.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کرونایی شدن علی ربیعی تکذیب شد!
خبر ابتلای سخنگوی دولت به کرونا که پایگاه خبری آفتاب نیوز منتشر کرده بود، تکذیب شد.(ادامه)
استاندار مازندران با اعلام آمادگی کامل استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت که مسئولیت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی در این زمینه مشخص شده است.
استاندار: تمامی دستگاه‌های مازندران برای مقابله با کرونا بسیج شدند
استاندار مازندران با اعلام آمادگی کامل استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت که مسئولیت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی در این زمینه مشخص شده است. (ادامه)
استاندار: مازندران با ۶۰ مصوبه کرونا را مهار می کند/تعطیلی مراکز آموزش عالی
- استاندار مازندران از تصویب ۶۰ مصوبه برای مهار کرونا در جلسه قرارگاه پدافند زیستی در استان خبر داد.(ادامه)
اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران لیست نامزدهای این شورا را برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه اعلام کرد.(ادامه)
سخنگوی سپاه ادعای مطرح شده توسط فردی در خصوص شیوه تامین بودجه سپاه را دیدگاه و برداشت های شخصی وی وفاقد وجاهت قانونی دانست. تکذیب دریافت پول در برابر خون سردار سلیمانی/ برداشت شخصی و خلاف واقع بود/ دستگاه‌های متولی، رسیدگی کنند
سخنگوی سپاه ادعای مطرح شده توسط فردی در خصوص شیوه تامین بودجه سپاه را دیدگاه و برداشت های شخصی وی وفاقد وجاهت قانونی دانست.(ادامه)
حاج‌قاسم ساعتی پس از حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های آمریکا در خاک آرام گرفت
حاج‌قاسم سلیمانی به فاصله چند ساعت پس از حمله تلافی‌جویانه موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا در خاک آرام گرفت.(ادامه)
سردار شریف با تکذیب برخی شایعات در خصوص شهادت سردار حاجی زاده در سوریه، گفت::دشمنان آمال و آرزو‌های باطل و شوم خود را در شایعه پراکنی و دروغ پردازی‌های رسانه‌ای دنبال می‌کنند.
واکنش سخنگوی سپاه به شایعات شهادت سردار حاجی زاده
سردار شریف با تکذیب برخی شایعات در خصوص شهادت سردار حاجی زاده در سوریه، گفت::دشمنان آمال و آرزو‌های باطل و شوم خود را در شایعه پراکنی و دروغ پردازی‌های رسانه‌ای دنبال می‌کنند. (ادامه)
سخنگوی جدید استقلال معرفی شد
سخنگو باشگاه استقلال از سوی سرپرست باشگاه منصوب شدند.(ادامه)
توصیه وزارت امور خارجه درباره بازی با عراق
وزارت امور خارجه به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال درباره میزبانی عراقی‌ها از تیم ملی توصیه‌ کرده و حال باید دید فدراسیون با فیفا نامه‌نگاری می‌کند یا خیر.(ادامه)
شمال نیوز : نتایج انتخابات هیأت رئیسه برای سال سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری و اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری .... اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری ساری مشخص شد + اسامی
شمال نیوز : نتایج انتخابات هیأت رئیسه برای سال سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری و اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری ....(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی  3 عضو از خاندان خود در مجلس آتی از منطقه کیاسر،گفت:ادعای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی کار ساده ای نیست و شخص کاندیدا باید از وقت،مال،اعتبار و آبروی خود مایه بگذارد..... شجاعی : مجلس کنونی ضعیف ترین مجلس در ادوار گذشته بوده است / پسرم بیکار است / شکایت ابوالفضل سرافراز علت رد صلاحیتم در دور قبل مجلس بود /تنها منبع درآمدی بنده حقوق دریافتی کارمندی است
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی 3 عضو از خاندان خود در مجلس آتی از منطقه کیاسر،گفت:ادعای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی کار ساده ای نیست و شخص کاندیدا باید از وقت،مال،اعتبار و آبروی خود مایه بگذارد.....(ادامه)
هیئت رئیسه جدید شورای شهر آمل مشخص شد
هیئت رئیسه جدید اعضای شورای اسلامی شهرآمل در سال سوم پنجمین دوره این شورا عصر دوشنبه با حضور همه اعضا انتخاب شدند.(ادامه)
انتخاب هیات رییسه شورای شهر گرگان
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در رای گیری امروز سه شنبه، اعضای هیات رییسه این شورا در سال دوم و به مدت یکسال انتخاب شدند.(ادامه)
مخالفت سران قوا با افزایش قیمت بنزین
نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم هیچ دولتی به اندازه این دولت از ابتدا تا الان از اختیار برخوردار نبوده است و مجلس هم خیلی همراه بوده است.(ادامه)
آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد
در انتخابات هیئت رئیسه شورای نگهبان، آیت‎‌الله جنتی به عنوان دبیر و کدخدایی به عنوان قائم مقام دبیر و سخنگو ابقا شدند.(ادامه)
انتقاد باهنر از مواضع انتخاباتی مصباح و حجاریان
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در حال تلاش برای ایجاد تشکیلاتی فراتر از جمنا برای انتخابات پیش‌رو هستیم.(ادامه)
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ... نگاهی به آخرین گزینه های استانداری گیلان+سوابق افراد
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ...(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد. استاندار گیلان، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد/ جدی ترین گزینه های استانداری بعد از سالاری+سوابق
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد.(ادامه)
شمال نیوز :  تصاویر نامه آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر شورای نگهبان درباره طرح اصلاح قانون انتخابات را منتشر کرد..... نامه آملی لاریجانی درباره قانون انتخابات + اسناد
شمال نیوز : تصاویر نامه آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر شورای نگهبان درباره طرح اصلاح قانون انتخابات را منتشر کرد.....(ادامه)
 تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد. ترکیب کامل اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم پارلمان مشخص شد(خبر)
تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.(ادامه)
نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت شد
کمیسیون بهداشت و درمان امروز انتخابات هیئت رئیسه خود را برای آخرین سال کاری مجلس دهم برگزار کرد(ادامه)

سردار شریف هدف دشمن از طرح شایعات و ادعاهای کذب علیه فرماندهان سپاه را انتقام از محبوبیت روز افزون و معنادار این نهاد مردمی پس از اقدام شیطانی اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی دانست. فرار و دستگیری چند تن از سرداران سپاه صحت ندارد
سردار شریف هدف دشمن از طرح شایعات و ادعاهای کذب علیه فرماندهان سپاه را انتقام از محبوبیت روز افزون و معنادار این نهاد مردمی پس از اقدام شیطانی اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی دانست.(ادامه)
شمال نیوز: ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه ۹ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص شد.

ترکیب جدید ۹ کمیسیون‌ مجلس مشخص شد+ جدول
شمال نیوز: ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه ۹ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد ..... استعفای شجاعی از ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد .....(ادامه)
عباسی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن شد
جانشین شاهرخ شهنازی در هیات مدیرعامل باشگاه ذوب ‌آهن مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با بیان اینکه جامعه توان و کشش افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی را ندارد، گفت: افزایش قیمت بنزین به صلاح دولت نیست. افزایش قیمت بنزین به صلاح دولت نیست/مخالفت قاطبه نمایندگان
شمال نیوز: نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با بیان اینکه جامعه توان و کشش افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی را ندارد، گفت: افزایش قیمت بنزین به صلاح دولت نیست.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
یک فعال حوزه زنان گفت: به انتخاب یک سفیر دیگر زن در سال پیش رو امیدوار هستم؛ بنده به انتخاب شدن تعداد دیگری از زنان به عنوان معاون استاندارها امیدوار هستم؛ بنده به این فکر می‌کنم که افزایش حضور زنان در درون مجالس اعم از قوه مققنه و شورایی می تواند یک پدیده حتمی باشد. به این نگاه می‌کنم که امروز مطالبات زنان در سطوح مختلف قابل تعریف و دسته‌بندی است. زنان جامعه امروز برای جایگاه‌هایی همچون ریاست جمهوری برنامه دارند
یک فعال حوزه زنان گفت: به انتخاب یک سفیر دیگر زن در سال پیش رو امیدوار هستم؛ بنده به انتخاب شدن تعداد دیگری از زنان به عنوان معاون استاندارها امیدوار هستم؛ بنده به این فکر می‌کنم که افزایش حضور زنان در درون مجالس اعم از قوه مققنه و شورایی می تواند یک پدیده حتمی باشد. به این نگاه می‌کنم که امروز مطالبات زنان در سطوح مختلف قابل تعریف و دسته‌بندی است.(ادامه)
 هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است. استعفای ظریف مورد پذيرش قرار نگرفته/ متن انتشار یافته از استعفای وزیر خارجه مورد تایید نیست؛ این متن دستکاری شده
هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است.(ادامه)
سردار در تهران، شایعه دستگیری در دبی + تصاویر
درحالی برای چندمین بار شایعه‌ای درباره فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد که وی نه تنها در دبی دستگیر نشده بلکه به عنوان «مشاور فرمانده کل سپاه در امور سازندگی» در کشور مشغول به فعالیت است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.