.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۲۵ دختر و پسر در پارتی مختلطی در رودهن دستگیر شدند. دستگیری ۲۵ دختر و پسر نیمه عریان در پارتی مختلط
۲۵ دختر و پسر در پارتی مختلطی در رودهن دستگیر شدند.(ادامه)
هانیه رستمیان ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران که صبح امروز به فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان در جام‌جهانی باکو صعود کرده بوود، نخستین مدال جهانی این رشته را برای ایران کسب کرد. کسب نخستین مدال جهانی تپانچه بانوان توسط بانوی مازندرانی/ رستمیان نقره‌ای شد
هانیه رستمیان ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران که صبح امروز به فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان در جام‌جهانی باکو صعود کرده بوود، نخستین مدال جهانی این رشته را برای ایران کسب کرد.(ادامه)
مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان درخصوص اظهارات رضا کیانیان بازیگر درخصوص رعایت حجاب در فضای مجازی واکنش نشان داد. واکنش مهدی سلحشور به اظهارات رضا کیانیان درباره حجاب
مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان درخصوص اظهارات رضا کیانیان بازیگر درخصوص رعایت حجاب در فضای مجازی واکنش نشان داد.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با پیگیری جدی دستگاه قضایی و شکایت رسمی اولیای دم، کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی در روز‌های آینده صادر می‌شود کیفرخواست عاملان شهید الداغی صادر می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با پیگیری جدی دستگاه قضایی و شکایت رسمی اولیای دم، کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی در روز‌های آینده صادر می‌شود(ادامه)
فیلم به آتش کشیده شدن دختر جوان توسط برادرش عمق یک فاجعه در تهران را فاش کرد. ماجرای به آتش کشیده شدن یک دختر توسط برادرش در محله تهرانپارس + عکس
فیلم به آتش کشیده شدن دختر جوان توسط برادرش عمق یک فاجعه در تهران را فاش کرد.(ادامه)
یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…» بچه خوشتیپ دانشگاه شهید شد؛ منِ بچه مذهبیِ پرادّعا هیچ!
یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…»(ادامه)
بازداشت قاتلان شهید جوان سبزواری
اولین فیلم از بازداشت عاملان قتل شهید حمیدرضا الداغی جوان باغیرت سبزواری منتشر شد.(ادامه)
در پی مزاحمت ۲ اراذل اوباش برای ۲ دختر جوان مردی در دفاع از دختران جوان در درگیری با اراذل و اوباش جان خود را از دست داد. جان باختن شهروند سبزواری در دفاع از دختران جوان / قاتلان دستگیر شدند
در پی مزاحمت ۲ اراذل اوباش برای ۲ دختر جوان مردی در دفاع از دختران جوان در درگیری با اراذل و اوباش جان خود را از دست داد.(ادامه)
نتایج تکان دهنده تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ فقره آزار جنسی در بیمارستان‌های این کشور ثبت شده است. فساد جنسی و فحشا در بیمارستان‌های انگلیس
نتایج تکان دهنده تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ فقره آزار جنسی در بیمارستان‌های این کشور ثبت شده است.(ادامه)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند. چند کلامی با شیخ حسین انصاریان ...(يادداشت)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند.(ادامه)
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند. چند کلامی با شیخ حسین انصاریان ...
شیخ حسین از هر مجالی برای تالیف قلوب استفاده می‌کند؛ منبر و حوزه و هیات و کوچه و خیابان ندارد؛ مهم عمل به تکلیف است که یک استاد اخلاق و واعظ دینی به بهترین شکل آن را ادا می‌کند که اگر غیر از این بود، جوان و پیر و دختر و پسر پای ثابت منابر او نبودند.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد. میز بهتر است یا میدان؟(ديدگاه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد.(ادامه)
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نهم آذر ماه از شهر قم آغاز شد و تا امروز دلایلی زیادی برای آن در افکارعمومی مطرح شد اما در این ماجرا چه نشانه هایی وجود دارد؟ واکاوی مسمومیت در مدارس ؛ از ردپای سرویس تا نشانه های عملیات روانی و اختلال تبدیلی
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نهم آذر ماه از شهر قم آغاز شد و تا امروز دلایلی زیادی برای آن در افکارعمومی مطرح شد اما در این ماجرا چه نشانه هایی وجود دارد؟(ادامه)
دختر بلاگر پس از گذاشتن یک لایو عجیب با فالوئرهایش، به طرز مشکوکی جانش را از دست داد و جسدش در خیابان کشف شد. کشف جسد بلاگر معروف در یک خیابان تهران
دختر بلاگر پس از گذاشتن یک لایو عجیب با فالوئرهایش، به طرز مشکوکی جانش را از دست داد و جسدش در خیابان کشف شد.(ادامه)
می‌گوید ما در این 44 سال گسست نسلی را کار کردیم، گسست قومی را کار کردیم، گسست مذهبی هم کار کردیم. امروز باید گسست اجتماعی کنیم. دو طرف گسست با همدیگر دعوایشان شود. نسبت به هم نفرت پیدا کنند و کینه پیدا کنند. بعد این گسست اجتماعی را تبدیل به گسست اجتماع و حاکمیت کنیم. هر دو طرف گسست با حاکمیت مسئله‌دار می‌شود.



ماجرای شناسایی ۳۰۰ کدنویس رایانه‌ای مرتبط با رژیم صهیونیستی/ ماموریت تولید هیجان، خشونت و فحشا در بازی‌ها را داشتند/ پایه جنگ ترکیبی دموکرات‌ها نرم است؛ شبهه افکنی، تردید و گسست اجتماعی /قدردانی از برخورد «عالی» امنیتی‌ها با علی دایی (خبر)
می‌گوید ما در این 44 سال گسست نسلی را کار کردیم، گسست قومی را کار کردیم، گسست مذهبی هم کار کردیم. امروز باید گسست اجتماعی کنیم. دو طرف گسست با همدیگر دعوایشان شود. نسبت به هم نفرت پیدا کنند و کینه پیدا کنند. بعد این گسست اجتماعی را تبدیل به گسست اجتماع و حاکمیت کنیم. هر دو طرف گسست با حاکمیت مسئله‌دار می‌شود. (ادامه)
دختر ۱۳ ساله بی سوادی که با پیام‌های صوتی در فضای مجازی جنجال خونینی را در مشهد رقم زده بود درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد. جنجال خونین دختر ۱۳ ساله
دختر ۱۳ ساله بی سوادی که با پیام‌های صوتی در فضای مجازی جنجال خونینی را در مشهد رقم زده بود درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
از مشکلاتی که شاید کمتر در جامعه و روابط خانوادگی به آن پرداخته شده، حضور فرزندان جوان و ازدواج‌نکرده در کنار والدین است. اگر دختر یا پسر مجردتان با شما زندگی می کند، این توصیه ها را بخوانید
از مشکلاتی که شاید کمتر در جامعه و روابط خانوادگی به آن پرداخته شده، حضور فرزندان جوان و ازدواج‌نکرده در کنار والدین است.(ادامه)
مرد جوانی که پس از قتل همسرش دست به خودکشی زده اما از مرگ نجات پیدا کرده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. خفه کردن همسر و خودکشی جلوی چشمان فرزندان!
مرد جوانی که پس از قتل همسرش دست به خودکشی زده اما از مرگ نجات پیدا کرده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند. دلیل افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان چیست؟
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.(ادامه)
توانایی ادراک‌سازی یکی از ویژگی های فضای مجازی است که می تواند این بستر را به متغیر ناامنی‌ساز تبدیل کند. ناامنی در فضای مجازی چگونه شکل می گیرد؟
توانایی ادراک‌سازی یکی از ویژگی های فضای مجازی است که می تواند این بستر را به متغیر ناامنی‌ساز تبدیل کند.(ادامه)
دسیسه سیاه دختر تهرانی برای پسر خوش تیپ؟
الهه که در فضای مجازی با امیر آشنا شده؛ پس از مدتی و با دریافت مبلغ ۷۰۰ میلیون از ارتباط با او کناره گیری کرد و همین موضوع آتش خشم را در دل امیر روشن می‌کند.(ادامه)
من همسر و دختر بیمارم را نکشتم فقط به خاطر ترس از روزنامه خراسان، قتل دو عضو خانواده ام را پذیرفتم. مردی که دختر بیمار و همسرش را با کلنگ کشت
من همسر و دختر بیمارم را نکشتم فقط به خاطر ترس از روزنامه خراسان، قتل دو عضو خانواده ام را پذیرفتم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۵ دی
روزنامه‌های امروز به حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران و اعدام عیلرضا اکبری جاسوس انگلیس در ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
ماجرای حقوق ۳۳میلیونی دختر عضو شورای شهر
رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران گفت: حقوق ماه آینده اصلاح و بر اساس جدول پرداخت می شود.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است. ماجرای جنایت‌ تکفیری‌ها در قتل یک کودک از سردار سلیمانی
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است.(ادامه)
هر سال و در آستانه سال نو میلادی در بسیاری از محله های ارمنی نشین تهران و سایر شهرهای ایران، بابانوئل ها و درخت های کاج با رنگ و لعابی جذاب و درخشان، نوید آغاز سال جدید را می دهند. تب تند «کریسمس» میان مسلمانان!/ از درخت ۸۰ میلیونی تا بابانوئل ۱۲ میلیونی
هر سال و در آستانه سال نو میلادی در بسیاری از محله های ارمنی نشین تهران و سایر شهرهای ایران، بابانوئل ها و درخت های کاج با رنگ و لعابی جذاب و درخشان، نوید آغاز سال جدید را می دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.