.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
درپی تصویب اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و افزودن شرط حداقل 5 سال سابقه مدیریت سیاسی، حرفه‌ای، قضایی، اجرایی، آموزشی و پژوهشی پس از اخذ مدرك تحصیلی كارشناسی ارشد، شماری از نامزدهای احتمالی حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل در انتخابات مجلس نهم ناگزیر به ترک صحنه شده‌اند که از جمله آن‌ها ... « صرفا جهت اطلاع » نامزدهای احتمالی انتخابات نهم از لاهیجان و سیاهکل
درپی تصویب اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و افزودن شرط حداقل 5 سال سابقه مدیریت سیاسی، حرفه‌ای، قضایی، اجرایی، آموزشی و پژوهشی پس از اخذ مدرك تحصیلی كارشناسی ارشد، شماری از نامزدهای احتمالی حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل در انتخابات مجلس نهم ناگزیر به ترک صحنه شده‌اند که از جمله آن‌ها ...(ادامه)
در مهلت باقی مانده تا انتخابات 12 اسفند 90 و یا در لحظه های پایانی که هنوز قریب به 8 ماه فرصت باقی است، چه کسانی و چه چهره هایی به لیست نامزدهای حوزه انتخابیه نگاهی به ویژگیهای نامزدهای احتمالی مجلس در ساری
در مهلت باقی مانده تا انتخابات 12 اسفند 90 و یا در لحظه های پایانی که هنوز قریب به 8 ماه فرصت باقی است، چه کسانی و چه چهره هایی به لیست نامزدهای حوزه انتخابیه (ادامه)
مشکل سوخت کشاورزان مازنی رفع نشده است
(ادامه)
دولت قول داده بود که مشکلات سوخت کشاورزان را در اسرع وقت رفع کند ولی با گذشت شش ماه از اجرای قانون هدفمندی، همچنان کشاورزان خطه شمال با این پدیده عدیده دست و پنجه نرم می کنند. مشکل سوخت کشاورزان مازنی رفع نشده است
دولت قول داده بود که مشکلات سوخت کشاورزان را در اسرع وقت رفع کند ولی با گذشت شش ماه از اجرای قانون هدفمندی، همچنان کشاورزان خطه شمال با این پدیده عدیده دست و پنجه نرم می کنند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
علیرضا سعیدی کیاسری میراثی که اهالی بهارستان بجا می گذارند؛گردشگری ایران در خط پایان! (ديدگاه)
علیرضا سعیدی کیاسری(ادامه)
یوسف نژاد : اجماع در تشکیل کمیسیون"صنعت و تجارت"
(ادامه)
نماینده مردم ساری گفت: فرماندار شهر ساری پس از طی مراحل اداری و قانونی به طور رسمی انتخاب و قرار شد روز شنبه روز معارفه وی باشد، ولی از طرف افرادی غیر از وزارت کشوری‌ها، حکم وی باطل شد. خداحافظی فرماندار ساری پیش از مراسم معارفه
نماینده مردم ساری گفت: فرماندار شهر ساری پس از طی مراحل اداری و قانونی به طور رسمی انتخاب و قرار شد روز شنبه روز معارفه وی باشد، ولی از طرف افرادی غیر از وزارت کشوری‌ها، حکم وی باطل شد.(ادامه)
با حضور استاندار و مسئولین استان و شهرستان ساری صبح فردا (شنبه)، مراسم تودیع منصور علی زارعی، فرماندار مرکز استان و معارفه ... سرپرست فرمانداري ساري معرفي مي‌شود
با حضور استاندار و مسئولین استان و شهرستان ساری صبح فردا (شنبه)، مراسم تودیع منصور علی زارعی، فرماندار مرکز استان و معارفه ...(ادامه)
درحالی که ابهام ها درباره معرفی وزیر پیشنهادی وزیر ورزش ادامه دارد ، نماینده مردم ساری و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره شایعات مطرح شده درباره این انتخاب می گوید:« من صبح با آقای سجادی حرف زدم و ایشان در محل کارش حاضر بود و خبری از شایعات نداشت. حمید سجادی از وزیر شدنش خبر ندارد
درحالی که ابهام ها درباره معرفی وزیر پیشنهادی وزیر ورزش ادامه دارد ، نماینده مردم ساری و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره شایعات مطرح شده درباره این انتخاب می گوید:« من صبح با آقای سجادی حرف زدم و ایشان در محل کارش حاضر بود و خبری از شایعات نداشت.(ادامه)
اسامی نمایندگان امضا کننده طرح ادغام ميراث‌فرهنگي با ‌وزارت ارشاد
(ادامه)
شجاعي و پريچهره مخاطبان مازندراني برنامه نود
(ادامه)
یوسف نژاد در لحظات پایانی برنامه وقتی به جای خداحافظی فوری از مردم، فرصتی خواست تا رزومه ورزشی خود را به رخ بکشد، فردوسی پور به او گفت که ... در برنامه شب گذشته 90 چه گذشت ؟
یوسف نژاد در لحظات پایانی برنامه وقتی به جای خداحافظی فوری از مردم، فرصتی خواست تا رزومه ورزشی خود را به رخ بکشد، فردوسی پور به او گفت که ...(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امشب در برنامه 90 حضور خواهد یافت. قرار است در برنامه نود پیرامون انتقال تیم های لیگ برتری به شهرستان ها بحث و تبادل نظر گردد  ...  حضور نماینده ساری در برنامه 90
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امشب در برنامه 90 حضور خواهد یافت. قرار است در برنامه نود پیرامون انتقال تیم های لیگ برتری به شهرستان ها بحث و تبادل نظر گردد ... (ادامه)
یوسف‌نژاد سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
تذکر 42 نماینده مجلس به احمدی نژاد
(ادامه)
شرايط سخت براي كانديداتوري مجلس
(ادامه)
استان مازندران در کشور، رتبه بالایی از نظر تولید فرآورده‌های دامی دارد؛ نباید محموله‌های گوشت از آسیای مرکزی وارد فرودگاه ساری شود/هر هزار دلار واردات یک شغل را در کشور نابود می‌کند... واردات فقط در مواقع اضطرار صورت بگیرد
استان مازندران در کشور، رتبه بالایی از نظر تولید فرآورده‌های دامی دارد؛ نباید محموله‌های گوشت از آسیای مرکزی وارد فرودگاه ساری شود/هر هزار دلار واردات یک شغل را در کشور نابود می‌کند...(ادامه)
کشاورزان تا پیش از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، مشکلات زیادی داشتند، اما با اجرای قانون و عدم پرداخت بسته‌های حمایتی مشکلات آن‌ها دو چندان شده است، به طوری که به تغییر کشت روی آوردند.واردات محصولات در حال کشت هم مزید بر علتی است که کشاورزان..  

کشاورزان به ‌اجبار کشت خود را تغییر دادند
کشاورزان تا پیش از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، مشکلات زیادی داشتند، اما با اجرای قانون و عدم پرداخت بسته‌های حمایتی مشکلات آن‌ها دو چندان شده است، به طوری که به تغییر کشت روی آوردند.واردات محصولات در حال کشت هم مزید بر علتی است که کشاورزان.. (ادامه)
کلید اینترنت پاک در ایران زده شد
(ادامه)
سعیدلو و علی آبادی غایبان کمیسیون تلفیق
(ادامه)
آموزش و پرورش با کسری بودجه جدی مواجه است
(ادامه)
آغاز نخستین خزانه گیری برنج کشور در آمل
(ادامه)
یوسف نژاد: دولت به قانون عمل کند
(ادامه)
7 نماینده شمالی استیضاح وزیر نیرو
(ادامه)
تحقیق و تفحص از واگذاری سایپا آغاز شد
(ادامه)
اسامی نمایندگان شمالی عضو کمیسون تلفیق مجلس
(ادامه)
استخدام مهندسان ناظر مزارع کشور
(ادامه)
اسامی کامل نامزدهای تایید صلاحیت‌ شده‌ انتخابات اتاق بازرگانی تهران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.