.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آمادگی محسن هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست شورا
عضو منتخب شورای شهر پنجم در مورد موضوعات مختلف شهرداری تهران اعم از فساد، تعدیل نیرو و نحوه ریاستش در شورای شهر توضیحاتی ارائه کرد. (ادامه)
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه دستخط از پیش بینی ثبت نام احمدی نژاد گفت او فارغ از مباحث سیاسی از خواستگاری و ازدواجش هم روایت کرد.
به احمدی‌نژاد پیغام دادیم انصراف دهد/خوشبختانه باجناق ندارم/گاهی با نظر آقای جنتی مخالف بودم/ حداکثر حقوق اعضای شورا
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه دستخط از پیش بینی ثبت نام احمدی نژاد گفت او فارغ از مباحث سیاسی از خواستگاری و ازدواجش هم روایت کرد. (ادامه)
شمال نیوز : ضیایی گفت: این وضع بد مالی در هلال احمر نمی تواند همین طور ادامه پیدا کند؛ بارها این موضوع را با مسئولان مطرح کردیم و هشدار دادیم که نمی توانیم بدون بودجه، امدادرسانی را ادامه دهیم.... ضیایی : در برخی از انتصابات مدیرانم اشتباه کردم!
شمال نیوز : ضیایی گفت: این وضع بد مالی در هلال احمر نمی تواند همین طور ادامه پیدا کند؛ بارها این موضوع را با مسئولان مطرح کردیم و هشدار دادیم که نمی توانیم بدون بودجه، امدادرسانی را ادامه دهیم....(ادامه)
صنیعی‌فر رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی شد
بعد از نپذیرفتن داریوش مصطفوی با رأی‌گیری اعضا، فرهاد صنیعی‌فر به‌عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران معرفی شد.(ادامه)
معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران
پس از جلسه مالکان باشگاه نساجی مازندران، آقایان فرهاد صنیعی فر، مهدی پرهام، علی امیری، داریوش مصطفوی و خلیل سپهر سبحانی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه معرفی شدند.(ادامه)
علی اکبری نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس کمیسیون کشاورزی مجلس جایگزین علی محمد شاعری رییس سابق این کمیسیون انتخاب شد. ریاست تنها کمیسیون مجلس دهم هم از دست مازندرانی پرید!
علی اکبری نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس کمیسیون کشاورزی مجلس جایگزین علی محمد شاعری رییس سابق این کمیسیون انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز: 8 بیمار مشکوک به تب کنگو در استان مازندران شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند.


تأیید ابتلای 8 بیمار مشکوک به تب کنگو در مازندران/ دستور ويژه براي درمان
شمال نیوز: 8 بیمار مشکوک به تب کنگو در استان مازندران شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند. (ادامه)
شمال نیوز : « مهندس قاسم شهابی » که پس از حضور در شرکت توزیع برق مازندران تحولات بزرگی را در راستای خدمات رسانی به مردم مازندران رقم زد با این انتصاب گام بلند دیگری را در بسط و گسترش بیشتر اطلاع رسانی برداشته است ..... سخنگو و مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت توزیع برق مازندران منصوب شد
شمال نیوز : « مهندس قاسم شهابی » که پس از حضور در شرکت توزیع برق مازندران تحولات بزرگی را در راستای خدمات رسانی به مردم مازندران رقم زد با این انتصاب گام بلند دیگری را در بسط و گسترش بیشتر اطلاع رسانی برداشته است .....(ادامه)
شمال نیوز: محسن نریمان رئیس ستاد روحانی در مازندران طی احکامی جداگانه، مسئولین ستاد روحانی در مازندران را مشخص نمود.

اعضای ستاد روحانی در مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: محسن نریمان رئیس ستاد روحانی در مازندران طی احکامی جداگانه، مسئولین ستاد روحانی در مازندران را مشخص نمود. (ادامه)
افراد منتخب باید از ظرفیت، قابلیت و تمایل جدى و عینى به همگرایى جمعى و فرافردى، در سطح مدیریت شهرى رشت بر خوردار باشند. تادر گرانیگاهى به نام شوراى شهر، که خردورزى جمعى، مبناى تصمیم گیرى هاى کلان در کلان شهری مانند رشت خواهد بود، پایبند بوده، و به وفاق در تصمیم گیرى در بررسى و تصویب طرح ها و لوایح، بیانجامد، و منافع و مصالح شهر، شهروندان و سازمان شهرى را، به دیگر منافع و مصالح فردى، جناحى و گروهى ترجیح دهند. انتخاب اعضای شوراى پنجم از کدام منظر(يادداشت)
افراد منتخب باید از ظرفیت، قابلیت و تمایل جدى و عینى به همگرایى جمعى و فرافردى، در سطح مدیریت شهرى رشت بر خوردار باشند. تادر گرانیگاهى به نام شوراى شهر، که خردورزى جمعى، مبناى تصمیم گیرى هاى کلان در کلان شهری مانند رشت خواهد بود، پایبند بوده، و به وفاق در تصمیم گیرى در بررسى و تصویب طرح ها و لوایح، بیانجامد، و منافع و مصالح شهر، شهروندان و سازمان شهرى را، به دیگر منافع و مصالح فردى، جناحى و گروهى ترجیح دهند.(ادامه)
نخستین جلسه شورای مرکزی «جماران» برگزار شد
اعضای شورای مرکزی جریان مردمی انقلابی «جماران»، در نخستین جلسه خود، رئیس، دبیرکل، سخنگو و دیگر ارکان اصلی خود را برگزیدند.(ادامه)
کاظم دلخوش رئیس جدید هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان شد
ریاست هیات عالی نظارت شوراهای اسلامی گیلان منصوب شد. (ادامه)
نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از آغاز فعالیت هیئت‌‌های نظارت و اجرایی این انتخابات از ۲۵ اسفند امسال خبر داد. زمان آغاز به کار هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها
نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از آغاز فعالیت هیئت‌‌های نظارت و اجرایی این انتخابات از ۲۵ اسفند امسال خبر داد.(ادامه)
اعضای هیات رئیسه جمنا مشخص شدند+ اسامی
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه اسامی اعضای منتخب هیأت رئیسه را اعلام کرد. (ادامه)
آمار 16 شهید قطعی است/سومین شهید از زیر آوار خارج شد
سخنگوی مدیریت بحران پلاسکو گفت: در مجموع پیکر شهدای آتش‌نشان و کسانی که خانواده آنها به نیروی انتظامی مراجعه و اعلام مفقودی کرده‌اند، 25 نفر است. اما عدد 16 شهید برای آتش‌نشانی قطعی و باقی جزو مفقودین هستند(ادامه)
اسامی و گرایش 90 عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها+جدول
اسامی کامل 90 عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا را به تفکیک گرایش‌های فراکسیونی آنها منتشر شد.(ادامه)
احتمال تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها
نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از احتمال تغییر در زمان ثبت‌‌نام از کاندیداهای انتخابات شهر و روستا با ارائه طرح اصلاحی به هیئت‌رئیسه پارلمان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته کدخدایی، شورای نگهبان در همه ادوار صلاحیت رؤسای جمهوری مستقر را هم دقیقاً بررسی کرده است و هیچ تضمینی برای تأیید صلاحیت هر رئیس جمهور در دوره دوم وجود ندارد..... هیچ تضمینی وجود ندارد هر رئیس‌جمهوری برای دوره دوم هم تأیید صلاحیت شود
شمال نیوز : به گفته کدخدایی، شورای نگهبان در همه ادوار صلاحیت رؤسای جمهوری مستقر را هم دقیقاً بررسی کرده است و هیچ تضمینی برای تأیید صلاحیت هر رئیس جمهور در دوره دوم وجود ندارد.....(ادامه)
انتصابات جدید در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
با حکم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پدرام پاک آیین به عنوان مدیر کل اطلاع رسانی و ارتباطات و علی اکبر سیبویه به عنوان مدیر کل روابط بین الملل دبیرخانه مجمع منصوب شدند.(ادامه)
افتخاری رسماً سخنگوی هیأت مدیره استقلال شد
مدیرعامل باشگاه استقلال رسماً از امروز به عنوان سخنگوی هیأت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.(ادامه)
یارِ غار ١٨ساله آیت‌الله جنتی
(ادامه)
وزارت امور خارجه: مصوبه سنا در تمدید تحریم‌ها علیه ایران مخالف برجام است
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به تصویب طرح تمدیدها علیه ایران در سنا گفت که مصوبه اخیر مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای تمدید تحریم ها علیه ایران مخالف برجام و تعهدات آمریکا است. (ادامه)
راه‌اندازی مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت در مازندران
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران با حضور آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از نخبگان مازندران راه‌اندازی می‌شود.(ادامه)
شیمون پرز سکته مغزی کرد
رئیس سابق رژیم صهیونیستی بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شده است.(ادامه)
حجت الاسلام محسنی اژه ای در خصوص کشف ۲۷ تن مواد مخدر طی 2 ماه گذشته، مرخصی مهدی هاشمی، دو ایراد اساسی در انتصاب مدیر جدید صندوق توسعه ملی و رسیدگی به پرونده احمدی نژاد توضیحاتی را ارائه کرد. هیچ رئیس جمهوری تحت تعقیب نیست/ مهدی هاشمی به مرخصی رفت/ اعدام شهرام امیری به جرم جاسوسی برای امریکا (خبر)
حجت الاسلام محسنی اژه ای در خصوص کشف ۲۷ تن مواد مخدر طی 2 ماه گذشته، مرخصی مهدی هاشمی، دو ایراد اساسی در انتصاب مدیر جدید صندوق توسعه ملی و رسیدگی به پرونده احمدی نژاد توضیحاتی را ارائه کرد. (ادامه)
دفاع احمد توکلی از افشای فیش‌های وزارت بهداشت
دکتر احمد توکلی، نماینده سابق مجلس در یادداشتی به فیش های حقوقی وزارت بهداشت واکنش نشان داد. (ادامه)
3 انتصاب در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران
وزیر امور خارجه طی حکمی، حسین جابری انصاری را بعنوان معاون جدید عربی و آفریقا وزارت امور خارجه منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان  تلاش برای عضویت نمایندگان مازندران در هیات رییسه کمیسیون های تخصص مجلس را اولویت پیش روی مجمع خواند و ابراز امیدواری کرد با توجه به وفاقی که بین نمایدگان دوره دهم مجلس وجود دارد شاهد همگرایی خادمان مردم مازندران در خانه ملت و روندهای استانی باشیم..... اعضای هیات رییسه مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شدند
شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان تلاش برای عضویت نمایندگان مازندران در هیات رییسه کمیسیون های تخصص مجلس را اولویت پیش روی مجمع خواند و ابراز امیدواری کرد با توجه به وفاقی که بین نمایدگان دوره دهم مجلس وجود دارد شاهد همگرایی خادمان مردم مازندران در خانه ملت و روندهای استانی باشیم.....(ادامه)
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند ..... سهم ناچیز نمایندگان مازندران در ترکیب شعب 15 گانه مجلس دهم !
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند .....(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد . از انتقاد یک خبرگزاری به دخالت معاون وزیر در تبلیغات یک نامزد تا واکنش صریح دبیر حزب کارگزاران مازندران
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.