.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یوسف نژاد: 3500 نامه مجلسی‌ها به طیب‌نیا
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر اقتصاد گفت: نمایندگان مجلس در یکسال گذشته حدود 3500 مکاتبه با این وزارتخانه داشته اند که حدود 70 درصد این مکاتبات مربوط به امور بانکی و مالیاتی بوده است.(ادامه)
تحلیلی برتابلو«ضربت خوردن علی(ع)»+عکس
وبلاگ > زعفرانلو، شهرام - خشونت و حماقت در رفتار ضارب در تن و اندام او ظاهر می‌شود. رنگ غالب بر اندامش قهوه‌ای است و شعله‌ای از نیمه‌ی بدن او در حال فوران است.(ادامه)

توضیح یوسف نژاد درباره اظهارات وزیر اقتصاد
(ادامه)
واگذاری برخی خدمات سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران به خانه صنعت،معدن استان
(ادامه)
وقتی هادی ساعی پلیس می شود +عکس
عکس‌ جدید منتشر شده از سریال «آمین»، هادی ساعی - قهرمان تکواندوی کشورمان - را به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال در مقام پلیس‌ نشان می‌دهد.(ادامه)
در آخرین جلسه شورای وزیران دولت یازدهم ،ماموریت جدیدی به معاون وزیر مازندرانی وزارت اقتصادی و دارایی محول شد ./ این مصوبه با امضا معاون اول رییس جمهور به دستگاه های دولتی  کشور ابلاغ شد... ماموریت جدید هیات دولت به علی اصغر یوسف نژاد
در آخرین جلسه شورای وزیران دولت یازدهم ،ماموریت جدیدی به معاون وزیر مازندرانی وزارت اقتصادی و دارایی محول شد ./ این مصوبه با امضا معاون اول رییس جمهور به دستگاه های دولتی کشور ابلاغ شد...(ادامه)
شمال نیوز:در این جلسه که مطالبات کارگران نساجی مازندران در دستور کار قرار داشت افراد حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداخته  و در خصوص  نحوه پرداخت مطالبات تولید و توسعه کارخانه نساجی مازندران به بحث و گفتگو پرداختند.
یوسف نژاد به دنبال مطالبات کارگران نساجی
شمال نیوز:در این جلسه که مطالبات کارگران نساجی مازندران در دستور کار قرار داشت افراد حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداخته و در خصوص نحوه پرداخت مطالبات تولید و توسعه کارخانه نساجی مازندران به بحث و گفتگو پرداختند. (ادامه)

چند سال پيش که جوان‌تر و پرشورتر بودم، از روي عصبانيت از جشنواره فجر تصميم گرفتم در فيلم "بوي گندم" بازي کنم چون به اين نتيجه رسيده بودم که جشنواره و جايزه و اينها فقط بازي است و هيچ ربطي به کيفيت کار بازيگر ندارد.
چرا مصطفی زمانی جشنواره فجر را یک بازی می خواند؟
چند سال پيش که جوان‌تر و پرشورتر بودم، از روي عصبانيت از جشنواره فجر تصميم گرفتم در فيلم "بوي گندم" بازي کنم چون به اين نتيجه رسيده بودم که جشنواره و جايزه و اينها فقط بازي است و هيچ ربطي به کيفيت کار بازيگر ندارد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندراندر احام جداگانه معاون توسعه مدیریت و منابع،معاون امور صنایع و معادن و معاون امور بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران منصوب کرد. انتصابات جدیددرسازمان صنعت،معدن وتجارت مازندران
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندراندر احام جداگانه معاون توسعه مدیریت و منابع،معاون امور صنایع و معادن و معاون امور بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران منصوب کرد.(ادامه)
تصاوير/ بازديد يوسف نژاد از پروزه های عمرانی شهرداری ساری
شمال نيوز: بازدید علی اصغر یوسف نژاد معاون حقوقی و پارلمانی وزارت امور اقتصاد و دارایی از پروزه های عمرانی شهرداری ساری(ادامه)
لباس های پادشاه سابق ایران کرم افتاد
(ادامه)
برگزیدگان یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان جایزه گرفتند
(ادامه)
شمال نیوز: در حالی از روزهای گذشته شایعه تغییر استاندار مازندران مجددا رنگ بیشتری به خود گرفت که ربیع فلاح جزو اولین استانداران انتصابی دولت تدبیر و امید بود. تغییر زود هنگام استاندار مازندران ؛ شایعه یا واقعیت؟!
شمال نیوز: در حالی از روزهای گذشته شایعه تغییر استاندار مازندران مجددا رنگ بیشتری به خود گرفت که ربیع فلاح جزو اولین استانداران انتصابی دولت تدبیر و امید بود.(ادامه)
اسامی هنرمندانی که در سال ۹۲ درگذشتند
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
فاز دوم هدفمندی سال ۹۳ اجرا می‌شود
(ادامه)
شمال نیوز: معاون پارلمانی وزیر اقتصاد با بیان اینکه فاز ۲ هدفمندی یارانه‌ها فعلا اجرا نمی‌شود، گفت: طرح تحول اصلاح ساختار مدیریت، گمرک، بیمه، بانک و مالیات به عنوان یک الزام اجرا می‌شود. یوسف نژاد: فاز دوم هدفمندی فعلاً اجرا نمی‌شود
شمال نیوز: معاون پارلمانی وزیر اقتصاد با بیان اینکه فاز ۲ هدفمندی یارانه‌ها فعلا اجرا نمی‌شود، گفت: طرح تحول اصلاح ساختار مدیریت، گمرک، بیمه، بانک و مالیات به عنوان یک الزام اجرا می‌شود.(ادامه)
فاز ۲ هدفمندی فعلا اجرایی نمی‌شود
(ادامه)
شمال نیوز: در پي پيگيري هاي صورت گرفته توسط علي اصغر يوسف نژاد، معاون حقوقي و امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دارايي ،جهت وصول مطالبات معوق شهرداري ساري در پروژه هاي عمراني ملي، مهدي عبوري شهردار ساري طی ... بیانیه تقدیر شهردار ساری از یوسف نژاد
شمال نیوز: در پي پيگيري هاي صورت گرفته توسط علي اصغر يوسف نژاد، معاون حقوقي و امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دارايي ،جهت وصول مطالبات معوق شهرداري ساري در پروژه هاي عمراني ملي، مهدي عبوري شهردار ساري طی ...(ادامه)
تاکید وزیر اقتصاد بر حل مشکلات نساجی مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تاکید وزیر اقتصاد و دارایی بر حل مشکلات نساجی مازندران خبر داد.(ادامه)
استقلال با حذف ملوان حریف ذوب‌آهن شد
(ادامه)
آنچه که باید مورد توجه سومین فرماندار میاندرود قرار گیرد(ديدگاه)
(ادامه)
اولادی استقلال را به ملوان رساند
استقلال موفق شد با برتری یک بر صفر برابر کاسپین قزوین به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند و حریف ملوان شود.(ادامه)
شمال نیوز: معاون پارلمانی وزیر اقتصادو دارایی افزود: استعفایی از سوی وزیر اقتصاد در کار نیست ضمن اینکه ارائه کارت زرد از سوی مجلس یک روند طبیعی است. واکنش یوسف نژاد به خبر استعفای طیب نیا
شمال نیوز: معاون پارلمانی وزیر اقتصادو دارایی افزود: استعفایی از سوی وزیر اقتصاد در کار نیست ضمن اینکه ارائه کارت زرد از سوی مجلس یک روند طبیعی است.(ادامه)
شمال نیوز:در حالی که زمان کوتاهی از انتصاب علی اصغر یوسف نژاد نماینده دوره های پنجم و هشتم ساری در مجلس شورای اسلامی به عنوان معاون امور مجلس و حقوقی وزارت اقتصاد و دارایی می گذرد ،بسیاری ... یوسف نژاد استاندار بوشهر می شود
شمال نیوز:در حالی که زمان کوتاهی از انتصاب علی اصغر یوسف نژاد نماینده دوره های پنجم و هشتم ساری در مجلس شورای اسلامی به عنوان معاون امور مجلس و حقوقی وزارت اقتصاد و دارایی می گذرد ،بسیاری ...(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه دکتر هاشم پور و دکتر محمد پور روسای سابق و فعلی سازمان صنعت معدن تجارت مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی روبرو گشت. از غیبت هاشم پور در مراسم تودیع تا پخش کلیپ هجران
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه دکتر هاشم پور و دکتر محمد پور روسای سابق و فعلی سازمان صنعت معدن تجارت مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی روبرو گشت.(ادامه)
شمال نیوز: انتخاب معاون پارلمانی برای من از حساسیت و اهمیت بالایی بر خوردار بوده است و براساس بررسی های صورت گرفته آقای دکتر یوسف نژاد ویژگیها ی مورد نظر را در حد اعلا دارا هستند ویژگی های یوسف نژاد در حد اعلا ست
شمال نیوز: انتخاب معاون پارلمانی برای من از حساسیت و اهمیت بالایی بر خوردار بوده است و براساس بررسی های صورت گرفته آقای دکتر یوسف نژاد ویژگیها ی مورد نظر را در حد اعلا دارا هستند (ادامه)
موسوی رئیس شورای شهر آستارا شد
(ادامه)
نامه سرگشاده ۱۰۵ هنرمند به روحانی
(ادامه)
یادواره سرداران و 313 شهید گردان حمزه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.