.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش پلیس به فیلم درگیری مأمور با دختر جوان
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری مأمور پلیس با دختری جوان توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
دختری دانشجو از طبقه چهارم یکی از ساختمان های واقع در دانشگاه آزاد واحد قیامدشت خود را به پایین پرتاب کرده و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود.
خودکشی دختر دانشجو پس از مشاجره با برادرش
دختری دانشجو از طبقه چهارم یکی از ساختمان های واقع در دانشگاه آزاد واحد قیامدشت خود را به پایین پرتاب کرده و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود. (ادامه)
عامل جنایت خانوادگی در گلستان دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از دستگیری متهم به قتل در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
ردپای عروس در مرگ مرموز مادرشوهرش
عروس خانم در ماجرای مرگ مرموز مادرشوهر پیرش تحت بازجویی‌های جنایی قرار گرفت.(ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
نقض حکم نماینده مجلس متهم به رابطه نامشروع
حکم تبعید و شلاق یک نماینده مجلس که در رابطه نامشروع مجرم شناخته شده‌ بود، از سوی دیوان‌عالی کشور نقض شد.(ادامه)
مردی که ۱۰۰ زن دارد +عکس
یک مرد ژاپنی به نام “ایشی یوویچی” به طور بسیار عجیب و باورنکردنی به دلیل شغلش ۱۰۰ همسر دارد.(ادامه)
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است.
شهید بصیر؛ از کشتزارهای رعیتی فریدونکنار تا سرداری کربلا
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است. (ادامه)
آقا داماد خوش‌تیپ 10 زن صیغه‌ای دارد / رویا 3 روز بعد از عروس شدن فهمید!
تازه داماد که 10زن صیغه‌ای داشت با برداشت کردن پول عروس 3 روزه ناپدید شد.(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)

سحر دختر جوان طرفدار استقلال تهران معروف به دختر آبی هفته گذشته بعد از اینکه برای گرفتن تلفن همراهش به دادسرا مراجعه کرد، متوجه شد که باید برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. او بعد از شنیدن این خبر برآشفت و از دادسرا خارج شد و به گفته شاهدان درحالیکه فریاد می‌کشید و از موضوعی اعتراض داشت، اقدام به خودسوزی کرد و با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل شد. دختر آبی که خودسوزی کرده بود درگذشت
سحر دختر جوان طرفدار استقلال تهران معروف به دختر آبی هفته گذشته بعد از اینکه برای گرفتن تلفن همراهش به دادسرا مراجعه کرد، متوجه شد که باید برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. او بعد از شنیدن این خبر برآشفت و از دادسرا خارج شد و به گفته شاهدان درحالیکه فریاد می‌کشید و از موضوعی اعتراض داشت، اقدام به خودسوزی کرد و با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل شد.(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
بامداد امروز 52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری دستگیر و بازداشت شدند که از این تعداد 29 نفر پسر و 23 نفر هم دختر بودند. دستگیری 52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری
بامداد امروز 52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری دستگیر و بازداشت شدند که از این تعداد 29 نفر پسر و 23 نفر هم دختر بودند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است..... آخرین جزییات از پرونده شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است.....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین گفت: من از اهالی رسانه که افرادی دلسوز و از طرفداران شفافیت هستند می خواهم در کنار حوزه بانوان باشند و تلاش کنند سهم ۳۰ درصدی زنان را که دولت تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ به آن برسد.... قاسمی طوسی : سهم رسانه در توسعه حوزه بانوان، مهم است
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین گفت: من از اهالی رسانه که افرادی دلسوز و از طرفداران شفافیت هستند می خواهم در کنار حوزه بانوان باشند و تلاش کنند سهم ۳۰ درصدی زنان را که دولت تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ به آن برسد....(ادامه)
به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد. ماجرای فیلم استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد چه بود؟
به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد.(ادامه)
افزایش فرزند باید به صورت یک فرهنگ دربیاید. شما ببینید، در بعضی از کشورهای غربی ــ مثلاً در آمریکا ــ خانواده‌ای پانزده تا بچّه دارند، بیست تا بچّه دارند و از این قبیل، تشویق [هم] میشوند و هیچ کس مذمّتشان نمیکند. امّا نوبت به کشور ما که میرسد، این طرف قضیّه تشویق میشود، [یعنی] کم‌فرزندی و مانند اینها. رهبر انقلاب: افزایش فرزند باید به صورت یک فرهنگ درآید
افزایش فرزند باید به صورت یک فرهنگ دربیاید. شما ببینید، در بعضی از کشورهای غربی ــ مثلاً در آمریکا ــ خانواده‌ای پانزده تا بچّه دارند، بیست تا بچّه دارند و از این قبیل، تشویق [هم] میشوند و هیچ کس مذمّتشان نمیکند. امّا نوبت به کشور ما که میرسد، این طرف قضیّه تشویق میشود، [یعنی] کم‌فرزندی و مانند اینها.(ادامه)
رهبر انقلاب: افزایش فرزند باید به صورت فرهنگ درآید
رهبر معظم انقلاب فرمودند: مسئولین میانی درست عمل نمی‌کنند؛ به هر حال افزایش فرزند باید به صورت یک فرهنگ دربیاید.(ادامه)
پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی از شیوه زندگی خود دفاع می‌کند و معتقد است: «فرزندان هدیه‌ای از سوی خداوند هستند». او خود را با داشتن این تعداد فرزند خوشبخت معرفی می‌کند و از ازدواج دیرهنگام انتقاد می‌کند.
طلبه ۳۷ ساله‌ای که ۱۲ فرزند و ۲ نوه دارد +عکس
پدر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی از شیوه زندگی خود دفاع می‌کند و معتقد است: «فرزندان هدیه‌ای از سوی خداوند هستند». او خود را با داشتن این تعداد فرزند خوشبخت معرفی می‌کند و از ازدواج دیرهنگام انتقاد می‌کند. (ادامه)
خواستگاری عجیب مهندس از خانم مدیر عامل
مهندس جوان که عاشق خانم مدیرعامل شرکت شده بود، می‌خواست او را به زور نزد خانواده‌اش ببرد تا برای ازدواج جواب مثبت بگیرد.(ادامه)
مرگ مسعود رجوی پس از سال‌ها تائید شد
(ادامه)
وضعیت نگران‌کننده "جمعیت" در ایران / امکان باروری تا ۵۴ سالگی
(ادامه)
دختر ربوده شده : می خواستند قلبم را بدزدند! / پلیس این ادعا را رد کرد
(ادامه)
بریدن سر مرد تهرانی توسط معشوقه زن سومش + عکس
زن جوان بخاطر پول با اصرارهای خانواده اش با یک مرد ۵۰ ساله ازدواج کرد اما وقتی دلباخته مردی دیگری شد سناریوی یک جنایت را رقم زد و پس از قتل سعی بر بی آبرو کردن شوهرش داشت که دخترش دست به افشاگری زد.(ادامه)
دستگیری مسافرکش نمای شیطان صفت
(ادامه)
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد.
محمدعلی نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد/ کشف اسلحه و دستنوشته اعتراف به قتل / میترا استاد جعبه سیاه شهردار سابق / او می خواست چه رازی را فاش کند !
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  با این ترتیب و با توجه به اینکه استان مازندران در رده پایین ترین استان ها در نرخ ولادت قرار دارد باید روشن شدن چراغ قرمز تولد را هشدار داد و این موضوع ،  اقدامات فرهنگی و اجتماعی و هم اقتصادی ویژه را در کشور و استان می طلبد ..... چراغ قرمز تولد در مازندران / نگرانی ها آغاز شد
شمال نیوز : با این ترتیب و با توجه به اینکه استان مازندران در رده پایین ترین استان ها در نرخ ولادت قرار دارد باید روشن شدن چراغ قرمز تولد را هشدار داد و این موضوع ، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و هم اقتصادی ویژه را در کشور و استان می طلبد .....(ادامه)
قتل همسر در اتاق ملاقات شرعی زندان
شمال نیوز: زن جوان هنگام ملاقات شرعی با همسرش درزندان از سوی وی به قتل رسید. شوهر این زن که محکوم به حبس ابد است پس از قتل می‌خواست خود را حلق آویز کند که با حضور بموقع مأموران ناکام ماند.(ادامه)
نامزد سابق مرد جوان با لباس عروسی به مراسم نامزدی او آمد!
(ادامه)
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود. روحانی فقط می‌خواهد خودش را برای پس از ریاست جمهوری حفظ کند تا به حصر نرود/ سال ۸۴ تحت تأثیر قدرت پوپولیسم به احمدی‌نژاد رأی دادم
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.