.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترکیب نمایندگان مازندرانی در مجلس مشخص شد
ترکیب نمایندگان مازندرانی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: در پی انتخاب دکتر یوسف نژاد نماینده محترم مردم ساری درمجلس شورای اسلامی در ترکیب هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی هیات رئیسه بنیاد مشاهیر و مفاخر فرهیخته ایرانیان، پیام تبریک صادر کرد. پیام تبریک هیات رئیسه بنیاد مشاهیر ایرانیان به دکتر یوسف نژاد
شمال نیوز: در پی انتخاب دکتر یوسف نژاد نماینده محترم مردم ساری درمجلس شورای اسلامی در ترکیب هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی هیات رئیسه بنیاد مشاهیر و مفاخر فرهیخته ایرانیان، پیام تبریک صادر کرد.(ادامه)
با هیئت رئیسه مجلس دهم بیشتر آشنا شوید
در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه دائم مجلس دهم تعیین شد؛ بر این اساس، علی لاریجانی به عنوان رئیس و آقایان پزشکیان و مطهری به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : اعضای هیئت رئیسه دائم مجلس دهم شورای اسلامی صبح امروز با رأی وکلای ملت مشخص شدند.روز با رأی وکلای ملت مشخص شدند....
یوسف نژاد دبیر هئیت رئیسه مجلس شد
شمال نیوز : اعضای هیئت رئیسه دائم مجلس دهم شورای اسلامی صبح امروز با رأی وکلای ملت مشخص شدند.روز با رأی وکلای ملت مشخص شدند.... (ادامه)
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند ..... سهم ناچیز نمایندگان مازندران در ترکیب شعب 15 گانه مجلس دهم !
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند .....(ادامه)
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دهم مشخص شدند + اسامی
اعضای شعب ۱۵گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد(ادامه)
نمایندگان منتخب استان مازندران را بهتر بشناسید + تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت یوسف‌نژاد و پزشکیان دو نماینده اصلاح‌طلب مجلس از ریاست علی لاریجانی در مجلس آینده، گفت: قطعا لاریجانی در انتخابات آینده ریاست مجلس دهم رای می‌آورد.

یوسفیان ملا: قطعا لاریجانی در انتخابات ریاست مجلس رأی می‌آورد/ تجربه لاریجانی بر عارف برتری دارد
شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت یوسف‌نژاد و پزشکیان دو نماینده اصلاح‌طلب مجلس از ریاست علی لاریجانی در مجلس آینده، گفت: قطعا لاریجانی در انتخابات آینده ریاست مجلس دهم رای می‌آورد. (ادامه)
شمال نیوز : وی در باره موارد مطرح شده در این دیدار نیز اظهار کرد: در این دیدار اهم مسائل و مشکلات استان مازندران توسط منتخبان مطرح شد و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بر توجه هر چه بیشتر به این استان تاکید کرد..... دیدار 8 منتخب مردم مازندران با علی لاریجانی
شمال نیوز : وی در باره موارد مطرح شده در این دیدار نیز اظهار کرد: در این دیدار اهم مسائل و مشکلات استان مازندران توسط منتخبان مطرح شد و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بر توجه هر چه بیشتر به این استان تاکید کرد.....(ادامه)
واردات بی‌رویه کمر کشاورز مازندرانی را خم کرده است
(ادامه)
عکس‌العمل استاندار مازندران برای شنیدن درد و دل‎های یک کارگر
(ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند. راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس+ جدول گرایش سیاسی
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز : وشش گیاهی منحصربه فرد مازندران با جنگل های هیرکانی کهن، گیاهان خاص البرز، چشمه های آب زیرزمینی ، کوهپایه های بکر و طبیعی، تالاب های زیبا و... همگی بخشی از سرمایه طبیعی کشور ماست که با اجرای این طرح با خطراتی جدی و جبران ناپذیر مواجه خواهد شد..... آقای رئیس جمهور ؛ انتقال آب خزر به سمنان به سود شما و دولت یازدهم نیست!
شمال نیوز : وشش گیاهی منحصربه فرد مازندران با جنگل های هیرکانی کهن، گیاهان خاص البرز، چشمه های آب زیرزمینی ، کوهپایه های بکر و طبیعی، تالاب های زیبا و... همگی بخشی از سرمایه طبیعی کشور ماست که با اجرای این طرح با خطراتی جدی و جبران ناپذیر مواجه خواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
دیدار بازاریان مرکز استان از خانه سالمندان ساری+تصاویر
شمال نیوز: بمناسبت سالروز میلاد سراسر نور و رحمت مولی الموحدین علی (ع) و روز پدر جمعی از بازاریان به همراه رئیس اتاق اصناف مرکز استان و روسای اتحادیه صنفی از مرکز نگهداری سالمندان ساری دیدار کردند(ادامه)
عیادت یوسف‌نژاد از بیماران سرطانی بیمارستان امام خمینی ساری
علی اصغر یوسف‌نژاد منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مرکز جامع سرطان بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بازدید کرد. (ادامه)
میزان مشارکت مردم در انتخابات ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی به دلایل گوناگون چه در در داخل و چه در خارج از کشور همواره یکی از مسائل مهم و البته چالش بر‌انگیز بوده‌است. مردم کدام استانها بیشترین مشارکت را در انتخابات مجلس داشتند؟
میزان مشارکت مردم در انتخابات ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی به دلایل گوناگون چه در در داخل و چه در خارج از کشور همواره یکی از مسائل مهم و البته چالش بر‌انگیز بوده‌است.(ادامه)
وی گفت: متأسفانه دکتر نوبخت نقش اول را در تغییرات استان دارد و در این تغییرات، راه امام (ره) و انقلاب مدنظر قرار گرفته نمی شود و تنها بحث های سیاسی است
نوبخت در تغییر مدیران استان نقش اول را دارد/ وی برای مقابله با من در حوزه انتخابیه ام نامزد داشت
وی گفت: متأسفانه دکتر نوبخت نقش اول را در تغییرات استان دارد و در این تغییرات، راه امام (ره) و انقلاب مدنظر قرار گرفته نمی شود و تنها بحث های سیاسی است (ادامه)
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود. معروف‌ترین چهره‌های درگذشته سال ۹۴
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: امت شهیدپرور مستحضرند بخشی از اسناد که مربوط به تخلفات یک فرد و یک گروه خاص در سطح شهر است تحویل دادستان محترم مرکز استان گردیده است و توقع اینجانب و قریب به هفتاد هزار نفر از مومنین این است تا انشالله با مجرمین و اخلال‎گران محسن زارعی به منتخبین و مردم تبریک گفت
شمال نیوز: امت شهیدپرور مستحضرند بخشی از اسناد که مربوط به تخلفات یک فرد و یک گروه خاص در سطح شهر است تحویل دادستان محترم مرکز استان گردیده است و توقع اینجانب و قریب به هفتاد هزار نفر از مومنین این است تا انشالله با مجرمین و اخلال‎گران (ادامه)
منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت:شان مردم مازندران و دولت فاخر آقای روحانی قطعا بالاتر از مدیریت فعلی استان است / مدیریتی که تنها وعده می دهد و حرف می زند .... یوسف نژاد: افرادی که قواره آنها نبود لباس این دولت را در مازندران بر تن کردند
منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت:شان مردم مازندران و دولت فاخر آقای روحانی قطعا بالاتر از مدیریت فعلی استان است / مدیریتی که تنها وعده می دهد و حرف می زند ....(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی حال نوبت نمایندگان منتخب است که وظایف خود را در قبال مردم ساری انجام دهند... مردمی پرسشگر با شعور بالای سیاسی که در عین حمایت از نمایندگان خود چند ماه دیگر آنان را در مقابل این پرسش قرار میدهند که که چقدر به وعده های خود عمل کردید؟.... یوسف‌ نژاد و دامادی چه نقشی در وضعیت اشتغال مرکز استان خواهند داشت؟
شمال نیوز : به هر روی حال نوبت نمایندگان منتخب است که وظایف خود را در قبال مردم ساری انجام دهند... مردمی پرسشگر با شعور بالای سیاسی که در عین حمایت از نمایندگان خود چند ماه دیگر آنان را در مقابل این پرسش قرار میدهند که که چقدر به وعده های خود عمل کردید؟....(ادامه)
تغییر 43 درصدی در ترکیب مجلس خبرگان
با تعیین سرنشینان هر 88 کرسی مجلس پنجم خبرگان رهبری، مشخص شد که 50 تن از اعضای کنونی این مجلس بار دیگر بر کرسی‎های خود ابقا شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : انتخابات مجلس دهم با معرفی منتخبان از سوی مجریان انتخابات به پایان رسید و تبرستانی‌ها 10 نفر از نامزدها را به عنوان منتخب راهی مجلس کردند که دو نماینده دیگر باید در کورس با یک رقیب راهی بهارستان شوند..... معرفی 10 + 4 مرد بهارستانی مازندران در زمستان سیاسی + تصاویر
شمال نیوز : انتخابات مجلس دهم با معرفی منتخبان از سوی مجریان انتخابات به پایان رسید و تبرستانی‌ها 10 نفر از نامزدها را به عنوان منتخب راهی مجلس کردند که دو نماینده دیگر باید در کورس با یک رقیب راهی بهارستان شوند.....(ادامه)
سازمان عمران شهرداری ساری لیگ برتری شد
تیم سازمان عمران شهرداری ساری با برتری مقابل کاله جوان محمودآباد به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صعود کرد. (ادامه)
پیام تبریک عادل روحی به منتخبین انتخابات ساری و میاندورود
عادل روحی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساری و میاندورود در بیانیه ای ضمن تبریک به کاندیدای پیروز این انتخابات از همراهی موثر همه مردم و مسئولان برای برپایی انتخاباتی باشکوه قدردانی کرد. (ادامه)
نتیجه رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساری
فرمانداری ساری نتیجه رسمی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اینجانب بر خود فرض می‌دانم به پاس حضور ارزشمند مردم شریف،خواهران و برادران گرامی شهرستان‌های ساری و میاندورود، مجموعه نامزدهای محترم انتخابات و همت بلند هیات‌های محترم اجرایی و نظارت، مسئولین امنیتی، اصحاب رسانه و سایر نهادهای دخیل در امر برگزاری انتخابات قدردانی نمایم.

قدردانی دکتر یوسف نژاد از حضور مردم ساری و میاندورود در انتخابات
شمال نیوز: اینجانب بر خود فرض می‌دانم به پاس حضور ارزشمند مردم شریف،خواهران و برادران گرامی شهرستان‌های ساری و میاندورود، مجموعه نامزدهای محترم انتخابات و همت بلند هیات‌های محترم اجرایی و نظارت، مسئولین امنیتی، اصحاب رسانه و سایر نهادهای دخیل در امر برگزاری انتخابات قدردانی نمایم. (ادامه)
نتايج آرای نامزدهای انتخابات در ساری و میاندرود
نتايج نهايي انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.