.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روحانی:با مشاهده وضعیت امروز جاده‌ها خستگی من تمام شد
رئیس جمهور ساعت 9 صبح جمعه پس از تحویل سال نو با حضور در دفتر کار خود، در ارتباط ویدئوکنفرانسی ضمن گفت و گو با سه استاندار کشور ، با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راهور ناجا، سه بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان و سمنان و همچنین یک واحد تولیدی پارچه‌های بیمارستانی یکبار مصرف و ماسک، در جریان اقدامات انجام شده برای درمان بیماران کرونایی و همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی و کنترل ترددها و وضعیت راههای کشور در ایام تعطیلات قرار گرفت.(ادامه)
تیکه «پایتخت» به صحبت‌های روحانی درباره گران شدن بنزین!
سریال پایتخت 6 سکانس خنده‌دار و جذاب زیاد دارد یکی از این سکانس‌ها که مربوط به حضور نقی معمولی در پمپ بنزین است را ببینید. (ادامه)
رئیس جمهور در پیامی خطاب به مردم آمریکا: هر سیاست کوته بینانه و خصمانه‌ای که موجب تضعیف نظام پزشکی و محدویت منابع مالی در مدیریت بحران در ایران شود، تاثیر مستقیم بر روند مبارزه با ویروس کرونا دارد. آیا می‌پذیرید تحریم‌ها و فشارها به نام شما بر مردم ایران تحمیل شود؟ / دولت و نمایندگان خود در کنگره را آگاه کنید که دشمنی و تحریم هیچگاه موفقیتی به همراه نداشته و ندارد / اتحاد ویروس و تحریم رمز عملیات جدید علیه ایران شده (خبر)
رئیس جمهور در پیامی خطاب به مردم آمریکا: هر سیاست کوته بینانه و خصمانه‌ای که موجب تضعیف نظام پزشکی و محدویت منابع مالی در مدیریت بحران در ایران شود، تاثیر مستقیم بر روند مبارزه با ویروس کرونا دارد.(ادامه)
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با هشدار نسبت به انجام دیدوبازدید، گفت: بسیاری از مبتلایان در سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی بدون علامت هستند و همین امر آنها را به ناقلین خطرناکی تبدیل کرده که افراد مسن یا دارای مشکلات قلبی و دیابتی را تهدید می‌کند هشدار جدی درخصوص دید و بازدیدهای عید/ جوانان، ناقلین خطرناک کرونا هستند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با هشدار نسبت به انجام دیدوبازدید، گفت: بسیاری از مبتلایان در سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی بدون علامت هستند و همین امر آنها را به ناقلین خطرناکی تبدیل کرده که افراد مسن یا دارای مشکلات قلبی و دیابتی را تهدید می‌کند(ادامه)
انتخاب با ماست، کرونا برود یا بماند
مهار یا گسترش ویروس کرونا تابع رفتار تک تک ما است، عملکرد هر کدام ما سبب می شود تا این بیماری مهار یا وضعیت فعلی کماکان ادامه داشته و شاهد انتشار بیشتر آن در کشور باشیم.(ادامه)

سلیمانی گفت: با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار "جهش تولید"، عرضه سه محصول جدید و تداوم ارتقای داخلی سازی‌ها در این گروه خودروسازی در دستور کار است. سایپا ۳ محصول جدید در سال ۹۹ عرضه می‌کند
سلیمانی گفت: با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار "جهش تولید"، عرضه سه محصول جدید و تداوم ارتقای داخلی سازی‌ها در این گروه خودروسازی در دستور کار است.(ادامه)
تصادف، در اولین روز بهار جان مسئول اداری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل که برای مبارزه باویروس کرونا، عازم محل کارش بود، گرفت.

تصادف، جان سرباز مبارزه با ویروس کرونا را در بابل گرفت
تصادف، در اولین روز بهار جان مسئول اداری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل که برای مبارزه باویروس کرونا، عازم محل کارش بود، گرفت. (ادامه)


‍‍ یک متخصص ویروس شناسی با بیان اینکه ادعای محققان چینی مبنی بر آسیب پذیری برخی گروه‌های خونی در برابر کرونا، از لحاظ ویروس شناسی فعلاً منطقی نیست، گفت: برای رسیدن به واقعیت علمی باید اجازه بدهیم زمان بگذرد تا اطلاعات کاملی درباره ویروس پیدا شود. ویروس کرونا بر چه افراد تاثیر بیشتری دارد؟
‍‍ یک متخصص ویروس شناسی با بیان اینکه ادعای محققان چینی مبنی بر آسیب پذیری برخی گروه‌های خونی در برابر کرونا، از لحاظ ویروس شناسی فعلاً منطقی نیست، گفت: برای رسیدن به واقعیت علمی باید اجازه بدهیم زمان بگذرد تا اطلاعات کاملی درباره ویروس پیدا شود.(ادامه)
تصویری از برگه‌ سخنرانی ترامپ از نمای نزدیک
تصویری از برگه‌ سخنرانی ترامپ از نمای نزدیک را ببینید. عبارت ویروس کرونا به ویروس «چینی» تغییر پیدا کرده؛ موضوعی که واکنش منفی پکن را در پی داشته است. (ادامه)
آیت الله شیخ احمد منتظری قمی، شاگرد و عضو دفتر امام(ره) در نجف و قم در سن ۸۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت. آیت الله شیخ احمد منتظری درگذشت
آیت الله شیخ احمد منتظری قمی، شاگرد و عضو دفتر امام(ره) در نجف و قم در سن ۸۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها/برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد!
اصغر نیک‌سیرت، مترجم اسبق برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس یک خبر خوش به هواداران این تیم داد.(ادامه)
فیلم/ لحظه تحویل سال در کنار مقبره سردار دل ها
کرمانی ها در حالی لحظه تحویل سال را سپری کردند که یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند.(ادامه)
تیروئید با ویروس کرونا در ارتباط است؟
یک فوق تخصص بیماری‌های غدد از ارتباط بیماری‌های تیروئیدی با ویروس کرونا گفت.(ادامه)
فرماندار سوادکوه با بیان اینکه حادثه ریزش سنگ خوشبختانه تلفات جانی نداشته است، گفت: در این روستا سابقه سقوط سنگ پیش از این نیز وجود داشت، از چند روز قبل هشدارهای لازم به ساکنین داده شد و مناطق و خانه‌های احتمال خطر تخلیه شده بود.

حادثه ریزش سنگ خوشبختانه تلفات جانی نداشته است
فرماندار سوادکوه با بیان اینکه حادثه ریزش سنگ خوشبختانه تلفات جانی نداشته است، گفت: در این روستا سابقه سقوط سنگ پیش از این نیز وجود داشت، از چند روز قبل هشدارهای لازم به ساکنین داده شد و مناطق و خانه‌های احتمال خطر تخلیه شده بود. (ادامه)
گفتگوی ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری با استاندار گلستان در مورد کرونا
حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری امروز جمعه در گفتگوی ویدیو کنفرانسی با هادی حق‌شناس استاندار گلستان در جریان روند رسیدگی به بیماران کرونایی این استان قرار گرفت. (ادامه)
چگونه به "جهش تولید" در سال ۹۹ برسیم؟
یک کارشناس اقتصادی تحقق "جهش تولید در سال جاری را نیازمند یک برنامه‌ریزی استراتژیک می‌داند و معتقد است که در این زمینه باید مواردی همچون ارتقا عوامل تولید، مولدسازی فعالیت‌های کسب‌وکار یا ارتقا بیشتر سطح مولدی آن‌ها عملیاتی شود و دولت و بخش خصوصی باید به صورت هم‌تراز برای رسیدن به این هدف، تلاش و برنامه‌ریزی کنند.(ادامه)
نامگذاری سال ها یک سنت خوب و آموزنده طی دو دهه گذشته در کشور بوده و هر سال بنا به شرایط داخلی و محیطی، نامگذاری های مختلفی صورت گرفته است. جهش تولید چه نیست؟(يادداشت)
نامگذاری سال ها یک سنت خوب و آموزنده طی دو دهه گذشته در کشور بوده و هر سال بنا به شرایط داخلی و محیطی، نامگذاری های مختلفی صورت گرفته است.(ادامه)
تصاویر/ تحویل سال نو در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع)
هر ساله زائزان و مجاوران حرم مطهر رضوی لحظات تحویل سال نو در حرم امام هشتم سال جدید را آغاز می‌کردند و میلون‌ها زائر از سراسر ایران روانه شهر مقدس مشهد می‌شد؛ اما امسال با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور حرم موقتا بسته شده و عاشقان امام رضا سال تحویل در اطراف حرم با امام خود نجوا کردند/میزان- علی عبداللهی(ادامه)
رشد بیماری ناشی از ویروس کرونا در ۱۳ استان کاهشی شده و اگر مردم در خانه بمانند دو هفته آینده بیمارستانها خلوت می شوند.

شیوع کرونا در ۱۳ استان کاهشی شد / اگر مردم در خانه بمانند، دو هفته آینده بیمارستان‌ها خلوت می‌شوند / در استانهایی که مردم زیاد مسافرت رفته اند، روند بیماری همچنان صعودی است
رشد بیماری ناشی از ویروس کرونا در ۱۳ استان کاهشی شده و اگر مردم در خانه بمانند دو هفته آینده بیمارستانها خلوت می شوند. (ادامه)
فیلم/ ریزش سنگ و تخلیه روستای پیت‌سرای سوادکوه
رانش کوه و سقوط سنگ در روستای پیت سرا شهرستان سوادکوه در استان مازندران خسارت فراوانی به خانه‌ها و خودروها وارد کرد.(ادامه)
سفره هفت سین مدافعان حرم در «خان طومان»+عکس
مدافعان حرم حضرت زینب(س) با انتشار عکسی از سفره هفت سین شان در منطقه خان طومان سال نو را کنار هم تحویل کردند.(ادامه)
مجموع فوتی های کرونا در ایران به ۱۴۳۳ نفر رسید / شمار مبتلایان ۱۹۶۴۴ نفر / ۶۷۴۵ 

فوتی‌ها 1433 نفر، مبتلایان 19644 نفر و بهبودی 6745 نفر/ ثبت 198 مورد جدید ابتلادر استان های شمالی
مجموع فوتی های کرونا در ایران به ۱۴۳۳ نفر رسید / شمار مبتلایان ۱۹۶۴۴ نفر / ۶۷۴۵ (ادامه)
بنابر اعلام یک متخصص بیماری‌های عفونی دگزامتازون و آمپول دیکلوفناک باعث تشدید کرونا ویروس می‌شود. 2 آمپول خطرناک در درمان کرونا را بشناسید!
بنابر اعلام یک متخصص بیماری‌های عفونی دگزامتازون و آمپول دیکلوفناک باعث تشدید کرونا ویروس می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: سعید نمکی وزیر بهداشت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت در راه مبارزه با بیماری کووید۱۹ گرامی داشت. گرامیداشت شهدای حوزه سلامت در پیام نوروزی وزیر بهداشت
شمال نیوز: سعید نمکی وزیر بهداشت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت در راه مبارزه با بیماری کووید۱۹ گرامی داشت.(ادامه)
داماد خانواده وقتی سارق جوان را در خوروی پدرزنش دید در یک تعقیب و گریز طولانی با پای پیاده موفق به دستگیر دزد جوان شد. عیدی باورنکردنی داماد تهرانی برای پدرزنش + عکس
داماد خانواده وقتی سارق جوان را در خوروی پدرزنش دید در یک تعقیب و گریز طولانی با پای پیاده موفق به دستگیر دزد جوان شد.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی سال نو را تبریک گفت. پیام تبریک رییس مجلس به مناسبت سال نو
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی سال نو را تبریک گفت.(ادامه)
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در هر ۲۰ ثانیه که افراد اقدام به شست و شوی دست خود می کنند شش لیتر آب مصرف می شود؛ لذا توصیه ما این است که افراد ابتدا از صابون استفاده و سپس شیر آب را باز کنند. با هر بار شست و شوی دست چقدر آب مصرف می‌شود؟
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در هر ۲۰ ثانیه که افراد اقدام به شست و شوی دست خود می کنند شش لیتر آب مصرف می شود؛ لذا توصیه ما این است که افراد ابتدا از صابون استفاده و سپس شیر آب را باز کنند.(ادامه)
سقوط داربست گیت ارتش در رودبار+ عکس
داربست گیت ارتش که برای انجام طرح غربالگری در ورودی شهر رودبار نصب شده بود با برخورد باربند یک دستگاه کامیون سقوط کرد.(ادامه)
شمال نیوز: ساعت رسمی کشور ساعت 24 امشب، اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می‌شود. ساعت رسمی کشور از امشب یک ساعت به جلو کشیده می‌شود
شمال نیوز: ساعت رسمی کشور ساعت 24 امشب، اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران تا پنجم فروردین بارانی است
هواشناسی مازندران اعلام کرد : با نفوذ سامانه بارشی از فردا دوم فروردین ماه به این خطه شمال کشور، هوای این استان تا اواسط هفته آینده ( سه شنبه پنجم فروردین) بارانی است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.