.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌و نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است.... علی مطهری : لاریجانی اصلح نیست/ کاندیدای پوششی نیستم
شمال نیوز : این نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌و نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است....(ادامه)
شمال نیوز : باتوجه به عضویت جهانگیری در این تشکل سیاسی در گذشته و اعلام حمایت رسمی کارگزارانی‌ها از جهانگیری، طبیعتا لاریجانی شانسی برای جلب حمایت آنان نخواهد داشت .... لاریجانی: جهانگیری کاندیدا شود من نمی‌آیم !
شمال نیوز : باتوجه به عضویت جهانگیری در این تشکل سیاسی در گذشته و اعلام حمایت رسمی کارگزارانی‌ها از جهانگیری، طبیعتا لاریجانی شانسی برای جلب حمایت آنان نخواهد داشت ....(ادامه)
روایت باهنر از نظر رئیسی درباره نامزدی در انتخابات
(ادامه)
اصلا دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.» فرزندان هاشمی رفسنجانی چه اختلافی با هم دارند؟
اصلا دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.»(ادامه)
از نظر فکری نیز اصولگراها از بعضی مواضع فرهنگی من خیلی استقبال می‌کنند و اصلاح طلبان چندان راضی نیستند و در بعضی مواضع اجتماعی و سیاسی من نیز مثل تاکید بر آزادی بیان و نوع برخورد با منتقدان، اصولگرایان چندان خوششان نمی‌آید و اصلاح طلبان استقبال می‌کنند. کاندیدای پوششی لاریجانی نیستم/از زنان در کابینه استفاده می کنم /هم انتقادپذیرم هم خونسرد
از نظر فکری نیز اصولگراها از بعضی مواضع فرهنگی من خیلی استقبال می‌کنند و اصلاح طلبان چندان راضی نیستند و در بعضی مواضع اجتماعی و سیاسی من نیز مثل تاکید بر آزادی بیان و نوع برخورد با منتقدان، اصولگرایان چندان خوششان نمی‌آید و اصلاح طلبان استقبال می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : احمدی‌نژاد نمی‌تواند در مقابل رد صلاحیت احتمالی، بی‌تفاوت باشند و عرصه رقابت سیاسی را ترک کند.... گزينه احمدى نژاد در انتخابات ١٤٠٠ کیست ؟ + واکنش گزینه شمالی
شمال نیوز : احمدی‌نژاد نمی‌تواند در مقابل رد صلاحیت احتمالی، بی‌تفاوت باشند و عرصه رقابت سیاسی را ترک کند....(ادامه)
سردار دهقان اعلام کاندیداتوری کرد
​​​وزیر دفاع دولت یازدهم با انتشار توئیتی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد.(ادامه)
بارها ۱۰ دقیقه وقت خواستم ولی روحانی قبول نکرد/ من را به واعظی ارجاع دادند/ واعظی هم به نوبخت ارجاع داد و نوبخت هم بدون جلسه با من تصمیم گرفت/ روحانی از توهین مجلس ناراحت است ولی خودش به مجلس اهانت می‌کند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک تحلیلگر سیاسی  اصولگراگفت: اگر آقای رئیسی نیاید، قالیباف می آید چون چیزی برای باختن ندارد. او ضعیف تر از همه روسای ادوار مجلس ظاهر شد و امروز به این نتیجه رسیده که نمی تواند حتی برای موضوعاتی که مدنظرش است در مجلس اجماع رأی ایجاد کند .... محمد مهاجری: بعید است قالیباف بخواهد نامزدی 1400 را به رئیسی تعارف بزند/ خبر نیامدن قالیباف را گفتند تا واکنش سیاسیون و سایر نامزدها را ببینند/ رئیسی نیاید قالیباف قطعا نامزد ریاست جمهوی می‌شود
شمال نیوز : یک تحلیلگر سیاسی اصولگراگفت: اگر آقای رئیسی نیاید، قالیباف می آید چون چیزی برای باختن ندارد. او ضعیف تر از همه روسای ادوار مجلس ظاهر شد و امروز به این نتیجه رسیده که نمی تواند حتی برای موضوعاتی که مدنظرش است در مجلس اجماع رأی ایجاد کند ....(ادامه)
مدیرعامل استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد
مدیرعامل باشگاه استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد.(ادامه)
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌آقای قالیباف در پاسخ به درخواست برخی نمایندگان برای نامزدی وی در انتخابات ۱۴۰۰ گفته است که با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات اساسی مردم، مهم‌ترین موضوع، پیروزی جبهه انقلاب و تشکیل دولتی کارآمد به منظور حل مشکلات مردم است.


قالیباف نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نیست / «رییسی» آمدنی شد؟
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌آقای قالیباف در پاسخ به درخواست برخی نمایندگان برای نامزدی وی در انتخابات ۱۴۰۰ گفته است که با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات اساسی مردم، مهم‌ترین موضوع، پیروزی جبهه انقلاب و تشکیل دولتی کارآمد به منظور حل مشکلات مردم است. (ادامه)
به نظر می‌رسد حدادعادل برای خود اختیارات و قدرتی بیش از ریاست شورای ائتلاف اصولگرایی در نظر می‌گیرد کمااینکه اظهارات اخیر او نه فقط وحدت اصولگرایان بلکه سرنوشت چهره‌هایی چون احمدی‌نژاد در شورای نگهبان را در بر می‌گیرد. پس لرزه خبر حدادعادل از ردصلاحیت احمدی‌نژاد /چه شد که احمدی‌نژاد و حداد با هم بد شدند؟
به نظر می‌رسد حدادعادل برای خود اختیارات و قدرتی بیش از ریاست شورای ائتلاف اصولگرایی در نظر می‌گیرد کمااینکه اظهارات اخیر او نه فقط وحدت اصولگرایان بلکه سرنوشت چهره‌هایی چون احمدی‌نژاد در شورای نگهبان را در بر می‌گیرد.(ادامه)
جامعه روحانیت مبارز، سرانجام به علی لاریجانی می رسد؟
(ادامه)

حداد عادل، رئیس «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب» در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برخی اخبار درمورد کاندیداتوری احمدی نژاد اظهار داشت: آمدن احمدی نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید؛ یعنی تکلیف روشن است. اصلا به او فکر نکنید؛ تکلیف روشن است
حداد عادل، رئیس «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب» در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برخی اخبار درمورد کاندیداتوری احمدی نژاد اظهار داشت: آمدن احمدی نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید؛ یعنی تکلیف روشن است. (ادامه)
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد» .... فعال سیاسی اصولگرا : لاریجانی وضعیت استثنایی دارد و اگر رای نیاورد از صحنه سیاسی کشور حذف می شود / به حرف های جواد لاریجانی در حمایت از برادرش توجه نکنید / اصلاح‌طلبان شرایطش باشد از میرسلیم هم حمایت می‌کنند
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد» ....(ادامه)
گزینه اول حزب کارگزاران برای انتخابات کیست؟
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان این که گزینه اول این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است گفت: حزب به تصمیمات نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان پایبند خواهد بود.(ادامه)
احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کند
محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه گفت: احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد و به همین دلیل از دایره نظام خارج شده است.(ادامه)
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و.... صابری : روحانی و دولتش از ابتدا، تعدادی پیرمرد خسته و بازنشسته بودند / این دو سمنانی –روحانی و احمدی‌نژاد- هر دو مهره‌های یک بازی هستند و در عمل با هم تفاوتی ندارد / علی لاریجانی در مازندران و ایران رای ندارد ....
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و....(ادامه)
شمال نیوز : کوچکی نژاد گفت :  تقریبا الان این مطالبه گری به صورت حضوری و غیرحضوری برای کاندیداتوری آقای رئیسی وجود دارد و این ندای واحد در حال اعلام است که ایشان پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بگذارد .... نماینده شمالی : درخواست‌ها از رئیسی برای نامزدی زیاد شده است/ احتمال نامزدی آقای رئیسی بالای 70 درصد است
شمال نیوز : کوچکی نژاد گفت : تقریبا الان این مطالبه گری به صورت حضوری و غیرحضوری برای کاندیداتوری آقای رئیسی وجود دارد و این ندای واحد در حال اعلام است که ایشان پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بگذارد ....(ادامه)
CAS دخالت در انتخابات AFC را تایید کرد
دادگاه حکمیت ورزش دخالت شخص ثالث در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا در شورای فیفا را تایید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، یادآور شد: فارغ از حالت آرمانی، با آمدن و نامزدی آقای رئیسی غاطبه اصولگرایان به گزینه دیگری گرایش نشان نخواهند داد .... حسن بیادی : دهقان، رضایی و ضرغامی مصادیق اصولگرای‌اصلاح‌طلب هستند/ احمدی‌نژاد بیاید داستان انتخابات ۱۴۰۰ چیز دیگری خواهد شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، یادآور شد: فارغ از حالت آرمانی، با آمدن و نامزدی آقای رئیسی غاطبه اصولگرایان به گزینه دیگری گرایش نشان نخواهند داد ....(ادامه)
اصلاح‌طلبان همچنان سرگرم رایزنی‌های درون جریانی برای انتخاب گزینه نهایی هستند و این طور که گفته می‌شود برخی از احزاب مثل اتحاد ملت به معرفی اسحاق جهانگیری اصرار دارند ....(خبر)
(ادامه)
دعوت اصولگرایان از سیدحسن خمینی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400
برنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گروه های زیادی دوست دارند سید حسن خمینی کاندیدای آنها باشند اصولگرایان از او دعوت کرده اند اما نپذیرفته است.(ادامه)
علی تاجرنیا ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت : رضایت دادن به کاندیدای جایگزین سرمایه‌های اجتماعی اصلاحات را نابود می‌کند / نباید از ترس آمدن یک احمدی‌نژاد به لاریجانی رضایت دهیم/اکثر وزرای روحانی فاقد سابقه تخصصی بودند ....(خبر)
(ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
 سیدمهدی هاشمی یادآور شد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه انتخابات شوند حتما و قطعا مشابه قبل یک اجماعی روی نام ایشان صورت خواهد گرفت و اساسا یکی از دلایلی ...
اعلام آمادگی خودجوش احزاب برای راه‌اندازی ستاد‌های مردمی سید ابراهیم رییسی/ رئیسی بیاید همه حول او اجماع می‌کنند/ کسی نمایندگی از طرف رئیسی ندارد
سیدمهدی هاشمی یادآور شد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه انتخابات شوند حتما و قطعا مشابه قبل یک اجماعی روی نام ایشان صورت خواهد گرفت و اساسا یکی از دلایلی ... (ادامه)
شرط جدید برای نامزدی علی لاریجانی
ایسنا/ یک نماینده سابق مجلس گفت: در صورت اینکه بزرگان و دلسوزان نظام از لاریجانی برای حضور در انتخابات درخواستی داشته باشند، او برخلاف میل باطنی‌اش، کاندیدا خواهد شد.(ادامه)
معاملاتی شدن نماد اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس
نماد اکثریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی در بورس اوراق بهادار تهران معاملاتی شده اند.(ادامه)
خداداد عزیزی گفت: کاندید شدن علی کریمی دیگر پرسپولیس و استقلال ندارد چرا که یک فوتبالی وارد میدان شده است، از همه اهالی فوتبال از کسانی که عاشق این فوتبال هستند و آن را پیگیری می‌کنند می‌خواهم با تمام وجودشان از او حمایت کنند. حمایت قاطع خداد عزیزی از علی کریمی
خداداد عزیزی گفت: کاندید شدن علی کریمی دیگر پرسپولیس و استقلال ندارد چرا که یک فوتبالی وارد میدان شده است، از همه اهالی فوتبال از کسانی که عاشق این فوتبال هستند و آن را پیگیری می‌کنند می‌خواهم با تمام وجودشان از او حمایت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی حضور رئیسی در انتخابات 1400 حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد .... کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی دوباره جدی شده است / اصولگریان با رئیسی به اجماع کامل می رسند
شمال نیوز : به هر روی حضور رئیسی در انتخابات 1400 حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد ....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 61 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.