.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ستاره سابق استقلال و پرسپولیس به کرونا مبتلا شد +عکس
میثم بائو هافبک سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده است.(ادامه)
سریال پایتخت 6 - قسمت 6 ششم HD
(ادامه)
پاسخ محسن تنابنده به حسام‌الدین آشنا/«پایتخت» نه غریبه می‌شناسد، نه آشنا!
شمال نیوز: پس از تمجید حسام‌الدین آشنا از مجموعه «پایتخت»، محسن تنابنده، بازیگر این سریال در اینستاگرام به آشنا پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه هیات مدیره استان از زمان شیوع ویروس کرونا درراستای عمل به رسالت اجتماعی خود به نمایندگی از جامعه بزرگ ۳۶هزار نفری مهندسان دراستان .... کمک 450 میلیون تومانی نظام مهندسی ساختمان مازندران برای مبارزه با کرونا
شمال نیوز : رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه هیات مدیره استان از زمان شیوع ویروس کرونا درراستای عمل به رسالت اجتماعی خود به نمایندگی از جامعه بزرگ ۳۶هزار نفری مهندسان دراستان ....(ادامه)
 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۷۰۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۰۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند. تعداد مبتلایان ۲۷۰۱۷ نفر / تعداد فوتی‌ها ۲۰۷۷ نفر / ۹۶۲۵ نفر ترخیص شده‌اند
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۷۰۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۰۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند. (ادامه)
پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تعطیل خواهند شد
وزیر کشور با بیان اینکه از فردا یا پس‌فردا مراکز مهم و پرتجمع مردم در شهرها نظیر پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ که مایحتاج عمومی مردم را تأمین نمی‌کنند تعطیل خواهند شد، از مردم خواست برای کوتاه شدن دور بیماری کرونا با مسئولین همکاری بیشتری کنند.(ادامه)
انواع خودرو ۶۰ میلیونی در بازار
با مبلغی حدود ۶۰ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌هایی مانند سایپا ۱۳۱، پژو پارس، ریو صندوق دار و موارد مشابه را دارید. (ادامه)
اگر قرار باشد دانشمندان طب سنتی و مکمل در کنار متخصصین پزشکی مدرن با هم افزائی عالمانه به جنبه‌های تحقیقاتی و درمانی بیماری بپردازند، این عرصه جایگاه شیادان بی سواد و عوام‌فریبی نیست که با پوشش طب اسلامی و ایرانی سال‌ها بر جان و مال مردم بیرحمانه تاخته اند و نابخردانه با پایمالی عرصه خرد و دانش پزشکی کشور و حتی به آتش کشیدن مستندات مرجع علمی و بین المللی علوم پزشکی و رفتار‌های هنجارشکنانه موجبات وهن دین و علما را فراهم نموده‌اند. انتقاد تند وزیر بهداشت از مدعیان طب اسلامی
اگر قرار باشد دانشمندان طب سنتی و مکمل در کنار متخصصین پزشکی مدرن با هم افزائی عالمانه به جنبه‌های تحقیقاتی و درمانی بیماری بپردازند، این عرصه جایگاه شیادان بی سواد و عوام‌فریبی نیست که با پوشش طب اسلامی و ایرانی سال‌ها بر جان و مال مردم بیرحمانه تاخته اند و نابخردانه با پایمالی عرصه خرد و دانش پزشکی کشور و حتی به آتش کشیدن مستندات مرجع علمی و بین المللی علوم پزشکی و رفتار‌های هنجارشکنانه موجبات وهن دین و علما را فراهم نموده‌اند.(ادامه)

محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان توانستند کیت‌های تشخیص کووید -۱۹ را با مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به تولید انبوه برسانند که به گفته آن‌ها این کیت در مدت ۲ ساعت قادر به تشخیص بیماری خواهد بود. امکان تشخیص ۲ ساعته کرونا در کشور فراهم شد
محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان توانستند کیت‌های تشخیص کووید -۱۹ را با مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به تولید انبوه برسانند که به گفته آن‌ها این کیت در مدت ۲ ساعت قادر به تشخیص بیماری خواهد بود.(ادامه)

با احتمال نیمه کاره ماندن لیگ برتر سناریو‌های مختلفی برای پایان آن مطرح شده است. پرسپولیس را قهرمان می‌کنند؟
با احتمال نیمه کاره ماندن لیگ برتر سناریو‌های مختلفی برای پایان آن مطرح شده است.(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
آیا امکان عدم برگشت چک‌های اصناف وجود دارد؟
با تعطیلی اصناف تا پایان فروردین ماه، خواستار آن شده‌اند که بانک مرکزی با صدور دستورالعملی مانع از برگشت خوردن چک‌های آن‌ها در بانک‌ها شود، این در حالی است که از لحاظ حقوقی امکان مداخله بانک مرکزی به این موضوع نیست و به نوعی دیگر از صاحبان چک‌های برگشتی حمایت کرده است.(ادامه)
با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا و تایید رییس جمهور، نحوه حضور کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ فروردین مشخص شد.
بخشنامه نحوه حضور کارمندان ادارات تا ۱۵ فروردین ابلاغ شد
با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا و تایید رییس جمهور، نحوه حضور کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ فروردین مشخص شد. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز بیشتر از روزهای دیگر نیازمند همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولان هستیم، بر لزوم توجه به خانه‌نشینی و پرهیز از حضور در اجتماعات تأکید کرد. محمدی لائینی: امروز به همدلی میان مردم و مسئولان نیاز بیشتری داریم
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز بیشتر از روزهای دیگر نیازمند همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولان هستیم، بر لزوم توجه به خانه‌نشینی و پرهیز از حضور در اجتماعات تأکید کرد.(ادامه)

از شما می پرسم اگر از بین کارمندانی که امروز بی هیچ نیاز واقعی کشور، مجبور شدند سر کار بروند، حتی یک نفرشان مبتلا به کرونا شده باشد و بمیرد، چه پاسخی در دادگاه الهی خواهید داشت؟! نامه صریح سردبیر یک رسانه به رئیس جمهور
از شما می پرسم اگر از بین کارمندانی که امروز بی هیچ نیاز واقعی کشور، مجبور شدند سر کار بروند، حتی یک نفرشان مبتلا به کرونا شده باشد و بمیرد، چه پاسخی در دادگاه الهی خواهید داشت؟! (ادامه)
شمال نیوز: طی احکام جداگانه‌ای از سوی احمد حسین‌زادگان بازرسان ویژه استاندار مازندران برای نظارت بر فعالیت ستاد مقابله با کرونا در شهرستان‌ها منصوب شدند. بازرسان استاندار در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا منصوب شدند
شمال نیوز: طی احکام جداگانه‌ای از سوی احمد حسین‌زادگان بازرسان ویژه استاندار مازندران برای نظارت بر فعالیت ستاد مقابله با کرونا در شهرستان‌ها منصوب شدند.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: به جز واحدهای صنفی ضروری، از دیگر واحدها انتظار داریم همچنان تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند. استاندار: بازار مازندران تا پایان ۱۵ فروردین بسته است/فروشگاه‌های اینترنتی در دستور کار جدی قرار گیرد
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: به جز واحدهای صنفی ضروری، از دیگر واحدها انتظار داریم همچنان تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها که همه تمرکز مدیران ارشد و حتی میانی استان درگیر مبارزه با کروناست و کمتر تغییراتی در سطوح مختلف مدیریتی را حتی در کشور شاهد هستیم.... تغییر بی سر و صدای یک مدیرکل در مازندران در روزهای پرسر و صدای کرونایی!
شمال نیوز : این روزها که همه تمرکز مدیران ارشد و حتی میانی استان درگیر مبارزه با کروناست و کمتر تغییراتی در سطوح مختلف مدیریتی را حتی در کشور شاهد هستیم....(ادامه)
سریال پایتخت 6 - قسمت 5 پنجم HD
(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در ۵ فروردین
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان داد و ستد شد. (ادامه)
حرکت عجیب و خطرناک راننده پراید بر روی پل سیلابی +فیلم
حرکت خطرناک پراید برای عبور از پل گلورد با وجود سیل.این حرکت می توانست منجر به فاجعه بزرگ انسانی برای سرنشینان خودرو شود.(ادامه)
رشادت‌های پزشکی ساروی که راه پدرش را ادامه داد
(ادامه)


زمانی که اخبار همه گیری یک بیماری عفونی همچون کرونا را می شنویم، می خوانیم یا می بینیم ممکن است مضطرب شده و نشانه های استرس را داشته باشیم، اما چگونه می توان بر این استرس غلبه کرد؟. چگونه بر استرس ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا غلبه کنیم؟
زمانی که اخبار همه گیری یک بیماری عفونی همچون کرونا را می شنویم، می خوانیم یا می بینیم ممکن است مضطرب شده و نشانه های استرس را داشته باشیم، اما چگونه می توان بر این استرس غلبه کرد؟. (ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت در مورد فعالیت پزشکان بدون مرز فرانسه در ایران و همچنین دریافت مبالغی از بیماران مبتلا به کرونا در برخی مراکز درمانی توضیحاتی ارائه کرد.

هزینه درمان بیماران کرونا چقدر؟
سخنگوی وزارت بهداشت در مورد فعالیت پزشکان بدون مرز فرانسه در ایران و همچنین دریافت مبالغی از بیماران مبتلا به کرونا در برخی مراکز درمانی توضیحاتی ارائه کرد. (ادامه)
شوخی «پایتخت» با حیاتی؛ قبل از اینکه تلویزیون اختراع بشه اخبار می‌گفت!
شوخی جالب سریال پایتخت با محمدرضا حیاتی گوینده خبر صدا و سیما؛ قبل از اینکه تلویزیون اختراع بشه اخبار می‌گفت!(ادامه)
چگونه با کیسه فریزر دستکش بسازیم؟
چگونه با کیسه فریزر دستکش بسازیم؟ در این روزهای کرونایی که دسترسی به دستکش سخت است در این کلیپ برای شما راهکاری مناسب برای رفع این مشکل ارائه شده است. با ما همراه باشید. (ادامه)

هنوز فکر می کند همانند جریان مشکلات اقتصادی با یک برجام پزشکی می تواند گرفتاری های نظام سلامت کشور را به پایان برساند. زهی خیال باطل! دولت موظف بوده و هست به سرعت جلوی نقل و انتقال مسافران را بگیرد. دولت موظف ایت خرج خورد و خوراک مردم در ایام قرنطینه را تامین کند. دولت مدعی الکترونیکی بودن موظف است توضیح دهد که زیر ساخت های پرهزینه ای که می گفت چرا امروز ناکارآمد است؟ وظیفه دولت آیا همچنان توصیه و مذاکره است؟ آقای روحانی به دنبال دستیابی به یک برجام با کروناویروس یا با هنجارشکنان است؟ تا کی مردم قرار است که هزینه مماشات ایشان با چالش ها و راه حل آب دوغ خیاری ایشان را بپردازند؟ آیا روحانی به دنبال مذاکره با «کرونا» است؟
هنوز فکر می کند همانند جریان مشکلات اقتصادی با یک برجام پزشکی می تواند گرفتاری های نظام سلامت کشور را به پایان برساند. زهی خیال باطل! دولت موظف بوده و هست به سرعت جلوی نقل و انتقال مسافران را بگیرد. دولت موظف ایت خرج خورد و خوراک مردم در ایام قرنطینه را تامین کند. دولت مدعی الکترونیکی بودن موظف است توضیح دهد که زیر ساخت های پرهزینه ای که می گفت چرا امروز ناکارآمد است؟ وظیفه دولت آیا همچنان توصیه و مذاکره است؟ آقای روحانی به دنبال دستیابی به یک برجام با کروناویروس یا با هنجارشکنان است؟ تا کی مردم قرار است که هزینه مماشات ایشان با چالش ها و راه حل آب دوغ خیاری ایشان را بپردازند؟(ادامه)
چه تعداد ایرانی مبتلا به کرونا خواهند شد؟
نتایج کارگروه تحلیل اپیدمیولوژی وزارت بهداشت درباره وضعیت کرونا اعلام شد.(ادامه)
المپیک ۲۰۲۰ توکیو یک سال به تعویق افتاد
کمیته بین المللی المپیک با درخواست شینزو آبه برای تعویق یک ساله بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ موافقت کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.