.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس | نقی معمولی هالیوودی شد
محسن تنابنده تصویری در اینستاگرام منتشر کرد و به شوخی با شخصیت نقی معمولی در سریال «پایتخت» پرداخت. (ادامه)
اسامی کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور که در مقابله با کرونا و نجات هموطنانشان جان باختند. اسامی ۷۴ دکتر و پرستار که کرونایی شهید شدند / آمار کل ایران
اسامی کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور که در مقابله با کرونا و نجات هموطنانشان جان باختند.(ادامه)
آیا دولت‌ها برای مهار کرونا به‌سوی نظارت دیجیتالیِ شهروندان می‌روند؟
با شیوع پرشتاب ویروس کرونا دولت‌ها با کمک شرکت‌های فناوری اقدامات تازه‌ای را برای مهار هرچه بیشتر بیماری همه‌گیرِ کوید-۱۹ در پیش گرفته‌اند.(ادامه)
چگونگی حمل اجساد جان‌باختگان مبتلا به کرونا به سمت آرامگاه ابدی، نحو تغسیل، تشییع و تدفین آنها و... از جمله مسائلی است که این روزها در بین افکار عمومی به ویژه در فضای مجازی مطرح است. آیا اجساد کرونایی را با آهک از بین می‌برند؟
چگونگی حمل اجساد جان‌باختگان مبتلا به کرونا به سمت آرامگاه ابدی، نحو تغسیل، تشییع و تدفین آنها و... از جمله مسائلی است که این روزها در بین افکار عمومی به ویژه در فضای مجازی مطرح است.(ادامه)
عکس دیدنی از آیت‌الله هاشمی و حسن روحانی با لباس نظامی
تصویری قدیمی از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع برخی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و با لباس سپاه را ببینید.(ادامه)
با آغاز فصل بهار و شکفتن شکوفه‌های بهاری درختان گلابی باغات گیلان جلوه‌ای دیگر از زیبایی‌های این استان خود‌نمایی کرده است طبیعت بهاری باغات گلابی در گیلان(خبر)
با آغاز فصل بهار و شکفتن شکوفه‌های بهاری درختان گلابی باغات گیلان جلوه‌ای دیگر از زیبایی‌های این استان خود‌نمایی کرده است (ادامه)
کارکنان یک شغل از شیوع کرونا بی خبرند!
تقربیا همه جهان از شیوع کرونا خبر دارند اما در این میان کارکنان یک شغل هستند که هیچ خبری از شیوع کرونا در جهان ندارند.(ادامه)
آیا با وجود کرونا می‌توان به مراکز دندانپزشکی مراجعه کرد؟
همچنین می‌تواند غیرمستقیم، از طریق آلوده کردن ابزار‌های دندانپزشکی و یا سطوح مختلف در کلینیک‌های دندانپزشکی سبب انتقال این ویروس به افراد سالم شود؛ بنابراین کلیه بیماران مراجعه کننده به مراکز دندانپزشکی و کادر درمانی، به دلیل ارتباط رو در رو و قرار گرفتن در معرض بزاق (آب دهان)،...(ادامه)
کنایه معنادار علی مطهری به آیت‌الله جنتی و کدخدایی
نایب رئیس پیشین مجلس با اشاره به رد صلاحیت‌ها گسترده نامزد‌های نمایندگی مجلس توسط شورای نگهبان در توییتی به دبیر و سخنگوی شورای نگهبان کنایه زد.(ادامه)

عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و از متهمان ارتباط با «آمدنیوز» با سپردن وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی پس از ۴ ماه و نیم حبس از زندان اوین آزاد شد. عبدالرضا داوری با وثیقه آزاد شد
عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و از متهمان ارتباط با «آمدنیوز» با سپردن وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی پس از ۴ ماه و نیم حبس از زندان اوین آزاد شد.(ادامه)
تکذیب شهادت سردار قاآنی و امیر پوردستان در سوریه
به دنبال حملات امشب اسرائیل به پایگاه‌هایی در سوریه، برخی رسانه‌ها خبر از شهادت سردار قاآنی و امیر پوردستان دادند که این خبر تکذیب شد.(ادامه)


با توجه لو رفتن اطلاعات کاربران ایرانی تلگرام که اکنون این اطلاعات برای عموم در اینترنت قابل دسترسی است، برای پیشگیری از مورد سوء استفاده قرار گرفتن این مطلب را مطالعه کنید.
چگونه در تلگرام مورد سو استفاده قرار نگیریم ؟
با توجه لو رفتن اطلاعات کاربران ایرانی تلگرام که اکنون این اطلاعات برای عموم در اینترنت قابل دسترسی است، برای پیشگیری از مورد سوء استفاده قرار گرفتن این مطلب را مطالعه کنید. (ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت دوازدهم
(ادامه)
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران و گلستان گفت: در ۳۶ ساعت گذشته ۲۳ مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران ثبت شد که آمار بالایی است.
جان باختن ۲۳ نفر به دلیل کرونا در مازندران
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران و گلستان گفت: در ۳۶ ساعت گذشته ۲۳ مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران ثبت شد که آمار بالایی است. (ادامه)
سردار قاآنی به بغداد سفر کرده است
شبکه خبری روسیا الیوم از سفر فرمانده جدید سپاه قدس ایران به پایتخت عراق خبر داد.(ادامه)
درخواست خانواده مقتولِ حادثه فجیعِ اسلامشهر
درخواست خانواده "فرشاد پسر موبایل فروش اسلامشهری که با مرگ دلخراشش دل جامعه را بدرد آورد: نزارید خون بچه‌م پای مال بشه، هرچه زودتر قاتل قصاص شود. (ادامه)
پومپئو: شاید درباره تحریم‌های ایران تجدیدنظر کنیم
مایک پومپئو گفت که با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان ممکن است ایالات متحده آمریکا در مورد تحریم‌های اعمال شده بر ایران تجدید نظر کند. (ادامه)
شرط احسان علیخانی برای مصاحبه با نقی معمولی
احسان علیخانی شرط مصاحبه خود با نقی پایتخت را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. (ادامه)
یک نماینده دیگر مجلس کرونا گرفت
(ادامه)
هشدار متخصصان چینی: قرنطینه‌های شما غلط است
(ادامه)
چه اطلاعاتی از کاربران ایرانی تلگرام لو رفته و چه باید بکنیم؟
(ادامه)
در عراق چه خبر است: کودتا، تهاجم نظامی یا عملیات فریب؟
(ادامه)
یک نماینده مجلس دیگر به کرونا مبتلا شد
(ادامه)
با ۱۵۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟
(ادامه)
شمال نیوز : دستورالعمل بیمه بیکاری به علت شیوع کرونا توسط معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تدوین و امضا شد..... دستورالعمل پرداخت بیمه بیکاری به دلیل کرونا
شمال نیوز : دستورالعمل بیمه بیکاری به علت شیوع کرونا توسط معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تدوین و امضا شد.....(ادامه)
(تصاویر) چهره پنهان پزشکان و پرستاران!
به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار گرفته اند و با تعهد و از جان گذشتگی به پرستاری و درمان بیماران مشغول هستند. اگرچه ماسک و لباس مخصوص در اختیار دارند، اما کار کردن در این پوشش هم بسیار سخت و طاقت فرسا است. در این بین تعداد زیادی از پزشکان و پرستاران و کادر درمان در حال انجام رسالت خود به این بیماری مبتلا شده اند و تعدادی از این عزیزان نیز جان خود را از دست داده اند. (ادامه)
۱۵ خوراکی جادویی که سیستم ایمنی را تقویت می‌کنند
بیشتر افراد بعد از سرما خوردن به ویتامین C. متوسل می‌شوند. از این رو که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. تصور می‌شود ویتامین C، باعث افزایش تولید گلبول‌های سفید می‌شود. این‌ها برای مبارزه با عفونت‌ها مهم هستند. (ادامه)
شاید با دیدنِ این تصویر بی‌خیالِ ۱۳بدر شوید
همزمان با فرا رسیدن ۱۳بدر و روز طبیعت و درخواست مسئولان کشور از مردم برای ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تصویری از محل دفن جان‌باختگان کرونا در شهر لنگرود گیلان در فضای مجازی منتشر شده تا شاید با دیدنِ این تصویر از حضور در امکان عمومی و پارک‌ها در روز طبیعت خودداری کنیم. (ادامه)
پدر شهیدان فهمیده به فرزندان شهیدش پیوست
محمدتقی فهمیده پدر شهیدان والامقام داوود و محمدحسین فهمیده، بعد از یک دوره بیماری، امروز به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)

رییس سازمان فناوری اطلات گفت: سایتی با نام «شکار»، اطلاعات کاربران تلگرام را جمع‌آوری کرده که آن را شناسایی کرده‌ایم.صبح امروز در توییتر خبری مبنی بر فروش اطلاعات کاربران تلگرام در توییتر منتشر شد. اطلاعات 42 میلیون کاربر ایرانی تلگرام در معرض فروش
رییس سازمان فناوری اطلات گفت: سایتی با نام «شکار»، اطلاعات کاربران تلگرام را جمع‌آوری کرده که آن را شناسایی کرده‌ایم.صبح امروز در توییتر خبری مبنی بر فروش اطلاعات کاربران تلگرام در توییتر منتشر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.