.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این فعال سیاسی اصولگرا گفت : آقای ضرغامی از یک سال پیش فعال است و خودش را برای 1400 گرم می کند، ابایی هم از بیان این موضوع ندارد. او جزء هیچ گروه و حزبی نیست و قدری هم روحیه استقلال طلبی دارد. این مسئله شاید در جذب آرای حزبی.... مقدم : قالیباف در مجلس می‌ماند/کارگزاران می‌خواهد لاریجانی را خراب کند/جلیلی ظرفیت ۴ میلیون رأیی دارد / ضرغامی روحیه استقلال طلبی دارد و آرای حزبی ندارد
شمال نیوز : این فعال سیاسی اصولگرا گفت : آقای ضرغامی از یک سال پیش فعال است و خودش را برای 1400 گرم می کند، ابایی هم از بیان این موضوع ندارد. او جزء هیچ گروه و حزبی نیست و قدری هم روحیه استقلال طلبی دارد. این مسئله شاید در جذب آرای حزبی....(ادامه)
علی لاریجانی، جدی‌ترین رقیب جلیلی در ۱۴۰۰؟
8 ماه دیگر موعد ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرا می رسد و از همین حالا صف بلندبالایی از چهره های اصولگرا تشکیل شده که مرتصد کاندیداتوری هستند. اما کارشناسان سیاسی معتقدند «بسیاری از چهره های حاضر در این صف را نباید جدی گرفت، با این وجود اصولگرایان باید برای کم کردن تعداد نامزدها تلاش جدی کنند».(ادامه)
وضعیت جسمی علی لاریجانی بعد از دو بار ابتلا به کرونا
(ادامه)
شمال نیوز : در گفت‌وگویی با ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طب و نماینده پیشین مجلس خواستیم که نظرش را درباره گزینه‌های مطرح شده به عنوان کاندیدا‌های احتمالی اصلاح طلبان بگوید .... کاندیداتوری جهانگیری یک اشتباه بزرگ است / هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با لاریجانی ائتلاف نمی‌کند/ آخوندی با آن سابقه چطور می‌تواند مملکت را اداره کند؟!
شمال نیوز : در گفت‌وگویی با ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طب و نماینده پیشین مجلس خواستیم که نظرش را درباره گزینه‌های مطرح شده به عنوان کاندیدا‌های احتمالی اصلاح طلبان بگوید ....(ادامه)
رونمایی از ۲ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰
روزنامه اعتماد نوشت: دو سیاستمدار دیگر نامزدی خود را را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند؛ عباس آخوندی و عزت‌الله ضرغامی. یکی اصلاح‌طلب یا به بیان دقیق‌تر سیاستمداری میانه‌رو نزدیک به اصلاح‌طلبان و آن ‌یک، اصولگرا. اولی سیاستمردی با کارنامه و سابقه کار اقتصادی و دیگری سیاستمداری که عمدتا در مناصب فرهنگی کار کرده. (ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که.... ضرغامی: دعا می‌کنم خدا احمدی‌نژاد را به ما برگرداند
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که....(ادامه)
یک کاندیدای دیگر انتخابات مشخص شد؛ برای ۱۴۰۰ آماده‌ام
عزت الله ضرغامی در خصوص احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: اتفاقاً صریح‌ترین حرف را در این قصه من زده‌ام و گفته‌ام که در نیمکت جمهوری اسلامی برای هر کاری از جمله ریاست جمهوری هستم.(ادامه)
شمال نیوز:  فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درباره شانس جریان اصلاحات در انتخابات 1400 اظهار کرد: اصلاح طلبان دیگر به هیچ روشی نمی توانند مردم را پای صندوق رأی بیاورند. به آقای محمدرضا عارف نیز توصیه می کنم با توجه به کارنامه نامناسبش در مجلس ..... جعفرزاده: عارف ۳۰۰ هزار رأی هم ندارد/ علی لاریجانی اگر کف ۵۰ درصد رأی را ببیند نامزد ۱۴۰۰ می‌شود/ اجازه دهیم گزینه پایداری رئیس‌جمهور شود/ نامزد پایداری با آمریکا می‌بندد فحش هم نمی‌خورد
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درباره شانس جریان اصلاحات در انتخابات 1400 اظهار کرد: اصلاح طلبان دیگر به هیچ روشی نمی توانند مردم را پای صندوق رأی بیاورند. به آقای محمدرضا عارف نیز توصیه می کنم با توجه به کارنامه نامناسبش در مجلس .....(ادامه)
واعظی: مگر بیکارم کاندیدا شوم؟
رئیس دفتر رئیس جمهور در در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای ریاست‌جمهوری خواهد شد، گفت: خیر، مگر من بیکارم که گزینه کاندیداتوری باشم. (ادامه)
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌هایی نسبت به حضور برخی افراد دولتی در این انتخابات در مقام کاندیدا مطرح می‌شود. روز گذشته محمد جواد.... وزیر جوان می‌خواهد رئیس‌جمهور شود؟ / واکنش جالب آذری جهرمی
شمال نیوز : با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌هایی نسبت به حضور برخی افراد دولتی در این انتخابات در مقام کاندیدا مطرح می‌شود. روز گذشته محمد جواد....(ادامه)
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف نمی آید از ابتدا کسی را انتخاب کند. هم اکنون با تمام توان برنامه ریزی ها دنبال می شود ولی تصمیم گیری با رأی مجمع مرکزی خواهد بود که اعضایش منتخبان شوراهای استانی هستند....(خبر)
(ادامه)
فرمانده قرارگاه خاتم، کاندیدای شهرداری تهران است
یک چهره نسبتا پا به سن گذاشته اصولگرا که از قضا از جمله اعضای ارشد یکی از کهنه‌کارترین و قدیمی‌ترین احزاب جناح راست یعنی حزب موتلفه اسلامی، از این گفت که باید میدان اداره مملکت را برای جوانان خالی کرد.(ادامه)
پاسخ سیدمحمد خاتمی به درخواست کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰
چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداتوری ظریف از سوی اصلاح‌طلبان جزو بحث‌هایی نیست که بتوان به عنوان اخبار قطعی روی آن تکیه کرد. (ادامه)
ظریف: عده ای از ترس کاندیداتوری من، مدام در کار وزارت خارجه کارشکنی می کنند؛ خیالشان راحت، کاندیدای ۱۴۰۰ نمی‌شوم / برخی به خاطر منافع اقتصادی، مخالف تصویب FATF هستند / درباره تبعات قیمت بنزین در آبان ۹۸ هشدار داده ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو کابیته دولت نهم و دهم گفت:در این چند سال فرصتی بود که حسب تجارب پیش آمده در دولت، مجلس و نهادهای علمی و انقلابی، با همراهی جمعی از نخبگان و دلسوزان برنامه های قابل توجهی برای ایفای نقش دولتی مقتدر و کارآمد مهیا کنیم .... عباسی: اگر لازم باشد در ۱۴۰۰ کاندیدا می‌شوم
شمال نیوز : عضو کابیته دولت نهم و دهم گفت:در این چند سال فرصتی بود که حسب تجارب پیش آمده در دولت، مجلس و نهادهای علمی و انقلابی، با همراهی جمعی از نخبگان و دلسوزان برنامه های قابل توجهی برای ایفای نقش دولتی مقتدر و کارآمد مهیا کنیم ....(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
رفیقدوست : موافق ریاست جمهوری نظامی ها هستم / شاید یک نظامی بتوانند به مرکب سرکش دلار افسار بزند / به جای یارانه باید به یک کشاورز تراکتور می دادیم / اگر فتاح از ما سوال می‌کرد آن مطالب را نمی‌گفت / فکر نمی کنم نیاز به اصلاح داشته باشم .... (خبر)
(ادامه)
وی گفت: بنده در صحبتی که با آقای قالیباف در دیدار مجمع نمایندگان استان داشتم، گفتند قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهم کرد.
قول قالیباف برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری
وی گفت: بنده در صحبتی که با آقای قالیباف در دیدار مجمع نمایندگان استان داشتم، گفتند قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهم کرد. (ادامه)
حجت‌الاسلام رئیسی فردی است که این ‌روز‌ها ماجرای کاندیدا شدن یا نشدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ وِردِ زبان‌هاست. سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود؟
حجت‌الاسلام رئیسی فردی است که این ‌روز‌ها ماجرای کاندیدا شدن یا نشدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ وِردِ زبان‌هاست. (ادامه)
شمال نیوز : حسن روحانی که از فردای انتخابات ۱۴۰۰ تنها یک چهره سیاسی و رئیس جمهور سابق است، مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟ .... حسن روحانی مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟
شمال نیوز : حسن روحانی که از فردای انتخابات ۱۴۰۰ تنها یک چهره سیاسی و رئیس جمهور سابق است، مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟ ....(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد .... فعال سیاسی اصولگرا : تعداد نامزد‌های اصولگرا به ۳۵ نفر می‌رسد/رئیسی پررنگترین نقش را در جریان اصولگرایی دارد/ جلیلی نفر سوم لیست است/ نامزدی فتاح منتفی نیست
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد ....(ادامه)
زنان برای انتخابات ۱۴۰۰ نامزد معرفی می‌کنند؟
عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی گفت: حضور زنان در انتخابات ۱۴۰۰ و معرفی کاندیدای زن اصلح‌طلب را در دستور کار داریم اما هنوز برای معرفی کاندیدا بررسی‌ها ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای دو طیف سیاسی کشور چند شرط گذاشته است. شرط لاریجانی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰؛ حمایتم کنید تا شرکت کنم
شمال نیوز: علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای دو طیف سیاسی کشور چند شرط گذاشته است.(ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)
شمال نیوز:
حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است.
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز: حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است. (ادامه)
حق شناس از کاندیداتوری ریاست شورای شهر تهران انصراف داد
حق شناس گفت: لحظاتی پیش پیامکی از سوی یکی از بزرگان اصلاح طلب مبنی بر انصراف بنده از کاندیدای ریاست شورای شهر تهران برای من ارسال شد و بر همین اساس بنده انصراف خود را در این انتخابات اعلام کردم(ادامه)
شمال نیوز :  کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد .... فرش قرمز برای محمد جواد ظریف؛ آیا ظریف به میدان رقابت ها می آید ؟
شمال نیوز : کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد ....(ادامه)
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است .... عضو شورای مرکزی کارگزاران: ظریف از لاریجانی مقبول‌تر و رای‌آورتر است/ ظریف از طیف معتدل است، اما کارنامه اصلاح طلبانه دارد
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است ....(ادامه)
باهنر: برخی کاندیداهای ۱۴۰۰ را باید صادر کنیم
محمدرضا باهنر گفت: یکی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور باید این باشد که دست بر روی مسائلی که حساسیت برانگیز است، نگذارد و کشور را با حاشیه‌های بی‌فایده مواجه نکند. این طور نباید که یکی بیاید بگوید "بگم یا نگم" و دیگری بگوید "لوله‌اش می‌کنم" و از این طریق رای مردم را جلب کند. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 61 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.