.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروعی‌فر با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت فرمانده سپاه حفاظت، ولی امر (عج) منصوب شد. سردار مشروعی‌فر فرمانده سپاه، ولی امر (عج) شد
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروعی‌فر با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت فرمانده سپاه حفاظت، ولی امر (عج) منصوب شد.(ادامه)
با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به سمت رئیس سازمان اطلاعات سپاه منصوب شد
سردار محمد کاظمی رییس سازمان اطلاعات سپاه شد / طائب به سمت مشاور فرمانده کل سپاه منصوب شد
با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به سمت رئیس سازمان اطلاعات سپاه منصوب شد (ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد .





ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد + اسامی و تصاویر
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد . (ادامه)
علی بهادری جهرمی دبیر هیئت دولت شد
معاون اول رئیس جمهور با صدورحکمی علی بهادری جهرمی را با حفظ سمت به عنوان دبیر هیئت دولت منصوب کرد.(ادامه)
از 5 سال گذشته دستگاه‌های نظارتی سپاه برابر روش‌های جاری و مراقبت‌های مستمر خود به پدیده‌ای از سوء مدیریت و تخلف در یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون شده و پرونده پس از بررسی دقیق و حرفه‌ای به محاکم قضایی ارجاع و قوه قضاییه با همکاری سپاه، احکام متخلفان که هم‌اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می‌باشند را صادر نمود. از ۵ سال گذشته، به سوء مدیریت و تخلف در یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون شدیم / پرونده به قوه قضائیه ارجاع شد؛ قوه هم احکام متخلفان را صادر کرد / سردار سلیمانی هیچ نقش و مسئولیتی در بنیاد تعاون سپاه نداشت(خبر)
از 5 سال گذشته دستگاه‌های نظارتی سپاه برابر روش‌های جاری و مراقبت‌های مستمر خود به پدیده‌ای از سوء مدیریت و تخلف در یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون شده و پرونده پس از بررسی دقیق و حرفه‌ای به محاکم قضایی ارجاع و قوه قضاییه با همکاری سپاه، احکام متخلفان که هم‌اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می‌باشند را صادر نمود.(ادامه)

امیرعبداللهیان طی حکمی «مرضیه افخم» را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل زنان و حقوق بشر منصوب کرد. سه انتصاب امیرعبداللهیان در حوزه زنان؛ افخم مدیرکل شد
امیرعبداللهیان طی حکمی «مرضیه افخم» را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل زنان و حقوق بشر منصوب کرد.(ادامه)
 هیات رییسه جدید مجمع روسای کمیسیون های شهر سازی کلانشهر های کشور مشخص شدو عضو شورای اسلامی مرکز استان مازندران در ترکیب این هیات قرار گرفت.

 
هیئت رئیسه مجمع روسای کمیسیون‌های شهرسازی کشور انتخاب شدند/ یک ساروی در ترکیب این هیات
هیات رییسه جدید مجمع روسای کمیسیون های شهر سازی کلانشهر های کشور مشخص شدو عضو شورای اسلامی مرکز استان مازندران در ترکیب این هیات قرار گرفت. (ادامه)
دستگاه قضایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی را تاکنون با جدیت پیگیری کرده است؛ با این حال تأکید داریم که بیش از گذشته نسبت به این پرونده دقت و سرعت لحاظ و همه جوانب و ابعاد آن دنبال شود ....(خبر)
(ادامه)
سپاه: کسی نگفته اگر هواپیما سقوط نمی‌کرد، جنگ می‌شد
اینکه مادر گرامی شهیدان به طور نادرست سخنانی مبنی بر اینکه سردار سلامی گفتند «اگر اینها نبودند چه جنگی می‌شد؟ و اگر این اتفاق (سانحه) نمی‌افتاد ۱۰ میلیون جمعیت کشته می‌شدند و این واقعه باعث شد که این جنگ رخ ندهد!!»(ادامه)

بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. علی دایی تلفن را روی احمدی‌نژاد قطع کرد!
بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند.(ادامه)
وزارت خارجه آمریکا: آزادسازی پول های ایران را تایید نکرده‌ایم
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به خبر‌هایی در خصوص آزادسازی ۳.۵ میلیارد دلار از منابع مسدودشده ایران گفت که «ایالات متحده آزاد شدن هیچ‌گونه وجوه مسدودشده‌ای را تأیید نکرده است» و «تحریم‌های کنونی ما در ارتباط با ایران پابرجا خواهد بود و اعمال خواهد شد.» (ادامه)
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شد
در نشست هيات دولت، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئيس شورای اطلاع رسانی دولت شد. وی پیش از این ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه را برعهده داشته است. (ادامه)

پس از اینکه در چند روز گذشته، دو عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند، "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی این حزب شد. "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران شد
پس از اینکه در چند روز گذشته، دو عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند، "محسن هاشمی" بار دیگر رئیس شورای مرکزی این حزب شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد سطح سنی مدیران را پایین بیاوریم/ به افراد جوان اعتماد کنید ولو اگر همکلاس و همکار ما نبوده‌اند
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد(ادامه)
شمال نیوز : وی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قائم شهر بود و در سوابق برون سازمانی وی دبیر مجمع اتحادیه آرامستان‌های کشور، مدیر طرح‌های عمرانی بنیاد معارف رضوان کشور و مدیر بنیاد حامیان علم و فن‌آوری مازندران به چشم می‌خورد شهردار جدید شهر آلاشت سوادکوه منصوب شد
شمال نیوز : وی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قائم شهر بود و در سوابق برون سازمانی وی دبیر مجمع اتحادیه آرامستان‌های کشور، مدیر طرح‌های عمرانی بنیاد معارف رضوان کشور و مدیر بنیاد حامیان علم و فن‌آوری مازندران به چشم می‌خورد(ادامه)
به هیچ‌وجه از مذاکره دور نخواهیم شد/ سه کشور اروپایی باید از بی عملی در اجرای برجام فاصله بگیرند/ گفتگو با کشورهای همسایه را یک اصل می‌دانیم/ اولویت همسایگان به معنای نادیده گرفتن دیگر کشورها نیست....(خبر)
(ادامه)
یک انتصاب جدید در قوه قضائیه با حکم اژه ای
«ذبیح‌الله خداییان» رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با حفظ سمت سخنگوی دستگاه قضا دشد(ادامه)
معرفی ۱۰ چهره اصلی طالبان به عنوان حُکام جدید افغانستان
با تسلط مجدد طالبان بر اغلب مناطق افغانستان، این گروه برای بار دوم، پس از ۲۰ سال، قدرت را در این کشور به دست گرفت. اما چهره‌های اصلی این گروه که سکان اداره افغانستان را به دست گرفته‌اند، کدامند؟ (ادامه)
 حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر شد
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. (ادامه)
اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور شد
آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور طی حکمی غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد. (ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
واکنش جبهه اصلاحات به نامه مهرعلیزاده
(ادامه)
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان در خصوص یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ... پاسخ سپاه به برخی ادعاهای انتخاباتی در مورد دخالت در انتخابات
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان در خصوص یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ...(ادامه)
تجمع دانش‌آموزان مازندرانی در محکومیت انفجار تروریستی مدرسه دخترانه کابل +عکس
دانش‌آموزان بسیجی دیار علویان در محکومیت انفجار تروریستی مدرسه دخترانه کابل تجمع کردند و انزجار خود را در یک حرکت خودجوش از این جنایت اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات نظارت، تشکیل پرونده برای تخلف بدون نیاز به شکایت، ممنوعیت‌های شغلی، تحصیلی و مالی از مهمترین مواردی است که در این اصلاحیه مصوب شده است .... ممنوعیت‌های جدید شغلی ، تحصیلی و مالی مجلس برای نمایندگان
شمال نیوز : ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات نظارت، تشکیل پرونده برای تخلف بدون نیاز به شکایت، ممنوعیت‌های شغلی، تحصیلی و مالی از مهمترین مواردی است که در این اصلاحیه مصوب شده است ....(ادامه)
نماینده سیلی زننده به سرباز راهور گفت: من از نیروی انتظامی و از آن سرباز به علت توهین شکایت کردم و پرونده در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است. نماینده سیلی زننده به سرباز، اینبار شاکی شد/ پرونده به دادسرای نظامی رفت
نماینده سیلی زننده به سرباز راهور گفت: من از نیروی انتظامی و از آن سرباز به علت توهین شکایت کردم و پرونده در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است.(ادامه)
یک مازندرانی سکان دار خانه مطبوعات کشور
ساسان شیخی خبرنگار مازندرانی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.