.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سندروم دستِ بی‌قرار در توئیتر فارسی سوژه شد
سندروم دست بی‌قرار که بهبودِ پایتخت دچارش شده، بستر نیش و کنایه‌ کاربران شده است. (ادامه)
تصاویر/ تولید ماسک در سفارت سابق آمریکا در ایران
سفارت سابق آمریکا در ایران توسط سازمان بسیج به قرارگاه مبارزه با کرونا تبدیل شده و ماسک و مواد ضدعفونی تولید می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟!... متأسفم بگویم که ما هر روز شاهد این وضع اسفناک می‌باشیم. .... آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟! / پشت گوش انداختن افزایش دستمزد کارگران ظلم تاریخی در حق‌ آنهاست/ سبد هزینه‌های خانوار باید معیار افزایش دستمزدها باشد
شمال نیوز : آقای رئیس جمهور! آیا تاکنون شاهد هق هق گریه مردی شرمنده از دست خالی خود، نزد خانواده‌اش بوده‌اید؟!... متأسفم بگویم که ما هر روز شاهد این وضع اسفناک می‌باشیم. ....(ادامه)
شمال نیوز : هاشمیان گفت : از نخستین ساعت  کشف اجساد رئیس دادگستری و جانشین دادستان پرونده با پلیس سر صحنه حاضر شدند، پس از تحقیق سرنخ هایی از قاتل به دست آمد که دنبال کردن این شواهد قاضی پرونده را به قاتل رساند..... قاتل پرونده خونین «سیمین‌شهر» گلستان بامداد امروز دستگیر شد
شمال نیوز : هاشمیان گفت : از نخستین ساعت کشف اجساد رئیس دادگستری و جانشین دادستان پرونده با پلیس سر صحنه حاضر شدند، پس از تحقیق سرنخ هایی از قاتل به دست آمد که دنبال کردن این شواهد قاضی پرونده را به قاتل رساند.....(ادامه)
قیمت سکه رکورد شکست
(ادامه)
قتل موبایل‌فروشی که در شرایط قرنطینه مغازه‌اش را باز کرد
(ادامه)
شمال نیوز : شعب بانکی مصوبات را جدی نمی‌گیرند و اگرچه دولت بارها تاکید کرده که پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه تا پایان اردیبهشت‌ماه از سوی وام‌گیرندگان الزامی نیست، اما برداشت از حساب‌ها و ضامنان ادامه دارد. تداوم برداشت‌ غیرمجاز از حساب‌ها/بانکها حرف رئیس‌کل رانمی‌خوانند؟
شمال نیوز : شعب بانکی مصوبات را جدی نمی‌گیرند و اگرچه دولت بارها تاکید کرده که پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه تا پایان اردیبهشت‌ماه از سوی وام‌گیرندگان الزامی نیست، اما برداشت از حساب‌ها و ضامنان ادامه دارد.(ادامه)
مرگ پدر و 2 فرزند در سیل
سه تن از عشایر مستقر در شهرستان کازرون هنگام بازگشت از چرای دام دچار سیلاب شدند و جان سپردند.(ادامه)
دانلود/ سریال پایتخت 6 قسمت دهم
(ادامه)

دبیر کمیته امنیتی‌، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت‌های تردد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دست کم تا ۲۰ فروردین ادامه دارد. ادامه محدودیت‌ تردد تا ۲۰ فروردین
دبیر کمیته امنیتی‌، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت‌های تردد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دست کم تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.(ادامه)
نامه رییس سازمان نظام پزشکی به رییس جمهور
رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهور مواردی به منظور کمک به کنترل این بحران در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه به اطلاع وی رساند.(ادامه)
دول زمانی آموزش تلویزیونی روز دوشنبه ۱۱ فروردینبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس، جدول پخش برنامه مدرسه تلویزیونی ایران از شبکه آموزش و چهار سیما برای روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ اعلام شد. جدول زمانی آموزش تلویزیونی روز دوشنبه ۱۱ فروردین
دول زمانی آموزش تلویزیونی روز دوشنبه ۱۱ فروردینبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس، جدول پخش برنامه مدرسه تلویزیونی ایران از شبکه آموزش و چهار سیما برای روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ اعلام شد.(ادامه)

استاندار گیلان با اشاره به تعیین ساعت کاری برای واحدهای ضروری از ابتدای شیوع ویروس کرونا، گفت: در این مدت ۴۸۶ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت این دستور العمل پلمب شده اند. پلمب ۴۸۶ واحد صنفی در گیلان
استاندار گیلان با اشاره به تعیین ساعت کاری برای واحدهای ضروری از ابتدای شیوع ویروس کرونا، گفت: در این مدت ۴۸۶ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت این دستور العمل پلمب شده اند.(ادامه)
سریال پایتخت و بازگشت "بهبود" با یک بیماری عجیب: سندروم دست بی قرار چیست؟ (عکس)
در قسمت دهم سریال پایتخت که نوروز امسال فصل ششم آن از شبکه یک سیما پخش می شود، شاهد بازگشت بهبود فریبا با بازی مهران احمدی از یک اسارت پنج ساله در کشور سومالی بودیم؛ شخصیتی که در جریان این غیبت ناخواسته دچار یک بیماری نادر به نام سندروم دست بیقرار شده و حالا برای خود و خانواده اش مشکلاتی را ایجاد کرده است. اما سندروم دست بیقرار چیست و تا چه میزان با واقعیت همخوانی دارد؟(ادامه)

سید حسن میری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از بهبود دو نوزاد چهار و ۱۴ روزه کرونایی در گیلان خبر داد. خبر خوب / بهبود دو نوزاد کرونایی در گیلان
سید حسن میری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از بهبود دو نوزاد چهار و ۱۴ روزه کرونایی در گیلان خبر داد.(ادامه)
امام حسین (ع) نام زیبای «علی» را برای او برگزید تا نام و یاد پدرش علی مرتضی در خاطره‌ها زنده بماند و فروغ پر نور امامت تداوم یابد. امام زین العابدین (ع) در دورانی به امامت رسید که جامعه، روزگار پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذاشت و همه ارزش‌های....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  یک مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: میادین میوه و تره‌بار، پمپ بنزین‌ها،داروخانه‌ها و فروشگاههای زنجیره‌ای تعطیل نیستند..... جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بخش صنوف
شمال نیوز : یک مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: میادین میوه و تره‌بار، پمپ بنزین‌ها،داروخانه‌ها و فروشگاههای زنجیره‌ای تعطیل نیستند.....(ادامه)
بهبود کم‌سن‌ترین بیماران کرونایی کشور در گیلان
(ادامه)
مخالفت عجیب آیت‌الله علم‌الهدی با تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا
نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: برنامه‌ریزی در خصوص مقابله با کرونا باید از تمرکز خارج شود و هر استان بتواند در نوع درمان‌های پزشکی و مواجهه با عوارض اجتماعی و اقتصادی که به وجود می‌آید برای خود برنامه‌ریزی خاصی داشته باشد.(ادامه)
۱۸۰ گلستانی بر اثر ابتلا به کرونا جان‌باختند
عبدالرضا فاضل یکشنبه اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۰ نفر در بیمارستان‌های گلستان به علت داشتن علایم مشکوک به این بیماری بستری هستند.(ادامه)
جنجالِ برخورد ویلا به ویلا با غیربومی‌هایِ کلاردشت+ فیلم
اجرای طرح ممنوعیت حضور مسافران و افراد غیربومی در مازندران به دلیل شیوع بیماری کرونا کلید خورد.(ادامه)
کرونا روزانه جان چند ایرانی را می‌گیرد؟
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه هممچنان روند فوت در ایران به روال هفته‌های اخیر است، گفت: به طوری که هر ۱۰ دقیقه یک ایرانی در هفته‌های اخیر جانش را به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از دست می‌دهد و تقریبا در تمام دو سه هفته اخیر این رنج فوت حفظ شده است. (ادامه)
استعداد دروازه‌بانی بهتاش سرمربی نساجی را شگفت‌زده کرد
سرمربی پیشین نساجی در خصوص آتیم ضبط شده سریال پایتخت در این تیم صحبت کرد.(ادامه)
حسن روحانی در جلسه اخیر هیئت دولت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی وزارت بهداشت سخن گفت.
 طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ لازم اما دیرهنگام(ديدگاه)
حسن روحانی در جلسه اخیر هیئت دولت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی وزارت بهداشت سخن گفت. (ادامه)
پیکر مرحوم آیت‌الله کریمی در قم به خاک سپرده شد
پیکر آیت‌الله سیدجعفر کریمی پس از اقامه نماز از سوی آیت‌الله نوری همدانی در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
اگر شنیده ایم که از عوارض تلخ کرونا تنگی نفس است، بدانیم که در اطرافمان انسانهایی حضور دارند که سی و اندی سال است با تنگی نفس، شیرین خو گرفته اند و ساخته اند گرچه از درون سوخته اند.
به مناسبت روز جانباز ؛ به یاد کسانی که سالهاست در قرنطینه‌اند
اگر شنیده ایم که از عوارض تلخ کرونا تنگی نفس است، بدانیم که در اطرافمان انسانهایی حضور دارند که سی و اندی سال است با تنگی نفس، شیرین خو گرفته اند و ساخته اند گرچه از درون سوخته اند. (ادامه)
کم سن‌ترین بیماران کرونایی در گیلان بهبود یافتند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بهبودی کم سن ترین بیماران کرونایی کشور در این استان خبر داد و گفت: این دو نوزاد چهار و ۱۴ روزه بهبود یافتند.(ادامه)

علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری که روز ۲۲ اسفند براثر ابتلا کرونا در قرنطینه خانگی بود، بهبود یافته و حال عمومی وی خوب است. "ولایتی" از کرونا بهبود یافت
علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری که روز ۲۲ اسفند براثر ابتلا کرونا در قرنطینه خانگی بود، بهبود یافته و حال عمومی وی خوب است.(ادامه)
عکس/ رئیس هیئت‌مدیره نساجی در مبارزه با کرونا
رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران به عنوان یک پزشک در مقابله با ویروس کرونا حضور دارد. (ادامه)
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کردند.
یک مازندرانی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.