.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مکر شیطان در بیروت و بغداد(ديدگاه)
(ادامه)
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند.

انتقاد شدید امام جمعه بابلسر از نامزدهای مجلس: غلط کردید که وعده دادید
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز : این طرح اولیه که در جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با موافقت و مخالفت‌های احزاب مواجه شده، برای تعیین تکلیف نهایی به احزاب " جبهه اصلاحات" فرستاده شده تا نظر خود را درباره آن اعلام کنند..... طرح جدید اصلاح‌طلبان برای تعیین فهرست نامزدهای مجلس یازدهم
شمال نیوز : این طرح اولیه که در جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با موافقت و مخالفت‌های احزاب مواجه شده، برای تعیین تکلیف نهایی به احزاب " جبهه اصلاحات" فرستاده شده تا نظر خود را درباره آن اعلام کنند.....(ادامه)
ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست، بلکه وقتی مشکل پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند. روحانی و لیست امید به جای چانه زنی با شورای نگهبان اول با مردم چانه زنی کنند/ اصلاح طلبان خود را به آن راه زدند(خبر)
ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست، بلکه وقتی مشکل پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند. (ادامه)
مقتدی صدر خطاب به هوادارانش: روز اربعین کفن بپوشید و تظاهرات کنید
(ادامه)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند: راه مذاکره با هیچ کشوری به غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست/ باید به کلی از اروپایی‌ها قطع امید کرد/ اختلاف سلایق نباید به معارضه منجر شود(خبر)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند:(ادامه)
در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزار‌ها و وسایل و از تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این گونه عظمت و جلوه می‌دهد و در واقع آن را به عنوان یک آیت عظما و نشانه‌ای بزرگ از پیروزی نهایی جبهه حرکت حسینی بر جبهه کفر و استکبار به نمایش می‌گذارد. راهپیمایی عظیم اربعین، نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است/اربعین جهانی شد، جهانی‌تر هم خواهد شد/ملت بزرگ عراق می‌تواند خود را به اوج عزت برساند(خبر)
در شرایطی که دشمنان اسلام از همه ابزار‌ها و وسایل و از تمام امکانات مالی و مادی خود برای مقابله با امت اسلامی استفاده می‌کنند، خداوند متعال راهپیمایی اربعین را ناگهان این گونه عظمت و جلوه می‌دهد و در واقع آن را به عنوان یک آیت عظما و نشانه‌ای بزرگ از پیروزی نهایی جبهه حرکت حسینی بر جبهه کفر و استکبار به نمایش می‌گذارد. (ادامه)
نماینده مورد حمایت جبهه پایداری در مجلس نهم گفت: اگر نگاه و رویکردش انتخاب افراد کارآمد، متعهد، توانا و متخصص باشد، قطعا به لیست پایداری اقبال می شود اما اگر این ویژگی ها در انتخاب نامزدها مورد بی مهری قرار بگیرد طبیعی است که نمی تواند آن اقبال عمومی را جلب کند. سیدمهدی هاشمی: اگر قالیباف سرلیست شورای وحدت و جلیلی سرلیست پایداری شود مردم ترکیبی رأی می‌دهند
نماینده مورد حمایت جبهه پایداری در مجلس نهم گفت: اگر نگاه و رویکردش انتخاب افراد کارآمد، متعهد، توانا و متخصص باشد، قطعا به لیست پایداری اقبال می شود اما اگر این ویژگی ها در انتخاب نامزدها مورد بی مهری قرار بگیرد طبیعی است که نمی تواند آن اقبال عمومی را جلب کند. (ادامه)

علاوه بر این می توان به وعده پیشگامی شهر رشت در ایجاد و اجرای شهری هوشمند در ساخت فیبر نوری، ثبت تخلف در حوزه گردشگری، کارت شهروندی و … نیز اشاره کرد.متاسفانه از شعارها و وعده های تبلیغاتی جزو ایجاد چند سازه و اِلمانی که موجب زشتی چهره شهر در میادین پرترددی همچون توشیبا و… شده اند دستاورد شاخصی تاکنون نصیب شهر رشت نشده است «توسعه»، شعار پوچ انتخاباتی اعضای شورای شهر(يادداشت)
علاوه بر این می توان به وعده پیشگامی شهر رشت در ایجاد و اجرای شهری هوشمند در ساخت فیبر نوری، ثبت تخلف در حوزه گردشگری، کارت شهروندی و … نیز اشاره کرد.متاسفانه از شعارها و وعده های تبلیغاتی جزو ایجاد چند سازه و اِلمانی که موجب زشتی چهره شهر در میادین پرترددی همچون توشیبا و… شده اند دستاورد شاخصی تاکنون نصیب شهر رشت نشده است(ادامه)
علی مطهری در پاسخ به ابراز خطر برخی از بازگشت احمدی نژاد یا امثال او و این سوال که آیا نظام زیر بار چنین چیزی خواهد رفت، گفت: ما کسی مثل ایشان نداریم یعنی کسی شبیه ایشان پیدا نمی‌شود که بخواهد تکرار شود. ایشان شخصیت ویژه‌ی خودش را داشت. علی مطهری: کسی مانند احمدی نژاد نداریم که تکرار شود
علی مطهری در پاسخ به ابراز خطر برخی از بازگشت احمدی نژاد یا امثال او و این سوال که آیا نظام زیر بار چنین چیزی خواهد رفت، گفت: ما کسی مثل ایشان نداریم یعنی کسی شبیه ایشان پیدا نمی‌شود که بخواهد تکرار شود. ایشان شخصیت ویژه‌ی خودش را داشت.(ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
شمال نیوز : وی کفت :  اکنون اصلاح‌طلبان به لحاظ سیاسی ابزار دیگری در دست ندارند و فقط دولت در اختیارشان است که آن را هم منفعل می‌بینند..... تاجرنیا: حمایت از روحانی لطمه سنگینی به اصلاح‌طلبان زد
شمال نیوز : وی کفت : اکنون اصلاح‌طلبان به لحاظ سیاسی ابزار دیگری در دست ندارند و فقط دولت در اختیارشان است که آن را هم منفعل می‌بینند.....(ادامه)
 مازندرانی ها امروز جمعه همزمان با مردم دیگر نقاط کشور با حضور پرشور در راهپیمایی "روز قدس " جواب دندان شکن و کوبنده ای به طرح " معامله قرن" جهان استکبار دادند و بدین گونه بار دیگر از موضع حمایت از مظلومان در آمدند.

سیلی مازندرانی ها به طرح معامله قرن در راهپیمایی روز قدس
مازندرانی ها امروز جمعه همزمان با مردم دیگر نقاط کشور با حضور پرشور در راهپیمایی "روز قدس " جواب دندان شکن و کوبنده ای به طرح " معامله قرن" جهان استکبار دادند و بدین گونه بار دیگر از موضع حمایت از مظلومان در آمدند. (ادامه)
شمال نیوز: کاری که بسیج سازندگی در عرصه های مختلف انجام می دهد در راستای اقامه یکی از ارکان فروع دین "جهاد" است که با تلاش و پشتکار و روحیه جهادی با کمترین امکانات به بیشترین موفقیت ها و رضایت مندی قاطبه مردم قدم بر می دارد که نمونه بارز این تلاش ها در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصاد مقاومتی، بهداشتی و درمانی محرومیت زدایی و بویژه در مواقع حوادث همانند سیل، زلزله، طوفان، آتش سوزی گروه های جهادی بسیج سازندگی پیشقراولان امداد و نجات هستند. بسیج سازندگی با غم های محرومان می گرید و با شادی هایشان می خندد
شمال نیوز: کاری که بسیج سازندگی در عرصه های مختلف انجام می دهد در راستای اقامه یکی از ارکان فروع دین "جهاد" است که با تلاش و پشتکار و روحیه جهادی با کمترین امکانات به بیشترین موفقیت ها و رضایت مندی قاطبه مردم قدم بر می دارد که نمونه بارز این تلاش ها در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصاد مقاومتی، بهداشتی و درمانی محرومیت زدایی و بویژه در مواقع حوادث همانند سیل، زلزله، طوفان، آتش سوزی گروه های جهادی بسیج سازندگی پیشقراولان امداد و نجات هستند.(ادامه)
چند راهکار برای رونق تولید(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : فیلم ها و شرایط مسموم آن لحظات تاریک توهین به دوست بیست و چند ساله ام در اختیار باشگاه قرار گرفته و با عامل یا عاملین این اتفاق که دقیقا رصد شده و درخصوص آن تا حدودی به نتیجه رسیده ایم در مراجع ذیصلاح برخورد خواهیم کرد..... با راهنمائی قلعه نویی به نساجی آمدم / شعارها با با خط و مشی قبلی بوده است
شمال نیوز : فیلم ها و شرایط مسموم آن لحظات تاریک توهین به دوست بیست و چند ساله ام در اختیار باشگاه قرار گرفته و با عامل یا عاملین این اتفاق که دقیقا رصد شده و درخصوص آن تا حدودی به نتیجه رسیده ایم در مراجع ذیصلاح برخورد خواهیم کرد.....(ادامه)
آقای نوبخت و آقای واعظی و تاحدودی خانم فاطمه هاشمی و سایر کسانی که با حزب اعتدال و توسعه هستند، هیچ شانسی ندارند. تنها بخت و اقبالی که جریان اعتدال به رهبری آقای روحانی می‌تواند داشته باشد ائتلاف با اصلاح طلبان است که در دو انتخابات شاهد آن بودیم و این ائتلاف باعث شد که تعدادی (خبر)
(ادامه)
شعار تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا
شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.(ادامه)
شاعری:سخنان روحانی غیرکارشناسی و ضدمحیط زیستی است
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس جمهور درخصوص انتقال آب خزر غیرکارشناسی و ضد محیط زیستی است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس‌جمهور گفت:‌ امروز دیگر دوره‌ای نیست که بخواهیم خط و مشی سیاسی مدیران را ملاک قرار دهیم و مدیرانی که علاقمند به خدمت هستند و سیاست‌های اصلی و رویکردهای دولت را قبول دارند می‌توانند منشأ خدمات باشند. .... امروز دوره‌ای نیست که بخواهیم خط و مشی سیاسی مدیران را ملاک قرار دهیم
شمال نیوز : معاون اول رئیس‌جمهور گفت:‌ امروز دیگر دوره‌ای نیست که بخواهیم خط و مشی سیاسی مدیران را ملاک قرار دهیم و مدیرانی که علاقمند به خدمت هستند و سیاست‌های اصلی و رویکردهای دولت را قبول دارند می‌توانند منشأ خدمات باشند. ....(ادامه)
استکبار ستیزی ویژگی 13 آبان(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل در خصوص نگرانی مردم برای اعمال تحریم های ۱۳ آبان، گفت: اتفاقات قبل از دو تاریخ اعلامی از سوی آمریکا افتاده است، اعتقاد دارم شرایط سیاسی کار خود را کرد و عوامل داخلی و ستون پنجم دلار و سکه را در داخل کشور به این روز انداخته اند، در حالی که به واقع اتفاق اقتصادی رخ نداده است. سقوط دلار در۷۰۰۰تومان / دلار ۸۰۰۰تومانی تثبیت می شود + نظر نماینده آمل
شمال نیوز : نماینده آمل در خصوص نگرانی مردم برای اعمال تحریم های ۱۳ آبان، گفت: اتفاقات قبل از دو تاریخ اعلامی از سوی آمریکا افتاده است، اعتقاد دارم شرایط سیاسی کار خود را کرد و عوامل داخلی و ستون پنجم دلار و سکه را در داخل کشور به این روز انداخته اند، در حالی که به واقع اتفاق اقتصادی رخ نداده است.(ادامه)
همسر ترامپ منتظر فرصتی برای طلاق
مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید می‌گوید همسر ترامپ در رفتارهای اجتماعی خود، علناً بر ضد شعارها و سیاست‌های همسرش گام برمی‌دارد و منتظر روز تمام شدن دوره ریاست‌جمهوری ترامپ و تقاضای طلاق است.(ادامه)
شمال نیوز : محمود میرلوحی با اشاره به ضرورت اصلاح اصلاحات در سه سطح رویکردها، روش ها و ساختار گفت که متاسفانه اصلاح رویکردها تا کنون انجام نشده و فضا در حد اصلاح روش ها باز بوده است..... به طبقات فرودست بی اعتنایی کردیم / دغدغه اصلاح طلبان این است که نتوانند مناطق روستایی، قشر کارگر و کشاورز را همراه خود کنند
شمال نیوز : محمود میرلوحی با اشاره به ضرورت اصلاح اصلاحات در سه سطح رویکردها، روش ها و ساختار گفت که متاسفانه اصلاح رویکردها تا کنون انجام نشده و فضا در حد اصلاح روش ها باز بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : شاید همیشه برای ما جای سوال باشد که مسئولانی که در سخنانشان بر لزوم استفاده از کالای ایرانی تاکید دارند آیا در خانه و زندگی شان از این کالاها استفاده می کنند؛ شبستان در پرسش و پاسخ از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جویای این مطلب شده است..... نماینده بابل : یک ماشین ایرانی دارم و یک ماشین خارجی !
شمال نیوز : شاید همیشه برای ما جای سوال باشد که مسئولانی که در سخنانشان بر لزوم استفاده از کالای ایرانی تاکید دارند آیا در خانه و زندگی شان از این کالاها استفاده می کنند؛ شبستان در پرسش و پاسخ از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جویای این مطلب شده است.....(ادامه)
ناگفته‌های پاسدار جوانی که راه داعش را بست/ چگونه جلوی فاجعه‌ای بزرگتر در مجلس گرفته شد؟
(ادامه)
شمال نیوز : در روزهای اخیر طرح سوال از رئیس جمهور، امضای آن از سوی تعدادی از نمایندگان، پس گرفتن و عدم طرح در مجلس با شرایطی خاص، همگی سبب ایجاد شبهاتی در ذهن مردم شده که به نظر می‌رسد نماینده شرق مازندران به علت قرار داشتن در متن ماجرا، می‌تواند به رفع این شبهات کمک کند.... سوال از رئیس جمهور؛ چرا امضا و چرا پس گرفته شد؟!
شمال نیوز : در روزهای اخیر طرح سوال از رئیس جمهور، امضای آن از سوی تعدادی از نمایندگان، پس گرفتن و عدم طرح در مجلس با شرایطی خاص، همگی سبب ایجاد شبهاتی در ذهن مردم شده که به نظر می‌رسد نماینده شرق مازندران به علت قرار داشتن در متن ماجرا، می‌تواند به رفع این شبهات کمک کند....(ادامه)
فقر مطلق ۲.۸ میلیون خانوار ایرانی با ماهانه ۷۸۰ هزار تومان ریشه‎کن می‌شود؟
در حالی برنامه دولت برای ریشه کنی فقر مطلق منتشر شده که باید در از بین رفتن فقر مطلق ۲ میلیون و ۸۵۸ هزار خانوار ایرانی با درآمد ۷۸۰ هزار تومانی برای هر خانوار تردید کرد. (ادامه)
 غلامعلی حدادعادل گفت: من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند. نگران احمدی‌نژاد نیستیم/ در دولت های نهم و دهم مملکت دست اصولگرایان نبود
غلامعلی حدادعادل گفت: من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.495 seconds.