.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : احکام قانونی مرحله دوم انتخابات نیز مانند مرحله اول انتخابات است و نامزدها فقط یک هفته فرصت برای تبلیغات انتخاباتی خواهند داشت..... جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم
شمال نیوز : احکام قانونی مرحله دوم انتخابات نیز مانند مرحله اول انتخابات است و نامزدها فقط یک هفته فرصت برای تبلیغات انتخاباتی خواهند داشت.....(ادامه)
باهنر: احتمال ریاست دوباره لاریجانی در مجلس آینده بالا است
شمال نیوز: نایب رییس مجلس درباره ریاست مجلس آینده گفت: قاعدتا نام آقایان عارف و لاریجانی مطرح است اما این مساله به انتخابات دور دوم نیز مرتبط خواهد شد ولی شاید اکثریت نمایندگان ترجیح بدهند که لاریجانی رییس مجلس باشد اما هنوز زود است و کار باید جلوتر رود. (ادامه)
جدول تعداد رد و تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس در تمامی استان‌ها در هر سه مرحله
نتایج بررسی شکایت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم از سوی شورای نگهبان اعلام شده اما توزیع استانی کسانی که به عرصه انتخابات بازگشته‌اند، چگونه است؟(ادامه)
ناگفته هایی درباره حفاظت از امام در ۱۲ بهمن ۵۷
مهم‌ترین مسئولیت کمیته‌ استقبال از امام خمینی حفاظت از جان امام پس از ورود به کشور بود و گویا گروهی در نوفل‌لوشاتو مانند ابراهیم یزدی، پیشنهاد می‌دهند این امر به مجاهدین خلق(منافقین) سپرده شود.(ادامه)
دلیل عدم احراز‌صلاحیت سید‌حسن‌خمینی چه بود؟
امروز بعد از چند هفته گمانه‌زنی رسانه‌ها اعلام شد که صلاحیت سیدحسن خمینی برای نمایندگی خبرگان رهبری، با عنوان عدم احراز صلاحیت رد شده است.نگاهی به وضعیت برخی کاندیداهای شرکت نکرده در آزمون علمی خبرگان رهبری که در 15 دی ماه برگزار شد، این سؤال را ایجاد می‌کند که دلیل ردصلاحیت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی چیست؟ آیا دلیل رد صلاحیت سید حسن، غیبت در آزمون بود؟ (ادامه)
در میان چهره‌های مطرح اصولگرا، کسی که دامان خود را نه تنها از شورای ائتلافی اصولگرایان بلکه از سفره حامیان معتدل دولت نیز برچید و به وضوح از ورود مستقلش به انتخابات آتی مجلس خبر داد، علی لاریجانی بود.
چرا لاریجانی حاضر به ائتلاف با اصولگرایان و اعتدالگرایان نشد؟
در میان چهره‌های مطرح اصولگرا، کسی که دامان خود را نه تنها از شورای ائتلافی اصولگرایان بلکه از سفره حامیان معتدل دولت نیز برچید و به وضوح از ورود مستقلش به انتخابات آتی مجلس خبر داد، علی لاریجانی بود. (ادامه)
گمانه‌زنی درباره علل استعفای ابراهیمیان
نجات الله ابراهیمیان تیرماه سال 92 از عرصه قضا وارد عرصه سیاست شد و حالا با اعلام خبر استعفایش، آن هم در روزی که قرار است نتایج اعلام صلاحیت‌ها ازسوی هیات نظارت اعلام شود، در صدر خبرها قرار گرفت.(ادامه)
19 دي پايان مهلت اعتراض رد صلاحيت شدگان
قائم مقام وزير و سخنگو وزارت کشورگفت : داوطلباني که صلاحيت آنها از سوي هيئت هاي اجرايي احراز نشده است به مدت 4 روز يعني تا پايان وقت اداري شنبه 19 دي مي توانند به هيئت هاي نظارت استان ها مراجعه و اسناد و شکايات خود را ارائه کنند . (ادامه)
تکلیف سید حسن خمینی روشن شد
ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان درباره عدم حضور سیدحسن خمینی و بیش از ۱۰۰ داوطلب مجلس خبرگان رهبری در آزمون تشخیص اجتهاد که امروز برگزار شد، واکنش نشان داد و گفت عدم حضور این اشخاص راه احراز اجتهاد را مسدود کرد.(ادامه)
وزارت خارجه مخالف تجمع مقابل سفارت عربستان
وزارت خارجه با درک احساسات پاک مردم مسلمان کشورمان، خواستار جلوگیری ازهرگونه تجمع در مقابل این اماکن است.(ادامه)
گل‌کردن طبع شعر حدادعادل در برابر تخریب‌کنندگانش
یکی از سوالات جدی خبرنگاران از حدادعادل درباره لیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم به ویژه از حوزه تهران و همچنین سرلیستی خود حداد بود؛ آقای سخنگو هم با این تاکید که هنوز نتیجه بررسی صلاحیت افراد اعلام نشده تا لیستی بسته شود،‌ با کنایه گفت: هنوز لیستی نیست که سرلیستی باشد! (ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
چهره های شاخص اصولگرایی که امروز ثبت نام کردند+ عکس
تعدادی از چهره های شاخص جریان اصولگرایی امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت نام کردند.(ادامه)
شورای اصلاح طلبان ارائه ليست انتخاباتي را ممنوع کرد!
روابط عمومي شوراي عالي سیاستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان فهرست‌هاي انتخاباتي منتشره براي حوزه انتخابيه تهران و ساير حوزه‌ها در زمان حاضر را فاقد اعتبار عنوان كرد.(ادامه)
آیا دومین سفیر خانم هم در راه است؟
(ادامه)
۹ سخنگوی وزارت خارجه ایران
روز چهارشنبه ششم آبان ماه بود که از حسین جابرانصاری مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه به عنوان دیگر گزینه تصدی این سمت نام برده شد(ادامه)
جعبه سیاه پرونده بیمه‌ایران درگذشت!
روز گذشته خبری تأییدنشده مبنی بر درگذشت داوود سرخوش در زندان اوین منتشر شد.(ادامه)
عکس / روحانی و هاشمی در جبهه
آیت الله هاشمی رفسنجانی تا قبل از انتصاب به فرماندهی جنگ، به عنوان نماینده امام و سخنگو در شورای عالی دفاع مشغول فعالیت بود. (ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه شورای شهرستان بابل مشخص شد
شمال نیوز: نتیجه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان بابل مشخص شد. (ادامه)
در کمیسیون برجام مجلس چه گذشته است؟
"کمیسیون برجام مجلس" برای بررسی آنچه در وین بین ایران و ۱+۵ مقرر شده، درحالی کار خود را شروع کرده و پیش رفته که هنوز هم بین مجلس و دولت برای صلاحیت بررسی برجام توسط نمایندگان مردم اختلاف است. با این همه پس از اظهارات علنی رهبری که صلاح نیست مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته شود، این جدل ها فروکش کرد. (ادامه)
لاریجانی یا قالیباف جایگزین رضایی در جبهه ایستادگی می‌شوند؟
عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی از رایزنی برای حضور "علی لاریجانی" یا "محمدباقر قالیباف" به جای "محسن رضایی" در جبهه ایستادگی ایران اسلامی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: نتیجه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بابل با حضور اعضا مشخص شده است.
ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای شهر بابل مشخص شد
شمال نیوز: نتیجه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بابل با حضور اعضا مشخص شده است. (ادامه)
اعضای هیئت رئیسه خانه احزاب+ اسامی
اعضای هیئت رئیسه خانه احزاب ایران برای مدت یکسال انتخاب شدند. (ادامه)
برخورد جت‌اسکی با خانم 53 ساله در دریای محمودآباد
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده هلال احمر یک گزارش مجزا از میزان خسارت و آمار کشته ها و مجروحین می دهد و فرمانده پلیس راه و مسئولین آتش نشانی و ... گزارش متفاوتی دیگر ... سیلی که سرعتش از اخبار هواشناسی بیشتر است!/ نوشدارو پس از مرگ سهراب
شمال نیوز: نماینده هلال احمر یک گزارش مجزا از میزان خسارت و آمار کشته ها و مجروحین می دهد و فرمانده پلیس راه و مسئولین آتش نشانی و ... گزارش متفاوتی دیگر ...(ادامه)
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... آقای استاندار ؛ برای شما متاسفم !
شمال نیوز: مدير منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت هاي منطقي و منصفانه يكي از نمايندگان پارلمان شهري كه درواقع از زبان مردم سخن گفته ، به جاي استقبال از انتقادات و پيگيري ضعف هاي مديريتي استان ، از ارايه پاسخ منطقي به جايگاه قانوني شورا طفره مي رود .... (ادامه)
مذاکرات هسته‌ای علت تاخیر در واریز یارانه
(ادامه)
اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در 13 استان تعیین شد
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: ترکیب هیئت نظارت بر انتخابات حدود ۱۳ استان تعیین و احکام اعضای آنها نیز صادر شده است. (ادامه)
علی دایی سرمربی ملوان می‌شود
(ادامه)
سومین معاون احمدی‌ نژاد در یک‌ قدمی دادگاه
٥٠٠ صفحه گزارش و بیش از ٣٠ هزار سند آماده است تا سومین مرد نزدیک به محمود احمدی‌نژاد هم روانه دادگاه شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 17 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.