.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: فاجعه‌ مِنا که در روز عید قربان رخ داد، منجر به کشته، مجروح‌ و مفقود‌شدن هزاران نفر از مسلمانان شد که در این بین براساس آخرین آمار شمار جان‌باختگان استان های شمالی .... آخرین آمار از جان‌باختگان و مفقودان فاجعه خونین مِنا در 3 استان شمالی
شمال نیوز: فاجعه‌ مِنا که در روز عید قربان رخ داد، منجر به کشته، مجروح‌ و مفقود‌شدن هزاران نفر از مسلمانان شد که در این بین براساس آخرین آمار شمار جان‌باختگان استان های شمالی ....(ادامه)
شمال نیوز: این زائران از کاروان‌های ۳۰۲۷۸، ۳۰۰۲۸ و ۳۰۰۰۵از شهرستان‌های قائم‌شهر، نور و بابل بوده‌اند و شمار زائران مفقودشده استان در حادثه منا نیز تاکنون ۲۲ نفر و زائران مجروح نیز چهار نفر است.

شمار زائران فوت شده مازندران به ۱۶ نفر رسید/ ۵ نفر به جان‌باختگان گیلانی افزوده شد
شمال نیوز: این زائران از کاروان‌های ۳۰۲۷۸، ۳۰۰۲۸ و ۳۰۰۰۵از شهرستان‌های قائم‌شهر، نور و بابل بوده‌اند و شمار زائران مفقودشده استان در حادثه منا نیز تاکنون ۲۲ نفر و زائران مجروح نیز چهار نفر است. (ادامه)
اسامی 228 ایرانی جان باخته حادثه منا
لیست جان باختگان ایرانی حادثه جمرات تا این لحظه بدین شرح اعلام می گردد: (ادامه)
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد.



جدیدترین آمار قربانیان،مفقودین و مجروحین فاجعه منا
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد. (ادامه)
اسامی 366 زائر مفقود ایرانی در حادثه منا
(ادامه)
 شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و  ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند.
اسامی کشته‌شدگان شمالی حادثه منا اعلام شد / کشته شدن 7 مازندرانی ، 8 گلستانی و 23 گیلانی
شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند. (ادامه)
دلایل همسر ابتکار برای تکذیب واردات بنزین
فارغ از صحت و سقم اخبار مربوط به ایفای نقش همسر معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در واردات بنزین، وی برای تکذیب این ادعا استدلال جالبی را مطرح کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل شب گذشته نیز برای سومین بار به‌علت به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد. جلسه هیئت رئیسه شورای شهر آمل بازهم ناتمام ماند
شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل شب گذشته نیز برای سومین بار به‌علت به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد.(ادامه)
انتخاب اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان گلستان
اعضای جدید شورای مرکزی و هیات رئیسه حزب اعتماد ملی استان گلستان، در جلسه ای که شب گذشته با حضور محمدصادق جوادی حصار، نماینده دفتر مرکزی این حزب، در گرگان برگزار شد، با رای اعضاء انتخاب شدند. (ادامه)
سید مهدی علوی باز شهرم بوی مهمان می دهد بوی قرآن بوی ایمان می دهد (يادداشت)
سید مهدی علوی(ادامه)
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند.
رفت و آمدهای انتخاباتی نمایندگان دوره های قبل در راهروهای مجلس/ چه کسانی قصد دارند به بهارستان برگردند
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند. (ادامه)
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند.
رفت و آمدهای انتخاباتی نمایندگان دوره های قبل در راهروهای مجلس/ چه کسانی قصد دارند به بهارستان برگردند
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند. (ادامه)
تصاویر : افطاری هنرمندان با روحانی
ضیافت افطار حسن روحانی با اصحاب فرهنگ و هنر عصر شنبه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.(ادامه)
نامه «آن ۲۳ نفر» به‌علیخانی/ ماهتان عسل!
نویسنده کتاب «آن بیست‌وسه‌ نفر» گفت: علیخانی جوان، از قهرمانان کتاب من به بزرگی یاد کرد و تا حد ممکن در برابر مردان حماسه ساز کشورش کوچکی نشان داد، او گفت حضور قهرمانان وطن در این برنامه برایش مایه افتخار است.(ادامه)
چه کسانی برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا دادند؟
بر اساس قانون مقاماتی که بخواهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کند، باید 6 ماه قبل از ثبت‌نام، از مسئولیت خود استعفا دهد. این مهلت برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سوم تیرماه بود. (ادامه)
شمال نیوز: به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد به همراه هیاتی به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی در چهلمین اجلاس جهانی بانک توسعه اسلامی در کشور موزابیک شرکت کرد. علی اصغر یوسف نژاد به موزامبیک سفر کرد
شمال نیوز: به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد به همراه هیاتی به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی در چهلمین اجلاس جهانی بانک توسعه اسلامی در کشور موزابیک شرکت کرد.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود با انتقاد از تبلیغات منفی برخی نسبت به استقلال ‌میاندورود گفت: شهرستان شدن میاندورود به نفع ساری بود./  با شهرستان شدن میاندورود عده‎ای برای خود خوراک تبلیغاتی درست کردند که ساری از کلانشهر افتاد ولی باید‌ پرسید مگر میاندورود جزء شهر ساری بود که از کلانشهر بیفتد....‌
شجاعی: مستقل کردن میاندورود جزء افتخارات ماست
نماینده مردم ساری و میاندورود با انتقاد از تبلیغات منفی برخی نسبت به استقلال ‌میاندورود گفت: شهرستان شدن میاندورود به نفع ساری بود./ با شهرستان شدن میاندورود عده‎ای برای خود خوراک تبلیغاتی درست کردند که ساری از کلانشهر افتاد ولی باید‌ پرسید مگر میاندورود جزء شهر ساری بود که از کلانشهر بیفتد....‌ (ادامه)
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت....
بهار مه آلود رقابت های مجلس دهم در غرب مازندران !
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت.... (ادامه)
در جلسه روز یکشنبه در وزارت خارجه چه گذشت؟ +اسامی مدعوین
(ادامه)
کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس دهم در گرگان،گنبد،مینودشت
(ادامه)
شمال نیوز : اکنون که یکسال به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، سیاسیون چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در استان مازندران ،فعالیتهای انتخاباتی خود را با جدیت اغاز کرده اند تا کرسی های بهارستان را از آن خود کنند.... نوروز 94 ؛ آغاز دور جدید جنب و جوش انتخاباتی در مازندران
شمال نیوز : اکنون که یکسال به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، سیاسیون چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در استان مازندران ،فعالیتهای انتخاباتی خود را با جدیت اغاز کرده اند تا کرسی های بهارستان را از آن خود کنند....(ادامه)
دیداری نوستالژیک به یاد نسل قدیم فوتبال ساری
ستارگان سابق شهرداری ساری روز چهارشنبه به میدان خواهند رفت(ادامه)
59 برادري كه نماينده مجلس شدند
مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۳ تیر سال ۱۳۷۲ با تصویب ماده واحده‌ای، روز ۱۰ آذر ماه، سالروز شهادت مجتهد مجاهد و سیاستمدار متعهد آیت الله سید حسن مدرس را به عنوان روز مجلس نامگذاری کرد.(ادامه)
ظریف: اکنون زمان خوبی برای توافق است
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تحریم‌ها قسمتی از راه حل نیست، بلکه قسمتی از مشکلی است که هیچ وقت کمکی به حل موضوع نکرده است.(ادامه)
شمال نیوز: عزت‌الله ضرغامی پس از بیش از 10 سال مدیریت رسانه ملی آخرین روزهای حضور خود در سازمان را پشت سر می‌گذارد و همین امر دلیلی شد تا مروری بر عملکرد وی داشته باشیم. رسانه ملی یک دهه چگونه اداره شد ؟(خبر)
شمال نیوز: عزت‌الله ضرغامی پس از بیش از 10 سال مدیریت رسانه ملی آخرین روزهای حضور خود در سازمان را پشت سر می‌گذارد و همین امر دلیلی شد تا مروری بر عملکرد وی داشته باشیم.(ادامه)
باید کرسی مناسبی برای اتاق اصناف در دولت و مجلس فراهم کرد
(ادامه)
برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در گیلان
(ادامه)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است.... روحانی در معرفی وزیر علوم به مجلس، مسیر احمدی‌نژاد را می‌رود؟ (خبر)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است....(ادامه)
اعلام اسامی ورزشکاران اعزامی به اینچئون
دبیرکل کمیته ملی المپیک اسامی ۲۷۶ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی را اعلام کرد.(ادامه)
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اقتصاد با اعلام استقبال از جنبه های نظارتی مجلس، گفت: در یکسال گذشته از سوی مجلس، 200 تذکر، 80 سوال و چندین تحقیق و تفحص در حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی مطرح شده و 3500 مکاتبه و 1200 ارتباط فردی نمایندگان مجلس با مسئولان وزارت اقتصاد نیز انجام گرفته است. وزارت اقتصاد دولت یازدهم 200 تذکر، 80 سوال و 3500 نامه از مجلس دریافت کرد
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اقتصاد با اعلام استقبال از جنبه های نظارتی مجلس، گفت: در یکسال گذشته از سوی مجلس، 200 تذکر، 80 سوال و چندین تحقیق و تفحص در حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی مطرح شده و 3500 مکاتبه و 1200 ارتباط فردی نمایندگان مجلس با مسئولان وزارت اقتصاد نیز انجام گرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.