.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است. غفوری‌فرد: لاریجانی را در اردوگاه اصولگرایی نگه داریم
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است.(ادامه)


دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت. نخستین کاندیدای زن برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حضور کرد
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود. باهنر راه نامزدی لاریجانی را بازکرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.(ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدی خود شده است و کم کم شخصیت های اصلی در حال مشخص کردن تصمیم نهایی خود هستند. رییسی نیاید ، قالیباف و جلیلی با یکدیگر رقابت می کنند / اعلام کاندیداتوری سردار علیرضا افشار در انتخابات 1400
شمال نیوز: رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدی خود شده است و کم کم شخصیت های اصلی در حال مشخص کردن تصمیم نهایی خود هستند. (ادامه)
با افزایش احتمال عدم کاندیداتوری رئیسی و تقویت احتمال کاندیداتوری قالیباف و نامزدی محسن رضایی، گفته می‌شود که اصولگرایان تصمیم گیری درباره گزینه اجماعی را به بعد از طی شدن پروسه تایید صلاحیت‌ها موکول کرده‌اند. تصمیم نهایی؛ اجماع بعد از تایید صلاحیت‌ها
با افزایش احتمال عدم کاندیداتوری رئیسی و تقویت احتمال کاندیداتوری قالیباف و نامزدی محسن رضایی، گفته می‌شود که اصولگرایان تصمیم گیری درباره گزینه اجماعی را به بعد از طی شدن پروسه تایید صلاحیت‌ها موکول کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
کنایه به کاندیداتوری تاج‌زاده روی آنتن تلویزیون
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی زنده خبری شبکه دوم سیما تلویحا از اعلام کاندیداتوری تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب انتقاد کرد.(ادامه)
علی مطهری گفت: امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم. علی مطهری: اگر من نباشم، چه کسی رجل سیاسی است!
علی مطهری گفت: امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است؛ ابراهیم رئیسی .... اگر سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیاید وضعیت اصولگرایان چه خواهد شد؟
شمال نیوز : وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است؛ ابراهیم رئیسی ....(ادامه)
ناج زاده در این بیانیه نوشت: «می‌آیم تا از حقوق محرومان، به‌ویژه کارگران و معلمان و همه‌ی حقوق‌بگیران ثابتی دفاع کنم که فشار تحریم و خودتحریمی و بی‌کفایتی‌، قامت‌شان را خم کرده، سلامت و عزت آن‌ها را نشانه رفته است.» تاجزاده رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد
ناج زاده در این بیانیه نوشت: «می‌آیم تا از حقوق محرومان، به‌ویژه کارگران و معلمان و همه‌ی حقوق‌بگیران ثابتی دفاع کنم که فشار تحریم و خودتحریمی و بی‌کفایتی‌، قامت‌شان را خم کرده، سلامت و عزت آن‌ها را نشانه رفته است.»(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم. کرباسچی کاندیدای دقیقه نودی کارگزاران است؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی  و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند. انتقاد تند بادامچیان از کاندیدا شدن هیات رئیسه مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ /خاتمی و احمدی نژاد ظرفیتی برای نظام بودند اما...
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند.(ادامه)
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد. ظریف رسماً از کاندیداتوری ۱۴۰۰ انصراف داد/ نامه ظریف به رهبری: مذاکرات را به ثمر می‌رسانم
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
رئیس شورای سیاستگذاری جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه مسأله تمکین حاج حسن آقا به نظر رهبری جای تشکر دارد، گفت: حاج حسن آقا فردی صادق، سالم، پاک، متدیّن، تابع ولی فقیه و نوه امام است و بالأخره ژن امام در وجودش هست. یک آدم صالح اینچنینی هستند و انتظاری هم از ایشان غیر از این نیست. تشکر آیت الله موحدی کرمانی از سیدحسن خمینی
رئیس شورای سیاستگذاری جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه مسأله تمکین حاج حسن آقا به نظر رهبری جای تشکر دارد، گفت: حاج حسن آقا فردی صادق، سالم، پاک، متدیّن، تابع ولی فقیه و نوه امام است و بالأخره ژن امام در وجودش هست. یک آدم صالح اینچنینی هستند و انتظاری هم از ایشان غیر از این نیست.(ادامه)
محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ودهم ادعاهایی عجیب را علیه مسئولان نظام مطرح کرده است. سخنان جنجالی احمدی‌نژاد علیه مسئولان
محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ودهم ادعاهایی عجیب را علیه مسئولان نظام مطرح کرده است.(ادامه)
برخی منابع خبری از قطعی شدن کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده اند. آیا رئیسی قطعا نامزد انتخابات 1400 می شود؟
برخی منابع خبری از قطعی شدن کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده اند.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد تا چند روز دیگر تصمیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای نامزدی یا عدم نامزدی در مشخص شود که این مسئله می تواند آرایش اصلی عرصه انتخابات را تعیین می کند. جدیدترین خبرها درباره احتمال نامزدی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : به نظر می رسد تا چند روز دیگر تصمیم آیت الله سیدابراهیم رئیسی برای نامزدی یا عدم نامزدی در مشخص شود که این مسئله می تواند آرایش اصلی عرصه انتخابات را تعیین می کند. (ادامه)
آنچه را از شکوه و موفقیت دولت های نهم و دهم سراغ داریم حاصل زحمات اینهاست و تجارب خوبی دارند. در جلسات به این تصمیم رسیدیم که وحدت گفتمانی، ولایتمدارانه و انقلابی را تقویت کنیم، اما اینکه برای انتخابات ائتلاف کنیم، تاکنون ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برنامه ما این هست که تا سال 1403 ایران بدون گرسنه داشته باشیم. در دولت اعتماد هیچکس دیگر در سطح سلولی گرسنه نخواهد ماند. رقیبم در انتخابات «رضاخان» است/ نام دولتم «دولت اعتماد» است/ در دولت ما هیچکس گرسنه نخواهد ماند/ از مدیران تست آی‌کیو می‌گیرم
شمال نیوز : برنامه ما این هست که تا سال 1403 ایران بدون گرسنه داشته باشیم. در دولت اعتماد هیچکس دیگر در سطح سلولی گرسنه نخواهد ماند.(ادامه)
کنعانی مقدم: روسای قوا نامزد انتخابات نشوند
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی، گفت: توصیه من این بود که روسای قوا نامزد انتخابات نشوند؛ به لحاظ اینکه آن‌ها اکنون مسئولیت‌هایی که دارند که اگر به خوبی انجام دهند نفع آن برای مردم بیشتر است.(ادامه)
رستم قاسمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به نفع کسی کنار نمی‌روم.


تنها وزیر ایرانی بودم که رئیس اوپک شدم/ به‌ نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم/ شهردار نمی‌شوم/ با احمدی‌نژاد دیداری نداشته‌ام
رستم قاسمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به نفع کسی کنار نمی‌روم. (ادامه)
کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰: رقیبم رضاخان است!
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.(ادامه)
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند. اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه به رهبری برای حضور رئیسی در انتخابات ندارم/ چرا برخی با کاندیداتوری رئیسی مخالفند؟
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند.(ادامه)
قالیباف برای کاندیداتوری شرط گذاشت
قالیباف پیام داده که به سه شرط حاضراست در انتخابات ریاست جمهوری کاندید باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.