.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصوبه احداث سایت اداری ساری اجرایی شود
(ادامه)
حضور افراد سياسي در ورزش تا‌كنون نتيجه خاصي براي ورزش كشور نداشته است. بلكه ورزش به اندازه كافي تاوان سياسيون در امور ورزش را داده است. انتخاب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس غیرقانونی بود
حضور افراد سياسي در ورزش تا‌كنون نتيجه خاصي براي ورزش كشور نداشته است. بلكه ورزش به اندازه كافي تاوان سياسيون در امور ورزش را داده است.(ادامه)
پنجمین نشست ساروی های مقیم تهران
(ادامه)
مراسم ختم فرزند محسن رضایی + تصاویر
(ادامه)
برخی اینگونه القاءکرده اند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای خودشان و مقامات سیاسی برای اخذ حقوق ماد المعمر قانون وضع کرده اند در صورتی که اصلا قانون جدیدی وضع نشده است بلکه ابهامات قانون قبلی به دلیل مشکلات اجرایی با استفساریه رفع می شود.
یوسف نژاد : این طرح استفساریه بوده نه قانون
برخی اینگونه القاءکرده اند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای خودشان و مقامات سیاسی برای اخذ حقوق ماد المعمر قانون وضع کرده اند در صورتی که اصلا قانون جدیدی وضع نشده است بلکه ابهامات قانون قبلی به دلیل مشکلات اجرایی با استفساریه رفع می شود. (ادامه)
احمدی نژاد:10 گروه ترور من دستگیر شدند
(ادامه)
یوسف نژاد:اقتصاد کشور سیاسی است
(ادامه)
احمدی نژاد:به پورمحمدی ‌گفتند بگو کار مشایی است، تا آزادت ‌کنیم
(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، جدا شدن و تفکیک منطقه میاندرود از شهرستان ساری را به سود مردم شهرستان ساری دانست. جدایی میاندرود از مرکز مازندران به نفع سارویها است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، جدا شدن و تفکیک منطقه میاندرود از شهرستان ساری را به سود مردم شهرستان ساری دانست.(ادامه)
اعضاي جديد هيئت منصفه مطبوعات انتخاب شدند
(ادامه)
رشد 30 درصدی صادرات سیمان در مازندران
(ادامه)
یوسف نژاد: جایگاه اصناف با ادغام وزارتخانه ها مشخص نیست
(ادامه)
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از برخی سخنان که سطح توقع جامعه را افزایش می‌دهد، گفت: در حالی که منابع پرداخت یارانه‌ها در سال گذشته تأمین نشده است، چگونه یارانه‌ها به سه برابر افزایش پیدا کند. هنوز سهم صنعت پرداخت نشده، چگونه یارانه‌ها ۳ برابر شود؟
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از برخی سخنان که سطح توقع جامعه را افزایش می‌دهد، گفت: در حالی که منابع پرداخت یارانه‌ها در سال گذشته تأمین نشده است، چگونه یارانه‌ها به سه برابر افزایش پیدا کند. (ادامه)
واكنش شديد يوسف نژاد به لغو اعتبار نامه
(ادامه)
حضور دکتر یوسف نژاد در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم ساری تراز نماینده گان مازندران را در مجلس شورای اسلامی افزایش داده است و تلاش های یوسف نژاد برای تشکیل ... یوسف نژاد تراز نماینده گان مازندران را در مجلس افزایش داد
حضور دکتر یوسف نژاد در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم ساری تراز نماینده گان مازندران را در مجلس شورای اسلامی افزایش داده است و تلاش های یوسف نژاد برای تشکیل ...(ادامه)
سیاسی های ایران قرمزهستند یا آبی؟/دولتی ها استقلالی،مجلسی ها پرسپولیسی!
(ادامه)
پیکر شهید فدایی‌نژاد در رشت تشییع شد
(ادامه)
عدم اعتقاد برخي مدیران مازندران به فعالان آی تی استان
(ادامه)
واکنش یوسف نژاد به انتقال آب دریای خزر
(ادامه)
پيكر شهيد فدایی‌نژاد در گیلان تشييع مي‌شود
(ادامه)
در کل کشور هیچ شهری به اندازه ساری روستا ندارد و ادارات ساری مثل برق و آب مشکل بزرگی برای خدمت‌رسانی به 400 روستا دارد. شهرستان‌شدن میاندرود به ضرر ساری نيست
در کل کشور هیچ شهری به اندازه ساری روستا ندارد و ادارات ساری مثل برق و آب مشکل بزرگی برای خدمت‌رسانی به 400 روستا دارد.(ادامه)
شهرستان‌شدن میاندرود به ضرر ساری نيست
(ادامه)
جانبازی که در کپر زندگی می‌کند‬
(ادامه)
هیئت تحقیق و تفحص از نحوه این واگذاری به دلیل شفاف‌سازی، حمایت از تولید، جلوگیری از ورشکستگی و جلوگیری از ورود جریان انحرافی به شبکه اقتصاد تشکیل شد.
3 نماینده مازندرانی در هیئت تحقیق و تفحص از سایپا
هیئت تحقیق و تفحص از نحوه این واگذاری به دلیل شفاف‌سازی، حمایت از تولید، جلوگیری از ورشکستگی و جلوگیری از ورود جریان انحرافی به شبکه اقتصاد تشکیل شد. (ادامه)
ابهام در افزایش تعطیلی عید فطر
(ادامه)
بقعه تاریخی "شیخ زاهد گیلانی" لاهیجان در آستانه تخریب
(ادامه)
یوسف بارانی معاون مدیریت مخابرات ساری شد
(ادامه)
کار بزرگ و مهمی براي اولين بار در کشور انجام شده است/مازندران در عرصه رسانه های مجازی پیشرو است/در کميسيون فرهنگي مجلس به موضوع سايت ها پرداخته شده است/تشکیل مجمع صنفی رسانه های مجازی اقدام شور انگیزی است... انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران تشكيل شد
کار بزرگ و مهمی براي اولين بار در کشور انجام شده است/مازندران در عرصه رسانه های مجازی پیشرو است/در کميسيون فرهنگي مجلس به موضوع سايت ها پرداخته شده است/تشکیل مجمع صنفی رسانه های مجازی اقدام شور انگیزی است...(ادامه)
ساری سومین شهر پرترافیک کشور
(ادامه)
در جلسه امروز مجلس چه گذشت؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.