.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ماجرای مرگ دخترجوان وکوله پشتی 50 میلیون تومانی اش
شمال نیوز : آذر سال گذشته و به دنبال تماس مأموران مستقر در یکی از بیمارستان‌های پایتخت که از مرگ مرموز دختری جوان خبرداده بودند، پرونده او در دستور کار پلیس و بازپرس کشیک قتل پایتخت قرارگرفت.(ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
شمال نیوز : چندی پیش مادر بارداری با علائم فشار خون بالا به بیمارستان رازی مراجعه کرده و با وجود اینکه هنوز به زمان زایمانش دو هفته‌ای باقی مانده بود، به تشخیص پزشک و کادر پزشکی بیمارستان و .... پیوند تلخ مادر و دختر کوچولو زیر تَلی از خاک سرد!
شمال نیوز : چندی پیش مادر بارداری با علائم فشار خون بالا به بیمارستان رازی مراجعه کرده و با وجود اینکه هنوز به زمان زایمانش دو هفته‌ای باقی مانده بود، به تشخیص پزشک و کادر پزشکی بیمارستان و ....(ادامه)
تعبیر خواب با اسیدپاشی روی شوهر
زنی که متهم است شوهرش را هنگام خواب هدف اسیدپاشی قرار داده‌است، مدعی شد توهین‌های وی باعث رنجش روح برادر مرحومش شده بود.(ادامه)
پیگیری قضایی مرگ مشکوک دختر جوان در فریدونکنار
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از مرگ مشکوک یک دختر جوان در فریدونکنار خبر داد و گفت: پرونده قضایی در خصوص موضوع فوق تشکیل و با ارجاع به یکی از شعب بازپرسی، در حال بررسی است.(ادامه)
هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب
کسانی که مهریه‌ی بالا برای خانمشان قرار می‌دهند، به جامعه ضرر می‌زنند. خیلی از دخترها توی خانه می‌مانند، خیلی از پسرها بی‌زن می‌مانند. باشد، وقتی مهر جاهلی سنت شد، اوضاع، اوضاع جاهلی خواهد شد.(ادامه)
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: دولت باید جلوی بانک‎های افسار گسیخته را بگیرد، روزی نیست که از سوی مردم برای من نامه نیاید و از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند. خیلی از کارخانه‎ها را این بانک‎ها ورشکسته کرده است.

آیت‌الله مکارم شیرازی: روزی نیست مردم از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند/ خیلی از کارخانه‎ها را بانک‎ها ورشکسته کردند(خبر)
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: دولت باید جلوی بانک‎های افسار گسیخته را بگیرد، روزی نیست که از سوی مردم برای من نامه نیاید و از سود بانک‎ها شکایت نداشته باشند. خیلی از کارخانه‎ها را این بانک‎ها ورشکسته کرده است. (ادامه)
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه دستخط از پیش بینی ثبت نام احمدی نژاد گفت او فارغ از مباحث سیاسی از خواستگاری و ازدواجش هم روایت کرد.
به احمدی‌نژاد پیغام دادیم انصراف دهد/خوشبختانه باجناق ندارم/گاهی با نظر آقای جنتی مخالف بودم/ حداکثر حقوق اعضای شورا
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه دستخط از پیش بینی ثبت نام احمدی نژاد گفت او فارغ از مباحث سیاسی از خواستگاری و ازدواجش هم روایت کرد. (ادامه)
بنیتا قربانی دیگر/ کودک 8 ماهه درون خودرو، گرسنه و تشنه کنار خیابان جان داد
تمام امید مادر، پدر، مردم و پلیس برای یافتن بنیتای هشت ماهه ناتمام ماند؛‌ امروز اخبار رسانه‌ها پایان زندگی بنیتا را تیتر اول کردند؛ جسد کودک ۸ ماهه پیدا شد و تمام امیدها را به یأس تبدیل کرد.(ادامه)
(تصاویر) منزل بنیتا 8 ماهه پس از کشف جسد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از کشف خودرو سرقت شده و جسد دختر ۸ ماهه داخل آن در پاکدشت خبر داد. ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح پنج شنبه ۲۹ تیرماه سال جاری، پدر جوانی همراه دختر ۸ ماهه اش به نام «بنیتا» سوار بر خودروی پراید از داخل پارکینگ خانه در خیابان «مُطلبی» منطقه «مشیریه» خارج شدند. پدر جوان در حالی که خودرو روشن بوده برای بستن درب پارکینگ از خودرو پیاده می شود، اما لحظاتی نگذشته بود که خودرو و نیز دختر ۸ ماهه در مقابل چشمان پدر به سرقت رفت. دو سارق «بنیتا» ۸ ماهه نیز در پاکدشت شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
واکنش ها به خبر درگذشت نابغه جوان ایرانی
در پی درگذشت مریم میرزاخانی نابغه ریاضی دان ایرانی بعضی شخصیت ها وقوع این ضایعه را در عرصه علم ایران را تسلیت گفتند.(ادامه)
جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در پارکینگ قاتل پیدا شد.
همه ماجرای گم شدن «آتنا» و اعترافات قاتل(خبر)
جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در پارکینگ قاتل پیدا شد. (ادامه)
اعدام ۲ شیطان‌صفت به دلیل تجاوز به دختران در پیکان
دختر جوان که از سوی دو سرنشین پیکان مورد تجاوز قرار گرفته بود در اظهاراتش به پلیس گفت: در یکی از میادین غرب تهران سوار بر خودروی پیکان شده بودم و قصد داشتم تا به سمت جنت‌آباد بروم که سرنشینان پیکان با تهدید به من تجاوز کردند ... .(ادامه)
پزشک سرشناس کلیه دختر جوان را اشتباهی از بدنش جدا کرد
خطای پزشک سرشناس اصفهانی موجب شد تا به جای کیست تنها بیمار کلیه او را از بدن خارج کند. (ادامه)
واکنش پرویز پرستویی به مدال کیمیا علیزاده
پرویز پرستویی با اشاره به مصدومیت کیمیا علیزاده، ضمن قدردانی از غیرت این ورزشکار از مسئولین درخواست کرد که قدردان او باشند. (ادامه)
مرگ مرموز دختری در میهمانی شبانه
(ادامه)
این را همه بدانند؛ این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ ملت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند.ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ مردم تأثیری نخواهد گذاشت.
این ترقه‌بازی‌ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد/ کوچک‌تر از آنند که بر اراده ملت تأثیر بگذارند/ ریشه‌کن خواهند شد(خبر)
این را همه بدانند؛ این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ ملت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند.ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ مردم تأثیری نخواهد گذاشت. (ادامه)
مادرم با عمو در اتاق تنها بود که ناگهان دیدم ..+ عکس
(ادامه)
مرگ جوان چالوسی در تبلیغات انتخاباتی
جوان 32 ساله چالوسی در حین نصب بنرهای تبلیغاتی دچار برق گرفتگی شد و با سقوط از روی داربست جان باخت.(ادامه)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است. علی اکبر(ع)، الگوی ایمان، ادب و شجاعت(يادداشت)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است.(ادامه)
گوشه‌ای از زندگی حضرت علی اکبر (ع)
در این گزارش به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) به بیان خلاصه‌ای از زندگی آن حضرت می‌پردازیم.(ادامه)
قالیباف از نماد انتخاباتی اش رونمایی کرد + عکس
محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از نماد انتخاباتی خود رونمایی کرد. (ادامه)
پارتی شبانه 25 دختر و پسر در یک پیتزا فروشی
25 دختر و پسر جوان که در یک پیتزا فروشی در حال رقص و پایکوبی بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند. (ادامه)
پیامک ولادت اباالفضل العباس علیه السلام
در این بسته مجموعه‌ای از «پیامک ولادت اباالفضل العباس علیه السلام» را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم. (ادامه)
زنده ماندن عجیب مردی که قبرش کنده شده بود
«قبرش را آماده کنید تا پس از قتل، جسدش را در بیابان دفن کنیم» این دستور مرد کینه‌جو به قاتلان اجیره شده بود تا نقشه قتل مردی جوان را عملی کنند. (ادامه)
امیر عباسی مداح جوان کشور که در یکی از روزهای زمستان ۹۵ مهمان ما بود برایمان از زندگی‌اش گفت، زندگی که همیشه با علاقه شدید او به حاج منصور آمیخته بوده است.

مداحی که فقط هنگام مدح اهل‌بیت «لکنت زبان» ندارد
امیر عباسی مداح جوان کشور که در یکی از روزهای زمستان ۹۵ مهمان ما بود برایمان از زندگی‌اش گفت، زندگی که همیشه با علاقه شدید او به حاج منصور آمیخته بوده است. (ادامه)
دختر گردشگر پس از آخرین تماس تلفنی‌ با خانواده‌اش از تایلند، ناپدید شد. او در این تماس، وحشت‌زده از تعقیب گروهی ناشناس خبر داده بود.
دختر جوان زیبا و دردسر سفر مجردی به تایلند + عکس
دختر گردشگر پس از آخرین تماس تلفنی‌ با خانواده‌اش از تایلند، ناپدید شد. او در این تماس، وحشت‌زده از تعقیب گروهی ناشناس خبر داده بود. (ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده است
لیلا اوتادی در «هفت» به مافیای سینمای ایران اشاره کرد که به دست یک دختر کوچولو افتاده است.(ادامه)
شمال نیوز: جوان 20 ساله‌ای، پس از سال‌ها زراعت و چوپانی و انجام کارهای سنگین و طاقت‌فرسا، لباس مردانه را از تن بیرون کرد و لباس زنانه پوشید.


پسری شمالی ناگهان دختر شد و بلافاصله 10 خواستگار پیدا کرد !
شمال نیوز: جوان 20 ساله‌ای، پس از سال‌ها زراعت و چوپانی و انجام کارهای سنگین و طاقت‌فرسا، لباس مردانه را از تن بیرون کرد و لباس زنانه پوشید. (ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.