.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۴۸۱۱ نفر رسید. تعداد مبتلایان به کرونا در کشور به ۲۴۸۱۱ نفر رسید / تعداد فوتی‌ها ۱۹۳۴ نفر / ۸۹۱۳ نفر ترخیص شده‌اند
شمال نیوز: بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۴۸۱۱ نفر رسید.(ادامه)
وقوع حادثه برای بالگرد نیروی زمینی سپاه
روابط عمومی قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در حادثه برای بالگرد هوانیروز سپاه سرنشینان آسیبی ندیده اند.(ادامه)

فارس نوشت: بازیگر سریال «پایتخت ۶» گفت: خودم هیچ وقت فکر نمی‌کردم رحمت پایتخت تا این اندازه محبوب مردم شود و قرار هم نبود که این اتفاق بیفتد. روایت هومن حاجی‌عبداللهی از شخصیت رحمت و تیکه‌کلام‌هایش
فارس نوشت: بازیگر سریال «پایتخت ۶» گفت: خودم هیچ وقت فکر نمی‌کردم رحمت پایتخت تا این اندازه محبوب مردم شود و قرار هم نبود که این اتفاق بیفتد.(ادامه)

مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد. ستاره استقلال ایران را ترک کرد
مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد.(ادامه)

عضو ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت گفت: از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده تا برای رعایت قرنطینه و جلوگیری از خروج افراد از منزل به هر فرد یارانه بگیر حداقل 5 میلیون ریال تا پایان فروردین داده شود. به هر یارانه‌بگیر ۵ میلیون ریال بدهید تا قرنطینه را رعایت کنند /جلوی شارژ کارت سوخت را بگیرید
عضو ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت گفت: از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده تا برای رعایت قرنطینه و جلوگیری از خروج افراد از منزل به هر فرد یارانه بگیر حداقل 5 میلیون ریال تا پایان فروردین داده شود. (ادامه)
گلایه بازیگر "پایتخت" از سانسور
سیدامیر سیدزاده از ممیزی فصل ششم سریال "پایتخت" نوشت.(ادامه)
 قرار است یکشنبه آینده جلسه علنی مجلس با حضور وزرای بهداشت و کشور در مورد عملکرد و اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با کرونا و همچنین سیل اخیر در برخی نقاط کشور برگزار شود. یکشنبه آینده نمایندگان با رعایت اصول بهداشتی به بهارستان می‌‌روند / حضور وزرای بهداشت و کشور در جلسه
قرار است یکشنبه آینده جلسه علنی مجلس با حضور وزرای بهداشت و کشور در مورد عملکرد و اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با کرونا و همچنین سیل اخیر در برخی نقاط کشور برگزار شود. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر ناصحی گفت : سفرها افزایش پیدا کرده  به همین دلیل در روزهای آینده شاهد میزان مراجعات به مراکز درمانی خواهیم بود..... ناصحی : مازندران به تخت های آی سی یو جدید نیازمند است
شمال نیوز : دکتر ناصحی گفت : سفرها افزایش پیدا کرده به همین دلیل در روزهای آینده شاهد میزان مراجعات به مراکز درمانی خواهیم بود.....(ادامه)
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف صادر شد. 

صدور حکم جلب فرد مدعی " طب اسلامی " درپی مرگ بیمار کرونایی در گیلان
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف صادر شد. (ادامه)
شکلات کرونایی هم به بازار آمد! (عکس)
تصاویری از شکلات‌های کرونایی را در دست یک قناد فرانسوی مشاهده می‌کنید.(ادامه)

جان‌باختن دو تن از اعضای یک خانواده در روستای امره براثر ابتلای کرونا دلیل خوبی برای انسداد ورودی در روستای امره است تا از ورود مهمان ناخوانده ووهان چین که این روزها شررارتش دامن‌گیر شده، جلوگیری شود. ماجرای تلخ نفوذ کرونا در یک روستای ساری
جان‌باختن دو تن از اعضای یک خانواده در روستای امره براثر ابتلای کرونا دلیل خوبی برای انسداد ورودی در روستای امره است تا از ورود مهمان ناخوانده ووهان چین که این روزها شررارتش دامن‌گیر شده، جلوگیری شود.(ادامه)
محسن رضایی: جنگ جهانی سوم جنگ سلامت است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد در جنگ جهانی سوم به جای بمب از کرونا برای تعیین سرنوشت قدرت‌ها استفاده می‌شود.(ادامه)
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که با ادعای درمان بیماران کرونایی وارد بخش قرنطینه بیمارستان انزلی شده و بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف از سوی مقام قضایی استان گیلان صادر شد. حکم جلب فرد مدعی طب اسلامی در گیلان صادر شد
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که با ادعای درمان بیماران کرونایی وارد بخش قرنطینه بیمارستان انزلی شده و بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف از سوی مقام قضایی استان گیلان صادر شد.(ادامه)
سریال پایتخت 6 - قسمت 4 چهارم HD
(ادامه)
عروس رهبر معظم انقلاب عزادار شد
خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان روزگذشته در یکی از بیمارستان های تهران به دلیل کرونا درگذشت.(ادامه)
توییت جدید محسن رضایی در ارتباط با مذاکره با امریکا
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست مداران آمریکایی، می‌خواهند جنازه تحریم‌ها را به ما فروشند اما مذاکره با شیطان به بهانه گرفتن ماسک و دستکش سم مهلک است.(ادامه)
بازیگر سریال پایتخت پشت میله های زندان
احمد مهران‌ فر : لعنت به زندان، لعنت به قفس لعنت به کرونا،لعنت به قرنطینه (ادامه)
ادارات و بانک‌ها از فردا سه شنبه ۵ فروردین دایر هستند
معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: تمامی ادارات و بانک‌های استان تهران از فردا دایر هستند.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: اینکه آمریکایی‌ها در شرایط سخت کرونا می‌گویند به ایران کمک می‌کنیم از دروغ‌های بزرگ تاریخی است.

پاسخ روحانی به پیشنهاد آمریکا: ما لیوان گل‌آلود شما را نمی‌خواهیم/ کنار بروید،ملت ما خودشان بلدند چکار کنند/مسئول بخشی از بیکاری و زندگی سخت مردم ما آمریکاست / کمک آمریکا به ایران، یکی از دروغ های بزرگ تاریخ است (خبر)
رئیس جمهور گفت: اینکه آمریکایی‌ها در شرایط سخت کرونا می‌گویند به ایران کمک می‌کنیم از دروغ‌های بزرگ تاریخی است. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، جانباختگان و بهبودیافتگان بیماری کووید۱۹ را در کشور اعلام کرد. افزایش شمار مبتلایان کرونا در کشور به ۲۳۰۴۹ نفر / تعداد فوتی‌ها ۱۸۱۲ نفر / / کشف ۱۴۱۱ مورد جدید و ترخیص۸۳۷۶
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، جانباختگان و بهبودیافتگان بیماری کووید۱۹ را در کشور اعلام کرد.(ادامه)
جاده هراز و کیاسر مسدود شد
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد که به علت ریزش برف سنگین و کولاک محور هراز و کیاسر مسدود شد و محورهای کندوان و فیروزکوه هم به خاطر لغزندگی سطح جاده تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است. (ادامه)
بازیگر نقش نماینده مجلس در سریال «پایتخت۶»، گفت: «متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مجلس شورای اسلامی نتوانستیم ایده‌های آقای تنابنده درباره حضور مالکی در مجلس شورای اسلامی را اجرایی کنیم و حضور من به مازندران محدود شد.» چرا بازیگر «پایتخت» را به مجلس راه ندادند؟
بازیگر نقش نماینده مجلس در سریال «پایتخت۶»، گفت: «متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مجلس شورای اسلامی نتوانستیم ایده‌های آقای تنابنده درباره حضور مالکی در مجلس شورای اسلامی را اجرایی کنیم و حضور من به مازندران محدود شد.»(ادامه)
افزایش حقوق سربازان در سال ۹۹ به کجا رسید؟
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: سربازها دارای رتبه‌بندی هستند و حقوق آنها با یکدیگر فرق می‌کند اما هنوز درباره چگونگی افزایش حقوق سربازان اعلام نظری نشده است.(ادامه)

اگر کرونا تا یکسال مهمان این سیاره باشد، ما شاهد تغییراتی شگرفت خواهیم بود. رخدادهایی که شاید رفتار تازهٔ انسان آینده باشد. بعد از عبور از کرونا، کجا خواهیم بود؟
اگر کرونا تا یکسال مهمان این سیاره باشد، ما شاهد تغییراتی شگرفت خواهیم بود. رخدادهایی که شاید رفتار تازهٔ انسان آینده باشد.(ادامه)
 مدیر روابط عمومی صداوسیما خبر داده که دکتر میرسیدی مجری و کارشناس بخش‌های خبری صداوسیما واقعا به این بیماری مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می‌برد. مجری تلویزیون که ترسی از بیماری نداشت به کرونا مبتلا شد
مدیر روابط عمومی صداوسیما خبر داده که دکتر میرسیدی مجری و کارشناس بخش‌های خبری صداوسیما واقعا به این بیماری مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می‌برد.(ادامه)

یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رئیس جمهور پیوسته از طرح پیشنهادها و نظرات صاحب‌نظران و متخصصان در همه حوزه‌ها استقبال کرده، این اظهارات وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی را که گفته است اواخر آذر ماه نظرات و پیشنهادهایش را در خصوص بیماری کرونا به سمع و نظر مسوولین ارشد کشور از جمله رئیس جمهور محترم رسانده است، تایید نکرد. واکنش دفتر رئیس جمهور به انتقاد وزیر سابق بهداشت
یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رئیس جمهور پیوسته از طرح پیشنهادها و نظرات صاحب‌نظران و متخصصان در همه حوزه‌ها استقبال کرده، این اظهارات وزیر سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی را که گفته است اواخر آذر ماه نظرات و پیشنهادهایش را در خصوص بیماری کرونا به سمع و نظر مسوولین ارشد کشور از جمله رئیس جمهور محترم رسانده است، تایید نکرد.(ادامه)
پیش بینی ۱۲ اندیشمند جهانی از دنیای پسا کرونا
یک نشریه آمریکایی با استناد به نظرات ۱۲ اندیشمند جهانی، پیش‌بینی‌هایی را درباره آینده سیاسی و اقتصادی جهان پس از بحران جهانی کرونا مطرح کرده است. (ادامه)
مطهری: اگر رئیسی رأی آورده بود شاید FATF به اینجا نمی‌رسید
علی مطهری در گفتگو با ویژه نامه نوروزی روزنامه سازندگی گفت: تغییر نظارت استصوابی از دست مجلس خارج است چون هر تغییری را شورای نگهبان رد می‌کند. (ادامه)
«پایتخت6» تا اینجای کار بیش از فصل‌های دیگر این سریال سیاسی بوده و به نظر می‌رسد دغدغه‌های تیم نویسندگان این سریال از سوژه‌های صرفا اجتماعی به سمت سوژه‌های سیاسی اجتماعی تغییر جهت داده است. سیاستمداران از اصلاح‌طلب و اصولگرا تا موگرینی و ظریف در «پایتخت»
«پایتخت6» تا اینجای کار بیش از فصل‌های دیگر این سریال سیاسی بوده و به نظر می‌رسد دغدغه‌های تیم نویسندگان این سریال از سوژه‌های صرفا اجتماعی به سمت سوژه‌های سیاسی اجتماعی تغییر جهت داده است.(ادامه)
از آنها به خاطر اينكه به دبيرخانه كنفرانس نوشته‌اند كه اجلاس تهران تأخير بيفتد، گله كردم. هم اميرعبدالله و هم سعود الفيصل منكر شدند و گفتند شايعه از دشمنان است. ولى تا عصر كپى نامه سعود الفيصل را تهيه كرديم و شب در مراسم شام به عبدالله نشان دادم. شرمنده و منفعل شدند و فوراً دستور لغو پيشنهاد را دادند. خاطرات آیت الله هاشمی در ۳ فرورودین ۷۶
از آنها به خاطر اينكه به دبيرخانه كنفرانس نوشته‌اند كه اجلاس تهران تأخير بيفتد، گله كردم. هم اميرعبدالله و هم سعود الفيصل منكر شدند و گفتند شايعه از دشمنان است. ولى تا عصر كپى نامه سعود الفيصل را تهيه كرديم و شب در مراسم شام به عبدالله نشان دادم. شرمنده و منفعل شدند و فوراً دستور لغو پيشنهاد را دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.