.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نفت 85 دلاری در بودجه 91
(ادامه)
نامزدهای حاضر در دور دوم انتخابات مجلس نهم + جدول
(ادامه)
شبکه‏ ای که برای «من و تو» نیست
(ادامه)
نام و زمان پخش فیلمهای سینمایی در نوروز
(ادامه)
جدول گرایش‌حامیان سئوال از رئیس‌جمهور
(ادامه)
مجوز تنخواه 22000 میلیاردی به دولت
(ادامه)
اسامي نمايندگان بازمانده از مجلس نهم
(ادامه)
58 نفر از 79 امضاکننده سوال از رئیس جمهور به مجلس نهم راه نیافتند
(ادامه)
اساس نتایج اولیه آرای 9 حوزه انتخابیه مازندران، تقریبا آرای حدود نیمی از صندوق های شمارش شده مشخص شد.
به گزارش شمال نيوز، بر اساس آرای رسیده از 9 حوزه انتخابیه مازندران در حوزه انتخابیه نوشهر قاسم احمدی لاشگی با بیش از ... تکلیف نیمی از آرای حوزه های انتخابیه مازندران مشحص شد
اساس نتایج اولیه آرای 9 حوزه انتخابیه مازندران، تقریبا آرای حدود نیمی از صندوق های شمارش شده مشخص شد. به گزارش شمال نيوز، بر اساس آرای رسیده از 9 حوزه انتخابیه مازندران در حوزه انتخابیه نوشهر قاسم احمدی لاشگی با بیش از ...(ادامه)
نگاهي به شكل گيري مجلس نمايندگان در طول تاريخ حدود يكصد و پنج سال اخير ايران نشان مي دهد كه به دنبال تاسيس مجلس شورا در پايتخت، مردم نقاط پيراموني و شهرستاني نيز در قالب يك حوزه انتخابيه، افرادي را بعنوان نماينده بر مي گزيدند البته مكانيزم انتخابات و شرايط حاكم بر آن متفاوت از انتخاباتي كاملا ... اسامي نمايندگان مردم ساري در 100 سال اخير
نگاهي به شكل گيري مجلس نمايندگان در طول تاريخ حدود يكصد و پنج سال اخير ايران نشان مي دهد كه به دنبال تاسيس مجلس شورا در پايتخت، مردم نقاط پيراموني و شهرستاني نيز در قالب يك حوزه انتخابيه، افرادي را بعنوان نماينده بر مي گزيدند البته مكانيزم انتخابات و شرايط حاكم بر آن متفاوت از انتخاباتي كاملا ...(ادامه)
فهرست نمایندگان آبادگران جهادی در 3 استان شمالی
(ادامه)
کواکبیان: با دولت پدر کشتگی نداریم
(ادامه)
معاون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و به نمایندگی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شهرهای ساری ،قائمشهر و بابل حضور خواهد یافت . وی  روز چهارشنبه با حضور در ... سفر انتخاباتی دانش جعفری به مازندران
معاون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و به نمایندگی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شهرهای ساری ،قائمشهر و بابل حضور خواهد یافت . وی روز چهارشنبه با حضور در ...(ادامه)
فهرست نامزدهای انتخاباتی" گروه توسعه پایدار برای مازندران آباد"
(ادامه)
نماینده شهرستان سمنان توضیحی روشن و واضح بدهند که هدف از سفر و بازدیدش از دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه ساری چه بوده و چه پیامدهایی را می تواند به دنبال داشته باشد... مرز شکنی انتخاباتی کواکبیان !
نماینده شهرستان سمنان توضیحی روشن و واضح بدهند که هدف از سفر و بازدیدش از دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه ساری چه بوده و چه پیامدهایی را می تواند به دنبال داشته باشد...(ادامه)
لیست جبهه اصلاح طلبان معتدل باز هم تکذیبیه گرفت
(ادامه)
اسامی نمایندگان شمالی طرح سئوال از رییس جمهور
(ادامه)
که از این بابت هم از آقای رنجبر و هم از دوستان محترمی که نامشان حذف شده پوزش می خواهیم.البته این اسامی در وبلاگ انگیزه موجود است. تشکر صادقعلی رنجبر از ابراز همدردی دوستان
که از این بابت هم از آقای رنجبر و هم از دوستان محترمی که نامشان حذف شده پوزش می خواهیم.البته این اسامی در وبلاگ انگیزه موجود است.(ادامه)
اسامی 858 کاندیدای انتخابات در استان تهران
(ادامه)
تشکر دکتر رنجبر از همدردی در مراسم یادبود برادر
(ادامه)
فرامرز درخشنده كشت وصنعت شمال وچيستاني ديگر در مازندران(ديدگاه)
فرامرز درخشنده (ادامه)
جلسه انتخاباتی فراکسیون اقلیت مجلس
(ادامه)
یوسف نژاد: پرچم اصلاحات بالا نمی‌گیرم،مستقل می آیم
(ادامه)
اسامی نمایندگانی که برای دوره نهم ثبت‌نام کرده‌اند
(ادامه)
در حال حاضر تعداد زیادی از مردم با بنده تماس می گیرند و خواستار حضور بنده هستند اما چون هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام و به احتمال زیاد قصد شرکت ندارم . پس نمی توانم.... علی اصغر یوسف نژاد : شاید نیایم
در حال حاضر تعداد زیادی از مردم با بنده تماس می گیرند و خواستار حضور بنده هستند اما چون هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام و به احتمال زیاد قصد شرکت ندارم . پس نمی توانم....(ادامه)
طرح سئوال از رئیس​ جمهور بار دیگر با  ۷۹ امضاء تقدیم رئیس مجلس شد.اسامی نهایی امضاءکنندگان سئوال از رئیس جمهور که نام نمایندگان ساری ... سهم نمایندگان شمالی در این طرح !
طرح سئوال از رئیس​ جمهور بار دیگر با ۷۹ امضاء تقدیم رئیس مجلس شد.اسامی نهایی امضاءکنندگان سئوال از رئیس جمهور که نام نمایندگان ساری ...(ادامه)
متن و حاشیه جلسه 2شیفته امروز مجلس
(ادامه)
شجاعی : با استقرار دو فرمانداری در شهرستان ساری و میاندرود اعتبارات بیشتری اختصاص یافته و این امر به سود استان است / یوسف نژاد: تقسیمات کشوری در دولت مصوب می شود و تفکیک میاندرود از ساری مربوط به مصوبات استانی دور سوم هیئت دولت است ...

 شجاعی:جدا شدن میاندرود شعار انتخاباتی من بود/ یوسف نژاد: مصوبه سفر دولت به مازندران بود
شجاعی : با استقرار دو فرمانداری در شهرستان ساری و میاندرود اعتبارات بیشتری اختصاص یافته و این امر به سود استان است / یوسف نژاد: تقسیمات کشوری در دولت مصوب می شود و تفکیک میاندرود از ساری مربوط به مصوبات استانی دور سوم هیئت دولت است ... (ادامه)
مصوبه احداث سایت اداری ساری اجرایی شود
(ادامه)
حضور افراد سياسي در ورزش تا‌كنون نتيجه خاصي براي ورزش كشور نداشته است. بلكه ورزش به اندازه كافي تاوان سياسيون در امور ورزش را داده است. انتخاب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس غیرقانونی بود
حضور افراد سياسي در ورزش تا‌كنون نتيجه خاصي براي ورزش كشور نداشته است. بلكه ورزش به اندازه كافي تاوان سياسيون در امور ورزش را داده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.