی و افراط وجود ندارد گفت: برخی فکر می‌کنند با خارجی حرف‌ زدن گوشه استقلال خراشیده‌ می‌شود.(ادامه)
استاندار: بودجه مازندران از نرم جمعیتی افزایش یافت
(ادامه)
روحانی: انتقاد، هو کردن نیست
(ادامه)
هاشمی اگر قدرت داشت، بعد از رفتن مهدوی کنی رئیس می‌شد/ پسر شهید مطهری را می‌توانید بگویید ما فاسدش کردیم؟ / میرحسین می‌خواست ساپورت پوش ها را به قدرت برساند / بیاید بگویید من غلط کردم، احمدی نژاد راه را درست می‌رفت / شورای امنیت ملی موجود می‌گوید اینها را از حصر در نیاورید
روحانی راه بنی‌صدر را می‌رود/ پزشکی قانونی مطهری را معاینه کند
هاشمی اگر قدرت داشت، بعد از رفتن مهدوی کنی رئیس می‌شد/ پسر شهید مطهری را می‌توانید بگویید ما فاسدش کردیم؟ / میرحسین می‌خواست ساپورت پوش ها را به قدرت برساند / بیاید بگویید من غلط کردم، احمدی نژاد راه را درست می‌رفت / شورای امنیت ملی موجود می‌گوید اینها را از حصر در نیاورید (ادامه)
مُهر حکم‌شان خشک نشده دستگیر شدند!
خبر دستگیری یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان که در سال جاری حکم مدیریتی‌اش را از وزیر ورزش گرفته بود، شائبه‌ساز شد که آیا این دستگیری‌ها برای پاک‌سازی است یا ... (ادامه)
پاسخ معاون احمدی نژاد به علم الهدی
(ادامه)
خدا كند مجلس وزير ارشاد را استيضاح كند!
كاش جنتي بتواند به مجلس كمك كند تا هردو طرف، بدون سقوط به ورطه سياه نمايي چهره نظام، يكديگر را استيضاح كنند... قطعا سينما بيش از مجلس، تشنه برپايي اين ميدان مواخذه و عيارسنجي است چرا كه ديگر دارد حوصله‌اش سر مي‌رود؛ بايد تكليفش را با وزيرش و مخالفان وزيرش، روشن كند.(ادامه)
انتقاد کیهان از وعده جدید رئیس جمهور
(ادامه)
حمایت پزشکیان از پیشنهاد رفراندوم روحانی
(ادامه)
صادقعلی رنجبر * نهضت 9 دی و بصیرت و میثاق ماندگار!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر *(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.