.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اجازه رد صلاحیت‌های جهت‌دار در انتخابات شورای شهر را نمی‎دهم
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در حیطه وظیفه و تکلیف قانونی اجازه رد صلاحیت‌های جهت‌دار در انتخابات شورای شهر را نمی‎دهم.(ادامه)
برنامه توسعه گردشگری شرق مازندران تدوین شود
مسئولیت امانتی الهی بوده که در سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است باید از این ظرفیت جهت اقدام درست و رضایت مردم استفاده کرد.(ادامه)
ارجاع 10 تقاضای تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که از ابتدای فعالیت مجلس دهم تاکنون 10 تقاضای تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شده که برای انجام اقدامات بعدی به کمیسیون‌های مربوطه محول شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مگر زنان و مردان این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین درصد رای را به دولت یازدهم نداده اند؟ این هست قدر شناسی از این مردم؟!.... داشتن منطقه آزاد تجاری صنعتی حق مازندران است
شمال نیوز : مگر زنان و مردان این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین درصد رای را به دولت یازدهم نداده اند؟ این هست قدر شناسی از این مردم؟!....(ادامه)
چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد
(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که برخی از نمایندگان تندرو مجلس نهم در اتاق فکر مقابله با دولت تدبیر و امید فعال شده اند .
رد پای برخی نمایندگان تندرو مجلس نهم در اتاق فکر ضد دولت
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که برخی از نمایندگان تندرو مجلس نهم در اتاق فکر مقابله با دولت تدبیر و امید فعال شده اند . (ادامه)
شمال نیوز: پنجمین جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران با دستور کار انتخاب و معرفی نمایندگان مازندران جهت عضویت در مجامع و شوراهای استان تشکیل شد.
اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران انتخاب شدند
شمال نیوز: پنجمین جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران با دستور کار انتخاب و معرفی نمایندگان مازندران جهت عضویت در مجامع و شوراهای استان تشکیل شد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در قانون نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد و گفت: قانون نظام صنفی رایانه‌ای در سال 79 در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است.
لزوم بازنگری در قانون نظام صنفی رایانه‌ای کشور
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در قانون نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد و گفت: قانون نظام صنفی رایانه‌ای در سال 79 در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است. (ادامه)
یوسف نژاد: سطح پارک علم و فناوری مازندران ارتقا یابد
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارتقای سطح پارک علم و فناوری مازندران تأکید کرد. (ادامه)
مازندران می‌تواند بیشترین خدمت را به اقتصاد مقاومتی داشته باشد
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران با ظرفیت‌های موجود می‌تواند بیشترین خدمت را به حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی داشته باشد.(ادامه)
بازیگران مشهوری که سینما دیگر آن‌ها را دوست ندارد /تصاویر
در این گزارش فهرست بازیگرانی را تهیه کرده‌ایم که زمانی در اوج فعالیت هنری و بازیگری بوده‌اند اما سال‌هاست که بنا بر هر دلیلی بیکار مانده‌اند(ادامه)
عیدفطر سیاسیون رنگ «فیش‌ حقوقی» گرفت
«فیش‌های حقوقی» موضوعی است که روز عید فطر هم از سوی سیاسیون مورد نقد و بررسی قرار گرفت، برخی برخورد دولت در این ماجرا را معقول و برخی(ادامه)
شمال نیوز : این روستا با محیط کشاورزی و جنگلی هیچ سنخیتی با شهر ندارد و به جهت پیش بینی بروز مشکلاتی از جمله وضع عوارض های سنگین در بخش های عمرانی ،ساخت و سازها،دریافت خدمات گوناگون از جمله آب ، برق،گاز و .....این امر باعث نگرانی بزرگان.... مخالفت با الحاق روستای بالادزاء به شهر ساری
شمال نیوز : این روستا با محیط کشاورزی و جنگلی هیچ سنخیتی با شهر ندارد و به جهت پیش بینی بروز مشکلاتی از جمله وضع عوارض های سنگین در بخش های عمرانی ،ساخت و سازها،دریافت خدمات گوناگون از جمله آب ، برق،گاز و .....این امر باعث نگرانی بزرگان....(ادامه)
لزوم برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‎های نجومی
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق نجومی گفت: احتمال دارد نیت از انتشار برخی فیش‌ها ایجاد جو سیاسی باشد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، گفت: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند و نمی‌خواهند حرف مردم را بشنوند. بسیاری از انتصابات مدیران غیرمنطقی است
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، گفت: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند و نمی‌خواهند حرف مردم را بشنوند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در پیامى جان باختن جمعى از سربازان کشور در حادثه واژگونى اتوبوس را تسلیت گفت.
هیچ کلامی تسلای دل بازماندگان نیست
شمال نیوز: نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در پیامى جان باختن جمعى از سربازان کشور در حادثه واژگونى اتوبوس را تسلیت گفت. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در پیامى جان باختن جمعى از سربازان کشور در حادثه واژگونى اتوبوس را تسلیت گفت.
هیچ کلامی تسلای دل بازماندگان نیست
شمال نیوز: نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در پیامى جان باختن جمعى از سربازان کشور در حادثه واژگونى اتوبوس را تسلیت گفت. (ادامه)
تعطیلات تابستانی مجلس از ۱۹ تیر تا یکم مرداد
عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: مجلس پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، به مدت یک هفته جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن پارلمان به مدت دو هفته به علت آغاز تعطیلات تابستانی نشست علنی نخواهد داشت.(ادامه)
نمایندگان مردم مازندران به کدام کمیسیون ها رفتند؟
اعضای نهایی و قطعی ۱۳ کمیسیون تخصصی و کمیسیون خاص اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف شدند.(ادامه)
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
یوسف نژاد:جامعه نیازمند برنامه های فاخر فرهنگی است
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه امروز ما نیازمند برگزاری برنامه‌های فرهنگی فاخر است تا بتوانیم از برخی آسیب‌ها پیشگیری کنیم.(ادامه)
یوسف‌نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش شد
اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند و براین اساس محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان رئیس این فراکسیون شد.(ادامه)
جامعه نیازمند برنامه های فاخر فرهنگی است
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه امروز ما نیازمند برگزاری برنامه‌های فرهنگی فاخر است تا بتوانیم از برخی آسیب‌ها پیشگیری کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است.


هرکدام از نماینده‌های مجلس عضو کدام‌کمیسیون شدند؟+ اسامی
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است. (ادامه)
شمال نیوز : آنچه مشخص است یوسف‌نژاد و نانواکناری از حضور در کمیسیون متبوع خود بازماندند. هرچند که اظهار نظر رسمی در این مورد نشده است اما به نظر می‌رسد یوسف‌نژاد به علت حضور در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، از حضور در کمیسیون صنایع و معادن انصراف داده است تا.... نمایندگان مازندران وکمیسیون‌های تخصصی؛ چالش‌ها و فرصت‌ها
شمال نیوز : آنچه مشخص است یوسف‌نژاد و نانواکناری از حضور در کمیسیون متبوع خود بازماندند. هرچند که اظهار نظر رسمی در این مورد نشده است اما به نظر می‌رسد یوسف‌نژاد به علت حضور در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، از حضور در کمیسیون صنایع و معادن انصراف داده است تا....(ادامه)
شمال نيوز: عزت‌الله یوسفیان‌ملا در نشست امروز کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با اکثریت آراء رئیس کمیسیون شد. یوسفیان‌ملا رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شد
شمال نيوز: عزت‌الله یوسفیان‌ملا در نشست امروز کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با اکثریت آراء رئیس کمیسیون شد.(ادامه)
برخی مدیران استان در حد و اندازه مسائل استانی نیستند و مدیری که نتوانست کاری برای توسعه استان بکند بهتر است از مسئولیت خود کنار برود، برخی از مسئولان در حد و اندازه دولت روحانی و تدبیر و امید نیستند. التیماتوم يوسف نژاد براي كنارگيري مدیران ضعیف مازندران
برخی مدیران استان در حد و اندازه مسائل استانی نیستند و مدیری که نتوانست کاری برای توسعه استان بکند بهتر است از مسئولیت خود کنار برود، برخی از مسئولان در حد و اندازه دولت روحانی و تدبیر و امید نیستند.(ادامه)
یوسف نژاد سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته سارى
نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شورای اسلامی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته سارى خواهد بود. (ادامه)
عکس/ یوسف نژاد در صف اول دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری
(ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.