.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دفاع مسیح مهاجری از نقدهایش به سریال پایتخت
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی دیگر به واکنش ها به نقدهایش به سریال پایتخت پاسخ داد.(ادامه)
ترخیص ۷هزار بیمار کرونایی در گیلان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ترخیصی های کرونایی گیلان به حدود ۷۰۰۰ نفر رسیده است، گفت: موج دوم اپیدمی کرونا کماکان مردم را تهدید می کند.(ادامه)
تنابنده: سریالِ سانسور شده را سانسور کردند!
محسن تنابنده از سانسور سریال پایتخت انتقاد کرد. (ادامه)
فرار بیش از ۸۰ زندانی از زندان سقز
به دنبال شورش در زندان سقز، بیش از ۸۰ زندانی از این زندان فراری شده‌اند. (ادامه)
تداوم شیب نزولی شیوع کرونا در مازندران
آمار مراجعه بیماران مشکوک به کرونا در مازندران بر اساس گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ششمین روز متوالی کاهش داشت و به کمترین میزان پس از پشت سر گذاشتن نقطه پیک در هفته گذشته رسید. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند. ‎ دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندارمازندران برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند. ‎(ادامه)
کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران برای شکست کرونا
یشکسوتان دفاع مقدس مازندران طی چند هفته گذشته ۵۵ میلیون تومان به صورت نقدی و یا با تهیه و تامین هزاران عدد ماسک ، محلول ضدعفونی ، گان و لباس مخصوص برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کمک کردند.(ادامه)
معرفی هیوندای النترا ۲۰۲۱ / طراحی متفاوت و زیباتر
یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ساخت کره جنوبی، امسال با چهره و تجهیزات جدید تولید خواهد شد. نسل هفتم النترا برای اولین‌بار، همراه پیشرانه هیبرید نیز عرضه می‌شود.مدل ۲۰۲۰ هیوندای النترا چندان زیبا نیست و از نظر ظاهری در رده‌های پایین جدول کلاس سدان‌های جمع و جور دسته‌بندی می‌شود؛ بنابراین هیوندای دستی به سر و روی بدنه خودرو کشیده و نقاط ضعف طراحی مدل پیشین را از بین برده است. (ادامه)
پرداخت حقوق کارکنان مشروط شد
(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۹۲۶ مورد جدید کرونا ویروس در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز ۱۴۴ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند.

فوتی‌های ۲۳۷۸ نفر / تعداد مبتلایان ۳۲ هزار مورد/ بهبودیافتگان ۱۱ هزار تن
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۹۲۶ مورد جدید کرونا ویروس در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز ۱۴۴ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند. (ادامه)
پایتخت 6 نتوانست رضایت مازندرانی ها را تامین نماید
طنز با سوژه پرداختن به آداب و رسوم یک منطقه باید بپذیریم کاری بسیار سخت و مشکل ساز خواهد بود(ادامه)
درب تمام پارک‌های جنگلی کشور به دلیل کرونا بسته شد
مدیرکل دفتر جنگل‌کاری و پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: بر اساس تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، درب تمام پارک های جنگلی به روی مردم بسته شده است.(ادامه)

علی صفر ماکنعلی، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت:  علائم بالینی هانتا ویروس شبیه علائم کووید ۱۹ ( تب، سرفه، تنگی نفس) است. هانتا ویروس چیست و چگونه منتقل می شود؟
علی صفر ماکنعلی، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: علائم بالینی هانتا ویروس شبیه علائم کووید ۱۹ ( تب، سرفه، تنگی نفس) است.(ادامه)
ریما رامین‌فر(هما) ، از ماجرای ازدواجش با امیر جعفری گفت
در برنامه «دورهمی»، مهران مدیری، میزبان ریما رامین‌فر، بازیگر سینما و تلویزیون بود. او در این برنامه، درباره تفاوت سنی پنج ساله خود با امیر جعفری و علت دیر ازدواج کردن‌شان صحبت کرد.(ادامه)


اقدام بشردوستانه مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ریوآوه در رسانه‌های پرتغال بازتاب داشت. بازتاب اقدام بشردوستانه مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغال
اقدام بشردوستانه مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ریوآوه در رسانه‌های پرتغال بازتاب داشت.(ادامه)
(ویدئو) رحمان و رحیم چگونه وارد پایتخت شدند؟
مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران نقش رحمان و رحیم، از فصل سوم پای ثابت سریال پایتخت شده اند. در این ویدئو آن‌ها چگونگی ورودشان به سریال پایتخت را تشریح می‌کنند.(ادامه)
حمله تند رائفی‌پور به تنابنده و پایتخت
علی اکبر رائفی‌پور تئوریسین اصولگرا در توئیتی به تندی به محسن تنابنده و سریال پایتخت حمله کرد.(ادامه)
این نوشته نه پاسخ که متنی است به بهانۀ پرسش مدیر روزنامه جمهوری اسلامی که «بعد از سرنگونی رژیم شاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی مگر باز هم در ایران، تختِ شاهی داریم که نام این مجموعه را "پایتخت" گذاشته‌اند؟» آیا نام سریال «پایتخت» اِشکال دارد؟
این نوشته نه پاسخ که متنی است به بهانۀ پرسش مدیر روزنامه جمهوری اسلامی که «بعد از سرنگونی رژیم شاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی مگر باز هم در ایران، تختِ شاهی داریم که نام این مجموعه را "پایتخت" گذاشته‌اند؟»(ادامه)
هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، همزمان با سراسر کشور، در مازندران آغاز شد. تصاویر مربوط به آغاز اجرای این طرح در شهرهای ساری و قائمشهر است. آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مازندران(خبر)
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، همزمان با سراسر کشور، در مازندران آغاز شد. تصاویر مربوط به آغاز اجرای این طرح در شهرهای ساری و قائمشهر است.(ادامه)
ابلاغیه جدید وزارت کشور در خصوص دفن پیکرهای اموات کرونایی
وزارت کشور ضمن ابلاغ دستورالعمل و راهنمای تجهیز، تغسیل و تدفین پیکرهای اموات کرونایی که در بامداد ۸ فروردین ۹۹ صادر شد، به سوالات و ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی در این خصوص، پایان داد.(ادامه)
وزارت صمت ۷۰۰ هزار ماسک تحویل مازندران داد
(ادامه)
عکس آناهیتا همتی با چهره دختر قجری
​آناهیتا همتی از یکی از فیلمهایش در صفحه اینستاگرامش عکسی منتشر کرده است.(ادامه)
عکس متفاوت بهاره رهنما و همسرش
بهاره رهنما با انتشار تصویر دو نفره با همسرش مردم را تشویق به در خانه ماندن کرد.(ادامه)
دروازه ورود به بابل بامداد جمعه بسته می‌شود
فرماندار بابل گفت: بر اساس ابلاغ دفتر ریاست جمهوری و تاکید استاندار مازندران ورودی‌های شهر بابل برای افراد غیر ساکن از نخستین ثانیه‌های بامداد روز جمعه (فردا) بسته می‌شود.(ادامه)
نماز جمعه هشتم فروردین در مازندران برگزار نمی‌شود
مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت که بر اساس تصمیم قرارگاه پدافند زیستی استان نماز جمعه این هفته هشتم فروردین در استان برگزار نمی‌شود. (ادامه)
دانلود سریال پایتخت 6 قسمت هفتم HD
(ادامه)
قالیباف: با تعلل کرونا کنترل نمی‌شود
محمدباقر قالیباف با اشاره بهعبی توجهی به محدود کردن رفت و آمدهای شهری برای جلوگیری از شیوع کرونا نوشت: با خوش‌بینی و تعلل به هیچ عنوان کرونا کنترل نمی‌شود.(ادامه)
هم  اکنون یکهزار و ۲۳۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند. ۲۵۰ بیمار مشکوک کرونا در مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند
هم اکنون یکهزار و ۲۳۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.(ادامه)
دو خیر بابلی یک میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند. کمک یک میلیارد ریالی دو خیر بابلی برای مقابله با کرونا
دو خیر بابلی یک میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.