.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
گزینه اول حزب کارگزاران برای انتخابات کیست؟
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان این که گزینه اول این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است گفت: حزب به تصمیمات نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان پایبند خواهد بود.(ادامه)
امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ امروز، دوشنبه ۲۰ بهمن به پایان می‌رسد.(ادامه)
آخرین وضعیت تسویه تعاونی‌های اعتباری / آمادگی قضائی برای رسیدگی به مساله سرباز راهور / احضار سیف به دادسرا برای تکمیل پرونده ارز / صدور محکومیت‌های سنگین در پرونده قاچاق خودروهای لوکس ....(خبر)
(ادامه)
خبر ضرب و شتم یک مامور راهنمایی و رانندگی توسط نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در فضای مجازی منتشر شد.
ادعای عنابستانی: سرباز به من توهین کرد ضرب و شتم مأمور ناجا توسط نماینده مجلس/ ادعای عنابستانی + واکنش پلیس و فیلم
خبر ضرب و شتم یک مامور راهنمایی و رانندگی توسط نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در فضای مجازی منتشر شد. ادعای عنابستانی: سرباز به من توهین کرد(ادامه)
واکنش سخنگوی ذوب‌آهن به رای کمیته انضباطی
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: آنقدر از داوری‌ها لطمه خورده‌ایم که دیگر از داوری بازی با پرسپولیس خیلی ایراد نمی‌گیریم!(ادامه)
انبوه داده‌ها و اطلاعات درباره بیماری کرونا، راه‌های انتقال، پیشگیری و نسخه‌های درمانی آن باعث سردرگمی بسیار زیادی از شهروندان شده است.
بعد از ۱۴ روز قرنطینه چه کنیم؟
انبوه داده‌ها و اطلاعات درباره بیماری کرونا، راه‌های انتقال، پیشگیری و نسخه‌های درمانی آن باعث سردرگمی بسیار زیادی از شهروندان شده است. (ادامه)
شمال نیوز : قنبرعلی گلی دنگسرکی گفت : دولت می خواهد به هر نحوی که شده کشاورزان را وادار به خرید نهاده های گران قیمت کند، اگر واقعا دولت دلش به حال کشاورزان می سوزد باید قیمت نهاده ها را کم، ارز دولتی به آنها اختصاص و نرخ خرید تضمینی عادلانه ای را برای محصولات کشاورزی تعیین کند.... دولت می خواهد هر طور شده کود را گران بفروشد !
شمال نیوز : قنبرعلی گلی دنگسرکی گفت : دولت می خواهد به هر نحوی که شده کشاورزان را وادار به خرید نهاده های گران قیمت کند، اگر واقعا دولت دلش به حال کشاورزان می سوزد باید قیمت نهاده ها را کم، ارز دولتی به آنها اختصاص و نرخ خرید تضمینی عادلانه ای را برای محصولات کشاورزی تعیین کند....(ادامه)
رئیس شورای شهر کیاسر ابقاء شد
سیدحسن موسوی‌کیاسری در چهارمین دوره فعالیت شورا کیاسر به عنوان رئیس شورا شهر کیاسر انتخاب شده و در سمت خود باقی مانده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است .... عضو شورای مرکزی کارگزاران: ظریف از لاریجانی مقبول‌تر و رای‌آورتر است/ ظریف از طیف معتدل است، اما کارنامه اصلاح طلبانه دارد
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است ....(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود. چه کسی سخنگوی جدید وزارت خارجه می‌شود؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود.(ادامه)
شمال نیوز:  اعضای هیات رئیسه فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس شورای‌اسلامی مشخص شدند .... محسنی بندپی نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس یازدهم شد
شمال نیوز: اعضای هیات رئیسه فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس شورای‌اسلامی مشخص شدند ....(ادامه)
تعیین اعضای هیات‌رئیسه فراکسیون گردشگری
(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت..... سخنگوی مازندرانی وزارت خارجه ؛ از روستای معلم کلای محمودآباد تا سفارت یک کشور مهم
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت.....(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
فهرست نمایندگانی که اعتبارنامه آنها در ده دوره گذشته مجلس رد شده است
همزمان با آغاز بررسی اعتبارنامه نمایندگان مجلس یازدهم، مرور تاریخچه بررسی اعتبارنامه‌های مجالس اول تا دهم قانون‌گذاری از رد اعتبارنامه بیش از ۱۸ نماینده حکایت دارد که دامنه دلایل آن از ارتباط با رژیم طاغوت و عضویت در گروهک‌های معاند در مجلس ابتدای انقلاب تا تخلفات انتخاباتی و تحصیلی در دورهای بعد، گسترده است.(ادامه)
اعتبارنامه قالیباف تصویب شد/ اعتراضات راه به جایی نبرد
اعتبارنامه محمدباقر قالیباف به تصویب شعبه ۶ بررسی کننده اعتبار و مجلس رسید.(ادامه)
سخنگوی هیات رئیسه مجلس دهم گفت: منتخبین استان اصفهان و استان‌های جنوبی جزو نمایندگانی هستند که مدارک‌شان دچار ایراد است. انتظار می‌رود در این فرصت باقی مانده از مراجع ذی صلاح استعلام‌ها صورت گیرد و ریاست حوزه و وزیر علوم .... تخلف ۸ نماینده دیگر در مدرک حوزوی و دانشگاهی محرز شد / مدرک تحصیلی کدام نمایندگان مخدوش است؟
سخنگوی هیات رئیسه مجلس دهم گفت: منتخبین استان اصفهان و استان‌های جنوبی جزو نمایندگانی هستند که مدارک‌شان دچار ایراد است. انتظار می‌رود در این فرصت باقی مانده از مراجع ذی صلاح استعلام‌ها صورت گیرد و ریاست حوزه و وزیر علوم ....(ادامه)
 منتخب مردم تهران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم یک فرصت بسیار مناسب و خوب برای دولت است، گفت: در صورتی مجلس یازدهم همراه دولت خواهد بود که دولت هم در بسیاری از مسائل وضعیت خود را اصلاح کند.
اگر دولت خود را اصلاح کند مجلس یازدهم همراهش خواهد بود
منتخب مردم تهران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم یک فرصت بسیار مناسب و خوب برای دولت است، گفت: در صورتی مجلس یازدهم همراه دولت خواهد بود که دولت هم در بسیاری از مسائل وضعیت خود را اصلاح کند. (ادامه)
سید شمس‌الدین حسینی  از جایگاه رییس مجلس، تعامل رییس مجلس با سایر نمایندگان می‌گوید. حسینی رییس مجلس را اداره کننده جلسات این نهاد و سخنگوی آن می‌داند و تاکید می‌کند که این امکان وجود دارد اختیار سازمان اداری مجلس تحت نظر و کنترل رییس مجلس نباشد.ووو شمس‌الدین حسینی: صدای مردم می‌شوم
سید شمس‌الدین حسینی از جایگاه رییس مجلس، تعامل رییس مجلس با سایر نمایندگان می‌گوید. حسینی رییس مجلس را اداره کننده جلسات این نهاد و سخنگوی آن می‌داند و تاکید می‌کند که این امکان وجود دارد اختیار سازمان اداری مجلس تحت نظر و کنترل رییس مجلس نباشد.ووو(ادامه)
شمال نیوز : نمایند منتخب تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گفت :  هماهنگی دولت و مجلس یا به عبارتی هماهنگی مدیران استانی و نماینده های استان می تواند باعث ارایه خدمات بهتر به مردم شود .... نماینده تنکابن و رامسر : حضور نمایندگان شهرستانی در ارکان مجلس باید چشم‌گیرتر باشد+ نظر حسینی درباره نقش نمایندگان مجلس در تعیین مدیران استان
شمال نیوز : نمایند منتخب تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گفت : هماهنگی دولت و مجلس یا به عبارتی هماهنگی مدیران استانی و نماینده های استان می تواند باعث ارایه خدمات بهتر به مردم شود ....(ادامه)
منتخب اصولگرای مجلس یازدهم گفت: بدون در نظر گرفتن تعریفی که قانون اساسی داشته؛ یکباره رئیس مجلس را به گونه‌ای ارتقا بخشیدیم که در راس امور قرار گرفت و خود مجلس از جریان امور خارج شد. سید شمس‌الدین ‌حسینی مطرح کرد: /جزئیات نامه ۲۰۰ منتخب مجلس یازدهم به رهبر انقلاب / رئیس مجلس مسئول اداره جلسات است نه ریاست بر نمایندگان(خبر)
منتخب اصولگرای مجلس یازدهم گفت: بدون در نظر گرفتن تعریفی که قانون اساسی داشته؛ یکباره رئیس مجلس را به گونه‌ای ارتقا بخشیدیم که در راس امور قرار گرفت و خود مجلس از جریان امور خارج شد. (ادامه)
کنایه معنادار میرسلیم به قالی باف و لاریجانی
(ادامه)
روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه متاسفانه استانی‌شدن انتخابات برای مجلس اهمیت داشت و نه رفع ایرادات قانون انتخابات خاطرنشان کرد مجلس 2 سال کار برای اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت که اگر اینگونه نبود خیلی از مشکلات حل می‌شد. مجلس ۲ سال اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت/ استانی‌شدن برای مجلس اهمیت داشت نه رفع ایرادات
روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه متاسفانه استانی‌شدن انتخابات برای مجلس اهمیت داشت و نه رفع ایرادات قانون انتخابات خاطرنشان کرد مجلس 2 سال کار برای اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت که اگر اینگونه نبود خیلی از مشکلات حل می‌شد.(ادامه)
نماینده سرشناس مازندرانی، گزینه جدی ریاست مجلس
مجلس یازدهم تا 2 ماه دیگر آغاز به کار می کند و گزینه های ریاست مجلس یازدهم شامل محمدباقر قالیباف، سید شمس الدین حسینی، مرتضی آقاتهرانی، علی نیکزاد و مصطفی میرسلیم کارنامه های مشخصی دارند.(ادامه)
حرکت زیبا سپاه؛ اختصاص 20 درصد حقوق فرماندهان به نیازمندان کرونایی
(ادامه)
واکنش سخنگوی سپاه به نامه سردار غیب پرور به رئیس صدا و سیما
(ادامه)
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳۹۳۸ نفر افزایش یافت. مبتلایان ۱۳۹۳۸ نفر / فوتی‌ها ۷۲۴ نفر / بهبودی‌ ۴۵۹۰ نفر
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳۹۳۸ نفر افزایش یافت. (ادامه)
بازنشستگی پدر کنکور پس از ۴۳ سال
سخنگوی جدید سازمان سنجش آموزش عالی کشور معرفی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.889 seconds.