.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

ناصحی گفت:در برخی شهرستان‌های مازندران ۷۰ تا ۸۰ مبتلایان به کرونا در روستا‌ها درگیر این بیماری هستند. ناصحی : نگران شیوع کرونا در روستا‌ها هستیم
ناصحی گفت:در برخی شهرستان‌های مازندران ۷۰ تا ۸۰ مبتلایان به کرونا در روستا‌ها درگیر این بیماری هستند.(ادامه)
از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴۶۰۶ مورد رسید. تعداد فوتی ها ۲۸۹۸ نفر / مبتلایان ۴۴۶۰۶ نفر،/ بهبودیافتگان ۱۴۶۵۶ نفر
از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴۶۰۶ مورد رسید.(ادامه)
سیروس مقدم: پایتخت ۶ در نوروز ۹۹ تمام نمی‌شود
سیروس مقدم اعلام کرد قسمت پایانی مجموعه «پایتخت ۶» بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ و در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کند، ساخته می‌شود.(ادامه)
آخرین وضعیت شیوع کرونا در بین نمایندگان مجلس
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت که از بین ۱۰۰ نماینده‌ای که تست کرونا دادند، جواب تست ۲۳ نفر مثبت و ۴۰ نفر مشکوک بودند.(ادامه)
استاندارمازندران می‌گوید: کارآفرینان مازنی که براثر شیوع ویروس کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی آنها تحت تاثیر قرار گرفته، از کمک‌های اقتصادی دولت برخوردار می‌شوند.
استاندار: کارآفرینان مازنی از بسته‌های حمایت اقتصادی دولت برخوردار می‌شوند
استاندارمازندران می‌گوید: کارآفرینان مازنی که براثر شیوع ویروس کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی آنها تحت تاثیر قرار گرفته، از کمک‌های اقتصادی دولت برخوردار می‌شوند. (ادامه)
دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ مردم ایران در یک همه‌پرسی باشکوه با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی رای آری دادند. روزی که همه آری گفتند(يادداشت)
دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ مردم ایران در یک همه‌پرسی باشکوه با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی رای آری دادند.(ادامه)
امید حاجیلی، مهران مدیری را به چالش کشید
امید حاجیلی، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز، شب گذشته(دوشنبه۱۱ فروردین)،مهمان برنامه «دورهمی» بود و در این برنامه درباره صحبت اشتباه مهران مدیری در برنامه «کتاب باز» صحبت کرد.(ادامه)
حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب سنوات مجاز شد
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ بخشنامه ای ۲۰ بندی به دانشگاه ها خبر داد که در این بخشنامه، حذف نیمسال تحصیلی ۹۹-۹۸ بدون احتساب در سنوات به درخواست دانشجو مجاز شد.(ادامه)
بی تردید دیر یا زود بیماری کرونا نیز همانند هزاران بیماری ویروسی شایع در جهان از بین خواهدرفت. اما همانطورکه می دانیم درزمان شیوع پیامدهای بسیاری را به همراه داشته است، جهان پس از کرونا نیزدستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد. زندگی در دوران پسا کرونا چگونه خواهد بود
بی تردید دیر یا زود بیماری کرونا نیز همانند هزاران بیماری ویروسی شایع در جهان از بین خواهدرفت. اما همانطورکه می دانیم درزمان شیوع پیامدهای بسیاری را به همراه داشته است، جهان پس از کرونا نیزدستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از حمایت مردم و همکاری مردم برای مقابله با این بیماری تشکر کرد و گفت: دفاع مقدس، تحریم ها و بیماری کرونا 3 امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بوده است. دفاع مقدس، تحریم‌ها و کرونا، ۳ امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بود / محدودیت های سختگیرانه تا ۲۰ فروردین تمدید شد؛ درباره شرایط کاری بعد از آن، در روزهای آینده تصمیم گیری می‌شود / با مبتلا شدگان به کرونا که خود را قرنطینه نکنند، به عنوان متخلف برخورد می‌شود(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از حمایت مردم و همکاری مردم برای مقابله با این بیماری تشکر کرد و گفت: دفاع مقدس، تحریم ها و بیماری کرونا 3 امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بوده است.(ادامه)
مجازات کسانی که فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، چیست؟
سخنگوی ناجا گفت: هر فردی که نسبت به ماموران پلیس حین انجام وظیفه، تعدی و تعرض کند، علاوه بر اعمال مجازات های سنگین مربوط به نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی، مورد تعقیب کیفری قرار می‌گیرد.(ادامه)
مسعود بهنود بازداشت شد/ عکس
مسعود بهنود روزنامه‌نگار مقیم لندن از دستگیری خودش به دلیل رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی خبر داد:(ادامه)
قالیباف برای آمریکا خط و نشان کشید
ماینده تهران در مجلس یازدهم به تخلیه نیروهای آمریکایی از پایگاه کی۱ در عراق واکنش نشان داد.(ادامه)
عکسی کمتر دیده شد از پدر علی لاریجانی در ۱۲ فروردین ۵۸
خبر آنلاین : دو تصویر کمتر دیده شده از مرحوم آیت‌الله میرزا هاشم آملی، پدر برادران لاریجانی، که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ به هنگام رأی‌گیری برای همه پرسی جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است(ادامه)
عکس پسر نقی معمولی که ندیده اید
عکسی زیبا از محسن تنابنده (نقی معمولی) و پسرش نامی (ادامه)
فیلم/ سریال پایتخت 6 قسمت یازدهم
(ادامه)
ثبت فیلمی از پلنگ ایرانی در مازندران
یکی از محیط بانان مازندرانی ویدئویی از یک قلاده پلنگ ایرانی ضبط کرد.(ادامه)
پیش بینی بارش باران در مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری تا ابری گاهی با بارندگی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
جلسه مهم در پرسپولیس
قرار است یحیی گل محمدی با مهدی رسول پناه دیدار کند. (ادامه)
برای از بین بردن ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و عمومی و شستشو با مواد شوینده مناسب، قوی‌ترین راه است. آیا مایع دستشویی می‌تواند کرونا را از بین ببرد؟
برای از بین بردن ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و عمومی و شستشو با مواد شوینده مناسب، قوی‌ترین راه است.(ادامه)
پایتخت آمریکا قرنطینه شد
(ادامه)
در روزهای 12 و 13 فروردین، پلیس اجازه ورود به پارک ها را نمی دهد
(ادامه)
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم. عکس و مکث روزهای کرونایی
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم.(ادامه)
اختلافات زوجین در قرنطینه افزایش یافته؟/ آمار قابل توجه مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی
(ادامه)
تاثیر کرونا بر ۱۵ درصد جامعه شاغل کشور
(ادامه)
شمال نیوز : وی تاکید کرد: در صورتی که مردم، توصیه های مسئولان مانند رعایت بهداشت فردی و جمعی، در خانه ماندن، حضور نیافتن در مراکز عمومی و پرتردد را مراعات کنند، شاهد کنترل و مهار بیماری خواهیم بود..... مبتلایان به کرونا در استان های گیلان و مازندران کاهش یافت
شمال نیوز : وی تاکید کرد: در صورتی که مردم، توصیه های مسئولان مانند رعایت بهداشت فردی و جمعی، در خانه ماندن، حضور نیافتن در مراکز عمومی و پرتردد را مراعات کنند، شاهد کنترل و مهار بیماری خواهیم بود.....(ادامه)
شمال نیوز: ساعتی پیش زلزله ای در عمق 10 کیلومتری به قدرت 3/4  ریشتر شهر کوهی خیل از شهرستان جویبار را لرزاند..... « کوهی خیل جویبار » لرزید
شمال نیوز: ساعتی پیش زلزله ای در عمق 10 کیلومتری به قدرت 3/4 ریشتر شهر کوهی خیل از شهرستان جویبار را لرزاند.....(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار کلاردشت خاطرنشان کرد: در این طرح ملاک ما، خانه‌های استیجاری بود که به افراد غیر بومی واگذار می‌شد نه افراد خوش‌نشین که به دلیل سو برداشت، چنین اتفاقی رخ داد و سریعاً پس از اطلاع‌رسانی اصلاح شد..... روایت فرماندار از دستور استاندار مازندران درباره خوش نشینان کلاردشت
شمال نیوز : فرماندار کلاردشت خاطرنشان کرد: در این طرح ملاک ما، خانه‌های استیجاری بود که به افراد غیر بومی واگذار می‌شد نه افراد خوش‌نشین که به دلیل سو برداشت، چنین اتفاقی رخ داد و سریعاً پس از اطلاع‌رسانی اصلاح شد.....(ادامه)
شمال نیوز: پیشکسوت کشتی ایران به عنوان سرپرست دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد..... یک مازندرانی جایگزین یک مدیر مازندرانی دیگر در وزرات ورزش
شمال نیوز: پیشکسوت کشتی ایران به عنوان سرپرست دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.....(ادامه)
آیا بیماری کرونا برگشت پذیر است؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.