.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توصیه مهم رهبر انقلاب به پسران در زندگی مشترک
حساب توئیتری ریحانه، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، توصیه‌ای از ایشان به زوج‌های جوان را بازنشر کرد.(ادامه)
اخاذی از دختر جوان با انتشار تصاویر خصوصی
رئیس پلیس فتا استان گلستان ازشناسایی و دستگیری متهمی خبر داد که خانم جوان گرگانی را به انتشار تصاویر و فیلم های شخصی اش در فضای مجازی تهدید کرده بود.(ادامه)
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر  هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند. رشت؛ جزئیات حادثه آتش زدن خانه و مرگ دختر توسط بردارش
در میانه هیاهوی حادثه وحشتناک تالش، خبرتکان‌دهنده دیگری از رشت مخابره شد. این بار آتش‌سوزی عمدی، دختر هجده‌ساله را به کام مرگ کشاند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۸ خرداد
(ادامه)
روایت خواهر بهمن از ماجرای رومینا
بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد.(ادامه)
روایت خواهر بهمن از ماجرای رومینا
بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد. (ادامه)
اعترافات پدر «رومینا»، دختر ۱۴ ساله ای که با داس به قتل رسید
مرد خشمگین که در اقدامی هولناک دختر ۱۴ ساله‌اش را به قتل رسانده در حالی بازداشت شده که مدعی است برای دفاع از ناموسش مرتکب این جنایت شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بسیار حائز اهمیت دیگر کاهش سهم جمعیت جوان در فاصله‌ سه سرشماری اخیر یعنی سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۵ از ۳۵٫۴ درصد به.... مازندران و گیلان در صدر استان‌های سالخورده + نمودارها
شمال نیوز : نکته بسیار حائز اهمیت دیگر کاهش سهم جمعیت جوان در فاصله‌ سه سرشماری اخیر یعنی سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۵ از ۳۵٫۴ درصد به....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست دولت جوان حزب‌اللّهی‌ علاج مشکلات کشور است / با کسانی که دشمن را تزیین میکنند مماشات نکنید / جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید / رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران و دانشجویان و بخصوص دخترخانم‌ها به حجاب و فاصله‌گذاری اهمیت بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست(ادامه)
اعترافات دردناک زنی که دامادش را به قتل رساند
(ادامه)
راز قتل و آتش‌ زدن جسد آرایشگر جوان
(ادامه)
آزار وحشیانه دختر ۲۰ساله در پمپ‌بنزین
(ادامه)
حقایقی از زندگی بن‌سلمان؛ از بیماری پنهان تا زنی که محرم اسرارش است/ عکس
(ادامه)
شمال نیوز: مرد نگهبان که نمی‌توانست از عهده مخارج زندگی‌اش بربیاید وقتی با مخالفت همسرش برای بازگشت به شهرستان زادگاهش رو‌به‌رو شد در اقدامی هولناک همسرش را کشت. همسرکشی به خاطر بی پولی
شمال نیوز: مرد نگهبان که نمی‌توانست از عهده مخارج زندگی‌اش بربیاید وقتی با مخالفت همسرش برای بازگشت به شهرستان زادگاهش رو‌به‌رو شد در اقدامی هولناک همسرش را کشت.(ادامه)
اظهارات زنی که عشق ممنوعه اش باعث جنایت شد!
(ادامه)
تجاوز جنسی به دختر کرونایی روی تخت بیمارستان + عکس
دختر ۱۶ ساله پس از تجاوز بی رحمانه پزشک معالج جانش را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و..... خود انتقادی مدیرکل صدا و سیمای مازندران از سیاهکاری پایتختی ها !
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و.....(ادامه)
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم. عکس و مکث روزهای کرونایی
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم.(ادامه)
عکس/ اولین تصویر از دختر رامبد جوان و نگار جواهریان
نخستین عکس از دختر رامبد جوان و نگار جواهریان منتشر شد.(ادامه)
عکس: اولین تصویر از دختر کانادایی رامبد جوان
رامبد جوان برای اولین بار عکس دخترش را منتشر کرد.(ادامه)
دختر جوان پس از دوستی با یک پسر در کشور سوئد، نقشه قتل دوست‌پسر سابقش را طراحی کرد. عکس‌های بدون لباس دختر 23 ساله باعث قتل پسر جوان شد
دختر جوان پس از دوستی با یک پسر در کشور سوئد، نقشه قتل دوست‌پسر سابقش را طراحی کرد. (ادامه)
اعدام زنی که شوهرش را به قتل رساند
زنی جوان که شوهرش را با پرتاب چاقو به قتل رسانده بود، پس از طی مراحل قانونی و استیذان رئیس قوه قضائیه به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
دستگیری ۱۳ جوان در پارتی شبانه در کلاردشت
فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری ۱۳ جوان در پارتی شبانه در یکی از روستاهای شرق کلاردشت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دختری جوان دقایقی پیش از طبقه چهارم یک ساختمان تجاری – مسکونی در خیابان رسالت رشت سقوط کرد..... سقوط دختر جوان از طبقه چهارم یک ساختمان در رشت+ عکس
شمال نیوز : دختری جوان دقایقی پیش از طبقه چهارم یک ساختمان تجاری – مسکونی در خیابان رسالت رشت سقوط کرد.....(ادامه)


«ستایش» به زعم سازندگان آن برای تکریم خانواده ساخته شد و قصه زنی را روایت کرد که برای حفظ خانواده خود همه تلاش و ایثارش را به پای خانواده‌اش ریخت. در بطن داستان، اما پیامی که به ناخودآگاه مخاطب القا می‌شود، نه تکریم که اتفاقاً گذر از خانواده است. گذر «ستایش» از خانواده(يادداشت)
«ستایش» به زعم سازندگان آن برای تکریم خانواده ساخته شد و قصه زنی را روایت کرد که برای حفظ خانواده خود همه تلاش و ایثارش را به پای خانواده‌اش ریخت. در بطن داستان، اما پیامی که به ناخودآگاه مخاطب القا می‌شود، نه تکریم که اتفاقاً گذر از خانواده است.(ادامه)
واکنش پلیس به فیلم درگیری مأمور با دختر جوان
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری مأمور پلیس با دختری جوان توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
دختری دانشجو از طبقه چهارم یکی از ساختمان های واقع در دانشگاه آزاد واحد قیامدشت خود را به پایین پرتاب کرده و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود.
خودکشی دختر دانشجو پس از مشاجره با برادرش
دختری دانشجو از طبقه چهارم یکی از ساختمان های واقع در دانشگاه آزاد واحد قیامدشت خود را به پایین پرتاب کرده و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود. (ادامه)
عامل جنایت خانوادگی در گلستان دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از دستگیری متهم به قتل در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
ردپای عروس در مرگ مرموز مادرشوهرش
عروس خانم در ماجرای مرگ مرموز مادرشوهر پیرش تحت بازجویی‌های جنایی قرار گرفت.(ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.