.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اما اگر بخواهیم مرحوم کردان را در عناوین مدیریتی وی خلاصه و قضاوت کنیم، ظلم مضاعف دیگری را به شخصیت بزرگ و برازنده ایشان تحمیل کرده و از طرفی مخاطبان و افکار عمومی این مقاله را نیز از توسعه آگاهی های کاربردی محروم نگه داشته ایم! كردان تجلي مردم داري،محروم نوازي و اعمال قاطعيت
اما اگر بخواهیم مرحوم کردان را در عناوین مدیریتی وی خلاصه و قضاوت کنیم، ظلم مضاعف دیگری را به شخصیت بزرگ و برازنده ایشان تحمیل کرده و از طرفی مخاطبان و افکار عمومی این مقاله را نیز از توسعه آگاهی های کاربردی محروم نگه داشته ایم!(ادامه)
انتقال آب خزر به سمنان سدهای مازندران را می خشکاند
(ادامه)
درحالی‌که مسئولان ازدستور رئیس جمهور در اجرای طرح انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان خبر داده‌اند برخی کارشناسان نسبت به پیامدهای ناگوار زیست‌محیطی این طرح هشدار می‌دهند / گر چه نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی مخالف انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان بودند اما این مخالفتها تاثیری در تصمیم رئیس جمهور نداشت. آب دریای مازندران در مسیر زادگاه احمدی نژاد !
درحالی‌که مسئولان ازدستور رئیس جمهور در اجرای طرح انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان خبر داده‌اند برخی کارشناسان نسبت به پیامدهای ناگوار زیست‌محیطی این طرح هشدار می‌دهند / گر چه نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی مخالف انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان بودند اما این مخالفتها تاثیری در تصمیم رئیس جمهور نداشت.(ادامه)
چرا آمار استیضاح‌های ناکام این قدر زیاد است؟
(ادامه)
حدس می‌‌‌زنید رقم یارانه‌ای که قرار است بگیرید چقدر باشد؟
(ادامه)
عضویت نماینده ساری در هیات اجرایی اتحادیه بین المجالس
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
واردات برنج «ممنوع» اعلام شد
(ادامه)
واکنش‌ها به اقدام عجیب دولت در مورد یارانه‌ها
(ادامه)
در حالیکه مسئولان استان از برگشت تنها هشت میلیون تومان از بودجه 88 به خزانه خبر می دهند نماینده مردم ساری در مجلس معتقد است به دلیل بی تدبیری پنج میلیارد تومان از بودجه سال گذشته استان برگشت خورده است. چه کسی راست می گوید ؟
در حالیکه مسئولان استان از برگشت تنها هشت میلیون تومان از بودجه 88 به خزانه خبر می دهند نماینده مردم ساری در مجلس معتقد است به دلیل بی تدبیری پنج میلیارد تومان از بودجه سال گذشته استان برگشت خورده است.(ادامه)
اشكال قانوني تشکیل سازمان ملی مهارت
(ادامه)
نگرانی مجلس از وضعیت حمل و نقل عمومی
(ادامه)
تذكرات كتبي نمايندگان ساري به مسئولان اجرايي كشور
(ادامه)
لایحه اصلاح قانون معادن تقدیم مجلس شد
(ادامه)
تذکرات کتبی نمایندگان رشت و ساری به مسولان اجرایی
(ادامه)
تصويب كليات لايحه برنامه پنجم توسعه
(ادامه)
تجمع اعتراضي دانشجويان مازندراني به عملكرد نمايندگان استان
(ادامه)
همه مردان "جمعیت ایثارگران"
(ادامه)
دیدگاه نمایندگان موافق و مخالف تمدید دوره فعلی شوراها
(ادامه)
اسامي نمايندگان شمالي امضاء كننده طرح وقف دانشگاه آزاد
(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر جاسبی از نیروهای بسیار توانمند، مقتدر و از سرمایه های این مملکت است که نشان داد کارهای خارق العاده ای می توان انجام داد و از یک ... اظهارنظر نماينده ساري در خصوص جاسبي
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر جاسبی از نیروهای بسیار توانمند، مقتدر و از سرمایه های این مملکت است که نشان داد کارهای خارق العاده ای می توان انجام داد و از یک ... (ادامه)
یوسف نژاد ،عضو افتخاري هيات رئيسه فدراسيون كاراته کشور
(ادامه)
استاندار مازندران، در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران در پاسخ به گلایه یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم بازدید مدیران دستگاه های اجرایی استان، فرمانداران و شهرداران ...
انتقاد استاندار مازندران از عدم حضور مدیران در نمایشگاه مطبوعات
استاندار مازندران، در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران در پاسخ به گلایه یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم بازدید مدیران دستگاه های اجرایی استان، فرمانداران و شهرداران ... (ادامه)
تهیه طرح انتخاب شهرداران توسط مردم
(ادامه)
6 تذکر به احمدی نژاد
(ادامه)
چرا استیضاح در مجلس ناكام می ماند؟
(ادامه)
يوسف نژاد/ نسل سوم موبایل در مجلس
(ادامه)
طرح استيضاح وزير راه كليد خورد
(ادامه)
خرسندیم که پیشنهاد شمال نیوز، با استقبال دلگرم کننده و نویدبخش مهندس طاهایی استاندار مازندران همراه شد و وی عصر روز دوشنبه بدلیل حضور در همایش استانداران استانهای مرزی در قطر از هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی خود، خواست تا پیگیر این ماجرا باشد ... تجلیل از مهدی فداکار
خرسندیم که پیشنهاد شمال نیوز، با استقبال دلگرم کننده و نویدبخش مهندس طاهایی استاندار مازندران همراه شد و وی عصر روز دوشنبه بدلیل حضور در همایش استانداران استانهای مرزی در قطر از هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی خود، خواست تا پیگیر این ماجرا باشد ...(ادامه)
تذکر نمایندگان شمالي به مسئولان اجرایی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.