.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4شنبه
(ادامه)
اظهارنظر سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح ردصلاحیت خاتمی
(ادامه)
فراكسيون اقليت مجلس هشتم تشكیل شد
(ادامه)
صحت انتخابات مرحله دوم در گيلان تاييد شد
(ادامه)
سه هزار نفر كار نظارت بر انتخابات مرحله دوم در گيلان را برعهده دارند
(ادامه)
پیش بینی حضور 60 اصلاح طلب در مجلس
(ادامه)
ليست کاندیدای مجلس هشتم از منطقه رودسر
(ادامه)
انتقاد تند اصوگرایان جهادی از باهنر
(ادامه)
تشکیل اولین مجمع خبرنگاران دانشجوئي مازندران
(ادامه)
در انتخابات دوره گذشته مجلس در دولت قبلي مشكلات زيادي با دستگاه‌هاي اجرايي انتخاباتي داشتيم و عملاً برخي از مسئولين استانداري و فرمانداري‌ها با برخوردهاي سياسي در جهت تضعيف و كارشكني برسر راه وظايف هيئت نظارت و حتي انتخابات برآمدند كه توانستيم ... ديدار اعضاي هيئت نظارت گيلان با استاندار
در انتخابات دوره گذشته مجلس در دولت قبلي مشكلات زيادي با دستگاه‌هاي اجرايي انتخاباتي داشتيم و عملاً برخي از مسئولين استانداري و فرمانداري‌ها با برخوردهاي سياسي در جهت تضعيف و كارشكني برسر راه وظايف هيئت نظارت و حتي انتخابات برآمدند كه توانستيم ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
در نخستين جلسه‌ شوراي اسلامي مازندران امروز با رأي‌گيري 16 عضو شوراي استان، رضا محسن پور از حوزه انتخابيه بابلسر با 12 رأي به عنوان رئيس شوراي اسلامي، فرامرز نقيبي از ... انتخاب اعضاي هيئت رئيسه شوراي اسلامي مازندران
در نخستين جلسه‌ شوراي اسلامي مازندران امروز با رأي‌گيري 16 عضو شوراي استان، رضا محسن پور از حوزه انتخابيه بابلسر با 12 رأي به عنوان رئيس شوراي اسلامي، فرامرز نقيبي از ...(ادامه)
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى  كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟... استعفا لازم نیست اعدامش كنید!!!
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟...(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
انتخاب اعضاي هيات نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان در گيلان
(ادامه)
قبلي 1 ... 12 13 14 15 16 17

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.