.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وقتی قماربازهای کلاهبردار دایه دلسوزتر از مادر می شوند
می گویند آب که سربالا برود قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. حالا شده حکایت این روزها و قماربازان اینستاگرامی؛ همان چهره‌هایی که با کلاه گذاشتن سر جوان‌ها در سایت‌های شرط بندی و هک کردن حساب ها و خالی کردنشان هزاران خانواده را به خاک سیاه نشاندند و آن ور برای خودشان زندگی لاکچری راه انداخته‌اند. حالا لم داده در استخر و سونای خانه هایشان برای جوان های ما نسخه می پیچند.(ادامه)
شمال نیوز : در خانه بودیم که دختر موردعلاقه‌اش به خانه آمد و جلوی من، او را در آغوش گرفت. وقتی آن دختر رفت چاقو آوردم و گفتم اگر بخواهی مرا بکشی چطور می‌کشی؟ گفت با چاقو به شکمت می‌زنم. بعد او پرسید تو چطور می‌کشی؟ که جواب دادم با چاقو به گردنت می‌زنم و همین‌طور چاقو به گردنش خورد و روی زمین افتاد. زن همسرکش جسد شوهرش را پخت!
شمال نیوز : در خانه بودیم که دختر موردعلاقه‌اش به خانه آمد و جلوی من، او را در آغوش گرفت. وقتی آن دختر رفت چاقو آوردم و گفتم اگر بخواهی مرا بکشی چطور می‌کشی؟ گفت با چاقو به شکمت می‌زنم. بعد او پرسید تو چطور می‌کشی؟ که جواب دادم با چاقو به گردنت می‌زنم و همین‌طور چاقو به گردنش خورد و روی زمین افتاد.(ادامه)
یک زن مسلمان ۲۷ ساله به نام "فاطمه بایمان" تبدیل به اولین سناتور زن با حجاب در پارلمان استرالیا شد. ورود اولین سناتور زن با حجاب به پارلمان استرالیا
یک زن مسلمان ۲۷ ساله به نام "فاطمه بایمان" تبدیل به اولین سناتور زن با حجاب در پارلمان استرالیا شد.(ادامه)
۳ عضو خانواده شامل داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را در دریا از دست دادند مرگ دلخراش ۳ عضو خانواده اشک همه را درآورد!
۳ عضو خانواده شامل داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را در دریا از دست دادند(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
پسر ۷ ساله یک روز کنار جسد مادر و خواهرش بود
مرد میانسال که در اقدامی هولناک همسر و دخترش را خفه کرده بود مقابل چشمان پسر کوچکش خودزنی کرد اما با اعلام موضوع به پلیس راز این جنایت‌ها فاش شد.(ادامه)
دستگیری عامل اغفال و انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری فردی که درفضای مجازی با وعده ازدواج، دخترجوان را اغفال و عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی آن‌ها را دریافت و از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. جزئیات شبی که غزل ناپدید شد | اطلاعاتی که خواهر غزل به قاتل داد
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.(ادامه)
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند. خانواده قاتل از ماجرای قتل «غزل» می‌گویند
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند.(ادامه)


عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد. مجازات قاتل اهوازی چیست؟
عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد.(ادامه)
دولت بهار : رئیس جمهور دولت نهم و دهم در دیدار با جمعی از فرهنگیان، از اخراج برخی اساتید دانشگاه به شدت انتقاد کرد. واکنش شدید احمدی نژاد به اخراج اساتید دانشگاه
دولت بهار : رئیس جمهور دولت نهم و دهم در دیدار با جمعی از فرهنگیان، از اخراج برخی اساتید دانشگاه به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
دستگیری ۳۰ نفر در پارتی شبانه
دادستان عمومی و انقلاب محمودآباد از دستگیری ۳۰ نفر در ارتباط با پارتی شبانه ویلای لاکچری در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا: ایلام در دفاع مقدّس یک دژ مستحکم بود
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان ایلام که سی‌ام آبان‌ماه برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) در محل برگزاری این کنگره منتشر شد. (ادامه)
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است، چرا که دختر ایشان دلیل ردصلاحیت لاریجانی، تحصیلات تکمیلی دختر او در سال ۸۶ است / علت عدم انتشار نامه شورای نگهبان توسط خودِ لاریجانی، «مهر محرمانه» آن است
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است، چرا که دختر ایشان(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
 شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود. طوسی : طرح « خورشید خانه ات باش» در مازندران اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود.(ادامه)
 در این گزارش قصد داریم مروری بر نام شهدای کودک عاشورا داشته باشیم. ابتدا به شهدایی می پردازیم که ظهر عاشورا و هنگام جنگ آسمانی شدند و سپس نام شهدا کاروان اسرا را بررسی می کنیم. همه کودکانی که ظهر عاشورا به شهادت رسیدند
در این گزارش قصد داریم مروری بر نام شهدای کودک عاشورا داشته باشیم. ابتدا به شهدایی می پردازیم که ظهر عاشورا و هنگام جنگ آسمانی شدند و سپس نام شهدا کاروان اسرا را بررسی می کنیم. (ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)

فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است. نگاهی به فضائل و کمالات امام کاظم علیه السلام(يادداشت)
فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است.(ادامه)
ناراحتی خانواده سردار سلیمانی از کاندیداتوری دخترش
دلسوزان و نزدیک‌ترین‌هایش گفتند «نه»؛ اما او وارد عرصه انتخابات شورای شهر تهران شد تا در لیست اصولگرایان قرار بگیرد و در صورت موفقیت به بهشت برود. (ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
تحریم ها در حد 30 تا 40 درصد موثر است ولی از داخل می شود، تحریم ها را خنثی کرد. با توانایی های داخلی می توانیم تحریم ها را خنثی کنیم. تولید ملی را راه بیندازیم. جوانان را پای کار بیاوریم....(خبر)
(ادامه)
این دختران جوان آرزوی ریاست جمهوری دارند+عکس
دقیقا روزی که کدخدایی اعلام کرد امسال جشنواره ثبت نام نداشتیم دو دختر ۲۱ و ۲۲ ساله برای ثبت نام ریاست‌جمهوری به وزارت‌ کشور آمدند . (ادامه)
شمال نیوز : سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت  : انتشار کلیپی با محتوای فحاشی و توهین به یکی از اقوام کشور و بازتاب گسترده‌ای کلیپ مذکور در فضای مجازی.... بازداشت زن جوانی که به شمالی‌ها توهین و فحاشی کرده بود +عکس
شمال نیوز : سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت : انتشار کلیپی با محتوای فحاشی و توهین به یکی از اقوام کشور و بازتاب گسترده‌ای کلیپ مذکور در فضای مجازی....(ادامه)
پروین: غم علی و مهرداد تا ابد با ما است
علی پروین گفت: سال ۹۹ بدترین سال بود، سالی سرشار از غم که باعث شد تا دو نفر از بهترین شاگردانم را از دست بدهم. مرگ «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» اتفاق تلخی بود که غمش تا ابد با ما همراه خواهد بود.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)


شمال نیوز:
رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری باند دختران و پسرانی که توانسته بودند به قصد اخاذی با مقاصد شیطانی با مردان مسن و پولدار ارتباط برقرار کنند، توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد. جزئیات اخاذی دختران جوان از مردان مسن و پولدار در مازندران
شمال نیوز: رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری باند دختران و پسرانی که توانسته بودند به قصد اخاذی با مقاصد شیطانی با مردان مسن و پولدار ارتباط برقرار کنند، توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.