.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رامسر و انزلی قرنطینه می‌شوند
فرماندار شهرستان بندر انزلی گفت: در راستای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی ورود افراد غیربومی، غیر ساکن و خودروهای پلاک غیر استان و انزلی به داخل شهرستان ممنوع است. (ادامه)
نخستین تصاویر از ولایتی پس از ابتلا به کرونا
دکتر علی اکبر ولایتی که پس از درمان بیماری کرونا از طریق ویدئو کنفرانس با پزشکان بیمارستان در ارتباط بود در جریان آغاز این شیوه درمانی قرار گرفت.(ادامه)
روشی ساده برای مقابله با کرونا در منزل
مقابله با ویروس کرونا در منزل با انجام راه‌حلی ساده امکان‌پذیر است.(ادامه)
بعد از کرونا سروکله هانتا ویروس هم پیدا شد! +عکس
پایگاه خبری "گلوبال تایمز" چین نوشت، با وجود درگیری جهان با ویروس کرونا، بیماری دیگری نیز در حال رشد است؛ آزمایش مردی از اهالی "یوننان" چین نشان داد که او مبتلا به "ویروس هانتا" است. (ادامه)
آیت‌الله جنتی به کرونا مبتلا نشده‌ است
دبیر شورای نگهبان به کرونا مبتلا نشده‌ و در سلامت کامل است.(ادامه)
عکسی از چین که جهان را متعجب کرد
با توجه به تعطیلی فوتبال در همه کشورها و برگزار نشدن تمرینات تیم‌های مختلف، در کشور چین اما فوتبال دوباره از سر گرفته شده است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس‌راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های شدید در تمام ورودی‌های استان تا اطلاع ثانوی خبر داد. ورود به گیلان اکیداً ممنوع/جریمه سنگین برای مسافران
شمال نیوز: رئیس پلیس‌راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های شدید در تمام ورودی‌های استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.(ادامه)
کرونا مجلس شورای اسلامی را تعطیل کرد
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی پس از موافقت هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با درخواست وزیر بهداشت مبنی بر تعطیلی دوهفته‌ای مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای امنیت کشور در خصوص تصمیمات اخیر مربوط به کرونا بیانیه‌ای صادر کرد.

مردم به توصیه‌ها و هشدارهای مراجع ذی‌صلاح توجه کنند تا نیازی به برخورد با متخلفان نباشد
شمال نیوز: رئیس شورای امنیت کشور در خصوص تصمیمات اخیر مربوط به کرونا بیانیه‌ای صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لیست مشاغل مجاز و غیر مجاز برای فعالیت پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را منتشر کرد. لیست مشاغل مجاز و غیر مجاز برای فعالیت اعلام شد + جدول
شمال نیوز: کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لیست مشاغل مجاز و غیر مجاز برای فعالیت پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را منتشر کرد.(ادامه)
توییت رضایی درباره همکاری با چین در مقابله با کرونا
محسن رضایی درباره همکاری ایران و چین در مقابله با ویروس کرونا توییتی منتشر کرد(ادامه)
یکی از راه‌های گذر از چنین وضعیتی و کسب اعتماد مردم، برقرار شدن حداکثر شفافیت در نهادهای سیاسی است. متاسفانه سال 98 هر چند گفتمان شفافیت در عرصه اجتماعی پر قدرت‌تر شد اما بروز و ظهور چندانی در عرصه سیاسی نداشت. در این باره باید به شفاف نشدن سفرهای خارجی، میزان پرداختی، آرا و نمایندگان اشاره کرد. همچنین انتشار حقوق و دستمزد مدیران مطابق ماده 29 برنامه ششم توسعه رنگ واقعیت به خود نگرفت. امید است در سال آینده که از فردا آغاز می شود در عرصه واقعیت پیشرفت های مهمی در این باره رخ دهد.
درس های آموختنی از سال سخت ۹۸(يادداشت)
یکی از راه‌های گذر از چنین وضعیتی و کسب اعتماد مردم، برقرار شدن حداکثر شفافیت در نهادهای سیاسی است. متاسفانه سال 98 هر چند گفتمان شفافیت در عرصه اجتماعی پر قدرت‌تر شد اما بروز و ظهور چندانی در عرصه سیاسی نداشت. در این باره باید به شفاف نشدن سفرهای خارجی، میزان پرداختی، آرا و نمایندگان اشاره کرد. همچنین انتشار حقوق و دستمزد مدیران مطابق ماده 29 برنامه ششم توسعه رنگ واقعیت به خود نگرفت. امید است در سال آینده که از فردا آغاز می شود در عرصه واقعیت پیشرفت های مهمی در این باره رخ دهد. (ادامه)
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۹ هزار و ۴۰۶ تن افزایش یافت. ابتلای ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر و جان باختگان به ۲۲۳۴ تن رسید/ کشف ۲۳۸۹ مورد جدید و بهبود ۱۰۴۵۷
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۹ هزار و ۴۰۶ تن افزایش یافت.(ادامه)
رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، جزییات طرح مقابله با زنجیره انتقال کرونا را تشریح کرد. مسافران سریعا به خانه‌های خود بازگردند / در این طرح صرفا به افراد ساکن اجازه ورود داده می شود / کد ملی، پلاک خودور و بیمه افراد ملاک شناسایی است / توقیف یک ماهه خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار قانون شکنان / محل کار اصناف خاطی یک ماه پلمب می‌شود(خبر)
رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، جزییات طرح مقابله با زنجیره انتقال کرونا را تشریح کرد.(ادامه)
در پی درگذشت حجت الاسلام  والمسلمین سیف الله سهرابی مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان‌ مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده مقام معطم رهبری در مازندران بمناسبت درگذشت مرحوم سهرابی
در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان‌ مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران پیام تسلیتی صادر کرد. (ادامه)
مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی انتقادی از سریال پایتخت انتقاد کرد.
تلویزیون خودش‌ نزده می رقصد /چرا به بهانه شاد کردن مردم، با اعتقادتشان بازی می‌شود؟/ جعل عنوان خانه خدا و بازی سخیف با آب زمزم موارد آشکار ستیز با دین است/ / به جان دین و خانه خدا افتادند
مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی انتقادی از سریال پایتخت انتقاد کرد. (ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: انتقال روستای پیت سرا شهرستان سوادکوه به دلیل این که در معرض خطر سقوط سنگ قرار دارد، برای تامین امنیت مردم در دستور کار قرار گرفته است. روستای پیت‌سرای سوادکوه برای تامین امنیت مردم جابجا می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: انتقال روستای پیت سرا شهرستان سوادکوه به دلیل این که در معرض خطر سقوط سنگ قرار دارد، برای تامین امنیت مردم در دستور کار قرار گرفته است.(ادامه)
خبر خوش برای زوجینی که وام ازدواج گرفته‌اند
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از عودت اقساط و کارمزد وام قرض‌الحسنه ازدواج به حساب زوجین خبرداد. (ادامه)
۲۹ نماینده اعتبار نامه خود را دریافت کردند
(ادامه)
قهرمان پرتاب دیسک ایران:با توجه به سرفه‌های مکرر، تب و سردرد و این‌که بدنم خیلی عرق می‌کند حس می‌کنم کرونا گرفتم. ستاره ورزش ایران کرونا دارد
قهرمان پرتاب دیسک ایران:با توجه به سرفه‌های مکرر، تب و سردرد و این‌که بدنم خیلی عرق می‌کند حس می‌کنم کرونا گرفتم.(ادامه)
نامه وزیر بهداشت به لاریجانی برای ادامه تعطیلی مجلس
وزیر بهداشت در نامه‌ای به علی لاریجانی از وی خواست برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیلی مجلس شورای اسلامی ادامه پیدا کند.(ادامه)
کنایه سنگین سریال پایتخت به نمایندگان مجلس
در جدیدترین قسمت سریال پایتخت، شخصیت نقی که نقش آن را محسن تنابنده بازی می کند به نمایندگان مجلس کنایه زد. (ادامه)
فیلم/ بازگرداندن مسافران تهران از کلاردشت
ویدئویی از بازگرداندن مسافران تهرانی از کلاردشت در فضای مجازی انتشار یافته است. (ادامه)
مبلغ جدید وام مسکن اعلام شد
مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان در تهران خبر داد.(ادامه)
درخواست برخی طلاب از ظریف برای اعزام به اروپا
خانه طلاب جوان با اشاره به وضعیت بغرنج سالمندان در کشور‌های اروپایی طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه کشورمان، اعلام آمادگی کردند که حاضرند از سالمندان کرونایی اروپایی پرستاری کنند.(ادامه)
اقدام قاطع یک فرماندار در مقابل لغو قرنطینه
به دستور فرماندار شهرستان سلسله در استان لرستان مغازه هایی که بی توجه به سلامت مردم در روزهای کرونایی باز بودند با دستگاه جوش، پلمپ شدند. (ادامه)
یک مقام انگلیسی بر اثر کرونا در گذشت
وزارت امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد که معاون سفیر این کشور در مجارستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.(ادامه)
حجت الاسلام حاج سیف الله سهرابی مدیرکل اسبق اوقاف استان‌های مازندران، خراسان‌شمالی و گلستان به علت ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. مدیر کل اسبق اوقاف و امور خیریه مازندران دعوت حق را لبیک گفت
حجت الاسلام حاج سیف الله سهرابی مدیرکل اسبق اوقاف استان‌های مازندران، خراسان‌شمالی و گلستان به علت ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.(ادامه)
تصمیم دولت در خصوص قیمت نان اعلام شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: قیمت فروش آرد به نانوایی‌ها در شورای اقتصاد هر کیلوگرم ۶۶۵ تومان تعیین شد، بنابر این، امسال نان گران نمی‌شود.(ادامه)
بانک مرکزی نظر تفسیری مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور را ابلاغ و ۳ موعد قانون را اصلاح کرد. بدهکاران برای ارائه درخواست خود تا پایان خرداد ۹۹ فرصت دارند. بدهکاران برای ارائه درخواست خود تا پایان خرداد ۹۹ فرصت دارند / تمدید ۳ ماهه همه مهلت‌های قانونی
بانک مرکزی نظر تفسیری مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور را ابلاغ و ۳ موعد قانون را اصلاح کرد. بدهکاران برای ارائه درخواست خود تا پایان خرداد ۹۹ فرصت دارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.