.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازدید استاندار از بازار قائمشهر و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
استاندار مازندران در بازدید از بازار قائمشهر از اصناف و کسبه این شهرستان خواست تا با گذاشتن ماسک ، نکات بهداشتی را رعایت کنند.(ادامه)
وقوع انفجار بسیار مهیب در ریاض
فعالان سعودی از وقوع یک انفجار بسیار مهیب در ریاض پایتخت عربستان خبر دادند.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خود در اینستاگرام از چرایی پرداخت نشدن ۵۰ درصد افزایش حقوق به بازنشستگان سخن گفت. افزایش ۷۰۰هزار تومانی حقوق برخی از بازنشستگان
رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خود در اینستاگرام از چرایی پرداخت نشدن ۵۰ درصد افزایش حقوق به بازنشستگان سخن گفت.(ادامه)
آخرین عضو بازمانده از هیئت استفتاء امام را در کنار آیت‌الله خامنه‌ای+عکس
دو تصویر از مرحوم آیت‌الله سیدجعفر کریمی را که امروز دار فانی را وداع گفت، در کنار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ببینید.(ادامه)
پیش بینی وزیر اقتصاد از وضعیت تورم در سال ۹۹
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اطلاعات مربوط به متغیرهای کلان اقتصادی نشان می‌دهند وضعیت کشور رو به بهبود است؛ ولی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم.(ادامه)
محمدرضا خاتمی به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا، در بیمارستان بستری شد. محمدرضا خاتمی به کرونا مبتلا شد/ اولین اظهارات بعد از ابتلا
محمدرضا خاتمی به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا، در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
رازجویان: ادامه طرح بهداشت محیطی در مازندران تا پایان کرونا
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ضدعفونی کردن معابر و خیابان های شهری و روستایی و مقابله با کرونا تا ریشه کنی این بیماری ادامه خواهد یافت.(ادامه)
نتایج وب جدول زمانی برنامه‌های درسی ۱۰ فروردین
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه که در روز یکشنبه ۱۰ فروردین از طریق شبکه‌‌های ۴ و آموزش پخش می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
استاندار مازندران با تبریک فرارسیدن روز پاسدار و جانباز گفت: روز پاسدار و جانباز یادآور حماسه های ایثار و فداکاری در تاریخ درخشان مقاومت ملت ایران اسلامی است.
پیام استاندار مازندران بمناسبت روز پاسدار و جانباز
استاندار مازندران با تبریک فرارسیدن روز پاسدار و جانباز گفت: روز پاسدار و جانباز یادآور حماسه های ایثار و فداکاری در تاریخ درخشان مقاومت ملت ایران اسلامی است. (ادامه)
لاریجانی در پیامی درگذشت آیت الله کریمی را تسلیت گفت
رئیس مجلس با صدور پیامی، درگذشت آیت الله کریمی را تسلیت گفت.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی رحلت فقید مجاهد آیت الله سید جعفر کریمی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران درپی رحلت آیت الله کریمی
نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی رحلت فقید مجاهد آیت الله سید جعفر کریمی را تسلیت گفت. (ادامه)
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران می‌گوید: ۸۰۵ واحد صنفی که مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر بسته ماندن واحد صنفی خود را رعایت نکردند، پلمب شدند. ۸۰۵ واحد صنفی در مازندران پلمب شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران می‌گوید: ۸۰۵ واحد صنفی که مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر بسته ماندن واحد صنفی خود را رعایت نکردند، پلمب شدند. (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج سیّد جعفر کریمی را تسلیت گفتند. رهبر انقلاب اسلامی درگذشت آیت الله سید جعفر کریمی را تسلیت گفتند
شمال نیوز: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج سیّد جعفر کریمی را تسلیت گفتند.(ادامه)
انتقال ویروس کرونا از طریق هوا کذب محض است
معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران شایعه انتقال ویروس کرونا از طریق هوا در فضا‌های سر پوشیده را تکذیب کرد و آن را جعلی خواند.(ادامه)
شمال نیوز: عبدالرضا فاضل افزود: وی طی این مدت و از همان روزهای آغازین برای مبارزه با ویروس کرونا در استان زحمات زیادی کشیده بودند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان شهید خدمت شد
شمال نیوز: عبدالرضا فاضل افزود: وی طی این مدت و از همان روزهای آغازین برای مبارزه با ویروس کرونا در استان زحمات زیادی کشیده بودند. (ادامه)
هشدار خیلی مهم/ کرونا ؛ حتی با یک علامت / مراقب باشید
اکثر مردم خیال می کنند باید همه یا دستکم تعدادی از این علائم را باهم داشته باشند تا مشکوک به کرونا شوند.(ادامه)
آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی، مسئول شورای استفتائات رهبری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در ۹۰ سالگی در قم درگذشت. آیت الله سید جعفر‌ کریمی مازندرانی دعوت حق را لبیک گفت + زندگینامه
آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی، مسئول شورای استفتائات رهبری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در ۹۰ سالگی در قم درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا و فوتی و همچنین بهبودیافتگان کروناویروس جدید در کشور را اعلام کرد. جان باختگان کرونا در کشور به 2517 نفر رسید/ شناسایی 35408 نفر/ بهبودیافتگان ۱۱ هزار نفر
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا و فوتی و همچنین بهبودیافتگان کروناویروس جدید در کشور را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی در جمع مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری بر مشارکت فعال بانک ها در اجرای طرح ارائه تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
جزئیات تسهیلات ویژه برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا/ نرخ سود و بازپرداخت چقدر است؟
رئیس کل بانک مرکزی در جمع مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری بر مشارکت فعال بانک ها در اجرای طرح ارائه تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد. (ادامه)
«پایتخت ۶» و شوخی‌های مبتذل با ارزش‌های اساسی جامعه
یک کارشناس رسانه معتقد است مجموعه پایتخت ۶ در کنار بسیاری از جنبه‌های مثبت و تحسین برانگیز خود، به طرز بسیار شگفت‌آوری، پیشقراول بدعت‌گذاری در شوخی با ارزش‌های اساسی جامعه شده است.(ادامه)


رئیس‌جمهور گفت: ما جزو کشورهایی نیستیم که بیماران ما در سالن بیمارستان افتاده باشند و نعش‌های فوت شدگان انقدر زیاد باشد که آنها را در کامیون‌های یخچال‌دار بریزند. روحانی: خدا را شکر، مانند کشورهایی نیستیم که نعش‌های فوت شدگان کرونا را در کامیون‌های یخچال‌دار می ریزند؛ بیماران شان در پیاده‌رو و چمن بیمارستان افتاده اند و مواد غذایی‌شان فقط بین ۸ تا ۱۰ صبح موجود است / ۲۰ درصد بودجه امسال را به مقابله با کرونا اختصاص داده ایم / طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد؛ این بار با متخلفان با جدیت برخورد خواهد شد(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: ما جزو کشورهایی نیستیم که بیماران ما در سالن بیمارستان افتاده باشند و نعش‌های فوت شدگان انقدر زیاد باشد که آنها را در کامیون‌های یخچال‌دار بریزند.(ادامه)
کارمندان دولت باید دارای برگه ماموریت، کارگران دارای گواهی اداره کار منضم به تایید فرمانداری باشند تا اجازه ورود به شهر مقصد خود را داشته باشند لزوم داشتن برگه ماموریت اداری برای کارمندان دولت جهت حضور در محل کار شهر مقصد
کارمندان دولت باید دارای برگه ماموریت، کارگران دارای گواهی اداره کار منضم به تایید فرمانداری باشند تا اجازه ورود به شهر مقصد خود را داشته باشند(ادامه)
شمال نیوز : اگر تصمیماتی که امروز گرفتند را همان ابتدای کار می گرفتند و به حرف کارشناسان، رسانه های دلسوز و مردم نگران توجه می کردند، امروز ایران در رده های بالای جدول جهانی کرونا نبود و خیلی ها که در سینه گورستان خوابیده اند، بین مان بودند.... آنچه مردم زود می فهمند ، مسئولان دیر می فهمند !!!
شمال نیوز : اگر تصمیماتی که امروز گرفتند را همان ابتدای کار می گرفتند و به حرف کارشناسان، رسانه های دلسوز و مردم نگران توجه می کردند، امروز ایران در رده های بالای جدول جهانی کرونا نبود و خیلی ها که در سینه گورستان خوابیده اند، بین مان بودند....(ادامه)
اعلام زمان واریز اولین یارانه معیشتی سال 99
زمان واریز اولین یارانه معیشتی سال 99 اعلام شد.(ادامه)
دانلود سریال پایتخت 6 قسمت هشتم HD
(ادامه)
عکسی که جهانپور برای رئیس‌جمهور آمریکا فرستاد | متلک کرونایی سخنگوی وزارت بهداشت به ترامپ
کیانوش جهانپور در توییت خود با اشتراک‌گذاری عکس پرسنل بیمارستانی در نیویورک که کیسه زباله به تن کرده‌اند، نوشت: «این تصویر برسد به دست @realDonaldTrump جهت اطلاع و پیگیری.»(ادامه)
تحقق شعار سال(جهش تولید)، افزایش درآمد و ثروت ملی را به دنبا خواهد داشت،‌که به تبع آن بهبود سطح معیشت و زندگی مردم و رضایت عمومی حاصل می گردد و به تداوم موفقیت های نظام و کسب دستاوردهای بزرگ تر منجر می شود. تاثیر جهش تولید در آسیب کرونا به اقتصاد ایران(ديدگاه)
تحقق شعار سال(جهش تولید)، افزایش درآمد و ثروت ملی را به دنبا خواهد داشت،‌که به تبع آن بهبود سطح معیشت و زندگی مردم و رضایت عمومی حاصل می گردد و به تداوم موفقیت های نظام و کسب دستاوردهای بزرگ تر منجر می شود.(ادامه)
فرهاد مجیدی اسطوره آسیا شد(+عکس)
در پایان نظرسنجی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا فرهاد مجیدی از بین پنج بازیکن باتجربه ایرانی، به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.(ادامه)
تصاویر استثنایی از خیابان‌های اطراف حرم رضوی
شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت سفر به مشهد مقدس باعث خلوت شدن عجیب خیابان های اطراف حرم امام رضا (ع) شده است. (ادامه)
عکس/ خیابان‌های خلوت تهران
خبرگزاری فارس: پس از اعلام محدودیت های تردد و بسته شدن پارک‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهر تهران، خیابان‌های خلوت شده پایتخت چهره جدیدی به خود گرفته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.