.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با تصویب شورای اقتصادی-اجتماعی ملل متحد (اکوسوک)، ایران به عضویت سه نهاد فرعی از این شورا درآمد. عضویت جمهوری اسلامی ایران در سه نهاد اکوسوک
با تصویب شورای اقتصادی-اجتماعی ملل متحد (اکوسوک)، ایران به عضویت سه نهاد فرعی از این شورا درآمد.(ادامه)
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد. همه کاندیدا‌های احتمالی حاضر در انتخابات ۱۴۰۴/ حذف عارف، روحانی و محسن رضایی از انتخابات چقدر احتمال دارد؟
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:  اما سئوال اینجاست چرا روحانی امکان مجدد ریاست‌جمهوری ندارد؟ چرا حسن روحانی دیگر نمی تواند رئیس جمهور شود؟
شمال نیوز: اما سئوال اینجاست چرا روحانی امکان مجدد ریاست‌جمهوری ندارد؟(ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. چرا محمود احمدی‌نژاد ساکت است؟
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. خاطره رهبر انقلاب از مرحوم شیبانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.(ادامه)
اقامه نماز بر پیکر مرحوم شیبانی توسط رهبر انقلاب+ عکس
رهبر معظم انقلاب صبح امروز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی نماز اقامه کردند.(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند. حذف ضرغامی کلید خورد؟
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند.(ادامه)
شمال نیوز : برخی اخبار نیز از احتمال نامزدی لاریجانی ، اینبار از حوزه انتخابیه ساری به گوش می رسد تا جایی که حتی از جانمایی دفتر و تشکیل تیم انتخاباتی اش در مرکز استان مازندران نیز اخبار غیررسمی منتشر شده است .... لاریجانی در انتخابات مجلس بعدی نقش آفرین است/ فعال و خوش فکر است/ می‌تواند سردمدار یک جریان جدید باشد/ ولایتمداری‌اش بعد از ردصلاحیت ثابت شد
شمال نیوز : برخی اخبار نیز از احتمال نامزدی لاریجانی ، اینبار از حوزه انتخابیه ساری به گوش می رسد تا جایی که حتی از جانمایی دفتر و تشکیل تیم انتخاباتی اش در مرکز استان مازندران نیز اخبار غیررسمی منتشر شده است ....(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
زمان آغاز ثبت‌نام ریاست فدراسیون فوتبال
ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون فوتبال از روز سه شنبه ۱۴ تیر آغاز می‌شود تا پس از طی شدن پروسه و روند اداری، این فدراسیون در شهریور ماه رئیس جدید خود را بشناسد.(ادامه)
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند. قالیباف رییس می‌ماند یا کرسی را به رقبا واگذار می‌کند؟
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند.(ادامه)
این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت.

خیز دو رقیب اصولگرا برای نشستن روی صندلی ریاست قالیباف / رشیدی کوچی : تلاش‌مان را می کنیم آقاتهرانی رئیس نشود
این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت. (ادامه)
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود. صف آرایی برای تکیه بر صندلی هیات رییسه سال سوم بهارستان یازدهم
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود.(ادامه)
از هر نماینده‌ای در راهروهای مجلس درباره کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه برای سومین سال مجلس یازدهم سؤال می‌شود، سریعاً با جمله هایی مانند «هنوز مشخص نیست» یا «باید ببینیم چه می‌شود» و «منتظر تصمیم فراکسیون هستیم» یا «قالیباف رئیس مجلس باقی ... نام چه‌کسانی برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس مطرح است؟
از هر نماینده‌ای در راهروهای مجلس درباره کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه برای سومین سال مجلس یازدهم سؤال می‌شود، سریعاً با جمله هایی مانند «هنوز مشخص نیست» یا «باید ببینیم چه می‌شود» و «منتظر تصمیم فراکسیون هستیم» یا «قالیباف رئیس مجلس باقی ...(ادامه)
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و .... آرایش مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه چگونه است؟
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و ....(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
 اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشور و استاندار اسبق آذربایجان شرقی به دلیل ایست قلبی درگذشت. اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشو درگذشت
اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشور و استاندار اسبق آذربایجان شرقی به دلیل ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند. صد روزگی شهردار و دریغ از یک برنامه/ شورا و شهروندان رضایت ندارند
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه، ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره کاندیداتوری انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد. واکنش احمدی نژاد به احتمال کاندیداتوری در انتخابات آینده
محمود احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه، ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره کاندیداتوری انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز :  پس از  دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. معاونت سیاسی ، امیتی استانداری مازندران مشخص شد / تداوم نقش برجسته مشاوران
شمال نیوز : پس از دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. (ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» در کابینه رئیسی دور هم جمع شدندومحفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد!
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)

 رئیس سابق مجلس و داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 که صلاحیتش توسط شورای نگهبان احراز نشد به سخنگوی این شورا که مدعی اعلام دلایل به او است، پاسخ داد. پاسخ علی لاریجانی به سخنگوی شورای نگهبان درباره اعلام دلایل عدم احراز صلاحیت/ مُهر محرمانه را بردارید!
رئیس سابق مجلس و داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 که صلاحیتش توسط شورای نگهبان احراز نشد به سخنگوی این شورا که مدعی اعلام دلایل به او است، پاسخ داد. (ادامه)
انصراف بذرپاش از کاندیداتوری شهرداری تهران
منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم از انصراف مهرداد بذرپاش برای کاندیداتوری شهرداری تهران خبر داد.(ادامه)
اکثر قریب به اتفاق لیست‌هایی که منتشر شده به دور از واقعیت هستند و شاید فقط 30 درصد از چینشی که برخی رسانه‌ها برای کابینه ابراهیم رئیسی پیش‌بینی کرده‌ و یا احتمال داده اند، درست باشد... کابینه رئیسی متفاوت از لیست‌های منتشره در فضای مجازی/ حضور مخبر، سردار وحیدی و شمخانی در دولت رئیسی قطعی شد
اکثر قریب به اتفاق لیست‌هایی که منتشر شده به دور از واقعیت هستند و شاید فقط 30 درصد از چینشی که برخی رسانه‌ها برای کابینه ابراهیم رئیسی پیش‌بینی کرده‌ و یا احتمال داده اند، درست باشد...(ادامه)
شمال نیوز : فائزه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند. دعوای فائزه هاشمی و برادرش پس از فوت پدر / به محسن گفتیم دعا کن که رد صلاحیت شوی
شمال نیوز : فائزه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند.(ادامه)
بر اساس آخرین آمار‌های اعلام‌شده، تاکنون دوهزارو 250 نفر از معرفی‌شدگان و به تعبیری گزینه‌های پیشنهادی به «سامانه معرفی مدیران» را اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و نیز ۲۳۰ نفر را وزرای سابق، معاونان پیشین ریاست‌جمهوری و معادل آن تشکیل می‌دهند سرنوشت کابینه رئیسی را کدام‌یک تعیین می‌کند؛ رایزنی ها یا سامانه معرفی وزرا؟
بر اساس آخرین آمار‌های اعلام‌شده، تاکنون دوهزارو 250 نفر از معرفی‌شدگان و به تعبیری گزینه‌های پیشنهادی به «سامانه معرفی مدیران» را اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و نیز ۲۳۰ نفر را وزرای سابق، معاونان پیشین ریاست‌جمهوری و معادل آن تشکیل می‌دهند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.148 seconds.