.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گزارش «ایسنا» از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز گزارش از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز
گزارش «ایسنا» از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز(ادامه)
باید حکومت و افراد دست‌اندرکار بدانند که افراط در پرداختن به امور اجتماعی، واکنش‌های افراطی هم دارد. اینها مسائلی است که باید با ملایمت و مدارا به آن توجه داشت. با کم حجابی برخی افراد حادثه‌ای رخ نداده است / افراط در پرداختن به امور اجتماعی واکنش‌های افراطی هم دارد
باید حکومت و افراد دست‌اندرکار بدانند که افراط در پرداختن به امور اجتماعی، واکنش‌های افراطی هم دارد. اینها مسائلی است که باید با ملایمت و مدارا به آن توجه داشت.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام موسوی نژادیان با تأکید بر برکناری مدیرانی که فرزندان خارج نشین دارند، گفت: فرزند برخی از مقامات کنونی دولت سیزدهم نیز در خارج از کشور هستند و دولت برای نشان حُسن نیت خود این کار از زیرمجموعه‌های خود آغاز کند. لزوم برکناری مدیرانی که فرزندان خارج نشین دارند / خود مدیران در گام اول از مسئولیت استعفاء دهند
شمال نیوز : حجت الاسلام موسوی نژادیان با تأکید بر برکناری مدیرانی که فرزندان خارج نشین دارند، گفت: فرزند برخی از مقامات کنونی دولت سیزدهم نیز در خارج از کشور هستند و دولت برای نشان حُسن نیت خود این کار از زیرمجموعه‌های خود آغاز کند.(ادامه)
شعارهای رکیک تجمع دانشجویان شریف لکه ننگ ساحت دانشگاه
تجمع دانشجویان دانشگاه شریف با شعارهای رکیک و الفاظ شنیعی همراه شد که بسیاری از دانشجویان و اساتید خود این دانشگاه نسبت به آن موضع‌گیری کردند. اساتید و دانشجویان معتقدند این افراد هیچ نسبتی با جریان دانشجویی ندارند.(ادامه)
بیانیه‌ مهم وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور
وزارت اطلاعات اعلام کرد: حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته‌ای آشکار و محسوس و لایه‌های پنهان متعددی در پشت صحنه‌های خود داشت.(ادامه)
بیانیه‌ وزارت اطلاعات درباره حوادث اخیر کشور
بیش از ۲۰۰ تن از اعضای منافقین، سلطنت طلبان، گروهک‌های تجزیه طلب و بهائیت دستگیر شده اند(ادامه)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد. روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس(يادداشت)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد.(ادامه)
عکس‌هایی منتشر شده که وزیر ارتباطات کشورمان را در یک نشست مصاحبه نشان می‌دهد و یک خانم با پوششی بسیار بد روبه‌روی او نشسته است. بی‌حجابی خانم روسی در برابر آقای وزیر
عکس‌هایی منتشر شده که وزیر ارتباطات کشورمان را در یک نشست مصاحبه نشان می‌دهد و یک خانم با پوششی بسیار بد روبه‌روی او نشسته است.(ادامه)
شعارهای انقلاب به‌نفع کشور است، برخلاف کسانی که میخواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه بعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمانهای انقلابی -که البته هنوز به آرمانها نرسیدیم هنوز اما- توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمانها دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است. مشکل‌تر از انقلابی بودن و گرایش انقلابی داشتن، انقلابی ماندن است / از دخالت در انتصابات پرهیز کنید / قانونی تصویب نکنید که فقط مسئولیت آن را از دوش خود بردارید / مطالب اثبات‌ نشده را از تریبون پر اهمیت مجلس بیان نکنید/ گروکشی و معارضه بین مسئولان وجود نداشته باشد(خبر)
شعارهای انقلاب به‌نفع کشور است، برخلاف کسانی که میخواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه بعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمانهای انقلابی -که البته هنوز به آرمانها نرسیدیم هنوز اما- توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمانها دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است.(ادامه)
برگزاری تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف
شب گذشته تعداد محدودی از شهرهای کشور شاهد برگزاری تجمعات پراکنده اعتراضی نسبت به اجرای قانون اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها بود.(ادامه)
آیت الله لائینی :برد جهاد در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی بالا است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ایران ام القرای جهان اسلام است، افزود: برد جهاد در حوزه سازندگی و رفع محرومیت بالا است.(ادامه)
علت نامگذاری روز ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی چیست؟/ هدف مردم از شعار‌ جمهوری اسلامی چه بود؟/ نظر امام خمینی(ره) درباره رفراندوم ۱۲ فروردین / استاد شهید مطهری واژه «جمهوری اسلامی» را چنین تفسیر می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
نظام پرداخت حقوق باید اصلاح شود/ به هیچ وجه قیمت کالاها نباید افزایش پیدا کند/ جریان‌هایی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند/ لازم است کارگروهی تشکیل شود تا در یک بازه زمانی کوتاه قانون جدید، واحد و عادلانه‌ای....(خبر)
(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : ولایت پذیری و ولایت شناسی مردم در حماسه ۹ دی تجلی و نمود عینی یافت.
ولایت پذیری مردم در حماسه ۹ دی تجلی یافت/ کشاورزی مازندران سنتی مانده است
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : ولایت پذیری و ولایت شناسی مردم در حماسه ۹ دی تجلی و نمود عینی یافت. (ادامه)
نیکزاد از لغو یک بخشنامه در وزارت کار خبر داد
نیکزاد از لغو یک بخشنامه در وزارت کار خبر داد ایلنا نوشت:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مجمع نمایندگان چند استان با رئیس‌جمهور درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور برای به‌کارگیری حداکثر ۱۵درصد افراد از خارج از این وزارتخانه، گفت: رئیس‌جمهور ضمن دستور لغو این بخشنامه تأکید کرد ملاک به‌کارگیری افراد در نهادها، شایسته‌سالاری است. (ادامه)
موافقت رهبرانقلاب با استعفای آیت الله جنتی
رهبر انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام موسی‌پور را به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کردند. (ادامه)
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است.... تولید کننده‌ جوان : مدیران ارشد مازندران دغدغه اشتغال را ندارد / مسؤولان نه تنها حمایت‌مان نمی‌کنند بلکه در کار ما سنگ‌اندازی هم می‌کنند
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است....(ادامه)
آیت الله لائینی :ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری ها
نماینده ولی فقیه در مازندران آسیب شناسی و دلایل ناکارآمدی شورا و شهرداری و راهکارهای پیشگیری از فساد را در این نهاد مردمی ضروری دانست.(ادامه)
شمال نیوز: یوسفیان ملا نماینده پیشین مردم آمل در مجلس هشتم ، مهم و دهم با انتقاد  از عملی نشدن وعده ها در دولت روحانی ، از دولت سید ابراهیم رئیسی خواسته مراقب باشند تا وعده های نشدنی به مردم ندهند. یوسفیان ملا : دولت سیزدهم وعده های نشدنی به مردم ندهد / اعتماد ذره ذره ایجاد می شود، اما ناگهانی سقوط می کند.
شمال نیوز: یوسفیان ملا نماینده پیشین مردم آمل در مجلس هشتم ، مهم و دهم با انتقاد از عملی نشدن وعده ها در دولت روحانی ، از دولت سید ابراهیم رئیسی خواسته مراقب باشند تا وعده های نشدنی به مردم ندهند.(ادامه)
شمال نیوز : «استاندار» در واقع رئیس‌جمهور و رئیس‌کابینه استان است. از این‌رو در هر استان سرنوشت موفقیت دولت و برنامه‌های آن ارتباط وثیقی با صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، هماهنگی‌ها و تحرک استاندار و تیم آن در استان دارد. هرگونه رودربایستی، تعجیل، توجیه‌پذیری و ساده‌گیری انتخاب مدیر ارشد دولت در استان کنار گذاشته شود
شمال نیوز : «استاندار» در واقع رئیس‌جمهور و رئیس‌کابینه استان است. از این‌رو در هر استان سرنوشت موفقیت دولت و برنامه‌های آن ارتباط وثیقی با صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، هماهنگی‌ها و تحرک استاندار و تیم آن در استان دارد. (ادامه)
از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسیم/ از اولین اقدامات دولت آغاز نهضت مسکن سازی است/ باید سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود/ ابراز نگرانی از اوضاع کرونایی ....(خبر)
(ادامه)
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند نامزدهای اصولگرا؛ کنار نکشیدند ؛ اصلاح‌طلبان می‌برند ؟
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
من هم به هر ایرانی در زعفرانیه تهران یک خانه می‌دهم!
بعد از اعلام نظر شورای نگهبان در مورد نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری، 7 کاندیدا به صحنه آمدند و شعارهای انتخاباتی خود را مطرح کردند و به مردم وعده‌ی فردای بهتر دادند.(ادامه)
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه‌دار خواهیم گذاشت. خون رئیس‌جمهور رنگین‌تر از مردم نیست/به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهم
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه‌دار خواهیم گذاشت.(ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)
آیت الله لائینی:انتخاب اصلح برای گرم کردن تنور انتخابات ضرورت دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران، حضور حداکثری و همگانی مردم و انتخاب اصلح را برای گرم کردن تنور انتخابات امری مهم و جدی بیان کرد.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این مسئولیت حضور دارند . حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این ....(خبر)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این مسئولیت حضور دارند .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.