.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو


پائولو دیبالا ستاره تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا با انتشار توییتی اعلام کرد، تست کرونای خودش و همسرش مثبت اعلام شده است فوتبالیست معروف و همسرش کرونا گرفتند
پائولو دیبالا ستاره تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا با انتشار توییتی اعلام کرد، تست کرونای خودش و همسرش مثبت اعلام شده است(ادامه)
کانال تلگرامی منتسب به سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصویری قدیمی و متفاوت از وی را در دوران جوانی منتشر کرد.
تصویر کمتر دیده شده از سردار قاآنی در دوران جوانی
کانال تلگرامی منتسب به سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصویری قدیمی و متفاوت از وی را در دوران جوانی منتشر کرد. (ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت دوم HD
(ادامه)
سردار حاج حسین اسدالهی به یاران شهیدش پیوست. فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله به یاران شهیدش پیوست
سردار حاج حسین اسدالهی به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
دعایی که شب مبعث باید خوانده شود
شیخ کفعمی در کتاب «بلد الامین» دعایی را نقل کرده که در شب مبعث می بایست خوانده شود.(ادامه)
بازیگر «پایتخت»، مهمان امشب «دورهمی»
(ادامه)
فردا؛ پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب با ملت ایران
بیانات رهبر معظم انقلاب با ملت شریف ایران فردا (یکشنبه) ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از شبکه خبر پخش می‌شود.(ادامه)
برنامه «دورهمی»، دیشب میزبان بهنام بانی بود که به دلیل شوخ‌طبعی این خواننده، گفت‌وگوی مهران مدیری با او، بسیار شاد و مفرح شد. بهنام بانی به انجام کار خلاف اعتراف کرد
برنامه «دورهمی»، دیشب میزبان بهنام بانی بود که به دلیل شوخ‌طبعی این خواننده، گفت‌وگوی مهران مدیری با او، بسیار شاد و مفرح شد.(ادامه)
چه خودرو‌هایی را می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خرید؟
با مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌هایی مانند رنو تندر ۹۰، ام وی ام ۳۱۵ و پژو پارس LX و موارد مشابه را دارید.(ادامه)
بعثت، نقطه آغازین اسلام است چرا که دین اسلام که در سال‌های نخست با پیروانی اندک و در شرایط سخت آغاز شد بعد‌ها در سراسر جهان انتشار یافت و دل‌های فراوانی را به سوی خود جذب کرد. ۲۷رجب، مبعث پیامبر مهربانی‌ها
بعثت، نقطه آغازین اسلام است چرا که دین اسلام که در سال‌های نخست با پیروانی اندک و در شرایط سخت آغاز شد بعد‌ها در سراسر جهان انتشار یافت و دل‌های فراوانی را به سوی خود جذب کرد.(ادامه)
۲۸ مبتلا در مازندران در ۲۴ ساعت گذشته
۲۸ نفر در مازندران ۲۴ ساعت گذشته به کووید ۱۹ مبتلا شدند.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اول رییس‌جمهور با هدف آگاهی و نظارت بر روند مقابله با ویروس کرونا در مازندران فردا یکشنبه سوم فروردین ماه ۹۹ به این استان سفر می‌کند.








معاون اول رئیس جمهور فردا به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز: معاون اول رییس‌جمهور با هدف آگاهی و نظارت بر روند مقابله با ویروس کرونا در مازندران فردا یکشنبه سوم فروردین ماه ۹۹ به این استان سفر می‌کند. (ادامه)
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: آمریکا مقصر مرگ 1500 ایران بر اثر کرونا است، اگر شدت تحریم ها به این اندازه نبود قطعا می توانستیم میزان مرگ و میر را کنترل کنیم و آمارها کمتر از این می شد.

هیچ کشوری جرأت کمک دارویی به ایران را ندارد / آمریکا مقصر مرگ و میر ایرانیان براثر کروناست
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: آمریکا مقصر مرگ 1500 ایران بر اثر کرونا است، اگر شدت تحریم ها به این اندازه نبود قطعا می توانستیم میزان مرگ و میر را کنترل کنیم و آمارها کمتر از این می شد. (ادامه)
موج دوم کرونا در راه است !
با توجه به افزایش مسافرت‌ها در ایام نوروز، برای مرحله دوم پیک کرونا باید آماده شد.(ادامه)
شب گذشته اولین قسمت از فصل ششم «پایتخت» با شوخی‌های آشنای اجتماعی و سیاسی آغاز شد. فیلم | شوخی پایتخت با روحانی، احمدی نژاد و خاتمی
شب گذشته اولین قسمت از فصل ششم «پایتخت» با شوخی‌های آشنای اجتماعی و سیاسی آغاز شد.(ادامه)
قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که دشمن با حربه تحریم، تولید ملی ایران را هدف قرار داده است "جهش تولید" را راهبردی در جهت خنثی‌کردن نیات دشمن در این زمینه دانست و بر تحقق جهش تولید با تمرکز بر بخش‌های کوچک و زودبازده تأکید کرد. الزامات تحقق جهش تولید
قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که دشمن با حربه تحریم، تولید ملی ایران را هدف قرار داده است "جهش تولید" را راهبردی در جهت خنثی‌کردن نیات دشمن در این زمینه دانست و بر تحقق جهش تولید با تمرکز بر بخش‌های کوچک و زودبازده تأکید کرد.(ادامه)
تصاویر جدید از رانش کوه در یکی از روستاهای سوادکوه
رانش کوه و سقوط سنگ در روستای پیت سرا از توابع بخش مرکزی شهرستان سوادکوه در استان مازندران خسارت فراوانی به خانه‌ها و خودروهای این روستا وارد کرد.(ادامه)
باشگاه خبرنگاران نوشت:مهندس جلال روح الله نژاد به دنبال پیگیری های نهادهای داخلی کشورمان از زندان‌ فرانسه آزاد شد. نقش و اقدام پیچیده سازمان اطلاعات سپاه برای آزادی مهندس ایرانی از زندان‌ فرانسه
باشگاه خبرنگاران نوشت:مهندس جلال روح الله نژاد به دنبال پیگیری های نهادهای داخلی کشورمان از زندان‌ فرانسه آزاد شد.(ادامه)
پیام نوروزی متفاوت علی کریمی/عکس
علی کریمی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و بایرن مونیخ فراررسیدن سال نو را تبریک گفت.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند. روحانی: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فروردین است
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند.(ادامه)


شمال نیوز: بر اساس نتایج و یافته‌های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت
فوتی‌های کرونا 1556 نفر شدند / مجموع مبتلایان 20610 نفر / بهبودیافتگان 7635 نفر/ ثبت 91 مورد جدید ابتلادر استان های شمالی
شمال نیوز: بر اساس نتایج و یافته‌های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت (ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت اول HD
قصه سریال پایتخت ۶ با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌گردد و روح پنجعلی در سریال حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می‌گردد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است…(ادامه)
این عکس‌های خاطره‌انگیز آدم را «عصبانی» می‌کند!
برعکس امروز که ستاره‌های درجه سه، برای حضور مقابل خیابانی مطالبه ۳۰ میلیونی دارند و داد جواد را روی آنتن در می‌آورند...(ادامه)
شمال نیوز: دکتر سید مظفر ربیعی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اثر ویروس کرونا درگذشت. کرونا جان رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل را گرفت
شمال نیوز: دکتر سید مظفر ربیعی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اثر ویروس کرونا درگذشت.(ادامه)
دلخوری محسن تنابنده از تبلیغات آزاردهنده هنگام پخش پایتخت ۶
محسن تنابنده در صفحه اینستاگرامی خود از تبلیغات زیاد هنگام پخش سریال پایتخت ۶ اظهار نارضایتی کرد.(ادامه)
آزادراه چالوس مسدود می شود
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک را در راههای استان عادی و روان اعلام کرد و گفت: آزادراه چالوس از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح فردا مسدود می شود.(ادامه)
جهش تولید موجب کاهش قیمت‌ها در بازار می‌شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید با جهش تولید، کارخانجات با حداکثر ظرفیت خود فعالیت می‌کنند که به موجب آن اشتغال، تولید و عرضه‌ی کالا افزایش می‌یابد، بنابراین قیمت‌ها نزولی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  پیکر این پزشک فداکار و وظیفه شناس را به گلزار شهدای ساری بردند. دکتر مهدی وریجی در کنار مزار پدر شهیدش آرام گرفت و واژه شهید برای همیشه پیشوند نام زیبایش شد..... چند روایت از شهادت غریبانه پزشک ساروی که به پدر شهیدش پیوست+ فیلم
شمال نیوز : پیکر این پزشک فداکار و وظیفه شناس را به گلزار شهدای ساری بردند. دکتر مهدی وریجی در کنار مزار پدر شهیدش آرام گرفت و واژه شهید برای همیشه پیشوند نام زیبایش شد.....(ادامه)

ایرنا - امیر ارسلان فلاح حجت انصاری نماینده دور اول مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و ازمبارزان دوران قبل از انقلاب اسلامی پس از دو سال تحمل بیماری در گذشت. نماینده شمالی دوره اول مجلس درگذشت
ایرنا - امیر ارسلان فلاح حجت انصاری نماینده دور اول مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و ازمبارزان دوران قبل از انقلاب اسلامی پس از دو سال تحمل بیماری در گذشت.(ادامه)
خدای من! چقدر از تو دورم. همیشه فکر می‌کردم که تو باید جانشین «نداشته‌های من» باشی. هر جا که کم می‌آورم مثل همه بگویم خدا که هست! اما نه، تمام عمر راه را به خطا رفته‌ام. خدا باید جانشین «تمام داشته‌های من» شود! دلنوشته ای درباره حاج قاسم سلیمانی به بهانه آغاز سال جدید؛(يادداشت)
خدای من! چقدر از تو دورم. همیشه فکر می‌کردم که تو باید جانشین «نداشته‌های من» باشی. هر جا که کم می‌آورم مثل همه بگویم خدا که هست! اما نه، تمام عمر راه را به خطا رفته‌ام. خدا باید جانشین «تمام داشته‌های من» شود!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.69 seconds.