.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرین نتایج انتخابات در استان مازندران + جدول
آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در استان مازندران را در ادامه مشاهده کنید.(ادامه)
اعلام نتایج قطعی حوزه های انتخاباتی به تفکیک استان ها
اعلام نتایج قطعی رقابت انتخاباتی استان ها تا به این لحظه به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد. اسامی داوطلبان نهایی انتخابات مجلس در استان مازندران
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد. اسامی کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» در سراسر کشور
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جریان عملگرایی ساری و حامیان شهردار ساری روی گزینه دوم لیست اصلاح‌طلبان تاثیر منفی گذاشته است یا خیر، گفت: قطعا جریان عملگرایی ساری روی لیست اصلاح‌طلبان ساری تاثیر گذاشته است..... جریان عملگرایی(حامیان عبوری) روی لیست اصلاح‌طلبان ساری تاثیر گذاشته است
شمال نیوز : وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جریان عملگرایی ساری و حامیان شهردار ساری روی گزینه دوم لیست اصلاح‌طلبان تاثیر منفی گذاشته است یا خیر، گفت: قطعا جریان عملگرایی ساری روی لیست اصلاح‌طلبان ساری تاثیر گذاشته است.....(ادامه)
لیست نهایی نامزدهای "صدای ملت" در سراسر کشور +‌ اسامی
(ادامه)
لیست منتخبین شورای اصلاح طلبان مازندران نهایی شد
(ادامه)
شمال نیوز: یست انتخاباتی «صدای ملت» که از سوی علی مطهری و یارانش تهیه شده است، اسامی نامزدهای مرود حمایتش در چندین شهرستان استان های مازندران، گلستان و گیلان را ارائه داد.... لیست «صدای ملت» در برخی حوزه های انتخابیه شمال کشور منتشر شد
شمال نیوز: یست انتخاباتی «صدای ملت» که از سوی علی مطهری و یارانش تهیه شده است، اسامی نامزدهای مرود حمایتش در چندین شهرستان استان های مازندران، گلستان و گیلان را ارائه داد....(ادامه)
گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای نمایندگی مجلس در ساری افزایش یافت
با تأیید صلاحیت یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس در ساری گزینه‌های روی میز اصلاح‌طلبان برای نمایندگی مجلس در ساری افزایش یافت.(ادامه)
فهرست نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان
فهرست اسامی نامزدهای اصلاح‌طلب و مورد حمایت شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در کشور اعلام شد. (ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
جدول تعداد رد و تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس در تمامی استان‌ها در هر سه مرحله
نتایج بررسی شکایت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم از سوی شورای نگهبان اعلام شده اما توزیع استانی کسانی که به عرصه انتخابات بازگشته‌اند، چگونه است؟(ادامه)
شمال نیوز : اما در این میان بازار اخبار تایید نشده گرم است، و از روز گذشته لیست های متفاوتی از تایید صلایت شدگان در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است..... آخرین اخبار غیر رسمی از تایید صلاحیت ها
شمال نیوز : اما در این میان بازار اخبار تایید نشده گرم است، و از روز گذشته لیست های متفاوتی از تایید صلایت شدگان در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.....(ادامه)
چه کسانی در این چهار دوره بر صندلی‌های قرمز مجلس خبرگان تکیه زده‌اند؟
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟ (ادامه)
شمال نیوز: خبرهای تائید نشده ای از اعلام تائید صلاحیت تعداد زیادی از کاندیداها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
تائیدصلاحیت ۱۰۰۰ کاندیدا با رایزنی روحانی+اسامی
شمال نیوز: خبرهای تائید نشده ای از اعلام تائید صلاحیت تعداد زیادی از کاندیداها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. (ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
اسامی برخی از افراد رد صلاحیت شده درکشور
شمال نیوز: فرصت 20 روزه شورای نگهبان از امروز 27 دی ماه برای دریافت شکایت از داوطلبین رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی درباره کلیه داوطلبان آغاز شد.(ادامه)
سخنگوی یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور گفت: یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور یکم بهمن‌ماه برگزار می‌شود. یادواره شهدای گردان حمزه شمال کشور در گرگان برگزار می شود
سخنگوی یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور گفت: یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور یکم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره خود را سپری می‌کند که در این ادوار افراد مختلفی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بر کرسی‌های آن تکیه زدند..... نمایندگان دوره پنجم مازندران در مجلس چه کسانی بودند؟
شمال نیوز : مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره خود را سپری می‌کند که در این ادوار افراد مختلفی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بر کرسی‌های آن تکیه زدند.....(ادامه)
پرسابقه‌ترین اعضای مجلس خبرگان
در ادوار اول و دوم مجلس خبرگان 85 نفر، در دوره سوم 89 نفر و در دوره چهارم 86 نفر وارد مجلس خبرگان شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: اکنون که پروسه ثبت نام از نامزده های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت همه نگاهها به اعلام نظر هیئت های اجرایی ، نظارت و شورای محترم نگهبان است تا ضمن بررسی صلاحیت ها ، اسامی کاندیدای مورد تایید را رسما اعلام نمایند ..... نامزدهای مجلس دهم در"تنکابن ، رامسر و عباس اباد " چه کسانی هستند؟
شمال نیوز: اکنون که پروسه ثبت نام از نامزده های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت همه نگاهها به اعلام نظر هیئت های اجرایی ، نظارت و شورای محترم نگهبان است تا ضمن بررسی صلاحیت ها ، اسامی کاندیدای مورد تایید را رسما اعلام نمایند ..... (ادامه)
شمال نیوز: اکنون که پروسه ثبت نام از نامزده های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت همه نگاهها به اعلام نظر هیئت های اجرایی ، نظارت و شورای محترم نگهبان است تا ضمن بررسی صلاحیت ها ، اسامی کاندیدای مورد تایید را رسما اعلام نمایند .....

نامزدهای مجلس دهم در "ساری و میاندورود" چه کسانی هستند؟
شمال نیوز: اکنون که پروسه ثبت نام از نامزده های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت همه نگاهها به اعلام نظر هیئت های اجرایی ، نظارت و شورای محترم نگهبان است تا ضمن بررسی صلاحیت ها ، اسامی کاندیدای مورد تایید را رسما اعلام نمایند ..... (ادامه)
شجاعی: “فرودگاه” به هیچ وجه از ساری جدا نشده است
کسی نمی تواند مانع توسعه شهر ساری به سمت دریا شود(ادامه)
اعضای مجلس خبرگان چند سال سن دارند؟
شمال نیوز: پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری و همزمان با دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: چهاردهمین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله شیخ ابوالحسن ایازی و بزرگداشت دو فرزند وی، روز پنجشنبه با حضور علما و روحانیان ، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار در رستمکلای بهشهر برگزار شد.
چهاردهمین سالگرد ارتحال علامه ایازی برگزار شد
شمال نیوز: چهاردهمین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله شیخ ابوالحسن ایازی و بزرگداشت دو فرزند وی، روز پنجشنبه با حضور علما و روحانیان ، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار در رستمکلای بهشهر برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : البته چند روز مانده به سفر رئیس جمهور و با مشاهده همه مجادلات موجود ، مرد کهنه کار پارلمانی و اقتصادی مازندران در اظهار نظری صریح و شفاف ، خیال همه نمایندگان و مدیران استانی را آسوده کرد که در این سفر خبری از منطقه آزاد تجاری نخواهد بود !.... رئیس جمهور هم آمد و رفت ؛ از منطقه آزاد خبری نشد که نشد !
شمال نیوز : البته چند روز مانده به سفر رئیس جمهور و با مشاهده همه مجادلات موجود ، مرد کهنه کار پارلمانی و اقتصادی مازندران در اظهار نظری صریح و شفاف ، خیال همه نمایندگان و مدیران استانی را آسوده کرد که در این سفر خبری از منطقه آزاد تجاری نخواهد بود !....(ادامه)
شمال نیوز :  مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مجمع نمایندگان استان با استناد به شاخص‌های یک منطقه آزاد مناسب در این باره توافق کنند، چرا که ایجاد التهاب در چنین شرایطی و در حالی که انتخابات مجلس در پیش است به نفع استان نیست. .... پاسخ یوسف‌نژاد به نمایندگان درباره ایجاد منطقه آزاد
شمال نیوز : مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مجمع نمایندگان استان با استناد به شاخص‌های یک منطقه آزاد مناسب در این باره توافق کنند، چرا که ایجاد التهاب در چنین شرایطی و در حالی که انتخابات مجلس در پیش است به نفع استان نیست. ....(ادامه)
پیکر مطهر جان باختگان فاجعه منا روز یکشنبه در گرگان تشییع می شود
(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی حج و زیارت مازندران با اشاره به اعلام اسامی زائران فوتی حادثه منا از مازندران، اسامی کامل زائران استان را 
آمار نهایی کشته‌شدگان مازندرانی فاجعه منا 48 تن است+ اسامی کامل
شمال نیوز: سخنگوی حج و زیارت مازندران با اشاره به اعلام اسامی زائران فوتی حادثه منا از مازندران، اسامی کامل زائران استان را (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.