.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

"تولید ملی" کلید واژه نام‌آشنای اقتصاد کشور است که از یک دهه اخیر در بیانات رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید می‌شود و سیاست‌گذاری‌های اقتصادی کشور تحت تأثیر این کلید واژه و با اولویت بخشی به اصول اقتصاد مقاومتی تدوین و ابلاغ می‌شود. در سال جاری نیز تأکید بر "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب نوید تداوم دغدغه‌مندی نظام در حوزه تولید و اولویت بندی سیاست‌های اقتصادی بر محور چرخه تولیدی کشور را می‌دهد. "تولید" رکن اساسی اقتصاد کشور است(خبر)
"تولید ملی" کلید واژه نام‌آشنای اقتصاد کشور است که از یک دهه اخیر در بیانات رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید می‌شود و سیاست‌گذاری‌های اقتصادی کشور تحت تأثیر این کلید واژه و با اولویت بخشی به اصول اقتصاد مقاومتی تدوین و ابلاغ می‌شود. در سال جاری نیز تأکید بر "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب نوید تداوم دغدغه‌مندی نظام در حوزه تولید و اولویت بندی سیاست‌های اقتصادی بر محور چرخه تولیدی کشور را می‌دهد. (ادامه)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
مقام معظم رهبری سال 99 را با عنوان جهش اقتصادی نامگذاری و معیارسنجش میزان تحقق این شعار را به وجود آمدن تغییر محسوس در زندگی و معیشت مردم اعلام کردند. مسئولین و مقامات اجرائی باید بدانند نامگذاری بر اساس اولویت های نظام و انقلاب با نگاه کارشناسانه و بررسی دقیق تحرکات دشمن بیان شده است و امروزه فعالیت در عرصه اقتصادی را باید جهاد اقتصادی بنامند. جهش تولید برای جبران کندی ها(ديدگاه)
مقام معظم رهبری سال 99 را با عنوان جهش اقتصادی نامگذاری و معیارسنجش میزان تحقق این شعار را به وجود آمدن تغییر محسوس در زندگی و معیشت مردم اعلام کردند. مسئولین و مقامات اجرائی باید بدانند نامگذاری بر اساس اولویت های نظام و انقلاب با نگاه کارشناسانه و بررسی دقیق تحرکات دشمن بیان شده است و امروزه فعالیت در عرصه اقتصادی را باید جهاد اقتصادی بنامند.(ادامه)



لژیونر فوتبال کشورمان پس از کمک به استان قزوین حالا به یاری مردم گیلان شتافت. کمک 50 میلیونی علیرضا جهانبخش به گیلان برای مبارزه با کرونا
لژیونر فوتبال کشورمان پس از کمک به استان قزوین حالا به یاری مردم گیلان شتافت.(ادامه)

اگر ادارات باز شوند، ناگزیر حمل و نقل عمومی باید فعال شود، کارمندان سر کار بروند، ارباب رجوع به ادارات مراجعه کنند... آنگاه کرونا با سرعتی نجومی در جامعه پخش می شود و سونامی ابتلا و مرگ فرا می رسد. قرنطینه نکردید! لااقل این طرح سه ماده ای را اجرا کنید(يادداشت)
اگر ادارات باز شوند، ناگزیر حمل و نقل عمومی باید فعال شود، کارمندان سر کار بروند، ارباب رجوع به ادارات مراجعه کنند... آنگاه کرونا با سرعتی نجومی در جامعه پخش می شود و سونامی ابتلا و مرگ فرا می رسد.(ادامه)


پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک فروند جنگنده اف۱۸ اخطار داده است. اخطار پدافند هوایی ارتش به یک فروند جنگنده اف۱۸
پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک فروند جنگنده اف۱۸ اخطار داده است.(ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت سوم HD
(ادامه)
شمال نیوز: هیچ اتفاقی بدتر از گسترش کرونا نمی افتد اگر ادارات دولتی و عمومی و صنوف غیرضرور را تا دو یا سه هفته آینده تعطیل کنید. نمی شود که وزیر بهداشت شما به مردم بگوید در خانه بمانید و شما ادارات را تعطیل نکنید! مردم را که مسخره نکرده اید. آقای روحانی! چند نفر دیگر باید بمیرند تا کاری کنید؟ / اقدام جدی نکنید هم محاکمه می شوید و هم بدنام تاریخ
شمال نیوز: هیچ اتفاقی بدتر از گسترش کرونا نمی افتد اگر ادارات دولتی و عمومی و صنوف غیرضرور را تا دو یا سه هفته آینده تعطیل کنید. نمی شود که وزیر بهداشت شما به مردم بگوید در خانه بمانید و شما ادارات را تعطیل نکنید! مردم را که مسخره نکرده اید.(ادامه)
آیا خشکی دهان از علائم ابتلا به ویروس کرونا است؟
جلال میرزایی فوق تخصص بیماری‌های عفونی در پاسخ به این سوال که آیا خشکی دهان از علائم کروناست، گفت: خشکی دهان می‌تواند نشانه‌ای از علائم باشد.(ادامه)
رئیس اتاق اصناف شهرستان قائم شهر داغدار شد
(ادامه)
عکس سلفی بازیگران «پایتخت» با بهنام بانی منتشر شد/ عکس
عکسی از قسمت دوم «پایتخت۶» را که مربوط به صحنه سلفی گرفتن شخصیت‌های این سریال با بهنام بانی است، ببینید. (ادامه)
وزیر بهداشت دولت اول روحانی با انتشار یادداشتی در صفحه مجازی خود نوشت که با شیوه‌های موجود، کرونا به این زودی رفع زحمت نمی‌کند. انتقاد وزیر سابق بهداشت از نحوه مدیریت کرونا
وزیر بهداشت دولت اول روحانی با انتشار یادداشتی در صفحه مجازی خود نوشت که با شیوه‌های موجود، کرونا به این زودی رفع زحمت نمی‌کند.(ادامه)
اینک که افکارعمومی ایرانیان، تلاش‌های خالصانه کادر درمانی کشورمان در هفته‌های اخیر و ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ را با روحیه جهادی رزمندگان در عملیات‌های دفاع مقدس ازجمله عملیات فتح المبین در تعطیلات نوروز ۱۳۶۱ مقایسه می‌کند و جان باختگان جبهه دفاع از سلامت را صادقانه و از صمیم قلب "شهید" می‌داند و می‌نامد، به روشنی می‌بینیم که مکتب مدیریتی دفاع مقدس ... سفیدپوشان مدافع سلامت؛ فروردین ۱۳۹۹ یادآور فروردین ۱۳۶۱(يادداشت)
اینک که افکارعمومی ایرانیان، تلاش‌های خالصانه کادر درمانی کشورمان در هفته‌های اخیر و ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ را با روحیه جهادی رزمندگان در عملیات‌های دفاع مقدس ازجمله عملیات فتح المبین در تعطیلات نوروز ۱۳۶۱ مقایسه می‌کند و جان باختگان جبهه دفاع از سلامت را صادقانه و از صمیم قلب "شهید" می‌داند و می‌نامد، به روشنی می‌بینیم که مکتب مدیریتی دفاع مقدس ...(ادامه)
حمله به آمبولانس در محمودآباد مازندران
فرماندار محمودآباد با تکذیب ارتباط حمله به یک دستگاه آمبولانس در این شهرستان با بیماران کرونایی، گفت که بستگان یک بیمار دارای عارضه قلبی به تصور این که آمبولانس در رسیدن به محل و انتقال بیمارشان دارای تاخیر بوده، به آمبولانس حمله کردند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: سفرهای برنامه‌ریزی شده معاون اول رییس جمهور به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و همچنین سفر به استان‌های .... سفر کرونایی اسحاق جهانگیری به استان مازندران لغو شد !
شمال نیوز : شمال نیوز: سفرهای برنامه‌ریزی شده معاون اول رییس جمهور به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و همچنین سفر به استان‌های ....(ادامه)
جزئیات ممنوعیت فعالیت اصناف تا ۱۳ فروردین
معاون استاندار تهران جزئیات ممنوعیت فعالیت اصناف تا ۱۳ فروردین را به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.(ادامه)
چرایی حادثه رانش در سوادکوه و ارائه راهکار
معاون مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با بیان اینکه در بسیاری از زمین‌های مازندران با پدیده رانش مواجه هستیم، گفت: عوامل مختلفی تغییرات آب وهوایی، خردشدگی سنگ‌ها، عوامل انسانی از جمله ایجاد ترانشه برای جاده‌سازی برداشت شن و ماسه و معادن برای استخراج ماده معدنی، حفر تونل، عوامل آب و هوایی روی رانش رانش اثرگذار هستند.(ادامه)
تاثیر عجیبِ پخش سریال «پایتخت» در مصرف اینترنت کشور
شمال نیوز: هر شب در زمان پخش سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک سیما، مصرف اینترنت در کشور دچار کاهشی شدید می‌شود.(ادامه)
مهمان امشب «دورهمی» مشخص شد
برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، امشب (یک‌شنبه سوم فروردین)، میزبان محمدحسین مهدویان، کارگردان سینما خواهد شد.(ادامه)
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۶۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۶۸۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۹۱۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

تعداد جان باختگان به 1685 نفر رسید / شمار مبتلایان 21638 نفر / بهبودیافتگان 7913 نفر/ ثبت 84 مورد جدید ابتلادر استان های شمالی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۶۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۶۸۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۹۱۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. (ادامه)
علی بابایی کارنامی گفت:نباید جلسات مربوط به تعیین مزد سال آینده و تصمیم گیری برای حدود ۳۰ میلیون نفر در آخرین چهارشنبه سال برگزار می‌شد تا شاهد یکی دیگر از بی برنامگی ها و روزمرگی‌های دولت نباشیم. دولت در بحث تعیین مزد کارگری بی برنامه عمل کرد/کارگران با بیشترین کار از حداقل های مزدی هم برخوردار نیستند
علی بابایی کارنامی گفت:نباید جلسات مربوط به تعیین مزد سال آینده و تصمیم گیری برای حدود ۳۰ میلیون نفر در آخرین چهارشنبه سال برگزار می‌شد تا شاهد یکی دیگر از بی برنامگی ها و روزمرگی‌های دولت نباشیم.(ادامه)
عکس/ رعایت فاصله در صف نانوایی
(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند: یک عده ای به خطا تصور می کنند که این مفاهیمی مثل عدالت و آزادی اجتماعی از غرب به اسلام آمده است و آنجا معمول بوده است، این کاملا اشتباه است. غرب با این مفاهیم سه چهار قرن بیشتر نیست که آشنا شده است. درحالیکه قبل از آن هزار و ۴۰۰ سال قبل اسلام این مفاهیم را به طور روشن در قرآن بیان کرده است. برخی به غلط تصور می‌کنند عدالت و آزادی از غرب آمده/سیستم اطلاعاتی برخی کشورها علیه ما هستند/ اگر قدرت سیاسی نباشد، قلدرها و تنبل‌ها زیر بار نمی‌روند/ آمریکا خبیث‌ترین دشمن ماست که مسئولانی دروغ‌گو، تروریست و شارلاتان دارد (خبر)
رهبر انقلاب فرمودند: یک عده ای به خطا تصور می کنند که این مفاهیمی مثل عدالت و آزادی اجتماعی از غرب به اسلام آمده است و آنجا معمول بوده است، این کاملا اشتباه است. غرب با این مفاهیم سه چهار قرن بیشتر نیست که آشنا شده است. درحالیکه قبل از آن هزار و ۴۰۰ سال قبل اسلام این مفاهیم را به طور روشن در قرآن بیان کرده است.(ادامه)
فوتبالیست هایی که سال 98 عروس و داماد شدند + تصاویر
سال 98 با وجود تمام اتفاقات خوب و بدی که داشت، برای فوتبالیست ها سال چندان بدی نبود و تعدادی از آن ها ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کردند. (ادامه)
شمال نیوز: رییس سازمان نظام پزشکی بابل روز شنبه با انتشار نامه‌ای خطاب به فرماندار ، خواستار اعلام فوق‌العاده در این شهرستان شد.
تا دیر نشده در بابل وضعیت قرمز اعلام کنید / فرماندار : اعلام وضعیت فوق العاده ضرورت ندارد
شمال نیوز: رییس سازمان نظام پزشکی بابل روز شنبه با انتشار نامه‌ای خطاب به فرماندار ، خواستار اعلام فوق‌العاده در این شهرستان شد. (ادامه)
رضا صادقی به همراه دو دختر زیبایش سر سفره هفت سین + عکس
رضا صادقی نوشت: دیروز قصد داشتم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد. اما امروز فهمیدم که اتفاق خواهد افتاد، این ما هستیم که نباید با او بیفتیم… سال رو با همدلى و شعور … با همنوع دوستى و امید شروع میکنیم و کماکان در خانه مى مانیم ، چون همدیگه رو دوست داریم …(ادامه)
این سامانه تا اواخر وقت سه شنبه در گلستان فعال است و در این مدت، وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر شهری، کاهش دید افقی، لغزندگی جادهها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و خسارت به تاسیسات و ابنیه، دور از انتظار نیست. هواشناسی اخطار داد/ احتمال وقوع سیلاب در استان گلستان
این سامانه تا اواخر وقت سه شنبه در گلستان فعال است و در این مدت، وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر شهری، کاهش دید افقی، لغزندگی جادهها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و خسارت به تاسیسات و ابنیه، دور از انتظار نیست.(ادامه)
عکس/ زنانی که در غسالخانه قربانیان کرونا را غسل می‌دهند
در غسالخانه بهشت معصومه(س) شهر قم، بانوان نیز همانند آقایان متوفیان کرونا را غسل می ‌دهند. (ادامه)
کدام گروه خونی بیشتر به کرونا مبتلا می شوند؟
دانشمندان چینی تأیید كرده اند كه گروه خونی روی آسیب پذیری افراد در برابر كروناویروس تأثیر می گذارد.(ادامه)
این نامگذاری ها  نشان از اولویت اهمیت به اقتصاد و  کار و سرمایه و فعالیت اقتصادی  در سالهای اخیر بوده است چنانکه در پیام نوروزی سال 97 رهبر ، مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردم مسئله اصلی کشور معرفی شده است که بزعم ایشان در سایه ی شتاب گرفتن  تولید ملی مرتفع خواهد شد. مروری بر مضامین نامگذاری‌های سالانه رهبر انقلاب(يادداشت)
این نامگذاری ها نشان از اولویت اهمیت به اقتصاد و کار و سرمایه و فعالیت اقتصادی در سالهای اخیر بوده است چنانکه در پیام نوروزی سال 97 رهبر ، مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردم مسئله اصلی کشور معرفی شده است که بزعم ایشان در سایه ی شتاب گرفتن تولید ملی مرتفع خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.489 seconds.