.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کشف « اَبَر کرونا ویروس فراگیر» در چین!
(ادامه)
قاتل شهید حججی در سوریه دستگیر شد
(ادامه)
شمال نیوز : وی در ادامه سخنانش بیان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌رو که در ذهن داریم و از دولت هم گله‌مند هستم که چرا آن را اجرا نمی‌کند، دیپلماسی اقتصادی است..... اکبری تالارپشتی : در برجام معلوم نیست چه کردند / 4 سال تلاش کردند که برجام را ایجاد کنند و 4 سال هم تلاش دارند که آن را خنثی کنند/ دولت متوجه نیست که مردم می‌فهمند و مردم در مشکل هستند
شمال نیوز : وی در ادامه سخنانش بیان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌رو که در ذهن داریم و از دولت هم گله‌مند هستم که چرا آن را اجرا نمی‌کند، دیپلماسی اقتصادی است.....(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : در حال حاضر با کاهش سرعت انتقال ویروس کرونا حدود ۵۰ درصد از ظرفیت بیمارستان‌هایی که برای بستری بیماران کرونایی پیش‌بینی شده بود، خالی شد..... کاهش سرعت ویروس کرونا در مازندران / همکاری مردم ادامه داشته باشد
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : در حال حاضر با کاهش سرعت انتقال ویروس کرونا حدود ۵۰ درصد از ظرفیت بیمارستان‌هایی که برای بستری بیماران کرونایی پیش‌بینی شده بود، خالی شد.....(ادامه)
استاندار سابق گیلان عزادار شد
(ادامه)
پیش بینی جانباختگان کرونا در ایران تا خرداد ماه + جدول
ستاد ملی مبارزه با کرونا در معاونت علمی ریاست جمهوری چگونگی شیوع ویروس کرونا تا خرداد ماه را در پنج سناریو پیش‌بینی کرد.(ادامه)
«پایتخت» سری ششم از دیگر فصل های گذشته خود با فاصله گرفتن از ایدئولوژی مرکزی، بی هویت تر و بی اثر تر عمل کرده است. با از دست دادن نویسنده این مجموعه خشایار الوند، آرش عباسی ابدا جایگزین مناسبی برای آن مرحوم نشده ... یادداشتی بر سریال «پایتخت ۶»؛ بی هویت(يادداشت)
«پایتخت» سری ششم از دیگر فصل های گذشته خود با فاصله گرفتن از ایدئولوژی مرکزی، بی هویت تر و بی اثر تر عمل کرده است. با از دست دادن نویسنده این مجموعه خشایار الوند، آرش عباسی ابدا جایگزین مناسبی برای آن مرحوم نشده ...(ادامه)
برادر علیرضا فغانی پناهنده شد
محمدرضا فغانی یکی از داورهای فوتبال ایران خبر از پناهندگی خودش و سفر به کشور سوئد داد.(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تعداد ۸۰۴ واحد صنفی در استان مازندران به دلیل عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی پلمب شده اند.
۸۰۴ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تعداد ۸۰۴ واحد صنفی در استان مازندران به دلیل عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی پلمب شده اند. (ادامه)
انسداد کامل تونل حیران در جاده آستارا
زمان فعلی اجرای طرح فاصله اجتماعی، فرصتی مناسب برای بهسازی و تعمیرات تونل می‌باشد که از روز ۱۲ تا ۱۵ فروردین ماه به شکل کامل مسدود شد.(ادامه)
دفاع راست تیم ملی فوتبال ایران تصویری از خود و کریستیانو رونالدو را منتشر کرده است. وقتی فوتبالیست ساروی بالاتر از رونالدو هد زد/عکس
دفاع راست تیم ملی فوتبال ایران تصویری از خود و کریستیانو رونالدو را منتشر کرده است.(ادامه)
سایت «clubworldranking» امروز جدیدترین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان را اعلام کرد. استقلال؛بهترین تیم فوتبال ایران در دنیا/عکس
سایت «clubworldranking» امروز جدیدترین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به تعطیلی مجلس در شرایط کرونایی کشور اعتراض کرده است. با شرمساری احساس می کنم در قرنطینه اخلاقی هستم تا قرنطینه سلامت / تعطیلی مجلس مایه خجلت است/ چه فرق است بين به توپ بستن مجلس با دستور تخته كردن در آن؟(خبر)
شمال نیوز: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به تعطیلی مجلس در شرایط کرونایی کشور اعتراض کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: هرچند روند بیماری کرونا در اغلب استان‌‌ها روبه افزایش است، اما در استان‌هایی مانند قم، گیلان، مازندران و مرکزی، شاهد کاهش تعداد مبتلایان هستیم. گیلان و مازندران از پیک بیماری کرونا خارج شدند
شمال نیوز: هرچند روند بیماری کرونا در اغلب استان‌‌ها روبه افزایش است، اما در استان‌هایی مانند قم، گیلان، مازندران و مرکزی، شاهد کاهش تعداد مبتلایان هستیم.(ادامه)
حقوق بازنشستگان در فروردین ماه افزایش خواهد یافت
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تسریع در برنامه ریزی‌های این نهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه خبر داد.(ادامه)
بی‌اغراق سریال «پایتخت» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است و شاید به همین دلیل از سال ۹۲ تاکنون طی ۶ فصل با موفقیت ارائه شده. هرچند البته آمار بالا دالِ نگاهی آسیب شناسانه به سریال «پایتخت۶»؛ تأثیرات منفیِ اجتماعی و غیراخلاقی
بی‌اغراق سریال «پایتخت» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است و شاید به همین دلیل از سال ۹۲ تاکنون طی ۶ فصل با موفقیت ارائه شده. هرچند البته آمار بالا دالِ(ادامه)


شهید ناصر یزدانی نیاکی جانباز 70 درصد آملی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به خیل شهدا و همرزمان شهیدش پیوست. شهادت جانباز 70 درصد آملی بر اثر درد و رنج جانبازی
شهید ناصر یزدانی نیاکی جانباز 70 درصد آملی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به خیل شهدا و همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)


نماینده ولی‌فقیه در گیلان با قدردانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در گیلان گفت: تلاش‌های صورت گرفته، گیلان رتبه نخست در کاهش مرگ‌ومیر، افزایش ترخیصی‌ها از بیمارستان‌ها و کاهش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند. رتبه نخست گیلان در کاهش مرگ‌ومیر براثر کرونا
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با قدردانی از تلاش نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا به‌ویژه نیروی زمینی ارتش در گیلان گفت: تلاش‌های صورت گرفته، گیلان رتبه نخست در کاهش مرگ‌ومیر، افزایش ترخیصی‌ها از بیمارستان‌ها و کاهش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند.(ادامه)
از آنجا که جهش تولید فقط مختص به سال ۱۳۹۹ نیست بلکه نقشه راهی است که سرآغاز آن امسال است بنابراین کاملا جهش تولید امکان دارد به شرطی که زنجیر مشکلات و موانع از دست و پای تولید کنندگان باز شود.
چرا جهش تولید در سال ۹۹ امکان‌پذیر است؟/ نقش تجارت الکترونیک در تحقق شعار سال(يادداشت)
از آنجا که جهش تولید فقط مختص به سال ۱۳۹۹ نیست بلکه نقشه راهی است که سرآغاز آن امسال است بنابراین کاملا جهش تولید امکان دارد به شرطی که زنجیر مشکلات و موانع از دست و پای تولید کنندگان باز شود. (ادامه)

دکتر حمیدرضا داودی داروساز اهل بابل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. درگذشت هفتمین پزشک بابلی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا
دکتر حمیدرضا داودی داروساز اهل بابل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز: حجت‌الاسلام حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران درگذشت. رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی مازندران دار فانی را وداع گفت/ پیام تسلیت آیت الله محمدی لائینی و سردار میر فیضی
شمال نیوز: حجت‌الاسلام حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران درگذشت.(ادامه)
لیست مشاغل شامل تسهیلات دولتی در بحران کرونا
سخنگوی دولت گفت: در آغاز سال جدید جهان با بیماری کووید-۱۹ مواجه شده است ولی در ایران این چالش با تحریم و کرونا متحد شده است؛ ما باید اتحاد تحریم و کرونا را بشکنیم.(ادامه)
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد. سیروس مقدم: درباره پایتخت ۶ زود قضاوت نکنید
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد.(ادامه)
خبر تعطیلی مدارس تا پایان اردیبهشت دروغ است
وزارت آموزش‌ و پرورش خبر تعطیلی مدارس تا اردیبهشت را تکذیب کرد و هرگونه تصمیم گیری در این زمینه به عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است.(ادامه)
تصاویر: بازدید معاون اول رئیس جمهوری از انستیتو پاستور
«اسحاق جهانگیری»معاون اول رییس جمهوری صبح روز دوشنبه از بخش های مختلف آزمایشگاهی و فرآیند های تشخیص آزمایشگاهی بیماری کرونا در انستیتو پاستور بازدید کرد. (ادامه)
حقوق بازنشستگان ۱۵ تا ۷۷ درصد افزایش می‌یابد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: با تامین منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان،‌ حقوق بازنشسته‌های کشوری و لشکری بین 15.8 تا 77.3 درصد اضافه می‌شود.(ادامه)
نجات واقعی دو بازیگر سرشناس پایتخت از انفجار خونین داعش
(ادامه)
بزرگ‌ترین سد مخزنی گیلان سرریز شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: امروز ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ سد سفیدرود سر ریز شد.(ادامه)

از ظهر دیروز تا امروز 10 فروردین1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید. فوتی ها ۲۷۵۷ نفر/ مبتلایان ۴۱۴۹۵ نفر/ بهبود یافته ها ۱۳۹۱۱ نفر
از ظهر دیروز تا امروز 10 فروردین1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید.(ادامه)
بوسه فهیمه بر صورت بهتاش و سیلِ کنایه‌ها
سکانسی از قسمت دهم پایتخت۶ محل طعنه و کنایه برخی کاربران شده، اشاره آن‌ها به حساسیت‌های بعضا اغراق‌آمیز برخی منتقدان رسانه‌ای که به طور مثال عشق رحمت و فهیمه را ممنوعه می‌دانستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.