.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰: رقیبم رضاخان است!
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.(ادامه)
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند. اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه به رهبری برای حضور رئیسی در انتخابات ندارم/ چرا برخی با کاندیداتوری رئیسی مخالفند؟
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند.(ادامه)
قالیباف برای کاندیداتوری شرط گذاشت
قالیباف پیام داده که به سه شرط حاضراست در انتخابات ریاست جمهوری کاندید باشد.(ادامه)
اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم/ کسی در این ساختار خروجی بهتر از روحانی نخواهد داشت!/ برجام نبود نمی توانستیم با چین توافق کنیم/ اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم/ از FATF سر در نمی‌آورم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این مسئولیت حضور دارند . حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این ....(خبر)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت‌های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم بنای حضور نداشتم؛ برای اینکه احساس مسئولیت نمی‌کردم و معتقد بودم افراد زیادی برای تصدی این مسئولیت حضور دارند .(ادامه)
نامزدی محسن هاشمی جدی شد؟
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: محسن هاشمی گزینه برتر ما است و امکان اجماع اصلاح‌طلبان روی او زیاد است.(ادامه)
برگزاری بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور در اردیبهشت و خرداد
انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت اردیبهشت و خرداد امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.(ادامه)
فعالیت انتخاباتی «عارف» کلید خورد
محمدرضا خباز با بیان اینکه از شعار انتخاباتی «عارف» خبر ندارم، گفت: اما از آمادگی او برای کاندیداتوری و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی‌شان اطلاع دارم.(ادامه)
جزییات دقیق دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب
برادر سید حسن خمینی گفت: اخوی می گویند که بسیاری از بزرگان و جریانات سیاسی از ایشان خواسته اند که کاندیدای انتخابات شوند و از رهبری جویای نظر می شوند. (ادامه)
روز قبل از ترور به شکل مکتوب ممنوع السفر شده بودم ولی هم کار مهم بود و هم اینکه این جور چیزها برای من اصلا اهمیت ندارد. مگر قرار است ما از ترور بترسیم.
ماجرای ترور کاندیدای احتمالی انتخابات از زبان خودش
روز قبل از ترور به شکل مکتوب ممنوع السفر شده بودم ولی هم کار مهم بود و هم اینکه این جور چیزها برای من اصلا اهمیت ندارد. مگر قرار است ما از ترور بترسیم. (ادامه)
 ایشان با تردید در حال مشورت و بررسی جوانب امر بودند تا اینکه امروز مطابق دیدارهای نوبه خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ...
تصمیم قطعی سید حسن خمینی برای کاندیداتوری انتخابات ۱۴۰۰
ایشان با تردید در حال مشورت و بررسی جوانب امر بودند تا اینکه امروز مطابق دیدارهای نوبه خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ... (ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
عفت مرعشی‌: این مرگ حق هاشمی‌رفسنجانی نبود
(ادامه)
علی لاریجانی اما از یک منظر نه ‌تنها با سیدحسن خمینی و سیدابراهیم رییسی بلکه شاید با تمامی ده‌ها کاندیدای احتمالی انتخابات پیش‌رو متفاوت است. اینکه همان طور که می‌توان بالقوه کاندیدای اصولگرایان باشد، ممکن است به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان نیز راهی میدان شود. گمانه زنی‌ها بر سر آمدن یا نیامدن علی لاریجانی به انتخابات ۱۴۰۰
علی لاریجانی اما از یک منظر نه ‌تنها با سیدحسن خمینی و سیدابراهیم رییسی بلکه شاید با تمامی ده‌ها کاندیدای احتمالی انتخابات پیش‌رو متفاوت است. اینکه همان طور که می‌توان بالقوه کاندیدای اصولگرایان باشد، ممکن است به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان نیز راهی میدان شود. (ادامه)
شمال نیوز : محمد غرضی از تصمیم خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. غرضی برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد
شمال نیوز : محمد غرضی از تصمیم خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  امیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ ادامه داد: من برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهم کرد؛ اگر کسی خودش را اصلح نمی‌داند نباید کاندیدا بشود. روش اداره کشور باید تغییر بکند و برنامه کاملی برای این مسئله داریم .... خیز نایب رئیس مجلس برای پاستور/ حقوقم ۲۲میلیون است
شمال نیوز : امیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ ادامه داد: من برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهم کرد؛ اگر کسی خودش را اصلح نمی‌داند نباید کاندیدا بشود. روش اداره کشور باید تغییر بکند و برنامه کاملی برای این مسئله داریم ....(ادامه)
شمال نیوز :  افزایش ۷۰۰ درصدی قیمت دلار، شکسته شدن رکورد ۱۰ ساله شکاف طبقاتی، شکستن رکورد تورم در ۶۰ سال اخیر و کوچک شدن سفره مردم از جمله خسارت‌های جبران‌ناپذیر دولت روحانی در ۸ سال گذشته است .... آخوندی: اگر ما نبودیم، ایران را قحطی گرفته بود!/ مصمم هستم که گفتمان روشنی را در انتخابات مطرح کنم/ در بین روحانیت، روشنفکران و مدیران موقعیت خوبی دارم
شمال نیوز : افزایش ۷۰۰ درصدی قیمت دلار، شکسته شدن رکورد ۱۰ ساله شکاف طبقاتی، شکستن رکورد تورم در ۶۰ سال اخیر و کوچک شدن سفره مردم از جمله خسارت‌های جبران‌ناپذیر دولت روحانی در ۸ سال گذشته است ....(ادامه)
شمال نیوز : پس از ارتحال آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود ، استان مازندران یکی از استان هایی است که باید انتخابات میاندوره ای این مجلس در آن برگزار شود .... گمانه زنی ها برای حضور سه نامزد برای انتخابات خبرگان رهبری در مازندران/ جایگزین مرحوم آیت الله طبرسی در مجلس خبرگان کیست ؟
شمال نیوز : پس از ارتحال آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود ، استان مازندران یکی از استان هایی است که باید انتخابات میاندوره ای این مجلس در آن برگزار شود ....(ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)
وزیر احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی ائتلاف جبهه مردمی در سخنانی به تشریح برنامه های این تشکل سیاسی پرداخت و گفت : برای تمام مسائل و مشکلات کشور برنامه و راهکار داریم و نمی گذاریم وضعیت معیشت مردم به این صورت پیش برود . رامین مهمان‌پرست برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد + تصاویر
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی ائتلاف جبهه مردمی در سخنانی به تشریح برنامه های این تشکل سیاسی پرداخت و گفت : برای تمام مسائل و مشکلات کشور برنامه و راهکار داریم و نمی گذاریم وضعیت معیشت مردم به این صورت پیش برود .(ادامه)
حمید رسایی کاندیدای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری در انتخابات میان‌دوره‌ای از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: محمد عباسی، وزیر اسبق ورزش و جوانان کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم اعلام کرد. وزیر اسبق ورزش و جوانان نامزد ریاست‌جمهوری شد
شمال نیوز: محمد عباسی، وزیر اسبق ورزش و جوانان کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : روایتی جدید از پاسخ ابراهیم رئیسی به احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منتشر شده است. پاسخ قطعی ابراهیم رئیسی به احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : روایتی جدید از پاسخ ابراهیم رئیسی به احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منتشر شده است.(ادامه)
دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد. پاسخ خاتمی و سیدحسن خمینی به پیشنهاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰
دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی گفت: دولت آقای روحانی به شدت مقصر است که به تعهدات خودش عمل نکرد و وقتی دید که نمی‌تواند قراردادش را با مردم ایفا کند، باید به مردم می‌گفت / اصلاحات تضعیف شد چون از گفتمان به شخصیت رسید.... (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: تولیت آستان امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام کاندیداتوری دارد، تلویحا گفت ... سید حسن خمینی نطرش را درباره کاندیداتوری اعلام کرد
شمال نیوز: تولیت آستان امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام کاندیداتوری دارد، تلویحا گفت ...(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده سابق اصلاح طلب گفت : بعید می‌دانم خبر کناره‌گیری لاریجانی در صورت کاندیداتوری جهانگیری صحت داشته باشد، اما به طور کلی لاریجانی امیدی به اصولگرایان ندارد و اصولگرایان نیز اشتباه می‌کنند که از  .... لاریجانی و جهانگیری هر دو از بزرگان انقلاب هستند/ تحلیل‌ لاریجانی عدم تایید صلاحیت جهانگیری است/ اصولگرایان این عقلانیت را ندارند که از لاریجانی حمایت کنند/ لاریجانی مقابل رئیسی ایستادگی می‌کند
شمال نیوز : این نماینده سابق اصلاح طلب گفت : بعید می‌دانم خبر کناره‌گیری لاریجانی در صورت کاندیداتوری جهانگیری صحت داشته باشد، اما به طور کلی لاریجانی امیدی به اصولگرایان ندارد و اصولگرایان نیز اشتباه می‌کنند که از ....(ادامه)
واکنش هاشمی‌طبا به کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات
سید مصطفی هاشمی‌طبا سیاستمدار و مدیر ارشد دولت‌های مختلف پس از انقلاب به استعفا سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء به منظور ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.(ادامه)
دیدار سید محمد خاتمی با حسن روحانی
مدیر عامل بنیاد باران از دیدار رئیس‌جمهور و رهبر جریان اصلاحات خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.