.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخی با لابی، برخی با ژست پیشنهاد، برخی با ابزار رسانه و برخی با سوءاستفاده از حق قانونی خود در رأی اعتماد به وزرا در مسیر اعمال فشار بر ابراهیم رئیسی برای به کارگیری فرد دلخواه خود هستند. افشاگری درباره فشار به رئیسی در چینش کابینه /گلایه های رئیس جمهور منتخب از تهدید نمایندگان به رأی ندادن به وزرا
برخی با لابی، برخی با ژست پیشنهاد، برخی با ابزار رسانه و برخی با سوءاستفاده از حق قانونی خود در رأی اعتماد به وزرا در مسیر اعمال فشار بر ابراهیم رئیسی برای به کارگیری فرد دلخواه خود هستند.(ادامه)
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت.

جفایی که دولت در حقم کرد هیچ‌وقت یادم نمی‌رود/ برخی بزرگان اصلاحات، امروز و فردا کردند و در نهایت حمایتی نکردند
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت. (ادامه)
دستخط مهرعلیزاده برای انصراف از کاندیداتوری! +عکس
متن انصراف محسن مهرعلیزاده از رقابت در انتخابات/ راوی(ادامه)
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند نامزدهای اصولگرا؛ کنار نکشیدند ؛ اصلاح‌طلبان می‌برند ؟
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند(ادامه)
ناراحتی خانواده سردار سلیمانی از کاندیداتوری دخترش
دلسوزان و نزدیک‌ترین‌هایش گفتند «نه»؛ اما او وارد عرصه انتخابات شورای شهر تهران شد تا در لیست اصولگرایان قرار بگیرد و در صورت موفقیت به بهشت برود. (ادامه)
"علیرضا افشار" مسئول هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی شد
علیرضا افشار مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی سیدابراهیم رئیسی شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو حقوق‌دان شورای نگهبان گفت: ما در بررسی صلاحیت‌ها مجموع مسائل را نگاه می‌کنیم و اشکالی ندارد فرزند مسئولین خارج از کشور درس بخوانند ولی در اسناد بالادستی تحصیل مسئولین در خارج از کشور نفی شده است. هیچ داوطلبی به دلیل اقامت بستگان در خارج از کشور رد صلاحیت نشد
شمال نیوز : عضو حقوق‌دان شورای نگهبان گفت: ما در بررسی صلاحیت‌ها مجموع مسائل را نگاه می‌کنیم و اشکالی ندارد فرزند مسئولین خارج از کشور درس بخوانند ولی در اسناد بالادستی تحصیل مسئولین در خارج از کشور نفی شده است.(ادامه)
واکنش مهرعلیزاده به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها
محسن مهرعلیزاده در واکنش به نتیجه بررسی صلاحیت‌های داوطلبان کاندیداتوری، اظهار کرد: نمی‌شود ادعای دین داری کرد و ‎جریان حذف دیگران را ترویج نمود!(ادامه)
داوطلب کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص روند بررسی صلاحیت‌ها بیانیه ای صادر کرد. بیانیه زهرا شجاعی درباره بررسی صلاحیت‌ها
داوطلب کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص روند بررسی صلاحیت‌ها بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
 نطق میان دستور نماینده تبریز در حمایت از رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم صحن علنی مجلس را دقایقی ملتهب کرد. جنجال حمایت از احمدی نژاد در جلسه علنی مجلس /شعار مرگ بر منافق در صحن
نطق میان دستور نماینده تبریز در حمایت از رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم صحن علنی مجلس را دقایقی ملتهب کرد.(ادامه)
حسین دهقان به نفع آیت الله رئیسی انصراف داد
سردار حسین دهقان به نفع ابراهیم رئیسی ار انتخابات کنار کشید. (ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از  .... گمانه‌زنی‌ها درباره تایید صلاحیت ۸ کاندیدای ریاست جمهوری
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از ....(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود. جانشین سید ابراهیم رییسی در قوه قضائیه کیست؟
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود.(ادامه)
شمال نیوز:

داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیگران خود را با ضرغامی تطبیق دهند. آمده‌ام تا بمانم / به نفع کسی کناره نمی روم/ دیگران باید خود را با من تطبیق دهند
شمال نیوز: داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیگران خود را با ضرغامی تطبیق دهند.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند. رسانه‌های غربی درباره نامزدهای انتخابات ایران چه می‌گویند؟
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند.(ادامه)
نامزد نهایی جریان اصلاحات پس از تایید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: نامزد نهایی جریان اصلاحات بعد از تصمیم شورای نگهبان و تایید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود که در حال حاضر هنوز رای‌گیری در جبهه اصلاحات برای تعیین کاندیدای نهایی انجام نشده است.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ واکنش مجری مناظرات سال ۸۸ به کاندیداتوری تاج زاده
رضا پورحسین مجری مناظرات سال ۸۸ در توئیتی نوشت: آقای مصطفی تاجزاده چگونه می خواهید قانونی را اجرا کنید که به گفته خودتان آن را قبول ندارید؟! به شعور مردم توهین نکنید.(ادامه)
عکس/ واکنش سعید محمد به سخنان لاریجانی
سعید محمد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری در واکنش به سخنان صبح امروز علی لاریجانی نوشت: به حول و قوه الهی، امروز آغازی بر پایان اشرافیت خانوادگی است.(ادامه)
عکس/ مسعود پزشکیان و دخترش در ستاد انتخابات
مسعود پزشکیان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، در وزارت کشور حاضر شد و رسما اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وراد وزارت کشور شد و نامش را به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی به ثبت رساند. علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
شمال نیوز : علی لاریجانی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وراد وزارت کشور شد و نامش را به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی به ثبت رساند.(ادامه)
کارتون روزنامه ابتکار از کاندیداتوری احمدی‌نژاد
ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم برای انتخابات ۱۴۰۰ سوژه محمد طحانی در روزنامه ابتکار شد. (ادامه)
عکس/ پوشش متفاوت خانم جوانی که داوطلب کاندیداتوری ریاست جمهوریست
از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت) ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) ادامه دارد.(ادامه)
آذری‌جهرمی: می‌توان محبوبیت «ظریف» را به کاندیدای دیگری منتقل کرد
وزیر ارتباطات دولت روحانی گفت: محبوبیت ظریف، به نامزد دیگری، قابل انتقال است و او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد.(ادامه)
«علی‌اکبر صالحی» قصد کاندیداتوری در انتخابات دارد
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی طبق قرائن موجود قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد.(ادامه)
فریدون عباسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد
فریدون عباسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
شنیده حاکی بر این است که با قطعی شدن ورود علی لاریجانی به صحنه رقابت ، برخی از اصولگرایان رقابت رئیسی با این چهره را به صلاح رئیس دستگاه قضا ندانسته و رایزنی هایی را جهت عقب نشینی رئیسی آغاز کرده اند .  تکذیب خبر سفر رئیسی به مشهد و کرمان
شنیده حاکی بر این است که با قطعی شدن ورود علی لاریجانی به صحنه رقابت ، برخی از اصولگرایان رقابت رئیسی با این چهره را به صلاح رئیس دستگاه قضا ندانسته و رایزنی هایی را جهت عقب نشینی رئیسی آغاز کرده اند . (ادامه)
طی روزهای اخیر، افراد شاخص و گروه‌های مختلف در تماس با علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، خواستار کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند و صالحی گفته که .... درحال بررسی موضوع کاندیداتوری ام هستم / اگر به قطعیت رسیدم، فردا یا پس فردا به وزارت کشور مراجعه می‌‌کنم
طی روزهای اخیر، افراد شاخص و گروه‌های مختلف در تماس با علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، خواستار کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند و صالحی گفته که ....(ادامه)
بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست. کاندیداتوری علی لاریجانی ۱۰۰ درصد قطعی شد
بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.