.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عارف از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد؟
در حالیکه صبح امروز بیانیه انصراف از حضور در انتخابات منسوب به محمد رضا عارف منتشر شده بود اما علیرضا خامسیان از نزدیکان عارف می گوید این بیانیه معتبر نیست. (ادامه)
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد. زیباکلام: کاش خاتمی جسارت احمدی نژاد را داشت
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد.(ادامه)
احمدی نژاد پس از آنکه برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، به رکورد آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید. احمدی نژاد به آیت الله هاشمی رسید
احمدی نژاد پس از آنکه برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، به رکورد آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.(ادامه)
روایت متفاوت از دیدار رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی
خبرگزاری فارس درباره دیدار رهبر انقلاب و سیدحسن خمینی در خصوص کاندیداتوری در انتخابات، روایت متفاوتی منتشر کرد. (ادامه)
رستم قاسمی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد. (ادامه)
رییس دولت های نهم و دهم دلایل خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: حضورم در انتخابات با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم بود. احمدی نژاد: در صورت ردصلاحیتم به هیچ کسی رای نداده و از هیچ کسی حمایت نمی کنم
رییس دولت های نهم و دهم دلایل خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: حضورم در انتخابات با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم بود.(ادامه)
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. دعوت هزار فعال اجتماعی برای کاندیداتوری دکتر محسن رضایی
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.(ادامه)
عکس/ زمان کاندیداتوری تاج زاده مشخص شد
مصطفی تاجزاده در توئیتی نوشت: روز جمعه برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور می‌روم.(ادامه)
پنج نامزد مطرح به نفع رئیسی انصراف می‌دهند
عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: حداقل ۵ نامزد مطرح انتخابات ریاست جمهوری هرچند که ممکن است ثبت‌نام هم کنند و در مناظرات بمانند اما سرانجام برای وحدت همه نیروهای انقلاب به نفع اقای رئیسی کنار می‌دهند و انصراف دهند.(ادامه)
متکی گفت: خوشبختانه با دعوت شورای وحدت و تاکید همه دلسوزان نظام و انقلاب، با ابراز مسرت و خوشحالی اعلام می‌کنیم که ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهند کرد و در عرصه رقابت حضور خواهند داشت.

رئیسی کاندیداتوری برای انتخابات را پذیرفت/ نامزدی قالیباف منتفی شد
متکی گفت: خوشبختانه با دعوت شورای وحدت و تاکید همه دلسوزان نظام و انقلاب، با ابراز مسرت و خوشحالی اعلام می‌کنیم که ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهند کرد و در عرصه رقابت حضور خواهند داشت. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود. دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد/ برخی تصور کردند که منظور از دولت جوان انقلابی دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند/ / بنده در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.(ادامه)

شمال نیوز:
قرار است علی لاریجانی فردا با جمعی از نمایندگان ادوار با موضوع حضور در انتخابات تشکیل جلسه دهد. «علی لاریجانی» پنجشنبه ثبت نام می کند
شمال نیوز: قرار است علی لاریجانی فردا با جمعی از نمایندگان ادوار با موضوع حضور در انتخابات تشکیل جلسه دهد.(ادامه)
اولین واکنش به نامزدی سعید محمد
سعید محمد صبح امروز با حضور در وزارت کشور رسما برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اقدام کرد. این درحالی است که به اعتقاد برخی سیاسیون برای این کار عجله کرده و هنوز از جهات مختلف آمادگی لازم را برای این کار ندارد. سردار کوثری از جمله همین سیاسیون است که نظرات خود را در گفت‌وگویی با «نامه‌نیوز» بیان کرد. (ادامه)
رهبر انقلاب، رئیسی را از کاندیداتوری منع کرده است؟ رهبر انقلاب، رئیسی را از کاندیداتوری منع کرده است؟
رهبر انقلاب، رئیسی را از کاندیداتوری منع کرده است؟(ادامه)
زمان کاندیداتوری تاج زاده مشخص شد
مصطفی تاجزاده در توئیتی نوشت: روز جمعه برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور می‌روم.(ادامه)
عکسی از سردار دهقان و همسرش در ستاد انتخابات
سردار دهقان همراه با همسرش در محل ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور پیدا کرد. (ادامه)
ثبت‌نام یک زن موتورسوار در انتخابات ریاست جمهوری +عکس
یک زن موتورسوار برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.(ادامه)
ثبت‌نام ۲ چهره داوطلب کاندیداتوری انتخابات ۱۴۰۰
«محمدحسن نامی»، وزیر ارتباطات احمدی نژاد و «وهاب عزیزی»، دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با حضور در وزارت کشور برای داوطلبی کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند. (ادامه)
"وزارت کشور مکلف است وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آئین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آنها انجام دهد".


رئیس جمهور مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان را رد کرد / دستور روحانی به وزارت کشور: در ثبت نام از کاندیداها، قوانین موجود ملاک عمل باشد/ واکنش کدخدایی به دستور روحانی
"وزارت کشور مکلف است وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آئین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آنها انجام دهد". (ادامه)
نقوی حسینی: رئیسی روز عید فطر اعلام کاندیداتوری می‌کند
نقوی حسینی گفت: اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات شود جبهه پایداری هم به جمع اصولگرایان خواهد پیوست و متحد خواهند شد، ولی اگر کسی غیر از آقای رئیسی نامزد انتخابات شود، جبهه پایداری نامزد مستقل خود را خواهد داشت. سعید جلیلی کاندیدا مورد حمایت جبهه پایداری خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : علیرضا افشار داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید که برای اجماع و وحدت میان نامزدهای اصولگرا آمده است و در این رابطه دیدارها و جلساتی هم با افراد و گروه‌ها داشته است. افشار : اصولگرایان به نفع آیت الله رئیسی کنار خواهند رفت/ طبق نظرسنجی‌هایی که تاکنون انجام گرفته رای آقای لاریجانی خیلی کم بوده و به نظر نمی‌رسد در این مدت اتفاق خاصی بیافتد
شمال نیوز : علیرضا افشار داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید که برای اجماع و وحدت میان نامزدهای اصولگرا آمده است و در این رابطه دیدارها و جلساتی هم با افراد و گروه‌ها داشته است.(ادامه)
بر اساس اخبار رسمی و غیر رسمی به نظر می‌رسد که نه اصلاح‌طلبان از حمایت ظریف دست برداشته‌اند و نه خودش مثل قبل به عدم کاندیداتوری اصرار دارد. محمدجواد ظریف نامزد انتخابات می‌شود
بر اساس اخبار رسمی و غیر رسمی به نظر می‌رسد که نه اصلاح‌طلبان از حمایت ظریف دست برداشته‌اند و نه خودش مثل قبل به عدم کاندیداتوری اصرار دارد.(ادامه)
کاندیداتوری رئیسی قطعی شد؟
اصلاحات نیوز به نقل از یک کانال تلگرامی اصولگرا نوشت: رئیسی برای حضور در انتخابات، چراغ سبز دریافت کرده است.(ادامه)
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد. ۲۱ اردیبهشت آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری / در رسیدگی به صلاحیت‌ نامزدهای ریاست جمهوری، به برنامه‌ آنها هم توجه می کنیم / این حق قانونی شورای نگهبان است که حتی بعد از تایید صلاحیت نامزدها، در صلاحیت آنها تجدیدنظر کند / هیچ داوطلبی با شورای نگهبان رایزنی نکرده
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی یادآور شد: حالت مطلوب برای لاریجانی آن است که دوقطبی شکل بگیرد و نامزد مقابلش هم آقای جلیلی باشد چون در دوقطبی جلیلی-لاریجانی، نامزد پیروز .... یک استاد دانشگاه : لاریجانی با حمایت اعتدال و اصلاحات نامزد 1400 می‌شود / لاریجانی بدنه اجتماعی ندارد و روی کسب آرای روحانی و جریان همراه او حساب می کند
شمال نیوز : وی یادآور شد: حالت مطلوب برای لاریجانی آن است که دوقطبی شکل بگیرد و نامزد مقابلش هم آقای جلیلی باشد چون در دوقطبی جلیلی-لاریجانی، نامزد پیروز ....(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
مجمع متخصصین ایران در نامه ای، از علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات پیش رو دعوت کرد. دعوت از لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400
مجمع متخصصین ایران در نامه ای، از علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات پیش رو دعوت کرد.(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)


سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه گزینه قطعی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رئیسی است، گفت:لاریجانی کاندیدای این شورا نیست.
گزینه قطعی شورای وحدت مشخص شد / قطعا لاریجانی کاندیدای ما نیست
سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه گزینه قطعی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رئیسی است، گفت:لاریجانی کاندیدای این شورا نیست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.338 seconds.