.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟در صورتی‌ که لاریجانی تصمیم نهایی خود را بگیرد و نامزد انتخابات شود، چه نیروهایی از او حمایت می‌کنند؟(ادامه)
علی کریمی رسما اعلام کاندیداتوری کرد
علی کریمی رسما اعلام کرد در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان کاندید در پست ریاست فدراسیون شرکت می‌کند.(ادامه)
واکنش عادل فردوسی‌پور به یک شایعه
تهیه کننده و مجری برنامه نود، اخبار پیرامون حضورش در انتخابات پیش‌روی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها رفت و آمد به دفتر لاریجانی بسیار است و بسیاری از چهره‌های سیاسی در حال رایزنی با او، آن‌هم با محور انتخاباتند.

دیدار چهره های مختلف سیاسی با لاریجانی برای رایزنی درباره انتخابات1400
شمال نیوز : این روزها رفت و آمد به دفتر لاریجانی بسیار است و بسیاری از چهره‌های سیاسی در حال رایزنی با او، آن‌هم با محور انتخاباتند. (ادامه)
شمال نیوز : امیدوار رضایی گفت: دکتر محسن رضایی همواره خود را سرباز رهبر انقلاب و ملت ایران دانسته و به تکلیف دینی و ملی خود در دفاع از ایران و انقلاب عمل کرده و ضرورتی برای رفتن به مجلس شورای اسلامی احساس نمی‌کند. از لندن محسن رضایی را تخریب می کنند چون می دانند او می تواند رئیس جمهور شود/ محسن رضایی اقتصاد ملی ایران را تقویت و تحریم‌ها را خنثی می‌کند
شمال نیوز : امیدوار رضایی گفت: دکتر محسن رضایی همواره خود را سرباز رهبر انقلاب و ملت ایران دانسته و به تکلیف دینی و ملی خود در دفاع از ایران و انقلاب عمل کرده و ضرورتی برای رفتن به مجلس شورای اسلامی احساس نمی‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : حامیان لاریجانی این روز‌ها گام‌های عملی را برای تحقق این هدف که نوعی زمینه چینی برای کاندیداتوری و افزایش احتمال پیروزی در انتخابات است، برداشته‌اند .... رایزنی‌ها برای کاندیداتوری علی لاریجانی جدی شد/ جلسات مهمی برگزار شده است
شمال نیوز : حامیان لاریجانی این روز‌ها گام‌های عملی را برای تحقق این هدف که نوعی زمینه چینی برای کاندیداتوری و افزایش احتمال پیروزی در انتخابات است، برداشته‌اند ....(ادامه)
اعتماد نوشت:ماجرای انتقاد به دولت حالا مدت‌هاست که به بخشی از عملکرد و شعارهای مسوولان بیرون دولت تبدیل شده و هرکس این گوشه و آن کنار، تریبونی به دست می‌آورد، لابه‌لای سخنانش، انتقادی هم به عملکرد دولت مطرح می‌کند.
رییسی کاندیدای انتخابات 1400 است؟
اعتماد نوشت:ماجرای انتقاد به دولت حالا مدت‌هاست که به بخشی از عملکرد و شعارهای مسوولان بیرون دولت تبدیل شده و هرکس این گوشه و آن کنار، تریبونی به دست می‌آورد، لابه‌لای سخنانش، انتقادی هم به عملکرد دولت مطرح می‌کند. (ادامه)
شروط جدید مجلس برای نامزدهای ریاست‌جمهوری
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معیارهای رجال مذهبی و سیاسی جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را مشخص کردند.(ادامه)
انتقاد محمد هاشمی از طرح انتخاباتیِ مجلس
محمد هاشمی در روزنامه ایران نوشت: این روزها اصلاح قانون انتخـــابات ریاســــت جمهوری که در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد، به موضوع مورد بحث بسیاری از سیاستمداران تبدیل شده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس در اصلاح طرح انتخاباتی خود با پیشنهاد حضور منصوبان رهبر انقلاب برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری موافقت کردند.


ابراهیم رئیسی و فتاح مجوز کاندیداتوری در ۱۴۰۰ را گرفتند / اصلاحیه قانون انتخابات همچنان به نفع قالیباف
نمایندگان مجلس در اصلاح طرح انتخاباتی خود با پیشنهاد حضور منصوبان رهبر انقلاب برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری موافقت کردند. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف امکان نامزدی فرماندهان نیروی مسلح در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد.

مخالفت مجلس با حذف امکان داوطلبی فرماندهان نیرو‌های مسلح در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف امکان نامزدی فرماندهان نیروی مسلح در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.... مهرداد لاهوتی: لاریجانی کنار نرفته است/ بزرگان دو جناح باید از لاریجانی بخواهند تا او نامزد شود !
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود....(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است .... مرتضی طلایی:اتفاقات جدیدی در لیدری اصولگرایان افتاده/ درباره ۵ چهره اصولگرا موضوع نامزدی مطرح است نه ۲۰ نفر/ جامعتین باید محور باشند
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است ....(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟ احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی یا باهنر زیاد است/رای رئیسی بین قالیباف و جلیلی تقسیم می‌شود/ انتخابات ۱۴۰۰ فقط بین نیرو‌های انقلاب نیست
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟(ادامه)
توضیح نوبخت درباره احتمال نامزدی در ۱۴۰۰
روزنامه ایران با نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفتگو کرده که وی درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داده است.(ادامه)

کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است.
سه ضلعی انتخاباتی احمدی‌نژاد؛ حرکت پرشتاب بدون توجه به احتمال رد صلاحیت
کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است. (ادامه)
شمال نیوز : سردار دهقان، در دولت اول رحانی وزیر دفاع و پیش از آن در دولت دوم اصلاحات و دولت اول احمدی‌نژاد معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید بود .... سردار دهقان؛ اولین نامزد رسمی انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : سردار دهقان، در دولت اول رحانی وزیر دفاع و پیش از آن در دولت دوم اصلاحات و دولت اول احمدی‌نژاد معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید بود ....(ادامه)
پیشنهاد سلحشوری برای کاندیداتوری فائزه هاشمی
پروانه سلحشوری، نماینده سابق تهران، معتقد است: اولین چیزی که در مورد زنان مطرح می‌شود این است که آیا آن‌ها می‌توانند یا توانمند هستند؟ پرسش اینجاست چند بار چنین سوالاتی را در مورد مردان می‌پرسیم؟ درواقع زنان خودشان همدیگر را زیر سؤال می‌برند.(ادامه)


اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد. اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰
اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد.(ادامه)
وزیر سابق ارشاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را عاقلانه نمی‌داند و از این نظر وی با واکنش مهاجرانی مواجه شده که خاطره‌ای از مجلس اول را بیان کرده است. علی جنتی: هرکسی کاندیدای ۱۴۰۰ شود باید به عقلش شک کرد / عطاءالله مهاجرانی: هم دیوانه است هم عاشق
وزیر سابق ارشاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را عاقلانه نمی‌داند و از این نظر وی با واکنش مهاجرانی مواجه شده که خاطره‌ای از مجلس اول را بیان کرده است.(ادامه)
رییس شورای مرکزی کارگزاران در گفت‌وگو با ایسنا از لیستی پرده برداشت که نام تمامی نامزدهای بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ در آن یافت می‌شود / در این فهرست نام های متعددی دیده می شوند که اصلاح طلبان در صدد دعوت از ....+ اسامی کامل(خبر)
(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد. قالیباف با حکم رهبری از کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منع شده است؟
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز:  صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام خود انتقادات تندی را نسبت به اعلام کاندیداتوری نوبخت داشت.

نوبخت، کاندیدای ۱۴۰۰/ کاندیداتوری شما، حکم نمک بر زخم ملت است؛ نکنید، آقای نوبخت!
شمال نیوز: صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام خود انتقادات تندی را نسبت به اعلام کاندیداتوری نوبخت داشت. (ادامه)
انتقاد از جهانگیری بابت ارجاع مشکلات به «دعا»
روزنامه وطن امروز از اظهارات اخیر جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور درباره راهکار برخورد با گرانی‌ها انتقاد کرد.(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
رئیس جمهور ۱۴۰۰ اصولگراست یا اصلاح‌طلب؟
یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است با وجود اینکه اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ مجال حضور پیدا می‌کنند، اما در نهایت یک اصولگرا رئیس جمهور خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: قطعا اصلاح طلبان در جمع بندی نهایی به آقای علی لاریجانی -که یک شخصیت اصولگراست- نمی رسند .... سلیمی‌نمین: کارگزاران نامزد اختصاصی دارد و با نام لاریجانی فقط بازی سیاسی می‌کند/ قضاوت برخی اصولگرایان درباره لاریجانی ظالمانه است/ تغییر ذهنیت‌های اشتباه درباره لاریجانی زمان می‌برد
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: قطعا اصلاح طلبان در جمع بندی نهایی به آقای علی لاریجانی -که یک شخصیت اصولگراست- نمی رسند ....(ادامه)
سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی در واکنش به طرح نام پدرش به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: .... واکنش احمد خمینی به احتمال کاندیداتوری سید حسن خمینی / جمعی از بزرگان از پدرم برای کاندیداتوری دعوت کرده‌اند اما ...
سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی در واکنش به طرح نام پدرش به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: ....(ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود .... اخبار انتخابات ۱۴۰۰ در اردوگاه اصلاح طلبان/ وزرای روحانی نمی‌آیند / از زنگنه و آخوندی تا اردکانیان و ظریف چه خبر ؟
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود ....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 61 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.