.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علی اکبر سبزیان مهارت های جوانی در کلام مقام معظم رهبری/به مناسبت روز جوان(ديدگاه)
علی اکبر سبزیان(ادامه)
دستگیری دهها دختر و پسر در پارتی شبانه بابل
(ادامه)
دستگیری سه نفر به اتهام زنای غیر احصانی در نک
(ادامه)
جواني در رشت پدر و مادرش را با داس كشت
(ادامه)
دختر 19ساله ايراني جوان‌ترين پروفسور جهان
(ادامه)
شخصي را كه عروس كوله مي گفتند لباسهاي قشنگ محلي (كه داراي زينتهاي فراواني بوده) مي پوشاندندو با عده اي از كودكان همراهش به رقص و پايكوبي ودست فشاني مي پرداختند، شادي كرده و مي گفتند :« عروس كوله باورديم جان دله باورديم »...  مراسم سنتي نوروز در گيلان
شخصي را كه عروس كوله مي گفتند لباسهاي قشنگ محلي (كه داراي زينتهاي فراواني بوده) مي پوشاندندو با عده اي از كودكان همراهش به رقص و پايكوبي ودست فشاني مي پرداختند، شادي كرده و مي گفتند :« عروس كوله باورديم جان دله باورديم »... (ادامه)
ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد
(ادامه)
برخورد يك دختر دانشجو با قطار در سوادكوه
(ادامه)
خواستگار جوان و قتل مادر و پدر دختر
اين جوان به علت علاقه‌اي كه به دختر اين خانواده داشت به خواستگاري او رفت و با جواب رد اين خانواده مواجه شد، اما جوان از اصرار دست برنداشت و چندين مرتبه به خواستگاري دختر رفت اما هر بار با ...(ادامه)
حاشيه هاي روز جهاني قدس در مازندران
(ادامه)
اصل و منشاً مازندرانيها و معنی نام مازندران(يادداشت)
مهدی علیپور (ادامه)
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده  ... اعدام 3 نفر از متجاوزين به عنف در بابل
صبح امروز 3 تن از متجاوزان به عنف در ملاء عام در شهرستان بابل به دار مجازات آويخته شدند. اين افراد اقدام به اغفال دختران جوان و تجاوز به عنف و سرقت اموال آنان مي‌كردند.آخرين طعمه اين باند فحشا يك دختر دانشجو اهل اهواز بوده ...(ادامه)
گزارشي از آزار دختران به ‌بهانه جن گيري
(ادامه)
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم... سرپناه جانبازان در تصرف نورچشمي‌ها !!
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم...(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ... اسيدپاشى شوهر بخاطر دادخواست طلاق
شوهر كلاهبردار وقتى با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد، با پاشيدن اسيد، زن جوانش را سوزاند.اين ماجرا، زمانى رخ داد كه زن جوان همراه شوهر و ۲ دختر خردسالش در كنار جاده لاهيجان خوابيده ...(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
دختر جوان گنبدي خود را با كابل حلق آويز كرد
پس از اينكه اعضاي خانواده ي آسیه ـ الف از اوخبرسي نيافتند با جست و جوي وي متوجه حضور او در انبار كاه شدند. (ادامه)
انهدام باند متعرض به دختران جوان در گلستان
رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: اعضاي يك باند شش نفره از خلافكاران در سطح استان و شهرستان گرگان شناسايي و دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت... شهردار در مالزي ، كودك منتظر قصه شب...
دختر سه ساله كنارش آمد گفت خوابم ميآيد برايم قصه نگفتي... ، هر شب برايش قصه مي گفت... صداي باران و نگاه نگران مادر به كوچه خاكي ... پدر را بفكر فروبرد .. اينبار قصه ديگري برايت...(ادامه)
سي و نهمين سالگرد عروج جهان پهلوان(بخوانيد)
(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
محمد قلي نژاد كاهش محبوبيت‌ چرا ؟ اعتماد سنجي مردم در انتخابات را جدي بگيرد ...(يادداشت)
محمد قلي نژاد (ادامه)
شكايت مادر براي نجات دختر نابيناي گلستاني
زن جون براي نجات دختر نابينايش شكايت خود عليه همسرش را تسليم دادگاه كرد.دختر در حاليكه با التماس دست ماردش را گرفته بود . از او مي خواست تا او را تنها نگذارد . مادرش حالا ديگر مطمئن بود كه بايد شكايتش را تنظيم كند .(ادامه)
قتل دختر گيلاني در موسسه آموزش زبان
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس يك دختر جوان در آموزشگاه زبان تازه تاسيس در رشت به قتل رسيد. معصومه دختر جواني كه در يك موسسه زبان تازه تاسيس به كار مشغول شده بود روز پنجشنبه 20 مهر(ادامه)
جوان بابلي با مجروح كردن معشوقه خود،خودكشي كرد
جوان بابلي در پي مخالفت شديد خانواده دختر مورد علاقه‌اش‌ بعد از مجروح كردن‌ وي به زندگي خويش پايان داد. به گزارش فارس از ساري (‌ر . ابراهيم‌پور) جوان‌ 18 ساله اهل يكي از روستاهاي بابل در پي مخالفت خانواده دختر با ازدواج اين دو در مسير مدرسه وي را كه (ادامه)
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع  هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند... شکست ازدواج پنجم مرد 60 ساله بابلی
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند...(ادامه)
دختر 7ساله درنكا قرباني هوسراني يك چوپان شد
(ادامه)
شفقت در محضر فرمانده
چشمهايش غرق اشک بود. انگار همين ديروز ،بودکه "طوسي"برايش از اهميت انسجام نيروها خلاقيت فرماندهان سخن ميگفت بر مزار يار نشستن و اشک ريختن ،فارغ از هياهو و مشغله هاي دنيوي روح انسان را  جلا مي دهد و گويي شفقت به خوبي اين را دريافته بود. بي آلايش وبدون تشريفات ،تنهاي تنها به زادگاه سرداري رفت که ... (ادامه)
قبلي 1 ... 40 41 42 43 44 45

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.