.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 «ویکی‌وارد»، روزنامه‌نگار آمریکایی اخیراً کتابی گفتگومحور با عنوان «شرکت خصوصی کوشنر؛ طمع، جاه‌طلبی و فساد» منتشر کرده است که در آن نوشته ایوانکا، دختر ترامپ می‌خواهد نخستین زن رئیس‌جمهور آمریکا باشد. دختر ترامپ می خواهد رئیس جمهور آمریکا شود
«ویکی‌وارد»، روزنامه‌نگار آمریکایی اخیراً کتابی گفتگومحور با عنوان «شرکت خصوصی کوشنر؛ طمع، جاه‌طلبی و فساد» منتشر کرده است که در آن نوشته ایوانکا، دختر ترامپ می‌خواهد نخستین زن رئیس‌جمهور آمریکا باشد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است. 3چهره ای که رهبر انقلاب از آنان نام بردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است.(ادامه)
دختر جوانی که صفحه پر طرفداری در اینستاگرام داشت تصور نمی‌کرد این شهرت او را در دام یک سارق گرفتار کند.

دختر معروف اینستاگرامی در دام سارق لاکچری
دختر جوانی که صفحه پر طرفداری در اینستاگرام داشت تصور نمی‌کرد این شهرت او را در دام یک سارق گرفتار کند. (ادامه)
برای مادری که فرزندش در کربلای ۴ جاماند
نویسنده: محسن هاشمی رفسنجانی(ادامه)
شمال نیوز : آن‌ها از خانواده‌ام خواستند که ۵ میلیارد تومان پول در ازای آزادی‌ام بدهند. اما ما توانایی پرداخت آن را نداشتیم. آنقدر خانواده‌ام با آدم ربایان صحبت کردند تا بالاخره راضی شدند که در ازای دریافت ۴۱۶ میلیون تومان مرا آزاد کنند.... گروگانگیری ۵ میلیاردی مرد سبزی فروش در محمودآباد
شمال نیوز : آن‌ها از خانواده‌ام خواستند که ۵ میلیارد تومان پول در ازای آزادی‌ام بدهند. اما ما توانایی پرداخت آن را نداشتیم. آنقدر خانواده‌ام با آدم ربایان صحبت کردند تا بالاخره راضی شدند که در ازای دریافت ۴۱۶ میلیون تومان مرا آزاد کنند....(ادامه)
دختر یکی از مسئولان لباس های خود را در خانه ویلایی پسر هوسران و در مقابل دوربین تلفن همراه وی درآورد. فیلم دختر یکی از مسئولان در حالی که لباسی به تن نداشت
دختر یکی از مسئولان لباس های خود را در خانه ویلایی پسر هوسران و در مقابل دوربین تلفن همراه وی درآورد. (ادامه)
شمال نیوز : هم ایشان به ویژه به واسطه جایگاه شان تحقیقات کاملی را درباره من انجام داده بودند و هم من به واسطه پرس و جو از استادان و هم کلاسی‌های همسرم در دانشگاه درباره خلق و خو و خصوصیات اخلاقی اش، تحقیق کردم..... داماد رئیس جمهور : من دنبال میز نیستم و این میز‌ها گذرا هستند
شمال نیوز : هم ایشان به ویژه به واسطه جایگاه شان تحقیقات کاملی را درباره من انجام داده بودند و هم من به واسطه پرس و جو از استادان و هم کلاسی‌های همسرم در دانشگاه درباره خلق و خو و خصوصیات اخلاقی اش، تحقیق کردم.....(ادامه)
خودکشی هولناک دختر و پسر عاشق، اشکان پشیمان شد و المیرا مرد !
ساعت 12:48 دقیقه ظهر 10 دی مأموران کلانتری 115 رازی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ دختر 21 ساله‌ای خبر دادند.(ادامه)
شمال نیوز : چهارشنبه گذشته فیلمی از سوی پلیس پایتخت منتشر شد که در آن مردی جوان در یکی از بوستان‌ها با ریختن بنزین روی افرادی که در حال استراحت بودند آنها را به آتش می‌کشید. .... گفت وگو با شرور آتش‌افروز : برای خنده و تفریح ، آدمها را آتش می زدم!
شمال نیوز : چهارشنبه گذشته فیلمی از سوی پلیس پایتخت منتشر شد که در آن مردی جوان در یکی از بوستان‌ها با ریختن بنزین روی افرادی که در حال استراحت بودند آنها را به آتش می‌کشید. ....(ادامه)
اصولگرایان در انتخابات سال آینده مجلس را خیلی راحت به دست خواهند آورد؛ یعنی فکر نمی‌کنند که از حالا تا بهمن یا اسفند 98 اتفاق خاصی بیفتد.
از ائتلاف با روحانی یک لگد محکم خوردیم/ اصولگرایان به راحتی پیروز مجلس و ریاست جمهوری آینده هستند/ اصلاح طلبان به شرط معجزه رای می‌آورند/ به احترام احمدی نژاد کلاه از سر بر می‌دارم
اصولگرایان در انتخابات سال آینده مجلس را خیلی راحت به دست خواهند آورد؛ یعنی فکر نمی‌کنند که از حالا تا بهمن یا اسفند 98 اتفاق خاصی بیفتد. (ادامه)
جزئیات ازدواج احمد خمینی؛ عروس تازه خاندان امام کیست؟ +عکس
یکی از روزنامه‌های صبح، جزئیاتی از ازدواج نتیجه امام (ره) با نتیجه آیت‌الله گلپایگانی را منتشر کرد. (ادامه)
روز پرحادثه در آخرین روز‌های آبان
برخورد قطار در قائم شهر جان یک دختر را گرفت و جوان آملی نیز در فریدونکنار جان خود را از دست داد.(ادامه)
انتقام آتشین خواستگار در جنت آباد تهران
(ادامه)
خودسوزی وحشتناک یک زن 24 ساله بخاطر ازدواج اجباری!
لیلمای جوان از ستم هایی می گوید که باعث شد خود را آتش بزند. (ادامه)
مبینا با روسری خود پای تیرخورده برادر کوچکش محمدطاها را بسته بود تا جلوی خونریزی را بگیرد. دختر مانتو قرمز حادثه اهواز که بود؟ + عکس
مبینا با روسری خود پای تیرخورده برادر کوچکش محمدطاها را بسته بود تا جلوی خونریزی را بگیرد.(ادامه)
سراب بازیگر قلابی برای دختران جوان
(ادامه)
خودکشی دخترجوان از ترس از قبول نشدن در کنکور!
ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه سه‌شنبه ۹ مرداد مأموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در تماس با بازپرس کشیک قتل از مرگ مرموز دختر ۱۹ ساله‌ای خبر دادند.بدنبال این تماس تحقیقات به دستور بازپرس سجاد منافی آذر آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد..... نمی‌دانم با چه مبنایی می‌گویند نوبخت باید برود
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد.....(ادامه)
واکنش دادستان کل کشور به نمایش بازی ایران _ اسپانیا در ورزشگاه آزادی
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه ما مخالف شادی نیستیم اما آنچه از پخش فوتبال در استادیوم شاهد بودیم و بعد دیدیم برخی روزنامه ها چه تیتری زدند که «آزادی آزاد شد» گفت: به بهانه فوتبال ایران اسپانیا کارهایی شد که شرم می کنم بگویم (ادامه)
خیانت داماد در شب عروسی فاش شد
ایران نوشت: دختر جوان که پس از یک ارتباط عاشقانه تصمیم به ازدواج گرفته بود هنگامی که شب عروسی با خوشحالی کنار داماد افریقایی ایستاده بود با دیدن زن جوان دیگری در لباس عروس شوکه شد.(ادامه)
قاسم افشار، گوینده‌ای نام‌آشنا که بیش از سه دهه اخبار مهم کشورمان را روایت کرد و ۱۰ سال اخیر زندگی خود را از تلویزیون دور بود، برای همیشه همکارانش را تنها گذاشت و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.
یاد و خاطره قاسم افشار در کلام ۵ گوینده خبر
قاسم افشار، گوینده‌ای نام‌آشنا که بیش از سه دهه اخبار مهم کشورمان را روایت کرد و ۱۰ سال اخیر زندگی خود را از تلویزیون دور بود، برای همیشه همکارانش را تنها گذاشت و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
شمال نیوز : "عبدالرزاق آخوند رهبر" هفده سال است که امامت جمعه شهرستان آق‌قلا را به عهده دارد؛ امام‌جمعه‌ ای که مردمی بودن و محبوبیتش زبان‌زد خاص و عام است..... امام جمعه آق قلا : درب منزلم برای همه باز است / فرزندم در سوریه مدافع حرم بود / امام‌ جمعه باید مثل مردم زندگی کند
شمال نیوز : "عبدالرزاق آخوند رهبر" هفده سال است که امامت جمعه شهرستان آق‌قلا را به عهده دارد؛ امام‌جمعه‌ ای که مردمی بودن و محبوبیتش زبان‌زد خاص و عام است.....(ادامه)
4 سال رابطه نامشروع با وعده پوچ ازدواج
(ادامه)
پسری که با انتشار عکسهای نامناسب دخترها اخاذی می کرد:وقتی دیدم شگردم موثر بود،سراغ دختران دیگر رفتم
(ادامه)
ایران پایتخت دارد ولی باید در صدا و سیما بگردیم تا پیدایش کنیم... خوب و بد پایتخت ۵/ آیا ایران پایتخت ندارد؟!
ایران پایتخت دارد ولی باید در صدا و سیما بگردیم تا پیدایش کنیم...(ادامه)
ازدواج همزمان یک مرد با 10 دختر جوان!
فردی که به بهانه ازدواج با یکی از دختران جوان در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و با فریب وی توانسته بالغ بر 100 میلیون ریال کلاهبردار ی کند، توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
عروس جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، بزودی در دادگاه به دفاع از خود می‌پردازد. این زن توسط عروس حسود با اسید سوخت! + عکس
عروس جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، بزودی در دادگاه به دفاع از خود می‌پردازد.(ادامه)
فرار عروس از حجله دامادی که مرد نبود! + عکس
یک دختر هندی که با تغییر قیافه و شبیه کردن خود به مردان ۲ دختر را به منظور ازدواج و دریافت مهریه از خانواده آنها اغفال کرده بود، بازداشت شد.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب آمل از دستگیری ۴۰ نفر مرد و زن در پارتی‌های شبانه در شهرستان آمل خبر داد. دستگیری 40 دختر و پسر جوان در پارتی شبانه آمل
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب آمل از دستگیری ۴۰ نفر مرد و زن در پارتی‌های شبانه در شهرستان آمل خبر داد.(ادامه)
جوان‌ترین بانوی خلبان ایران + عکس
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.