.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کرونا به سراغ اکبر عبدی هم رفت
المیرا عبدی با اشاره به ابتلای خانوادگی به کرونا گفت: پدرم، چون عمل قلب کرده بود در بیمارستان بستری شد و امروز مرخص می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است. انتشار نامه شهید سلیمانی به فرزندش/ هرگز نمی‌خواستم نظامی شوم
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن و پرهیز از بدزبانی و بدگویی علیه یکدیگر در فضای رسانه‌ای و مجازی، تأکید کردند.
رهبر انقلاب: بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود/ نگاه جمهوری اسلامی به زن، نگاه تکریم و احترام است/ لزوم ارج‌گذاری به جایگاه زنان خانه‌دار (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن و پرهیز از بدزبانی و بدگویی علیه یکدیگر در فضای رسانه‌ای و مجازی، تأکید کردند. (ادامه)
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود .... آیت الله نظری خادم الشریعه ؛ دلبسته غدیر و دلداده انقلاب اسلامی
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود ....(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار گرگان از اقدام به خودکشی دو دختر جوان در گرگان با پریدن از پل عابر پیاده خبرداد و گفت: هر دو دختر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند .... اقدام به خودکشی همزمان دو دختر جوان در گرگان + جزئیات
شمال نیوز : فرماندار گرگان از اقدام به خودکشی دو دختر جوان در گرگان با پریدن از پل عابر پیاده خبرداد و گفت: هر دو دختر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند ....(ادامه)
عظمت‌های بی‌نظیر و کرامت‌های والای زندگی صدیقه‌طاهره، حضرت زهرا (س)، این جلوه‌های استثنایی در حیات طبیعی و بشری است. کرامت و فضیلت بانوی بانوان(ديدگاه)
عظمت‌های بی‌نظیر و کرامت‌های والای زندگی صدیقه‌طاهره، حضرت زهرا (س)، این جلوه‌های استثنایی در حیات طبیعی و بشری است.(ادامه)
عروسی که قدش دو برابر داماد است+ عکس
عروسی که قد بلندی داشت برخلاف تصور اطرافیانش با مردی ازدواج کرد که قد کوتاهی داشت و همه را با این ازدواج متعجب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: ماموران با توجه به صحبت های ضد و نقیض این پدر و پسر هر دو نفر را به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.... راز قتل زن جوان گلستانی بعد از ۱۰ سال برملا شد
شمال نیوز : وی گفت: ماموران با توجه به صحبت های ضد و نقیض این پدر و پسر هر دو نفر را به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند....(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم .... ذره‌ای به سلامت واکسن ایرانی شک ندارم / مردم نباید در مورد واکسن‎های خارجی گول بخورند
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم ....(ادامه)
قتل نوعروس ۱۵ساله در شب نامزدی !
جوان 20 ساله، نامزد 15 ساله اش را در مشهد خفه کرد و شبانه از منزل گریخت. (ادامه)
اخاذی با گرفتن عکس از تماس تصویری
فردی که حین صحبت‌کردن با طعمه‌ خود ضمن گرفتن عکس از صفحه گوشی خود اقدام به تهدید و اخاذی ‌کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
اعلام جرم علیه دو مدیر و دستگیری ۱۷ دختر و پسر در استان
اعلام جرم علیه دو مدیر اداره منابع طبیعی به اتهام کوه خواری و دستگیری ۱۷ دختر و پسر در مهمانی مختلط شبانه از جمله اخبار قضایی امروز پنجشنبه استان گلستان است. (ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد اهدای اعضای بدن یک دختر ۱۸ ساله مرگ مغزی در این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. این بانوی جوان بابلی به سه نفر زندگی دوباره بخشید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد اهدای اعضای بدن یک دختر ۱۸ ساله مرگ مغزی در این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
تسهیل ازدواج، قانونی بر زمین مانده
قاسم پور گفت: قانون تسهیل ازدواج که مجلس شورای اسلامی ۱۵ سال قبل آن را تصویب کرد همچنان روی زمین مانده است.(ادامه)

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل از تعطیلی و احضار مدیر یکی از فروشگاه‌های لباس در این شهر به علت استفاده از برخی زنان به عنوان مدلینگ در تبلیغات فروش خبر داد. یک فروشگاه با مدلینگ زنان در آمل تعطیل شد
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل از تعطیلی و احضار مدیر یکی از فروشگاه‌های لباس در این شهر به علت استفاده از برخی زنان به عنوان مدلینگ در تبلیغات فروش خبر داد.(ادامه)
تسلیت دختر شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری +عکس
زینب سلیمانی، دختر شهید سلیمانی با انتشار عکسی از رهبر انقلاب، رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) را به ایشان تسلیت گفت.. به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع)، صبح امروز مراسمی در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است.... رونمایی کتاب «ماه پنهان نمی‌ماند» / روایت درخشش بانوان در دفاع مقدس
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود/ دست تحریف در کمین دفاع مقدس است / دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است/ پذیرش قطعنامه از سوی امام (ره) مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود/ امسال زیارت اربعین را در منزل بخوانیم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. (ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
کشف جسد دو دختر در شمال کشور
جسد دو دختر جوان 13 و 16 ساله عصر امروز در چابکسر کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز : با اختیاری شدن حضور دانش آموزان در مدارس، خرید موبایل و تبلت و نصب برنامه شاد بر روی این دستگاه ها به غم بزرگ خانواده های متوسط جامعه تبدیل شده است .... غم « شاد » بر دل « ناشاد » خانواده ها / مادری دستبند خود را فروخت تا تبلت بخرد
شمال نیوز : با اختیاری شدن حضور دانش آموزان در مدارس، خرید موبایل و تبلت و نصب برنامه شاد بر روی این دستگاه ها به غم بزرگ خانواده های متوسط جامعه تبدیل شده است ....(ادامه)
انتقام غیراخلاقی پسر از دختر همسایه
پسری که در فضای مجازی با انتشار تصاویر خصوصی دختر همسایه می‌خواست از او انتقام بگیرد دستگیر شد.(ادامه)
طلاق‌های سینمایی در ایران + تصاویر
طلاق سلبریتی‌ها معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم. (ادامه)
« حسینیه شمال نیوز » خاطره‌ حضرت عباس(ع) از باز کردن راه آب در صفین/ علمداری که به وفاداری شناخته شد/ سقای تشنه لب چگونه رجز می‌خواند؟/ وقتی دست راست او قطع می‌شود، بی درنگ در رجز خود می‌گوید: وَ اللَّهِ اِنْ قَطَعْتُمْ یمِینی اِنِّی اُحَامِی اَبَداً عَنْ دِینی وَ عَنْ إمَامِ صَادِقِ الیقِین نَجْلِ النَّبِی صلی الله علیه وآله الطَّاهِرِ الأمِینِ ....(خبر)
(ادامه)
داماد فراری وزیر سابق کجا پنهان شده است؟
بر اساس آنچه که در جلسه‌های دادگاه پرونده پتروشیمی درباره علی اشرف ریاحی مطرح شده، حضور او در داخل یا خارج از کشور هنوز مشخص نیست. (ادامه)
پاسخ‌ کدخدایی به ادعای همکاری دخترش با پسر تاجگردون در یک شرکت
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با ایرنا گفت: دیداری به‌شکل سازمان یافته با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری نداشتیم. ممکن است در نماز جمعه، در خیابان یا مجلس یک کسی، فردی را ببیند و صحبتی شود که ما بیاییم یا نیاییم اما این گونه صحبت‌ها به عنوان مذاکره با شورا تلقی نمی‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : سها رضانژاد ۲۷ ساله که به همراه دوستانش به ارتفاعات جهان‌نما کردکوی رفته بودند از ۲۰ تیرماه به خانه بازنگشته است تلاش نیرو‌های امدادی و انتظامی پس از دو روز نتیجه نداده است..... آخرین جزئیات از گم شدن دختر طبیعتگرد در جنگل های گلستان / رد فرضیه قتل یا ربایش «سها» دختر مفقود شده+ تصاویر
شمال نیوز : سها رضانژاد ۲۷ ساله که به همراه دوستانش به ارتفاعات جهان‌نما کردکوی رفته بودند از ۲۰ تیرماه به خانه بازنگشته است تلاش نیرو‌های امدادی و انتظامی پس از دو روز نتیجه نداده است.....(ادامه)
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت..... سخنگوی مازندرانی وزارت خارجه ؛ از روستای معلم کلای محمودآباد تا سفارت یک کشور مهم
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت.....(ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.